Als het niet veilig zou zijn grijpt denk ik BB wel in.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet slim of er moeten geaarde stopkontakten zijn maar los daarvan , niet okay
Oh hadden die ook gepakt danquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
Zou er nog kaas over zijn
Is dat gisterenavond niet opgegaan tijdens het kaarten
Is iig niet veel meer over na gisteravondquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
Is behoorlijk wat door gegaan begreep ik en ze wilden wat verstoppen, hebben ze dat gedaan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
Hij dacht misschien dat het compleet anders zou zijn. Geen kartelleden erop of 1 door hun zelf gekozen. Als er drie op stonden waaronder hijzelf dan kan hij de gc hebben ingezet voor zichzelf. De vraag is of Sharice dan nog wat kan doen. Geen idee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:09 schreef maxelu het volgende:
[..]
dan moet matti een oscar krijgen?
zijn reactie is dan toch wat raar
Ja hoor. Tijdens het kaarten in de living, stond prima op tafel voor een uurtje ofzo.quote:
Dus doen hetzelfdequote:Op woensdag 5 maart 2025 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is behoorlijk wat door gegaan begreep ik en ze wilden wat verstoppen, hebben ze dat gedaan?
Geen enkel bezwaar tegenquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt gewoon morgenavond als het als groep de laatste avond is. Vanvond dus kaasplankje malen besluiten ze.
Blijkbaar hoefde niemand verderquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is behoorlijk wat door gegaan begreep ik en ze wilden wat verstoppen, hebben ze dat gedaan?
Geen idee, ben naar bed gegaan, vond het net zo flauw als de andere eet acties. Maar goed, blijkbaar alles voor tvquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh graag vandaag al.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:22 schreef tassie127 het volgende:
Pol vraag van bb op insta: zullen we de nominaties vandaag of morgen bekend maken?
Neeeeeee, niet vanavondquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
Melding via Insta van BB
Zouden we vandaag de nominaties bekend maken of morgen
Je kan stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:24 schreef KinKiJan het volgende:
BB- Insta melding met een poll
Zullen we de nominaties vandaag of morgen bekend maken?
Vandaag: 1800 stemmen
Morgen 87 stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |