Ik zie niets raars?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:36 schreef Ireth het volgende:
Wat houdt pootje die lepel raar vast? Zoals kleuters dat vaak ook doen?
ik krijg griebels van het ganse huis (maar iets meer van het kartelquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Lsten we het hier niet over wat 'wij' verstoppen aan boodschappen hebben.
Zometeen krijgen we daar weer een hele discussie over.
Krijg de griebels van die lepels over die borden tijdens het soep eten
Is pootje dat niet ook ?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:36 schreef Ireth het volgende:
Wat houdt pootje die lepel raar vast? Zoals kleuters dat vaak ook doen?
Ik denk dat veel mensen vergeten zijn hoe Axel en Jane zich voelde toen ze met 2 man 4 uur aan het overgooien waren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het eerste mes is de spreekwoordelijke rug in gegaan, de eerste van velen.
Dan doe je je zelf een hoop te kort. Als ik mij zo erg zou ergeren dan keer ik echt niet meer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:37 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
ik krijg griebels van het ganse huis (maar iets meer van het kartel)
en toch blijf ik kijken![]()
![]()
Ik heb geleerd zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pootje houdt het handvat in zijn hele gesloten hand vast
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is pootje dat niet ook ?
Met zijn ik wil terug naar mama (lees zijn vrouw)
quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geleerd zo:Ik zie gewoon iemand soep eten met een lepel, en iedereen heeft zijn eigen manier van vasthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pootje houdt het handvat in zijn hele gesloten hand vast
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie gewoon iemand soep eten met een lepel, en iedereen heeft zijn eigen manier van vasthouden
Ik heb altijd mijnn pink omhoog, is dit ook raar?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie gewoon iemand soep eten met een lepel, en iedereen heeft zijn eigen manier van vasthouden
Misschien heeft een andere oorzaak , mij is het niet opgevallen aangezien hij netjes eetquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:41 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
En toch is zijn manier hoe kleine kinderen het vaak doen
Met 8 is dat nog echt niet bij de laatste 6 hoeft dat niet eens. Dit kan je ver doortrekken. In 2023 gingen ze zelfs nog in de voor laatste week verbondjes aan. Je speelt het spel samen maar je wint het alleen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Het ding is ook dat het spel zich richting de fase gaat begeven waarin je toch echt voor je eigen hachje zal moeten kiezen, anders ligt je hoofd op het hakblok. Ik vraag mij af hoe lang het kartel nog bestaat net als Jaxel
Als jij daar lekkerder door eet prima toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijnn pink omhoog, is dit ook raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |