Een snelle zoektocht leert dat dat niet gebruikelijk is:quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:32 schreef Raw85 het volgende:
Hoe zit dat met andere hoofdsteden? Is het niet gewoon gebruikelijk dat de hoofdstad tuig aantrekt?
https://www.tagtik.nl/nl/(...)-ligt-in-belgie.htmlquote:1 - Marseille, Frankrijk
2 - Coventry, Verenigd Koninkrijk
3 - Birmingham, Verenigd Koninkrijk
4 - Napels, Italië
5 - Montpellier, Frankrijk
6 - Catania, Italië
7 - Grenoble, Frankrijk
8 - Luik, België
9 - Parijs, Frankrijk
10 - Malmö, Zweden
New York in de vs is volgens mij ook de meest criminele stad. Of LA, of Chicago.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een snelle zoektocht leert dat dat niet gebruikelijk is:
[..]
https://www.tagtik.nl/nl/(...)-ligt-in-belgie.html
Deze vormen van criminaliteit zijn juist toegenomen in Amsterdam, alleen er is geen politiebureau die je aangifte opneemt, want de namen van de daders klinken zo vagelijk bekend in de oren bij elke Nederlander.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:14 schreef Dven het volgende:
Bedrog, oplichting, valsheidmisdrijven, valsheid in geschriften, witwassen, huisvredebreuk, computervredebreuk zijn flink vermeerderd in de afgelopen 15 jaar. De overige misdrijven min of meer stabiel of flink verminderd.
En ik maar denken dat NL tegenwoordig levensgevaarlijk was in vergelijking met vroegah.
Femke drinkt thee met Holla ("hollehtje") en Beukelaer (cookie erbij) en pieste in haar broek van het lachen om die grap met die hakenkruizen van het CIDI. Van dat soort ouderwetse Joodse humor in haar stad had ze nog nooit gehoord, want dat was al heel oud. Ver van voor haar tijd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:14 schreef ACT-F het volgende:
Dat krijg je als je thee drinkt met criminelen. Zachte heelmeesters...
Natuurlijk knul.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:17 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Deze vormen van criminaliteit zijn juist toegenomen in Amsterdam, alleen er is geen politiebureau die je aangifte opneemt, want de namen van de daders klinken zo vagelijk bekend in de oren bij elke Nederlander.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
En dan worden de white collars witte boorden van de Zuid-as nog niet eens meegeteld.
quote:Amsterdam scoort het hoogst op lijst MDMA, cannabis en ketamine van Europa
Het Amsterdamse rioolwater bevat de meeste drugsresten in heel Europa. Vorig jaar werden in het rioolwater van de hoofdstad de meeste resten van drugs als MDMA, cannabis en cocaïne gemeten. Nederland scoort überhaupt hoog op de lijst, met steden als Rotterdam, Utrecht en Groningen in de top vijf als het gaat om MDMA.
De cijfers komen voort uit een onderzoek van het Europese drugsagentschap EUDA. Het agentschap heeft vorig jaar monsters genomen van het rioolwater in 128 Europese steden. Het overzicht maakt duidelijk dat MDMA, cocaïne en amfetamine gemiddeld vaker werden gemeten dan een jaar eerder, cannabis juist minder.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ketamine-drugs-riool
Ik dacht Flint, Michigan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
New York in de vs is volgens mij ook de meest criminele stad. Of LA, of Chicago.
Maar geen Washington, terwijl daar toch de grootste criminelen huizen tegenwoordig.
En die smeren we vervolgens op een stroopwafel, voor 7 euro per stukquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Amsterdam is een verse dampende koeienbolus met een mooi strikje er om heen.
Hier op de markt voor 2,50. Een grote verse warme. Voor je neus klaargemaakt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:45 schreef Pek het volgende:
[..]
En die smeren we vervolgens op een stroopwafel, voor 7 euro per stuk
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:44 schreef CarbonC het volgende:
Amsterdam is een groot open riool vol Engels- en Arabisch wauwelende ratten.
Open-deur-bericht van de dag, dit.
Schubbekuttenveen?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dan zal ik mijn woonplaats maar niet in mijn cv zetten
Niet per sé. Hoge criminaliteitscijfers vindt je vooral terug in grote steden maar niet elk land heeft een grote stad als hoofdstad (Australië, Canada, Brazilië).quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:32 schreef Raw85 het volgende:
Hoe zit dat met andere hoofdsteden? Is het niet gewoon gebruikelijk dat de hoofdstad tuig aantrekt?
En is dat met of zonder "Nutella"? >wink wink<quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier op de markt voor 2,50. Een grote verse warme. Voor je neus klaargemaakt.
Stroopwafel dan he. Niet de bolus.
Als ik hem maak 'met'quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:11 schreef Pek het volgende:
[..]
En is dat met of zonder "Nutella"? >wink wink<
Veel naffers in t merendeel van die steden. Toeval?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een snelle zoektocht leert dat dat niet gebruikelijk is:
[..]
https://www.tagtik.nl/nl/(...)-ligt-in-belgie.html
Het bestuurlijke probleem van Amsterdam, is dat Vereniging Kafka iedere keer de ledenlijst van SV Lisse digitaal aanpast terwijl iedere Amsterdammer weet dat Faber de auteur daarvan is met haar schijtlijster-meeuwen en de betonrot op het niveau van het beheer van de blanke buurtjes zit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
Kunnen we niet gewoon een dijk om Amsterdam heen bouwen en die stad gebruiken als waterberging? Dan zijn we ook van een hoop woke deugneuzen af.
Dus de grootte van de stad is bepalend?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:04 schreef Nielsch het volgende:
Hoge criminaliteitscijfers vindt je vooral terug in grote steden maar niet elk land heeft een grote stad als hoofdstad (Australië, Canada, Brazilië).
Nee, Den Haag is een dorp.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Dus de grootte van de stad is bepalend?
Een lijder aan het Global Village syndroom van het Grote Amsterdamse Behandelplan, gericht op het individu.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Amsterdam ook, zeker internationaal gezien.
De gouden regel is dan ook, what happens in Rotterdam Zuid, stays in Rotterdam Zuidquote:Op woensdag 12 maart 2025 00:35 schreef KingRoland het volgende:
Lol die hebben rotterdam-zuid duidelijk niet goed onderzocht, dat is toch wel echt next level
Het ironische is dat het Amsterdam onder Cohen significant veiliger was dan nu.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:14 schreef ACT-F het volgende:
Dat krijg je als je thee drinkt met criminelen. Zachte heelmeesters...
Dat komt omdat Halsema alle 'demonstraties' toestaat die in haar straatje vallen waardoor alle politiecapaciteit naar Extinction Rebellion, Black Lives Matter en Free Palestine groepjes gaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De gouden regel is dan ook, what happens in Rotterdam Zuid, stays in Rotterdam Zuid
[..]
Het ironische is dat het Amsterdam onder Cohen significant veiliger was dan nu.
En Cohen werd daar door omroep Powned (en consoorten) meerdere malen door bekritiseerd.
Amsterdam staat bekend om het serveren van "stokjesthee" bij door Gemeente gesubsidieerde instellingen en afdelingen waar politie en bestuur driehoekjes op dossiers van individuen plakken.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:08 schreef ReplaR het volgende:
Meeste criminelen, meeste drugsgebruik, nu begin ik te begrijpen waarom links het steeds heeft over domrechts. We hebben niet door dat een stel junks en criminelen ons de les wil lezen.
BLM, Halalsema, XR. Als je nog Timmermans en extreem-links opnoemt heb ik bingo.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Halsema alle 'demonstraties' toestaat die in haar straatje vallen waardoor alle politiecapaciteit naar Extinction Rebellion, Black Lives Matter en Free Palestine groepjes gaan.
Het is extreem rechts wat de bewoners van Amsterdam terroriseert, verkleed als andere extremisten.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
BLM, Halalsema, XR. Als je nog Timmermans en extreem-links opnoemt heb ik bingo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |