Denk wel buitenspel maar de speler in kwestie krijgt pas veel later de balquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit kan toch niet. Als er zoveel twijfel is gewoon een goal.
FF pissen.quote:
@KingRoland en ik zijn al sinds jaar en dag voor appelleren = geel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef Szura het volgende:
Altijd lachen om verdedigers die in het VAR-tijdperk secondenlang staan te appelleren
Heel Holland Bakt er niks vanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef Anonymousz het volgende:
Ga maar carnaval vieren want jullie bakken er niks van
Eric Botteghin en Sven van Beek, god o god.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef Szura het volgende:
Altijd lachen om verdedigers die in het VAR-tijdperk secondenlang staan te appelleren
Hugo Brandt Corstius.quote:
Daar hebben ze het nu nog overquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eens stage gelopen bij de dierentuin in Emmen en dat was onder meer bij de flamingo's.
Tot zover dit leuke weetje.
Struikelden die ook over hun eigen poten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eens stage gelopen bij de dierentuin in Emmen en dat was onder meer bij de flamingo's.
sow koekoekquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef KingRoland het volgende:
De goal van Atletico (voor de mensen die het gemist hebben)
[ afbeelding ]
Dat was ook geen rood. Niet elke overtreding is geel en niet elke contact in de 16 is een penalty.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef Vis1980 het volgende:
Dit lijkt gespeeld, al is het vreemd dat ze bij Arsenal geen rood kregen. En wat doet die Falmingo nou bij die derde goal? He werd niet beet gepakt, leek het, maar viel ineens ondersteboven.
Waren die flamingo's net zo statisch als die van PSV?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was geen rood nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat was ook geen rood. Niet elke overtreding is geel en niet elke contact in de 16 is een penalty.
Hoe smaken flamingo's?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je hebt contact en je hebt iemand een harde schop geven omdat je veel te laat bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat was ook geen rood. Niet elke overtreding is geel en niet elke contact in de 16 is een penalty.
Leuk feitje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Flamingo’s eigenlijk wit zijn, maar roze worden van de wormpjes die ze eten?
Wat zou de Flamingo van PSV eten?
Wat heeft dat er nou mee te maken??quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee lol.
Psv is gewoon erg matig fysiek en mentaal.
stilletjesquote:
Een Robbentje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef KingRoland het volgende:
De goal van Atletico (voor de mensen die het gemist hebben)
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, het is real en de clquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Als Atletico wint is het klaar voor Real. Nogmaals, die gaan niet winnen in het metropolitano
Wormenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Flamingo’s eigenlijk wit zijn, maar roze worden van de wormpjes die ze eten?
Wat zou de Flamingo van PSV eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |