Misschien kan ie bij jou zijn hart luchten? Als Ajacied zou je toch moeten weten hoe dit voelt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand nog iets van PSVCL gehoord? Is hij ok?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Misschien kan ie bij jou zijn hart luchten? Als Ajacied zou je toch moeten weten hoe dit voelt.
de rest boeit het geen reet meer. Maar bosz lekker laten zittenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, die lijkt er in ieder geval nog van te balen.
Chanant zelfs?quote:
Oke, Stijn. Dank je.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PETER ONE MORE YEAR
ONE MORE YEAR
PETER ONE MORE YEAR
NANANANANA
Ik hoop het. Prachtige periode gehad, maar het verval is te groot. Dit komt niet meer goed. We zijn het lachertje van Europa.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit toch niet uit dat we morgen een pushmelding gaan krijgen met Bosz
Interview Boscagli samengevat: Ja, jammer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef T3hTommay het volgende:
Boscagli boeit het niet zoveel geloof ik.
Bedankt voor je constructieve bijdrage.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef Origami94 het volgende:
[ afbeelding ]
Mannetje Schouten over een uur op Strasumeind Lampegat
Ik hoop eigenlijk van niet, met een realistische trainer kunnen ze zo nog kampioen wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik hoop het. Prachtige periode gehad, maar het verval is te groot. Dit komt niet meer goed. We zijn het lachertje van Europa.
Het kan nog!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Jammer boys. Gelukkig verlies je hem niet kansloos. Op naar Londen!
"Still one match to play"quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Interview Boscagli samengevat: Ja, jammer.
Neequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PETER ONE MORE YEAR
ONE MORE YEAR
PETER ONE MORE YEAR
NANANANANA
Als je met een achterstand tegen Arsenal met hakjes gaat strooien en telkens verdedigend niks uitvoert ben je PSV onwaardig.quote:
Ik zou zeggen: kijk even terug hoe vorig seizoen is verlopen…quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef GGMM het volgende:
Toen Bosz naar PSV ging ipv Ajax hadden de PSV-users echt een trots gevoel dat ze Ajax afgetroefd hadden (ondanks dat Ajax Bosz afwees)
Ik ben benieuwd hoe deze users hier nu op terugkijken.
Als het het maar waard was.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk even terug hoe vorig seizoen is verlopen…
Ik was niet blij met de komst van Bosz. Hij had in het begin me totaal verbaasd, maar nu mag ie echt snel wegwezen...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef GGMM het volgende:
Toen Bosz naar PSV ging ipv Ajax hadden de PSV-users echt een trots gevoel dat ze Ajax afgetroefd hadden (ondanks dat Ajax Bosz afwees)
Als je ziet hoe de gemiddelde Ajax fan dit seizoen bekijkt bijvoorbeeld zou je denken dat een keer kampioen worden een hoop goed maakt inderdaad.quote:
Met Bosz speelde Ajax nu CL ipv in twee seizoenen vijf coaches versleten te hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit komt wel goed hoor. Ik heb de afgelopen weken een aantal duels van Arsenal bekeken, en dat was extreem matig. Daar schrok ik echt heel erg van. Arsenal mist ook nog eens een hele berg spelers. Vandaag moet het echt wel gebeuren.
Ach user gaylowquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, het is ook een heel kansrijke wedstrijd. Arsenal is op dit moment echt heel slecht. En Nederlandse ploegen zijn vaak toch wel erg sterk in Europese duels. Ik verwacht ik in ieder geval wel wat van.
Waarom zouden de PSV-users daar op hopen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:07 schreef Origami94 het volgende:
Hopen dat Feyenoord de eerste Nederlandse club is in 6 jaar die de kwartfinale haalt
Wat bazel je allemaal?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:09 schreef T3hTommay het volgende:
Volgens Youri moet PSV nu al bezig zijn met volgend seizoen. Bult stevige etc
De opmerkingen waren niet zo gek hoor. Als jij aandacht naar Arsenal zou hebben gekeken de afgelopen weken dan zou je hetzelfde hebben gezegd. Van PSV ben ik gewend dat ze in Europa echt een paar niveaus beter kunnen spelen, maar dit was bedroevend. Dat kan ik niet ontkennen.quote:
Het is nu tijd om uit je psychose te komen, klaar nu.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De opmerkingen waren niet zo gek hoor. Als jij aandacht naar Arsenal zou hebben gekeken de afgelopen weken dan zou je hetzelfde hebben gezegd. Van PSV ben ik gewend dat ze in Europa echt een paar niveaus beter kunnen spelen, maar dit was bedroevend. Dat kan ik niet ontkennen.
7 goals maken en de nul houden en je bent er ook hèquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zie het vanaf de zonnige kant: in Londen start je gewoon weer met 0-0.
Perisic raakte geen pepernoot bij laagvlieger Hadjuk Split.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Maar even zonder dollen, die Perisic is wel een wereldspeler zeg, waarom lukt het PSV toch steeds om dit soort grootheden aan te trekken, eerder ook al met Lozano, Götze, Baumgartl, Madueke en Xavi Simons.
Jij bent vooral weer teruggevallen op je oude tactiek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:07 schreef Shreyas het volgende:
PSV is weer teruggevallen op de oude tactiek door de CL niet langer meer serieus te nemen en zich volledig te richten op de eredivisie en het landskampioenschap.
Baumgartl? Je bedoelt Michael Ball?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Maar even zonder dollen, die Perisic is wel een wereldspeler zeg, waarom lukt het PSV toch steeds om dit soort grootheden aan te trekken, eerder ook al met Lozano, Götze, Baumgartl, Madueke en Xavi Simons.
Het één sluit het ander niet uit, maar het mag duidelijk zijn dat PSV zich nu vol richt op de competitie. En laten we wel wezen, PSV heeft flink meer kwaliteit dan Ajax.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent vooral weer teruggevallen op je oude tactiek.
Wie is dat? Ik kan alleen Michael Ballack.quote:
Moeten ze alleen nog wel ff elke wedstrijd winnen vanaf nu in deze vorm, maar dat zijn slechts details.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, maar het mag duidelijk zijn dat PSV zich nu vol richt op de competitie. En laten we wel wezen, PSV heeft flink meer kwaliteit dan Ajax.
PSV heeft de kwaliteiten om alles te winnen behalve Feyenoord uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeten ze alleen nog wel ff elke wedstrijd winnen vanaf nu in deze vorm, maar dat zijn slechts details.
Als die rode kaart was gevallen was het gewoon 3-2 geworden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De opmerkingen waren niet zo gek hoor. Als jij aandacht naar Arsenal zou hebben gekeken de afgelopen weken dan zou je hetzelfde hebben gezegd. Van PSV ben ik gewend dat ze in Europa echt een paar niveaus beter kunnen spelen, maar dit was bedroevend. Dat kan ik niet ontkennen.
Chapeau voor je optimismequote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft de kwaliteiten om alles te winnen behalve Feyenoord uit.
Ajax moet nog tegen PSV, AZ, Utrecht, FC Twente, kan zomaar 0 punten zijn en weg is het kampioenschap.
Dan moet je als PSV toch echt met een andere trainer en spelopvatting komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax moet nog tegen PSV, AZ, Utrecht, FC Twente, kan zomaar 0 punten zijn en weg is het kampioenschap.
2 goals in 3 minuten tegen krijgen tweede helft was wel funest ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste helft zat het nog wel een beetje tegen maar het was ook wel bedroevend verdedigd een aantal keer
Tweede helft praten we nooit meer over. Die bestaat niet.
Wat was die Flamingo bij de 0-3 aan het doen eigenlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste helft zat het nog wel een beetje tegen maar het was ook wel bedroevend verdedigd een aantal keer
Tweede helft praten we nooit meer over. Die bestaat niet.
Je hebt het over een PSV dat 13 doelpunten tegen krijgt in 3 wedstrijden. Die winnen dit seizoen helemaal niet meer makkelijk een wedstrijd, die zijn volledig geknakt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit totaal aan de andere kant. Ik moet nog even wachten tot Ziggo de horrorfilm online zet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat was die Flamingo bij de 0-3 aan het doen eigenlijk
Weg met die manquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Met omzettingen hadden we geen ander resultaat behaald."
~ Peter Bosz
Als jij denkt dat Ajax thuis gaat verliezen van AZ en Twente dan snap je er echt niets van. Los van dat AZ en Twente helemaal niet beter zijn dan Ajax.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt het over een PSV dat 13 doelpunten tegen krijgt in 3 wedstrijden. Die winnen dit seizoen helemaal niet meer makkelijk een wedstrijd, die zijn volledig geknakt.
Thuis tegen AZ zou nog wel kunnen hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Ajax thuis gaat verliezen van AZ en Twente dan snap je er echt niets van. Los van dat AZ en Twente helemaal niet beter zijn dan Ajax.
Ajax heeft immers een uitstekend track record tegen AZquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Ajax thuis gaat verliezen van AZ en Twente dan snap je er echt niets van. Los van dat AZ en Twente helemaal niet beter zijn dan Ajax.
Op basis van het spel wel, maar Arsenal had wel vroeg in de wedstrijd rood moeten hebben en dan had het er wel anders uitgezien denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kom net thuis van voetbaltraining jongens, was die 1-7 nog een beetje terecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |