Dat zou niet eerlijk zijn natuurlijk als dat zou mogen. Had hij zich eerder moeten bedenken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie gaat vragen of hij alsnog die gc van hem kan inzetten want dat is in ieder geval die van charice eruit voor volgende week.
Kiki identificeert zichzelf als Belg, maar woont in Maastricht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:15 schreef Luna68 het volgende:
Hebben we nu 5 Belgen en 3 Nederlanders? Of komt Ikkie uit Limburg in België?
De uitslag is nog niet eens bekend gemaakt, ze weten niets alleen Mattquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt gaat tussen mij en keany vrijdag
eerste wat in mij opkomt "idioot"quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Jordy heeft zin om de airfryer in de slaapkamer te zetten en te gaan bakken daar. Ze zitten toch allemaal buiten.
Hij rent naar de slaapkamer en vraagt of ze zin hebben in kaasbitterballen
Dat is dan wel weer leuk.quote:
Zoiets ja.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
Jordy heeft stress en gaat zijn emotionele vreetbui combineren met non verbale agressie
Het lijkt mij niet slim of er moeten geaarde stopkontakten zijn maar los daarvan , niet okayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |