Mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En straks de klok vooruit.
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat het niet andersom is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Domni zelfs aan de bloedworst gekregen. Als vegetariër
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bord afgelikt, heerlijk!
Wilde de andere helft morgen als lunch.. Hoop dat ik er af kan blijven
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken het probleem![]()
Dan neem je af en toe "voor de lekker" nog even een hap uit de pan, maar op een gegeven moment blijk je dat zo vaak te hebben gedaan dat er zó weinig over is dat je denkt "nou ja, dan eet ik alles wel op, want het is nog maar zo weinig'
Een beetje regen kan geen kwaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
Avondrood, water in de sloot .
De bloedworst aan Domni geholpen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet andersom is?
Kapen gebeurd eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
@:dotteke weet vast wel of het er in de BB COS nog zo aan toe gaat
Wow mooi inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef Prisha het volgende:
Over piraten gesproken......ik heb een lied gehoord van the Bass Singers. Briljant!!!!
Hoe kun je zo diep zingen????? Ongeloofelijk!
Hoist the colours. Ken ik van Pirates of the Caribean, maar deze versie is dus briljant![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb vaak bij die hele lage bassen het gevoel alsof de grond een beetje gaat trillen. Ik weet niet, echt een timbre wat je niet veel hoortquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Halverwege. Gaaf! Lekker dramatisch ookHeeft wel iets dit soort bombastisch timbre
Mijn onderburen weten wat jij bedoeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vaak bij die hele lage bassen het gevoel alsof de grond een beetje gaat trillen. Ik weet niet, echt een timbre wat je niet veel hoort
Ik heb het hard staan (lichten uit) en mijn voeten op tafel, en die tafel trilt dus echt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb vaak bij die hele lage bassen het gevoel alsof de grond een beetje gaat trillen. Ik weet niet, echt een timbre wat je niet veel hoort
Vikings zijn altijd zo harigquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de dames: Doen we er een paar Gallische Vikings bij...
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn onderburen weten wat jij bedoeld.
Wauwquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het hard staan (lichten uit) en mijn voeten op tafel, en die tafel trilt dus echt.
Ik zing alleen als ik in bad lig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Weet je zeker dat het door je zangstem komt?
Ook al zo mooiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de dames: Doen we er een paar Gallische Vikings bij...
M'n hele algoritme naar de Filistijnen, blijkt gewoon een beroep, dat deep bass zingenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook al zo mooiIk hou wel van dit soort muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |