SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Karzai op 04-03-2025 21:07:04 ]
Wat liefquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
Mijn vorige kat was echt het tegenovergestelde van dit dus voor mij is het ook nieuw om een kat te hebben die wel wil knuffelen enz.
Ja ik denk dat ze wel gelukkig is hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat liefen zo fijn dat ze nu een thuis heeft wat ook bij haar past
Ja zeg bijna middernacht. Niet te doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus nog. Uit eten met collega's. 16.30 in het restaurant en ik zit nu op de trein naar huis te wachten. Dit doen we niet meer.
klinkt als een normale avond weg?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus nog. Uit eten met collega's. 16.30 in het restaurant en ik zit nu op de trein naar huis te wachten. Dit doen we niet meer.
Reinhard Heydrich hield ook al zoveel van mensen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik maar denken dat er wat anders aan de hand wasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ja ik hoef tegenwoordig geen voetbal te kijken om toch live te weten hoe PSV het doet.
ja freaky hequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
De funky slak in de OP is letterlijk bezeten door een parasitaire worm die in zijn ogen danst omdat hij aandacht probeert te trekken van, en gegeten probeert te worden door vogels.
Dan zeg ik het wel minder luchtig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik maar denken dat er wat anders aan de hand was
ik zit madrid te kijken, ga zo maar even wat avondeten maken, burgertjes vandaagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik hoef niet eens te weten hoe PSV het doet.
Dat is laat voor avondeten. Tegen die tijd heb ik de halve voorraadkast al leeg als ik dan nog geen avondeten heb gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit madrid te kijken, ga zo maar even wat avondeten maken, burgertjes vandaag
is dat zo? meeste snackbars hier hebben het wel (evt onder ander naampje)quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Ik zie net een filmpje van iemand die raspatat eet en nou heb ik daar ook weer eens een keertje zin in alleen het is bijna nergens meer te koop.
Ik ook. En nog meer als het weer Mans Zelmerlow is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga echt mad worden als Zweden weer wint.
ja is zo, maar ik ben morgen vrij dan eet ik wat laterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is laat voor avondeten. Tegen die tijd heb ik de halve voorraadkast al leeg als ik dan nog geen avondeten heb gehad.
Nee, ze zijn vrij kansloos...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling oei gaat niet best hoor ik net.
Vuil kutlandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga echt mad worden als Zweden weer wint.
iedereen is andersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis. Bed in.
Het zal wel raar zijn hoe dat werkt bij mij maar ik zie dit als "heel mijn avond naar de klote". Maar goed, welterusten
Hier niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat zo? meeste snackbars hier hebben het wel (evt onder ander naampje)
Is het nog niet zeker wie gaat? Heb bewust niet in het topic meer gekeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook. En nog meer als het weer Mans Zelmerlow is.
over wie heb je het nuquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis. Bed in.
Het zal wel raar zijn hoe dat werkt bij mij maar ik zie dit als "heel mijn avond naar de klote". Maar goed, welterusten
Voetbal is wel klaar jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:06 schreef Karzai het volgende:
zo nog wat koken en ik heb een paar plaatjes gekocht bij de kringloop die ik nog moet beluisteren
Nee volgens mij nog niet, weet ook niet zeker wanneer de finale is eigenlijk. @Momo wanneer is dat?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het nog niet zeker wie gaat? Heb bewust niet in het topic meer gekeken.Maar nog een keer Mans hoeft van mij ook echt niet.
Ik vind Finland wel leuk. Ik ben verrassend vaak wel voor Finland eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee volgens mij nog niet, weet ook niet zeker wanneer de finale is eigenlijk. @:momo wanneer is dat?
jaquote:
arsenal is een sterk team en psv lijkt wel helemaal in elkaar gestort na het zien van tegen de eaglesquote:
Ik voor 1x Nederland. Tot de diskwalificatie dan.quote:
Toen was ik ook voor NL. Geweldig om een keer mee te maken dat NL won en dat we het een keer mochten organiseren. Al was het een jaar later dan de bedoeling was... en jammer dat de winnaar voornamelijk won door die oorlog daar...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voor 1x Nederland. Tot de diskwalificatie dan.Oke en ik was ook wel voor Nederland toen Duncan ineens favoriet was bij de bookmakers.
#luieleefquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb te lang in de zon gezeten vandaag, m'n gezicht is knalrood![]()
lekker tochquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb te lang in de zon gezeten vandaag, m'n gezicht is knalrood![]()
Finland is in elk geval vaak opvallend jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind Finland wel leuk. Ik ben verrassend vaak wel voor Finland eigenlijk.
Hoorde jij vroeger ook bij die jongens die wel iets met Kim wildequote:
zou der absoluut niet afslaan sex symboolquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoorde jij vroeger ook bij die jongens die wel iets met Kim wilde
Ik ga ook zo. Na het laatste fluitsignaal en het laatste slokje bier eerst douchenquote:
Wat is het geworden? Laatste update die ik kreeg was 1-5quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga ook zo. Na het laatste fluitsignaal en het laatste slokje bier eerst douchen
1-7quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is het geworden? Laatste update die ik kreeg was 1-5
Mijn Frankfurt shirt ligt al klaar voor donderdagquote:
Sorry maar ik vind dit toch echt te weinig mayo!quote:
Ja, die zullen het ook niet gaan redden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn Frankfurt shirt ligt al klaar voor donderdag![]()
Er kan nog alles gebeuren in Eindhovenquote:
Maak in restaurants in Nederland ook nooit mee dat je dat krijgt bij je patatquote:
Dit was in Eindhovenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er kan nog alles gebeuren in Eindhoven
Ohquote:
Gelukkig niet inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maak in restaurants in Nederland ook nooit mee dat je dat krijgt bij je patat
Gewoon altijd mayo
Ik vind ketchup lekker als combinatiesaus, dus met mayo. Patat met alleen ketchup voelt enorm droog.quote:
Friet met alleen ketchup is hier een beetje plan B ja. Liefst ketchup + mayoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind ketchup lekker als combinatiesaus, dus met mayo. Patat met alleen ketchup voelt enorm droog.
Het is ook niet makkelijk inderdaad om in een land te wonen waar ketchup de standaard isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Friet met alleen ketchup is hier een beetje plan B ja. Liefst ketchup + mayo
Hmm, hier is niks gratisquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk inderdaad om in een land te wonen waar ketchup de standaard is
Voor degenen in Nederland: Krijg je bij jullie in bijvoorbeeld de Burger King ook standaard gratis mayo? Hier alleen gratis ketchup en de rest moet je betalen.
Nee hij is vrij normaal hier. Is die van jullie meer zoals in België?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:30 schreef kwiwi het volgende:
Hebben ze bij jullie ook een ander soort mayo trouwens @:strani ? Hier is het altijd zo'n zurige
Kan me niet goed herinneren hoe die in België is. Maar hier zit er meer azijn en minder suiker in dan in Nederland.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hij is vrij normaal hier. Is die van jullie meer zoals in België?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Wil ook graag slapen maar ben nog klaarwakker
Ja, vertel mij watquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar het is allang kwiwibedtijd geweest.
![]()
Dat klinkt wel een beetje zoals daar ja. Ik denk dat het hier redelijk gelijk is aan Nederland. Alleen hebben ze hier geen fritessaus natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me niet goed herinneren hoe die in België is. Maar hier zit er meer azijn en minder suiker in dan in Nederland.
Nederland is wel het land van de snacksausjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje zoals daar ja. Ik denk dat het hier redelijk gelijk is aan Nederland. Alleen hebben ze hier geen fritessaus natuurlijk.
Moet je nu kloppen omdat de bel het niet doet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:53 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, de deurbel is weggehaald bij de visdeurbelHet is blijkbaar te druk op de stream.. mensen zullen wel teveel bellen en het verpest hebben
quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je nu kloppen omdat de bel het niet doet?
neem gelijk een bos worteltjes mee voor in de treinquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou even gauw op naar de steunzooltjesboer allen
nog steeds niet gelukt..quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Door de wekker heen geslapen.
Ow, jij hebt het laatste half uur van mijn slaap gestolen. Ik werd te vroeg wakker juist.quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Door de wekker heen geslapen.
Dat is het nu inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow, jij hebt het laatste half uur van mijn slaap gestolen. Ik werd te vroeg wakker juist.
Had een nachtmerrie dat ik op eens in een slechte film woonde waar de VS een fascistische dictatuur aan het worden is.
quote:IKEA roept bepaalde ledlichtsnoeren en lampen voor buiten terug vanwege een verhoogd risico op een elektrische schok.
...
Het gaat om bepaalde ledlichtsnoeren van LEDLJUS, SOMMARLÅNKE, STRÅLA en SVARTRÅ. De betreffende buitenverlichting is van SOMMARLÅNKE.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:55 schreef mschol het volgende:
nog 2 daagjes ploeteren en dan is het weer weekend
Tijdzonesquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 1:45 een mail ontvangen van een klant.![]()
Op dat tijdstip was ik al heerlijk in dromenland hoor.
Ik ben afgekeurdquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je niet gaan vechten in Donetsk?
Oh ja. Leiden en Zeeland hebben verschillende tijdzones. Helemaal vergeten.quote:
Oh ja, boodschappen, dat wil ik ook nog wel doen vandaag. Even gaan bedenken wat ik de komende dagen wil gaan eten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:10 schreef Karzai het volgende:
Ik lig nog in bed, zo maar even wasje draaien, bed verschonen, boodschappen doen.
Verder enkel leuke dingen doen zoals in de zon zitten, muziek luisteren, iets lekkers koken en voetbal kijken vanavond
Kan de beste overkomen. Soms zou je vergeten dat Zeeland aan de andere kant van de wereld ligt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Leiden en Zeeland hebben verschillende tijdzones. Helemaal vergeten.
Nee geen wind. Ben nu op het strandquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:06 schreef Karzai het volgende:
Flappie weer aan het vliegeren vandaag?
En dimmy nog een ban?
Ga naar buiten en in de zon zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou mijn programma is ook beland in de eindeloze cirkel der verdoemenis.
Treachery!quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou mijn programma is ook beland in de eindeloze cirkel der verdoemenis.
En FOK!en.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga naar buiten en in de zon zitten.
Ga buiten meetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En FOK!en.
Ik heb straks een meeting in een donker hok waar ik enorm tegenop zie. Zou graag ruilen.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga buiten meeten![]()
Aanstaande maandag al raceweek![]()
Wat gaat de tijd snel.
Raceweekquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga buiten meeten![]()
Aanstaande maandag al raceweek![]()
Wat gaat de tijd snel.
Er wordt onderzoek gedaan dacht ik.quote:
Veel te vroegquote:
Ik heb blijkbaar dingen gemist.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er wordt onderzoek gedaan dacht ik.
Dat het weer bijna raceweek isquote:
De race.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat het weer bijna raceweek is
Ja, dat was ook het laatste wat ik had vernomen, daarom vroeg ik het ook.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er wordt onderzoek gedaan dacht ik.
Dat is ook bijna!quote:
En vandaag dan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zal ik gaan eten morgen?
We schrapen nu echt de bodem van het conversatievat denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zal ik gaan eten morgen?
Dat heb ik al in huis . Dat wordt pasta.quote:
Nattekittenquote:
Hangt van het ziekenhuis af.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij toch wel beschikbaar bent.
Dat gifje geeft aan hoe ik altijd ben na raceweek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij toch wel beschikbaar bent.
Dood.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de 1?
Dat ben ik halverwege raceweek al als mijn grote plan mislukt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gifje geeft aan hoe ik altijd ben na raceweek.
Een bepaalde blauwe wegwerkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ben ik halverwege raceweek al als mijn grote plan mislukt.
Catnip gegeven ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Siamese kat heeft continu de zoomies @:Ama
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:25 schreef Strani het volgende:
Jaaaaa goedemorgen lieve mensen wat leuk dat jullie er weer zijn!!
Nee, ik zie wel zware grijze luchten en stevige golven vanuit m'n raam. Maar verder valt het nogal meequote:
AND TEAR.quote:
Nah. Juist super belangrijk onderwerp.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We schrapen nu echt de bodem van het conversatievat denk ik.
Foto van je uitzicht?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik zie wel zware grijze luchten en stevige golven vanuit m'n raam. Maar verder valt het nogal mee
Vooruit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dus.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
Mooie plek zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dus.![]()
Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dus.
Your beauty never ever scared me.
quote:
Ja ik mag niet klagen, en het grappige is dat ik gewoon een appartement huur voor een best wel lage prijs, maar hetzelfde uitzicht heb als de miljonairs een paar straten verderopquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooruit!OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bergen zijn gestolen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik denk dat Trump ze heeft gestolen voor z'n golf course in Floridaquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OhDe bergen zijn gestolen.
Ohhh seaviewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dus.![]()
Ja, dat is wel aannemelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump ze heeft gestolen voor z'n golf course in Florida
Wij zaten eerst ook te denken aan iets te kopen in Spanje aan zee als vakantiewoning, maar ben bang voor de Okupaciķn (zo heet dat toch?). Die mensen die je huis bezetten en je er vervolgens niet meer uit krijgt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja ik mag niet klagen, en het grappige is dat ik gewoon een appartement huur voor een best wel lage prijs, maar hetzelfde uitzicht heb als de miljonairs een paar straten verderop
Whutquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij zaten eerst ook te denken aan iets te kopen in Spanje aan zee als vakantiewoning, maar ben bang voor de Okupaciķn (zo heet dat toch?). Die mensen die je huis bezetten en je er vervolgens niet meer uit krijgt.
Ja dat is wel een dingetje soms hoewel het enorm afhangt van waar het is. In typische vakantieplaatsen zal het niet zo snel voorkomen. Maar in steden kan het wel gebeuren en inderdaad is het erg lastig om 'okupas' eruit te krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij zaten eerst ook te denken aan iets te kopen in Spanje aan zee als vakantiewoning, maar ben bang voor de Okupaciķn (zo heet dat toch?). Die mensen die je huis bezetten en je er vervolgens niet meer uit krijgt.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Noa is al bijna een week bij de dierenarts omdat het ineens slechter ging. Dat is vast niet goedkoop. Hij mag waarschijnlijk vandaag of morgen wel weer naar huis.
Hoeveel betaal je per maand?quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja ik mag niet klagen, en het grappige is dat ik gewoon een appartement huur voor een best wel lage prijs, maar hetzelfde uitzicht heb als de miljonairs een paar straten verderop
Ohquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het staat dan een groot deel van het jaar leeg. Maar inderdaad, het is ingewikkeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan in een huis wat niet leeg staat?
Ja, hadden geen zin in die eventuele stressquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje soms hoewel het enorm afhangt van waar het is. In typische vakantieplaatsen zal het niet zo snel voorkomen. Maar in steden kan het wel gebeuren en inderdaad is het erg lastig om 'okupas' eruit te krijgen.
Ja kan me dat ook wel voorstellen.quote:Ik merk wel steeds meer negativiteit van Spanjaarden richting het kopen van tweede huizen door noord-Europeanen, in verband met de huizencrisis. Dus dat is ook wel een probleem nu.
Ik ook. Maar ook aan mensen die speculeren en hele gebouwen opkopen of 10 appartementen kopen en die in de toeristenverhuur doen. Dus ja, lastig allemaal.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt een pleurishekel aan krakers
Ik ook*quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb echt een pleurishekel aan krakers
Ik ben mijn witte kat kwijt. Ik ga haar nu maar weer zoeken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Leuk een deels witte kat. Ik dacht ineens toen ze net binnenkwam dat ze een wondje op haar rug had want ik zag iets bruin/roodkleurigs in haar vacht maar ik kan niks vinden behalve wat verkleuring op haar vacht.
Buiten?quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben mijn witte kat kwijt. Ik ga haar nu maar weer zoeken.
In haar hangmat aan de krabpaal van de zon aan het genieten.quote:
En terecht met dit weerquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In haar hangmat aan de krabpaal van de zon aan het genieten.
Oh dan is ze ook niet zoek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In haar hangmat aan de krabpaal van de zon aan het genieten.
Als jij Hedwig een half uur niet kan vinden en ze blijkt nadat je half in paniek schoot gewoon ergens in de tuin te chillen, was ze dan alsnog niet zoek ? Ja tochquote:
Enige keer dat ik haar kwijt was had de buurvrouw haar opgesloten in haar huis.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als jij Hedwig een half uur niet kan vinden en ze blijkt nadat je half in paniek schoot gewoon ergens in de tuin te chillen, was ze dan alsnog niet zoek ? Ja toch
Deze is ook goed!quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze luister ik regelmatig.
Dit heb ik ook eens gehadquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige keer dat ik haar kwijt was had de buurvrouw haar opgesloten in haar huis.
Maar zij heeft haar bewust toen opgesloten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik ook eens gehadAndermans katten in huis
quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zij heeft haar bewust toen opgesloten.
Dat is wel een kutstreek. Ik schopte ze er meteen uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zij heeft haar bewust toen opgesloten.
Ja heel blij was ik ook niet. Hedwig ook niet want die liep te blazen enz daar binnen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel een kutstreek. Ik schopte ze er meteen uit.
Hier komt ook weleens een kat naar me toequote:Op woensdag 5 maart 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze dacht dat ze verdwaald en uitgehongerd was.
Ze heeft zelf ook katten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier komt ook weleens een kat naar me toe
Vreemd genoeg is mijn 1e ingeving niet "oh dit beestje is uitgehongerd"
quote:
Spekquote:
Ging ze mij ook nog eventjes vertellen dat mijn kat er niet klaar voor is om buiten te komen.quote:
Oh je vergist je denk ik, dit is niet het telefoonnummer van je huisarts.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb echt al weken last van m'n rug, maar nu tot het punt dat ik mij begin af te vragen of het niet gewoon mijn nieren zijn
0800-FOK!huisarts is NIET het nummer?!quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh je vergist je denk ik, dit is niet het telefoonnummer van je huisarts.
Mag ik ook wat van die energie?quote:
Niksquote:
0800-DrFoquePhilquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
0800-FOK!huisarts is NIET het nummer?!
* TheStigsDutchCousin verkoopt niksquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks
Ik heb een hekel aan verkopers aan de deur.
Oh ik had toch wel een doosje energie afgenomen denk ik om het tot het weekend een beetje te kunnen overbruggen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks
Wat doe je aan haar deur?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin verkoopt niks
Had laatst iemand van Ziggo aan de deur. Snotneusje van 22-23 begon over internet en of ik geīnteresseerd was. Nou nee, ben tevreden waar ik zit maar zeg nooit nooit.quote:
Niks verkopen in ieder geval.quote:
Zoiets had ik eens bij engiequote:Op woensdag 5 maart 2025 13:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had laatst iemand van Ziggo aan de deur. Snotneusje van 22-23 begon over internet en of ik geīnteresseerd was. Nou nee, ben tevreden waar ik zit maar zeg nooit nooit.
Hij vroeg op een gegeven moment om m'n mailadres om mij wat aanbiedingen te sturen, nou ja.. Prima, ik wilde nu niet overstappen, maar bij een betere aanbieding sta ik er op zich wel voor open.
Krijg ik een mailtje met een contract voor 1 jaar internet, met adres erbij, handtekening er onderDus ik Ziggo bellen, joh dit en dat is er gebeurd "oh, ja dit gebeurt wel vaker om dat ze een bepaald quota moeten halen, excuses we cancellen het"
Wat een gekken joh
Dat is toch schandalig? Hoe is dat legaal!?quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets had ik eens bij engieGozer stond voor de deur met een praatje. Ik vroeg om meer informatie over hun tarieven, ben ik ineens klant.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets had ik eens bij engieGozer stond voor de deur met een praatje. Ik vroeg om meer informatie over hun tarieven, ben ik ineens klant.
He is looking for a roomquote:
Gelukkig kun je het binnen twee weken probleemloos opzeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]dat soort praktijken zouden makkelijker bij de waakhonden gemeld moeten kunnen worden
het kan inderdaad wel soms voordelig zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik hou er ook niet van maar heb wel eens een goede deal te pakken gekregen door zo iemand aan de deur (energie) of de telefoon (HBO). Maar als het even kan dan negeer ik ze
nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is toch schandalig? Hoe is dat legaal!?
dat is waar, maar dit soort praktijken moeten gewoon hard afgestraft worden (oke, oke, bij onze waakhonden ben je dan ook niet bij het beste adres maar goed)quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het binnen twee weken probleemloos opzeggen.
Ik zeg tegenwoordig gewoon meteen nee en gooi de deur dicht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niks
Zou even langs de huisarts gaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:17 schreef Grotetijd het volgende:
k heb echt al weken last van m'n rug, maar nu tot het punt dat ik mij begin af te vragen of het niet gewoon mijn nieren zijn(of naja, 1 nier dan) maar dan merk ik dat 't in de ochtend weg is, en pas weer terugkomt in de avond als ik lang zit en dan ga ik weer twijfelen
quote:
dat is wel slecht jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:45 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader had eens een ziggomonteur nodig, stonden ze bij mij aan de deur. Ik snap nog steeds niet hoe dat kon gebeuren. Toen zagen ze dat ik een eigen bedrijf had en wilden ze me een zakelijk ziggo-abonnement aansmeren. Zorg nou maar eerst dat je überhaupt bij de juiste persoon op de stoep staat.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:45 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader had eens een ziggomonteur nodig, stonden ze bij mij aan de deur. Ik snap nog steeds niet hoe dat kon gebeuren. Toen zagen ze dat ik een eigen bedrijf had en wilden ze me een zakelijk ziggo-abonnement aansmeren. Zorg nou maar eerst dat je überhaupt bij de juiste persoon op de stoep staat.
Ik kan helaas niet zien wie er staat en ze komen altijd rond avondeten en dan willen er wel eens meer mensen aanbellen bij mij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren kwamen ze ook aan de deur. Zag er niet uit als collecte, dus ik heb niet open gedaan.
Dat is gek, dit is volgens mij standaard reactie bij velenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
Ze kijken dan altijd wel een beetje verbaasd als ik meteen nee roep maar goed boeiend. Soms hoor ik nog een ja maar als ik de deur al sluit.
Ze stonden hier voor de deur omdat mijn man een afspraak gemaakt zou hebben. Eeeh. Zeker weten dat je het juiste adres hebt? Ja. Ik woon hier alleen hoor? En alles doet het gewoon. O, dan wisten ze het ook niet. Er woont hier geen [naam van mijn vader]? Nee, dat is ergens anders. Maar ze zagen dat ik nog een gewoon abonnement had en of ik misschien interesse had ik een zakelijk abonnement? Nein.quote:
ben laatst wel verleid door een knappe meid om een donatie te doen voor het kinderfonds bij de dirk van den broekquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit een deurverkoper z'n eerste ingestudeerde zin af heb laten maken. Ben verder niet onvriendelijk hoor. Maar meer dan "nee" en een dichte deur krijgen ze niet. Opdringerig gedoe.
Collectes krijgen wel altijd wat.
M'n buren komen weleens groenten langsbrengen voor de caafs. Altijd op een onhandig moment.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe de deur nooit open als er wordt aangebeld en ik niemand verwacht
Aaah niet dierenlotquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben laatst wel verleid door een knappe meid om een donatie te doen voor het kinderfonds bij de dirk van den broek
kostte mij wel enige moeite om niet gelijk mijn broek naar beneden te trekken maar ben de relatie aan gegaan
wel twee andere goede doelen toen opgezegd, het rode kruis en dierenlot
Ik verwachtte laatst iemand rond avondeten tijd. Dus de deurbel gaat en ik gooi enthousiast de deur open.. is het een verkoper.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik alleen 's avonds niet. Overdag wil ik wel eens open doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Handige Harries.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze stonden hier voor de deur omdat mijn man een afspraak gemaakt zou hebben. Eeeh. Zeker weten dat je het juiste adres hebt? Ja. Ik woon hier alleen hoor? En alles doet het gewoon. O, dan wisten ze het ook niet. Er woont hier geen [naam van mijn vader]? Nee, dat is ergens anders. Maar ze zagen dat ik nog een gewoon abonnement had en of ik misschien interesse had ik een zakelijk abonnement? Nein.
Dat had ik met die engie dus ook, ik verwachtte iemand. Ook weleens gehad dat ik net de deur uit wilde gaan. Man ik sta hier met m'n jas aan, ik moet gaan, hoepel op.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik verwachtte laatst iemand rond avondeten tijd. Dus de deurbel gaat en ik gooi enthousiast de deur open.. is het een verkoper.
Valt wel tegen volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik heb ze een jaar gesteund, volgens hebben die al genoeg geld hoor
Ik keek via het bovenraam naar buiten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet zien wie er staat en ze komen altijd rond avondeten en dan willen er wel eens meer mensen aanbellen bij mij.
En dan willen ze het toch nog proberen he.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik met die engie dus ook, ik verwachtte iemand. Ook weleens gehad dat ik net de deur uit wilde gaan. Man ik sta hier met m'n jas aan, ik moet gaan, hoepel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |