SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 04-03-2025 19:19:10 ]![]()
Het is je nu geluktquote:
Ik had Kop in het zand steken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Toch ongeveer dezelfde TT danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is je nu gelukt
Ik had Kop in het zand steken![]()
![]()
Beetje wel.. alleen past mijn tt beter bij de opquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel.. alleen past mijn tt beter bij de op![]()
![]()
die van jusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel.. alleen past mijn tt beter bij de op
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee mijn tt..was kop in het zand stekenquote:
En ja jus zei dat in het vorige topic"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar veel plezier vannachtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deeltje terug, de normale kant van hem![]()
![]()
ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee mijn tt..was kop in het zand steken
En ja jus zei dat in het vorige topic
ik kan hier wat op zeggenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deeltje terug, de normale kant van hem
maar dat doe ik niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones noteert -punt voor Jus![]()
![]()
op een normale dag post die best oke vergeleken met een weekend/ vrije dagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
voor Jusquote:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik steek liever mijn kop in het zandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
moet toch ff zeggen, iemand die mijn leeftijd niet weet schat me dan in op net in 30
Echt ik denk van hoeveel 10 jaar kun je er naast zitten. Maar hoor dat dus vaker
Zie het maar als compliment dan enzo.
Do what you love, love what you do!![]()
Zou ook wat zijn, als je zo snel het bericht was vergetenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Beter dan dat ze je 10 jaar ouder schattenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:24 schreef kree het volgende:
moet toch ff zeggen, iemand die mijn leeftijd niet weet schat me dan in op net in 30
Echt ik denk van hoeveel 10 jaar kun je er naast zitten. Maar hoor dat dus vaker
Zie het maar als compliment dan enzo.![]()
![]()
ja dat dacht ik ook hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beter dan dat ze je 10 jaar ouder schattenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Random pics van de dag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht altijd dat je in de jaren '60 te veel LSD had geprobeerd!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:24 schreef kree het volgende:
Zie het maar als compliment dan enzo.![]()
![]()
en die personen die je leeftijd inschat, hoe oud zijn die?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:24 schreef kree het volgende:
Zie het maar als compliment dan enzo.Uw ADH vitamine Worst
Meerdere keren al zeker 10 jaar jongerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel schatten ze jou jonger in, in jaren ongeveer?![]()
in 30 ongeveerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en die personen die je leeftijd inschat, hoe oud zijn die?Do what you love, love what you do!![]()
ik als 50 plusserquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Ik ben vaak zat 25 jaar ingeschat hier op FOK!Uw ADH vitamine Worst
Maar dat is door je gedragquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Ik ben vaak zat 25 jaar ingeschat hier op FOK!![]()
![]()
ja maar ik bedoel in het echt dus, niet alleen op fok natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Ik ben vaak zat 25 jaar ingeschat hier op FOK!Do what you love, love what you do!![]()
iedereen die 30+ schat me als midden-eind twintig, maar jongeren en begin 20érs schatten mij wel iets van begin 30 wat wel kloptUw ADH vitamine Worst
het is wss deel gedrag en deels uiterlijk. kweet niet opzich zie ik het wel als compliment dat ze me dan jonger inschatten.quote:
En heb het niet eens over vrouwen enzo he, zijn gewoon algemene college die dat zeggen en die dat dus wetenDo what you love, love what you do!![]()
vrouwen verouderen wat sneller enzo, of eerder te merken, enne echt wil daar geen drama over maken.
Maar is soort van feit. na 30 takelt het harder af als bij mannen.
of is dat zoals wij mannen naar vrouwen kijken?
jajaja vragen
ik dacht ook dat Kree zo rond de eind 50 zatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je in de jaren '60 te veel LSD had geprobeerd!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het gekke is ook, want als je het nou over mannen of vrouwen hebt, dat die het anders inschatten?
Mannen schatten mij sowieso altijd jonger in. vrouwen. hoor er niet teveel over. maar zou niet weten of dat dan anders zou zijn?Do what you love, love what you do!![]()
In de filmpjes zag hij er duidelijk wel jonger uit, maar verder dacht ik dat hij Koos Koets was.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht ook dat Kree zo rond de eind 50 zat![]()
nouja dit precies dus, tis ook beetje hoe je iemand kent.. Mss hier alleen in tekst enzo, is dat anders als iemand in het echt.?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht ook dat Kree zo rond de eind 50 zatDo what you love, love what you do!![]()
bulllll shitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:30 schreef kree het volgende:
vrouwen verouderen wat sneller enzo, of eerder te merken, enne echt wil daar geen drama over maken.
Maar is soort van feit. na 30 takelt het harder af als bij mannen.
of is dat zoals wij mannen naar vrouwen kijken?
jajaja vragen
mannen willen het alleen zelf niet zien
Aziatische mannen en vrouwen
negroide mannen en indonesische mannen en vrouwen
lijken vaak veel jongerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
schat jou op je kookfilm een jaar of 48 in?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:33 schreef kree het volgende:
Het gekke is ook, want als je het nou over mannen of vrouwen hebt, dat die het anders inschatten?
Mannen schatten mij sowieso altijd jonger in. vrouwen. hoor er niet teveel over. maar zou niet weten of dat dan anders zou zijn?Smile, it's free therapy.![]()
Iedereen schat mij gewoon mijn leeftijdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:33 schreef kree het volgende:
Mannen schatten mij sowieso altijd jonger in. vrouwen. hoor er niet teveel over. maar zou niet weten of dat dan anders zou zijn?:')![]()
Filmpjes die je zag zijn ook alweer aantal jaar oud he?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
In de filmpjes zag hij er duidelijk wel jonger uit, maar verder dacht ik dat hij Koos Koets was.
hoewel ik denk niet heel veel veranderd opzich hoor. mss wat meer grijze haartjes bij de kapper.
Maar over het algemeen valt het wel mee.Do what you love, love what you do!![]()
Indonesische mannen en vrouwen zijn toch al Aziatische mannen en vrouwen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bulllll shit
lijken vaak veel jongerUw ADH vitamine Worst
Humberto Tan, Will Smith... die gasten worden ook gewoon niet ouderquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bulllll shit
lijken vaak veel jonger![]()
![]()
ja daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Indonesische mannen en vrouwen zijn toch al Aziatische mannen en vrouwen?
maar indische mensen vind ik dat weer nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kookfilmpje was afgelopen jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
Filmpjes die je zag zijn ook alweer aantal jaar oud he?
hoewel ik denk niet heel veel veranderd opzich hoor. mss wat meer grijze haartjes bij de kapper.
Maar over het algemeen valt het wel mee.
Smile, it's free therapy.![]()
750?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iedereen schat mij gewoon mijn leeftijd![]()
jaja het is relatief, of waaraan je mss meet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bulllll shit
lijken vaak veel jonger
Ik weet niet vond het een grappige om ff ter sprake te brengen. want hoe schatten we nou iemand in op leeftijd?Do what you love, love what you do!![]()
dat kookstream van jou vond ik wel meevallen dat je eruit ziet als begin 30, dan zou je dus even jong uitzien als ik wat dus niet zo is. Had je dan op zijn jongst enkele jaar voor 40 geschatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
Filmpjes die je zag zijn ook alweer aantal jaar oud he?
Maar over het algemeen valt het wel mee.Uw ADH vitamine Worst
nou die zijn iig recentquote:. vond dat wel grappig om te doen, maar zoveel gedoe om te maken weer eigenlijk.
Ik voel meestal ff tussen de benenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
jaja het is relatief, of waaraan je mss meet?
Ik weet niet vond het een grappige om ff ter sprake te brengen. want hoe schatten we nou iemand in op leeftijd?![]()
![]()
De schatting is dat Sinterklaas iets over de 1700 jaar oud is. Van een historische bisschop tot een geliefde kindervriend, Sinterklaas heeft een lange weg afgelegd.quote::')![]()
Indisch als in India of Zuid-Aziaten of Indonesiërs?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in
maar indische mensen vind ik dat weer nietUw ADH vitamine Worst
ja dat was nog niet zo lang geledenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou die zijn iig recent. vond dat wel grappig om te doen, maar zoveel gedoe om te maken weer eigenlijk.
![]()
maar zit ik er ver naast? 47 ongeveer?Smile, it's free therapy.![]()
Post maar een foto van jezelf dan schatten wij je inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
jaja het is relatief, of waaraan je mss meet?
Ik weet niet vond het een grappige om ff ter sprake te brengen. want hoe schatten we nou iemand in op leeftijd?
:')![]()
indiaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Indisch als in India of Zuid-Aziaten of Indonesiërs?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan schat ik jou veel jonger!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De schatting is dat Sinterklaas iets over de 1700 jaar oud is. Van een historische bisschop tot een geliefde kindervriend, Sinterklaas heeft een lange weg afgelegd.![]()
![]()
nou dan heb je hem ok, iig daarmee en te zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat kookstream van jou vond ik wel meevallen dat je eruit ziet als begin 30, dan zou je dus even jong uitzien als ik wat dus niet zo is. Had je dan op zijn jongst enkele jaar voor 40 geschat
maar in het echt schatten ze me jonger.
mss weet je die filmpjes kun je verbeteren en leuker maken ook.
Maarja dat boeide mij natuurlijk niet. In het echt schatten ze me echt 10 jaar jonger toch wel.Do what you love, love what you do!![]()
Doe ik uiteraard alleen bij vrouwenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de ringen tellen in je boomstronk?![]()
![]()
450 jaar?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iedereen schat mij gewoon mijn leeftijd![]()
![]()
Nee zuurtegraadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja zeg maar grootte en dikte en etc bedoel je dan![]()
![]()
41 ben ik nu, dus je zit wel in de buurt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat was nog niet zo lang geleden![]()
maar zit ik er ver naast? 47 ongeveer?Do what you love, love what you do!![]()
zie filmpje maarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Post maar een foto van jezelf dan schatten wij je in
daar doet onze winnaar niet aan tochquote:![]()
of steek je nu je kop in het zand
Maakte een garpje Kree.. dacht een jaar of 38 eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
41 ben ik nu, dus je zit wel in de buurt.
Smile, it's free therapy.![]()
Met smileys kan je geen typefouten maken, dus neem me niet kwalijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar doet onze winnaar niet aan toch![]()
of steek je nu je kop in het zand![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met smileys kan je geen typefouten maken, dus neem me niet kwalijk![]()
![]()
nou kan er mee levenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maakte een garpje Kree.. dacht een jaar of 38 eerlijk gezegd.
dan heb je het redelijk ok ingeschat welDo what you love, love what you do!![]()
maar jij bent dan ook al echt oudquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:43 schreef JustinK het volgende:
Lekker setje trouwens @:hemarookworst![]()
Voel me meteen weer een paar jaar jonger
waarom denk je anders dat iedereen mij 10 jaar jonger schatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:43 schreef JustinK het volgende:
Voel me meteen weer een paar jaar jongerUw ADH vitamine Worst
Heeft hij jarretels aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:43 schreef JustinK het volgende:
Voel me meteen weer een paar jaar jonger![]()
Ja had het kunnen weten...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom denk je anders dat iedereen mij 10 jaar jonger schat
Had je 'm zelf ook geluisterd?![]()
jullie inschatten op leeftijd is nog wel aardig lastig voor mij moet ik zeggen
Gehehe dan baseer ik het bij de meeste wat ik al wist door vertellen. of alleen op reacties.
maar denk meeste hier zijn dik in de 30. en zeker aantal 40 en ook nog wel 50+Do what you love, love what you do!![]()
ik kan twister spelen zonder door mijn rug te gaanquote:
Ik denk dat de mensen in de 30 behoorlijk in de minderheid zijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:45 schreef kree het volgende:
jullie inschatten op leeftijd is nog wel aardig lastig voor mij moet ik zeggen
Gehehe dan baseer ik het bij de meeste wat ik al wist door vertellen. of alleen op reacties.
maar denk meeste hier zijn dik in de 30. en zeker aantal 40 en ook nog wel 50+![]()
![]()
Ja ik,quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen in de 30 behoorlijk in de minderheid zijn!
en verder ehhhhh:')![]()
Touchéquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan twister spelen zonder door mijn rug te gaan![]()
![]()
quote:Jupquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja had het kunnen weten...
Had je 'm zelf ook geluisterd?Uw ADH vitamine Worst
ja je denkt meer ouder dan denk ik, want dat denk ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen in de 30 behoorlijk in de minderheid zijn!
hocus pocus pilates pas
ik wou dat Justin een broekie was
de grap of de set?quote:ken je de scot project remix ook?quote:Uw ADH vitamine Worst
denk allemaal zouden we weer eens jonger willen zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
hocus pocus pilates pas
Iedereen die daar ja op denkt is minimaal richting 40. hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
hoe jong zou je willen zijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
denk allemaal zouden we weer eens jonger willen zijn.
Iedereen die daar ja op denkt is minimaal richting 40. hahahahahaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ok cougarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
hocus pocus pilates pas
ik wou dat Justin een broekie was![]()
![]()
als het kon terug in de tijd, dan zou ik wss nog keertje willen starten op 25 ofzo of mss 20 wel?quote:
Btw moet ff vragen he toch, want soms krijg ik erna dan gezeur van kree zeikt maar weer enzo.
Maar vinden jullie het ok om ff dit soort willekeurige dingen te bespreken ofzo?
werd nl nogal snel drama van gemaakt en als jullie bolk willen posten. ga je gang.
maar is altijd leuker als er iets is om over te praten en doe het daar wel een beetje om?Do what you love, love what you do!![]()
gewoon in een string rondlopen, dan heb je ook een broekiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
hocus pocus pilates pas
in het Afrikaans een amperbroekieUw ADH vitamine Worst
Als ik dat zegquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie de oudste is en hoe oud
wordt diegene boosThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De set. Ik vind 'm wel erg lekkerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de grap of de set?
[..]
ken je de scot project remix ook?
Ja die is ook wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WE zijn toch aan het praten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
als het kon terug in de tijd, dan zou ik wss nog keertje willen starten op 25 ofzo of mss 20 wel?
Btw moet ff vragen he toch, want soms krijg ik erna dan gezeur van kree zeikt maar weer enzo.
Maar vinden jullie het ok om ff dit soort willekeurige dingen te bespreken ofzo?
werd nl nogal snel drama van gemaakt en als jullie bolk willen posten. ga je gang.
maar is altijd leuker als er iets is om over te praten en doe het daar wel een beetje om?:')![]()
misschien hequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
als het kon terug in de tijd, dan zou ik wss nog keertje willen starten op 25 ofzo of mss 20 wel?
maar is altijd leuker als er iets is om over te praten en doe het daar wel een beetje om?
zou je eens moeten proberen
het idee dat er altijd een gesprek moet zijn
loslaten
meestal komt er vanzelf iets langs
als heel krampachtig aan iets vast te houdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jaja waar, maar zie dat altijd in de mentions weer terug vaak, van weer kree-gezeik heb ik vaak gelezen wel. Dat is mijn doel niet he.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WE zijn toch aan het praten?
Maar goed weet niet echt hoe ver ik erin kan gaan voordat het anderen hier gaat irriteren, dat is mijn doel niet.Do what you love, love what you do!![]()
En gewoon aanvoelen hoe er ergens op gereageerd wordt. Een blind paard kan zien dat we er hier geen problemen mee hebben met gepraat over leeftijdenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien he
loslaten
als heel krampachtig aan iets vast te houden![]()
![]()
Justin Kquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zijn mensen al snel bij jouw leeftijd
moet ik jou even in elkaar komen slaan
daar ben ik niet te oud voor hoor![]()
![]()
![]()
![]()
en dan zal ik laten zien
dat ik jonger bent dan jij doet voorkomen
Ik nodig u van harte uitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Justin K
moet ik jou even in elkaar komen slaan
daar ben ik niet te oud voor hoor![]()
![]()
![]()
![]()
en dan zal ik laten zien
dat ik jonger bent dan jij doet voorkomen![]()
![]()
ja jaquote:
en dan sta ik voor de deur
en durf je niet open te doen
ja zodra iedereen dat dus doet, aan 1 schakeling van bolk en niks boeiends. dat is mijn idee over dit topic dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien he
loslaten
als heel krampachtig aan iets vast te houden
Dit topic heeft dat nodig van mij of van anderen. maar zinloze shit roepen lijdt nooit echt tot een leuke discussie hier
\
en weet het kan wel, maar ok. zeg het he als ik te ver ga en kap ik wel.
Mijn deur staan voor jou altijd open, jwtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ja
en dan sta ik voor de deur
en durf je niet open te doen![]()
![]()
emile ratelbandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
"Ik ben een jonge man gevangen in een oud lichaam."
Ofzo.Uw ADH vitamine Worst
Ja gewoon lekker posten en als je het niet aanstaat op een bepaald moment gewoon ergens anders gaan kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja zodra iedereen dat dus doet, aan 1 schakeling van bolk en niks boeiends. dat is mijn idee over dit topic dan.
Dit topic heeft dat nodig van mij of van anderen. maar zinloze shit roepen lijdt nooit echt tot een leuke discussie hier
\
en weet het kan wel, maar ok. zeg het he als ik te ver ga en kap ik wel.![]()
![]()
En de linker?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Met z'n leeftijdsverandering!Gelukkig ging de rechter er niet in mee.
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ik voel me 40 dus wil ik 40 zijn, ofzo, was het.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Met z'n leeftijdsverandering!Gelukkig ging de rechter er niet in mee.
How can I make this topic about me?![]()
Wat een heerlijke troll is het tochquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
https://nos.nl/artikel/2261872-emile-ratelband-mag-geen-49-worden:')![]()
Goede bui?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik deed n grapje
Sorry @:kree
Hoi Jk![]()
![]()
Das toch geen geheim?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie de oudste is en hoe oudTrust nobody![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
"Ik ben een jonge man gevangen in een oud lichaam."
Ofzo.
Trust nobody![]()
Het komt elke paar dagen voorbij hè, dit?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja zodra iedereen dat dus doet, aan 1 schakeling van bolk en niks boeiends. dat is mijn idee over dit topic dan.
\
en weet het kan wel, maar ok. zeg het he als ik te ver ga en kap ik wel.
Dit topic, DTS, is een bolk topic chain. en heeft dus een bepaald doel: een spel-element, met bolk als leidraad.
Andere SC's zijn er waar je meer kunt SC-en en over van alles kunt praten.
Jij probeert DTS te veralgemeniseren, terwijl er genoeg topics zijn waar je juist niet moet bolken.How can I make this topic about me?![]()
Doe ik de laatste tijd ook wel veel. Als het mij teveel gebolk is en er zijn weinig echte gesprekken dan sluit ik gewoon af.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker posten en als je het niet aanstaat op een bepaald moment gewoon ergens anders gaan kijkenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
"Hier op de snelweg wordt alleen maar hard gereden, maar ik ook ook langzaam rijden, ik wil van de natuur genieten. Ik wil dat de verkeersregel wordt aangepast dat hier ook langzaam gereden kan worden."
Terwijl daar juist andere wegen voor zijn om van de natuur te genieten, de toeristische wegen, bosweggetjes.How can I make this topic about me?![]()
Dat is het beste iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe ik de laatste tijd ook wel veel. Als het mij teveel gebolk is en er zijn weinig echte gesprekken dan sluit ik gewoon af.![]()
![]()
Heel goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe ik de laatste tijd ook wel veel. Als het mij teveel gebolk is en er zijn weinig echte gesprekken dan sluit ik gewoon af.
How can I make this topic about me?![]()
Als een baasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe ik de laatste tijd ook wel veel. Als het mij teveel gebolk is en er zijn weinig echte gesprekken dan sluit ik gewoon af.:')![]()
Zeg het nouhouuuquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik doelde op de oudste users in dts
Weet je best![]()
![]()
Prima tochquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe ik de laatste tijd ook wel veel. Als het mij teveel gebolk is en er zijn weinig echte gesprekken dan sluit ik gewoon af.
Kletsen is gezellig
Bolken mag ookTrust nobody![]()
eigenlijk nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik doelde op de oudste users in dts
Weet je bestUw ADH vitamine Worst
Juist.quote:
Na de laatste discussie over dit onderwerp haalt 't te veel gedoe bij mensen naar boven waardoor er een onprettige sfeer komt. Dan liever ff afsluiten tot er minder die-hard bolkers zijn en er meer mensen zijn die het hier gewoon als SC zien, en dat is prima
Well, life can be a riot
Je niet ergeren aan dat bolken.
Als er leuke onderwerpen voorbij komen praat iedereen gezellig mee hoor. Dat er soms een bolk post tussen staat .... ik zie dat niet eens.... Gewoon omheen lezen. Heb je veel minder frustratie van.
Dat jij, grotetijd, het vaak weer eens over je ex hebt, daar hoor je mij ook niet over klagen. Terwijl ik denk van nou heeft hij het alweer over zijn ex? Maar ik laat je lekker.How can I make this topic about me?![]()
Ik luister n podcast, bolk, kijk youtube en wil eigenlijk ook mijn spelletje spelen en serie kijken
TegelijkTrust nobody![]()
Daar ben je vrouw voorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ik luister n podcast, bolk, kijk youtube en wil eigenlijk ook mijn spelletje spelen en serie kijken
Tegelijk![]()
![]()
En dan toch nu even gezegd hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er leuke onderwerpen voorbij komen praat iedereen gezellig mee hoor. Dat er soms een bolk post tussen staat .... ik zie dat niet eens.... Gewoon omheen lezen. Heb je veel minder frustratie van.
Dat jij, grotetijd, het vaak weer eens over je ex hebt, daar hoor je mij ook niet over klagen. Terwijl ik denk van nou heeft hij het alweer over zijn ex? Maar ik laat je lekker.![]()
Vind ik grappigTrust nobody![]()
Deze man hequote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat jij, grotetijd, het vaak weer eens over je ex hebt, daar hoor je mij ook niet over klagen. Terwijl ik denk van nou heeft hij het alweer over zijn ex? Maar ik laat je lekker.![]()
Maar op een hele nette manierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan toch nu even gezegd hebben![]()
Vind ik grappig![]()
![]()
Eens wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat jij, grotetijd, het vaak weer eens over je ex hebt, daar hoor je mij ook niet over klagen. Terwijl ik denk van nou heeft hij het alweer over zijn ex? Maar ik laat je lekker.
Ik ben geen BOLKer (al vind ik het toch soms wel leuk als ik een post maak en er minuten later pas iemand reageer, dan denk ik "yes. Puntjes") dus als het een grote smiley posterij is, post ik niet
Scheelt frustratie. Wat de sfeer in DTS ten goeden komt.
Well, life can be a riot
Ja, dat klopt. Dat kan ook even niet anders, het moet even benoemd om mijn zienswijze te verduidelijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan toch nu even gezegd hebben![]()
Vind ik grappigHow can I make this topic about me?![]()
dus je gaat je niet vervelenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
Tegelijk
Uw ADH vitamine Worst
Zit daar helikopteren bij?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe 8 dingen tegelijk en verveel me alsnog![]()
Moest jij niet morgen bij Greys de vijver zomer-klaar maken?quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt me dan ook echt viesmad gemaakt!
Trust nobody![]()
Nee ze komt hierheen om mij klappen te gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moest jij niet morgen bij Greys de vijver zomerklaar maken?![]()
![]()
Jij wintquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe 8 dingen tegelijk en verveel me alsnogTrust nobody![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar voor deze keer zie ik het door de vingers
Trust nobody![]()
moet je eens voor de grap eens naar de eerst paar tientallen topics van deze reeks doorlezen, daar heb je nog mee smileys en nikszeggende lettercombi'sUw ADH vitamine Worst
ow?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ze komt hierheen om mij klappen te geven
Moet ik ingrijpen?How can I make this topic about me?![]()
Dat zou de boel wel veranderenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, daar zit geen helikopteren bij![]()
![]()
Was jij erbij, bij het eerste uur van DTS?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
moet je eens voor de grap eens naar de eerst paar tientallen topics van deze reeks doorlezen, daar heb je nog mee smileys en nikszeggende lettercombi'sHow can I make this topic about me?![]()
Ja was het in het begin nog erger ja?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
moet je eens voor de grap eens naar de eerst paar tientallen topics van deze reeks doorlezen, daar heb je nog mee smileys en nikszeggende lettercombi's![]()
hema is een eckte OGquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was jij erbij, bij het eerste uur van DTS?![]()
![]()
Hallo lieve mensen en grey’s
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja bijna, toen bestond het een maand toen ik eraan meedeed zomer 2017quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was jij erbij, bij het eerste uur van DTS?Uw ADH vitamine Worst
soms zelfs halve topic waar geen letter werd gebruiktquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was het in het begin nog erger ja?
Uw ADH vitamine Worst
voel me stuk jongerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik voel me 40 dus wil ik 40 zijn, ofzo, was het.
O, niet eerder? Dat valt nog wel mee, ik dacht dat het al langer bestaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja bijna, toen bestond het een maand toen ik eraan meedeed zomer 2017
Ik zit er bij sinds zomer 2020, door corona.How can I make this topic about me?![]()
Nou, dan valt het tegenwoordig super mee. Er wordt altijd wel iets gezegd.....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
soms zelfs halve topic waar geen letter werd gebruiktHow can I make this topic about me?![]()
Is DTS al 8 jaar oud ja!?Well, life can be a riot
Hallo mevrouwquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van mij mag het bedtijd zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Kwart over acht al?
Deze dag vliegt ineens om.:')![]()
Wat klaagt men nu danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
soms zelfs halve topic waar geen letter werd gebruikt![]()
![]()
nee dat probeer ik niet, want mij best. Maarja zonder input blijft er vaak weinig meer over hier om over te hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het komt elke paar dagen voorbij hè, dit?
Dit topic, DTS, is een bolk topic chain. en heeft dus een bepaald doel: een spel-element, met bolk als leidraad.
Andere SC's zijn er waar je meer kunt SC-en en over van alles kunt praten.
Jij probeert DTS te veralgemeniseren, terwijl er genoeg topics zijn waar je juist niet moet bolken.
Dat bedoel ik wel
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Original Gangsta man
Ken je slangDeze slang?
Oke sorry
Well, life can be a riot
Ik zie niks hoor : oquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze slang?
Oke sorry:')![]()
ik ook, maar dat is precies wat ik bedoelde erover dus ookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Twee foutquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar er hoeft niet altijd persé iets aangedragen/aangekaart te worden. Want vaak komen onderwerpen OPEENS op, en dat is ook fijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat probeer ik niet, want mij best. Maarja zonder input blijft er vaak weinig meer over hier om over te hebben.
Dat bedoel ik welWell, life can be a riot
Maar als het hier even stil is qua onderwerp, of even niet interessant, dan ga je toch ergens anders kletsen? Topics zat op FOK. En anders naar Reddit ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat probeer ik niet, want mij best. Maarja zonder input blijft er vaak weinig meer over hier om over te hebben.
Dat bedoel ik wel
Of het Tweakers forum.How can I make this topic about me?![]()
En hopen, dat doe ik ook graag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat doet @:Grrrrrrrr ook graag
maar booswoest is weer een uitvinding van mario
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
mag beide idd, zolang er balans tussen is, dan is het leukquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Prima toch
Kletsen is gezellig
Bolken mag ook
Of xhamsterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als het hier even stil is qua onderwerp, of even niet interessant, dan ga je toch ergens anders kletsen? Topics zat op FOK. En anders naar Reddit ofzo.
Of het Tweakers forum.![]()
Reddit is niet zo leuk als FOK! Omdat Reddit het "live" systeem mist wat FOK! heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als het hier even stil is qua onderwerp, of even niet interessant, dan ga je toch ergens anders kletsen? Topics zat op FOK. En anders naar Reddit ofzo.
Of het Tweakers forum.
Mensen kunnen meteen met elkaar praten/interacten, topics worden automatisch ververst. Dat heb je op Reddit niet, diezelfde "saamhorigheid"
Wat Reddit in mijn ogen wel beter doet is de hoeveelheid aan onderwerpen.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of het Tweakers forum.)
Ik mag daar nergens posten omdat ik te weinig 'karma' heb.:')![]()
Moet je kijken bij r/newtoreddit voor Subs waar je zonder karma kan posten. Zijn er best veel!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..])
Ik mag daar nergens posten omdat ik te weinig 'karma' heb.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: