maar het kartel zien afgaan zoals vandaag maakt veel goed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je je zelf een hoop te kort. Als ik mij zo erg zou ergeren dan keer ik echt niet meer.![]()
Ondertussen heeft Pootje de soep op en zit hij weer te kaarten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze nog niet door dat die telefoon gaat voor wie ze wensen te spreken?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje gaat voor de telefooncel liggen
Zegt er lachend bij als de telefoon gaat ben ik er als eerste bij
Jane TOPDAG TOPDAG
volgens mij zijn ze niet zoquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben ze nog niet door dat die telefoon gaat voor wie ze wensen te spreken?
Zeker niet vergeten, lag ook wel aan de manier waarop ze binnenkwamen, maar was geen mooie reactie van de hele groep. Dat Axel en Jane dat nu terug gaat doen met hun sneertjes, siert hun niet, maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen vergeten zijn hoe Axel en Jane zich voelde toen ze met 2 man 4 uur aan het overgooien waren.
Die band die daar is gesmeed is tot nu toe onbreekbaar gebleken en gebleven.
Iedereen in dat huis was medeplichtig toen.
Team Jaxel vs de vlaamse apenrots, look who's laughing now.
Jordy mocht van Pootje niets meer roepen omdat het sneu was voor de genomineerde. Hieruit blijkt weer hoe persoonkijk deze gasten het maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel vindt Jordy wel een beetje stilletjes. Hoe zou dat komen
Pootje vast iets verkeerd gevallen
Ik wel, geef eerlijk toe, maar.... ik doe het alleen met snoepquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik verstop nooit mijn eerlijk gekochte boodschappen.
Ik heb Jordy van de week anders ook flink zien schreeuwen, dat was persoonlijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:47 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy mocht van Pootje niets meer roepen omdat het sneu was voor de genomineerde. Hieruit blijkt weer hoe persoonkijk deze gasten het maken.
Het is een spel idd en iedereen speelt het op zijn manierquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mensen snappen nog steeds niet dat het een SPEL is
en nu pootje weer over Jordy die aan hem vroeg of die leuke woorden over hem had gezegd, overduidelijk als grapje natuurlijk.. en zelfs dat neemt pootje zó serieus xDquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:47 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy mocht van Pootje niets meer roepen omdat het sneu was voor de genomineerde. Hieruit blijkt weer hoe persoonkijk deze gasten het maken.
Omdat je dan het met iedereen moet delen....of je moet het echt alleen maar voor jezelf houden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
het gaat niet over 1 potje snoep maar over het principe, de andere hebben geen kans gekregen om het te kopen.
en als het toch "eerlijk" is gekocht waarom dan er zo geniepig over doen?
Die twee doen nooit wat in het huis , alleen als het ze wordt gevraagd. Thuiswonend en verwendquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:54 schreef -river- het volgende:
Keanu en jolien laten sharice alleen afwassen en afdrogen en tussendoor wast keanu enkel zijn bord af en jolien droogt zijn bord en ze gaan weer en laten sharice ook nog in de eentje de keuken schoonmaken.
Top 4 huishoudenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:54 schreef -river- het volgende:
Keanu en jolien laten sharice alleen afwassen en afdrogen en tussendoor wast keanu enkel zijn bord af en jolien droogt zijn bord en ze gaan weer en laten sharice ook nog in de eentje de keuken schoonmaken.
Dat was niet persoonlijk want dat was tegen meerdere bedoelt. Deze gaat alleen over Jordy.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb Jordy van de week anders ook flink zien schreeuwen, dat was persoonlijk
Dat was wel degelijk persoonlijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was niet persoonlijk want dat was tegen meerdere bedoelt. Deze gaat alleen over Jordy.
Nee morgen worden de nominaties bekend en dat levert altijd even leuke beelden op.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
Het spel is weer gespeeld, nu wachten tot vrijdagavond
Wordt luieren en zonnen
Alweer zo'n held. Nee vanaf morgen ga ik het spel echt spelen...quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:53 schreef Luna68 het volgende:
Pootje is meesterstrateeg geworden. Hij zegt het spel te gaan spelen en gaat all-in. Gaat voortaan alles zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |