SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oké ik ga echt uit bed nuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben mentaal uit bedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga straks een stukje autorijdenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja is ook noodzaak: de elektrische fiets is kapotquote:
Trapondersteuning doet het ineens niet meer...![]()
Kleertjes strijkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh dat is minderquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is ook noodzaak: de elektrische fiets is kapot
Trapondersteuning doet het ineens niet meer...![]()
![]()
Dat is jammer jaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sow, dat heb ik vroeger gespeeldquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb Civilization 6 gedownload gisteren herinner ik me nu.
Straks maar even proberen...![]()
![]()
Zoooo leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb Civilization 6 gedownload gisteren herinner ik me nu.
Straks maar even proberen...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja is leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger 1x gespeeld.
Maar lijkt me wel een leuk spel.![]()
![]()
Ik wil echt weer civ 7 doen maar kom er niet aan toeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet je eerst je bed uit enzoquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil echt weer civ 7 doen maar kom er niet aan toe![]()
Hmm ik dacht dat die nog niet uit was?quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil echt weer civ 7 doen maar kom er niet aan toe
Civ 6 heeft 27 DLC, Civ 7 waarschijnlijk nog niets of wel?
Ik wil graag een zo complex mogelijk spel xD
Dan voor 6 gaan toch?![]()
Wel die is vorige maand uitgekomenquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat die nog niet uit was?
Civ 6 heeft 27 DLC, Civ 7 waarschijnlijk nog niets of wel?
Ik wil graag een zo complex mogelijk spel xD
Dan voor 6 gaan toch?
Maar begin eerst lekkker met 6Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben er al uit en aangekleed en ik heb de was al in de droger gedaan en al nieuwe was in de wasmachinequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben er al uit en aangekleed en ik heb de was al in de droger gedaan en al nieuwe was in de wasmachine![]()
![]()
Doe ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel die is vorige maand uitgekomen
Maar begin eerst lekkker met 6![]()
![]()
En dan zometeen auto ophalen en naar Rotterdamquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat ga je daar sjouwen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan zometeen auto ophalen en naar Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: