quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien hebben ze in Basel nog wat confetti over.
Ik heb Mans niet gezien?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees dat de schnabbelkoningin van dit seizoen er ook weer is?
Ik moet zeggen dat ik Conchita erg leuk vindquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees dat de schnabbelkoningin van dit seizoen er ook weer is?
De uiteindelijke staging zal in elk geval geen magazijn met regen worden. En normaliter ook geen achtergronddansers die met een kledingbudget van 50 euro de Primark in gestuurd zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is het toch een leuke jongen met charisma.![]()
Het liedje vond ik wel ineens erg karig. (En hoe dit gefilmd werd ook.)
Hopelijk is het op een groot podium straks wel uitpakken. Aan Claude zelf ligt het zeker niet.
Ik denk dat je verwachtingen een beetje te hoog lagen. Veel meer hadden ze niet kunnen doen vanuit deze studio.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is het toch een leuke jongen met charisma.![]()
Het liedje vond ik wel ineens erg karig. (En hoe dit gefilmd werd ook.)
Hopelijk is het op een groot podium straks wel uitpakken. Aan Claude zelf ligt het zeker niet.
De helft van de tijd liep hij in een donkere ruimte (zag je hem amper) van kamer naar kamer, eindigend met 10 seconden regen. Het zag er echt niet wat simpel uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat je verwachtingen een beetje te hoog lagen. Veel meer hadden ze niet kunnen doen vanuit deze studio.
Het was een prima optreden, prima gezongen, mooie choreografie eromheen. Niks mis mee. Ik denk dat we in Basel qua dansmoves van Claude in elk geval niet veel meer hoeven te verwachten, aangezien hij het anders waarschijnlijk niet kan zingen.
In het begin was het even wat slecht uitgelicht inderdaad. Maar om dan heel het optreden daarop af te kraken...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De helft van de tijd liep hij in een donkere ruimte (zag je hem amper) van kamer naar kamer, eindigend met 10 seconden regen. Het zag er echt niet wat simpel uit.
Ik had geen verwachtingen. Dacht gewoon een doorsnee optreden zoals de anderen deden vanavond.Had ik prima gevonden.
Ik denk dat het optreden in Basel me prima zal bevallen. Daar ga ik nog steeds voor.
Ik denk dat je dat misschien nog simpeler had gevonden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De helft van de tijd liep hij in een donkere ruimte (zag je hem amper) van kamer naar kamer, eindigend met 10 seconden regen. Het zag er echt niet wat simpel uit.
Ik had geen verwachtingen. Dacht gewoon een doorsnee optreden zoals de anderen deden vanavond. Had ik prima gevonden.
Ik denk dat het optreden in Basel me prima zal bevallen. Daar ga ik nog steeds voor.
Ik denk dat ik op een forum nog steeds m’n mening mag geven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In het begin was het even wat slecht uitgelicht inderdaad. Maar om dan heel het optreden daarop af te kraken...
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op een forum nog steeds m’n mening mag geven.
Dan was het een standaard tv optreden geweest waar niks mis mee was. Net als de anderen vanavond.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:44 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat misschien nog simpeler had gevonden.
Ja. En daarover kan dan worden gediscussieerd. Maar volgens mij hebben we zo'n soort gesprek al eens eerder gehad, maar dan over Joost, dus wij zitten niet helemaal op dezelfde golflengtequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op een forum nog steeds m’n mening mag geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |