abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216929161
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 22:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De realiteit begint langzaam in te dalen. Zonder de vs is het spel simpelweg uit.

Europa staat in zijn hemd.
Want? Wat is er nu bereikt dan?
pi_216929185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar het ziet er wel naar uit. Dan is dat toch tamelijk krankzinnig? holy fuck. We moeten echt heel erg van dat klote land af.
Als eerste eens zien of Rusland zich nu terugtrekt zodat de VS ook bij de mijnen in bezet gebied kan. Anders helpt zo'n papiertje weinig.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 23:06:52 #253
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216929193
We moeten niet boos op Poetin zijn; we moeten 'boos' op ons zelf zijn, verantwoordelijkheid nemen waar WIJ het hebben laten liggen. Gelukkig begint dat besef er nu te komen.

Nou de immigrate/Islam problematiek nog. Laten we hopen dat we daar ook wakker voor worden. En al die aanslagen zijn blijkbaar nog steeds niet voldoende :{
pi_216929207
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij liever oorlog hebt, ook goed.
Putin kan toch morgen vrede realiseren?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_216929218
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als eerste eens zien of Rusland zich nu terugtrekt zodat de VS ook bij de mijnen in bezet gebied kan. Anders helpt zo'n papiertje weinig.
Interesseert mij wat. Het is gewoon beschamend dat een Europees land toch moet buigen, nadat de president zo is vernederd. Het legt de machtsverschillen pijnlijk bloot. Moet echt snel veranderen.
pi_216929237
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:06 schreef Tengano het volgende:
We moeten niet boos op Poetin zijn; we moeten 'boos' op ons zelf zijn, verantwoordelijkheid nemen waar WIJ het hebben laten liggen. Gelukkig begint dat besef er nu te komen.

Nou de immigrate/Islam problematiek nog. Laten we hopen dat we daar ook wakker voor worden. En al die aanslagen zijn blijkbaar nog steeds niet voldoende :{
Wel ja joh, gooi het op jouw Islamfobie, nog een zogenaamde vijand erbij. Misschien even je mond houden en je afvragen waarom die zich buiten dit gedoetje houden.
pi_216929242
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Interesseert mij wat. Het is gewoon beschamend dat een Europees land toch moet buigen, nadat de president zo is vernederd. Het legt de machtsverschillen pijnlijk bloot. Moet echt snel veranderen.
Je bewondert Trump dat hij dit zo maar voor elkaar heeft gekregen met een potje chanteren?
pi_216929272
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef Ulx het volgende:
Die houden vliegtuigen lekker op afstand en tegen ballistische raketten werken ze ook. En er staan nog een paar SAMP/T batterijen. Ik dacht dat grotere drones vooral met NASASM en IRIS-T uit de lucht werden geknald en de rest met Gepards en dat soort spul.
Het probleem schijnt ook te zijn dat we van veel spul geen grote aantallen kunnen leveren. Jarenlang is er op defensie bezuinigd, defensiebedrijven zijn wel doorgegaan met de ontwikkeling van wapens, maar leverden steeds kleinere aantallen. Nu moet er juist weer in massa geproduceerd worden.
pi_216929313
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:10 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je bewondert Trump dat hij dit zo maar voor elkaar heeft gekregen met een potje chanteren?
Uh. Nee. Ik maak mij heel erg veel zorgen. Trump de bipolaire idioot is bij macht om de koers te bepalen. Inclusief vernedering op live televisie.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 23:19:08 #260
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216929370
Hoor net op de radio dat trump vannacht om 3 uur het congres gaat toespreken en een belangrijke mededeling gaat doen. Ben benieuwd.
Begin een beetje Trump moe te worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216929391
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoor net op de radio dat trump vannacht om 3 uur het congres gaat toespreken en een belangrijke mededeling gaat doen. Ben benieuwd.
Nu pas?
pi_216929394
quote:
Dan zou ik de komende 3½ jaar maar geen radio meer luisteren.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 23:23:08 #263
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216929422
quote:
Nou ja, je kunt het toch ook morgen beluisteren. Ik ga er ook niet voor opblijven.
pi_216929424
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Want? Wat is er nu bereikt dan?
Hij hoopt gewoon dat de gekkies winnen.
pi_216929439
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Het probleem schijnt ook te zijn dat we van veel spul geen grote aantallen kunnen leveren. Jarenlang is er op defensie bezuinigd, defensiebedrijven zijn wel doorgegaan met de ontwikkeling van wapens, maar leverden steeds kleinere aantallen. Nu moet er juist weer in massa geproduceerd worden.
Er zijn de afgelopen jaren veel bestellingen gedaan. En daarom zijn bepaalde productielijnen weer opgestart. De logistiek en toelevering is in orde gemaakt. Dat heeft allemaal tijd gekost, maar daardoor is verder uitbreiden van de productie wel te doen. Opschalen is tenslotte makkelijker. De basis ligt er al. KNDS en Rheinmetall gaven dat vorig jaar al aan, ze willen alleen wel een goed gevulde orderportefeuille hebben. Het lijkt me dat andere bedrijven ook wel zijn gaan voorsorteren. Degenen die dat niet hebben gedaan gaan lucratieve contracten mislopen.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 23:24:30 #266
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216929445
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou ja, je kunt het toch ook morgen beluisteren. Ik ga er ook niet voor opblijven.
Nee, natuurlijk blijf ik daar niet voor op. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 4 maart 2025 @ 23:25:46 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216929463
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 22:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Hij moet aan zijn land denken.
Precies ja. En dit soort shit dus NIET doen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216929469
Is dit wel verstandig? Stel dat DOGE besluit dat dit te duur is en dat NASA ze maar aan bijvoorbeeld SpaceX moet leveren. Dan kan zo'n bedrijf daar weer goede sier mee maken en ze voor minder aan de overheid verkopen.

quote:
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3ljlgpww4ps2n
⚡️Ukraine’s DroneUA begins supplying robots to NASA.

DroneUA, a Ukrainian distributor of unmanned systems, has started supplying robots to NASA, the company announced on March 4.

The company sees this partnership as an opportunity to strengthen Ukraine’s economy.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2025 23:28:44 ]
pi_216929480
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:21 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Dan zou ik de komende 3¾ jaar maar geen radio meer luisteren.
:{
pi_216929490
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk blijf ik daar niet voor op. :')
Ik deed dat wel voor Zelensky bij Fox-news van vrijdag op zaterdag rond 3 uur. Vond dat enorm zielig wel. Hij verontschuldigde zich en het leek er even op dat zelfs Fox-news hem goedgezind was. Maar de kaarten zijn geschud.
pi_216929506
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 22:25 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat moet wel heel snel, want wegens de sancties en het stoppen met leveren hebben ze geen opslag meer beschikbaar en het blijven afbranden is ook geen optie. Dus moet Rusland de gasbronnen gaan afsluiten. Dat gebeurt nu al. En je neemt ze daarna niet zo heel makkelijk meer in gebruik....En dan is het natuurlijk nog het detail dat Oekraíne ook de gasinfrastructuur van Rusland onder vuur zal gaan nemen.....Dus het zou zomaar kunnen dat er niet zo heel veel meer gas over is om door die leidingen te pompen. En Gazprom houdt het volgens mij ook niet meer zo lang vol gezien de verliezen....

Ik denk dat het te laat is en dat gas gewoon passé is. We kunnen niet blijven wachten op misschien....
Denk het ook. Ik ben thuis bezig met een testje en de conclusie daaruit is tot nu toe dat we door de airconditioning nonstop te laten draaien een binnen temperatuur van 21 graden kunnen handhaven zonder bij te verwarmen met gas. Met dus een energierekening van 50% van die van vorig jaar. Ik overweeg serieus om van het gas af te gaan.

En ik gok dat ik niet de enige ben.
pi_216929539
quote:
Dat heet de 'State of the Union'. Een soort troonrede.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 23:31:56 #273
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216929541
Die mineralen waren toch nauwelijks te ontginnen?
pi_216929544
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 23:28 schreef HiZ het volgende:

[..]
Denk het ook. Ik ben thuis bezig met een testje en de conclusie daaruit is tot nu toe dat we door de airconditioning nonstop te laten draaien een binnen temperatuur van 21 graden kunnen handhaven zonder bij te verwarmen met gas. Met dus een energierekening van 50% van die van vorig jaar. Ik overweeg serieus om van het gas af te gaan.

En ik gok dat ik niet de enige ben.
Geloof ik zo, ik ben dwars en heb geen glasplaten op mijn dak. Verwarmen van je huis kan op meerdere manieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')