Ze binne ook eens een dagje in de achterstandswijk. Direct stoer doen. Capuchon op dit, dat alles.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Altijd fluiten tijdens de CL anthem maar wel dure kaartjes kopen voor een UEFA evenement
Ik zag Arsenal er gisteren ook geen 7 maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Inter er geen 7 maken vanavond, jullie?
Er waren users die zeiden dat Arsenal niet meer dan 1 of 2 gingen maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Inter er geen 7 maken vanavond, jullie?
Werd nog een eentje afgekeurd grote vriend.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zag Arsenal er gisteren ook geen 7 maken.
Niet gekeken?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zag Arsenal er gisteren ook geen 7 maken.
Mazzeltje, anders had iemand dat nummer van Guus Meeuwis nog aangepast naar Het is 1-8quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Werd nog een eentje afgekeurd grote vriend.
Ik kan mij ook laf verstoppen in het club topic.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dapper dat je hier nog bent na dat pak slaag.
Je bent een dappere jongen. Kunnen we straks wel gebruiken in loopgraven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan mij ook laf verstoppen in het club topic.
Maar zo ben ik niet
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazzeltje, anders had iemand dat nummer van Guus Meeuwis nog aangepast naar Het is 1-8
Hehehehehehehe die je normaal alleen in films ziet. Hehehehehehehequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazzeltje, anders had iemand dat nummer van Guus Meeuwis nog aangepast naar Het is 1-8
Wat is jouw favoriete lied van Guus Meeuwis? @:Coco
Brabantquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete lied van Guus Meeuwis? @:Coco
Eagles.quote:
Neuh Feyenoord maakt vandaag gewoon kans, al denk ik dat het maken van een goal lastig wordt vandaag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:56 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord wordt net zo overlopen als PSV, alleen doet Feyenoord wel aan verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |