Naturel heb ik soms bij een rood wijntjequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik net chips naturel. Dat mocht want m'n bloedruk was veel te laag.
Dan is de goal ongeldig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
Zie je wel, hij raakt uit balans door Timber z'n been @:Coco
God?quote:
Ik wilde het er net over hebben. 3-0 binnen 7 minuten. tegen het St Etienne van Johnnie Rep.quote:
Sowquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:58 schreef T3hTommay het volgende:
"dat kun je verkopen als VAR"
De Mulders moeten ze kaltstellen.
Mulder is de nachtmerrie voor iedere ambtenaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:58 schreef T3hTommay het volgende:
Zei iemand op tv echt als VAR en niet als VAR zijnde?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:58 schreef T3hTommay het volgende:
Naja als er een moment was dat je ze kon pakken was het nu welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:00 schreef Vis1980 het volgende:
Het is ook geen schande hoor, van Arsenal winnen in deze fase van de Champions League is bijna onmogelijk. Nogmaals, erg blij dat wij die niet geloot hebben.
Vind jij Helene Hendriks een mooie vrouw?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Naast hoop heeft ze ook twee flinke biggensnuiten.
Manier waarop is schandelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:00 schreef Vis1980 het volgende:
Het is ook geen schande hoor, van Arsenal winnen in deze fase van de Champions League is bijna onmogelijk. Nogmaals, erg blij dat wij die niet geloot hebben.
Niet met de staat van PSV.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja als er een moment was dat je ze kon pakken was het nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |