SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 04-03-2025 19:19:10 ]![]()
Het is je nu geluktquote:
Ik had Kop in het zand steken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Toch ongeveer dezelfde TT danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is je nu gelukt
Ik had Kop in het zand steken![]()
![]()
Beetje wel.. alleen past mijn tt beter bij de opquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel.. alleen past mijn tt beter bij de op![]()
![]()
die van jusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje wel.. alleen past mijn tt beter bij de op
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee mijn tt..was kop in het zand stekenquote:
En ja jus zei dat in het vorige topic"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar veel plezier vannachtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deeltje terug, de normale kant van hem![]()
![]()
ikquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee mijn tt..was kop in het zand steken
En ja jus zei dat in het vorige topic
ik kan hier wat op zeggenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deeltje terug, de normale kant van hem
maar dat doe ik niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones noteert -punt voor Jus![]()
![]()
op een normale dag post die best oke vergeleken met een weekend/ vrije dagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
voor Jusquote:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik steek liever mijn kop in het zandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
moet toch ff zeggen, iemand die mijn leeftijd niet weet schat me dan in op net in 30
Echt ik denk van hoeveel 10 jaar kun je er naast zitten. Maar hoor dat dus vaker
Zie het maar als compliment dan enzo.
Do what you love, love what you do!![]()
Zou ook wat zijn, als je zo snel het bericht was vergetenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Beter dan dat ze je 10 jaar ouder schattenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:24 schreef kree het volgende:
moet toch ff zeggen, iemand die mijn leeftijd niet weet schat me dan in op net in 30
Echt ik denk van hoeveel 10 jaar kun je er naast zitten. Maar hoor dat dus vaker
Zie het maar als compliment dan enzo.![]()
![]()
ja dat dacht ik ook hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beter dan dat ze je 10 jaar ouder schattenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Random pics van de dag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht altijd dat je in de jaren '60 te veel LSD had geprobeerd!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:24 schreef kree het volgende:
Zie het maar als compliment dan enzo.![]()
![]()
en die personen die je leeftijd inschat, hoe oud zijn die?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:24 schreef kree het volgende:
Zie het maar als compliment dan enzo.Uw ADH vitamine Worst
Meerdere keren al zeker 10 jaar jongerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel schatten ze jou jonger in, in jaren ongeveer?![]()
in 30 ongeveerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en die personen die je leeftijd inschat, hoe oud zijn die?Do what you love, love what you do!![]()
ik als 50 plusserquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Ik ben vaak zat 25 jaar ingeschat hier op FOK!Uw ADH vitamine Worst
Maar dat is door je gedragquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Ik ben vaak zat 25 jaar ingeschat hier op FOK!![]()
![]()
ja maar ik bedoel in het echt dus, niet alleen op fok natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Ik ben vaak zat 25 jaar ingeschat hier op FOK!Do what you love, love what you do!![]()
iedereen die 30+ schat me als midden-eind twintig, maar jongeren en begin 20érs schatten mij wel iets van begin 30 wat wel kloptUw ADH vitamine Worst
het is wss deel gedrag en deels uiterlijk. kweet niet opzich zie ik het wel als compliment dat ze me dan jonger inschatten.quote:
En heb het niet eens over vrouwen enzo he, zijn gewoon algemene college die dat zeggen en die dat dus wetenDo what you love, love what you do!![]()
vrouwen verouderen wat sneller enzo, of eerder te merken, enne echt wil daar geen drama over maken.
Maar is soort van feit. na 30 takelt het harder af als bij mannen.
of is dat zoals wij mannen naar vrouwen kijken?
jajaja vragen
ik dacht ook dat Kree zo rond de eind 50 zatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je in de jaren '60 te veel LSD had geprobeerd!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het gekke is ook, want als je het nou over mannen of vrouwen hebt, dat die het anders inschatten?
Mannen schatten mij sowieso altijd jonger in. vrouwen. hoor er niet teveel over. maar zou niet weten of dat dan anders zou zijn?Do what you love, love what you do!![]()
In de filmpjes zag hij er duidelijk wel jonger uit, maar verder dacht ik dat hij Koos Koets was.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht ook dat Kree zo rond de eind 50 zat![]()
nouja dit precies dus, tis ook beetje hoe je iemand kent.. Mss hier alleen in tekst enzo, is dat anders als iemand in het echt.?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht ook dat Kree zo rond de eind 50 zatDo what you love, love what you do!![]()
bulllll shitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:30 schreef kree het volgende:
vrouwen verouderen wat sneller enzo, of eerder te merken, enne echt wil daar geen drama over maken.
Maar is soort van feit. na 30 takelt het harder af als bij mannen.
of is dat zoals wij mannen naar vrouwen kijken?
jajaja vragen
mannen willen het alleen zelf niet zien
Aziatische mannen en vrouwen
negroide mannen en indonesische mannen en vrouwen
lijken vaak veel jongerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
schat jou op je kookfilm een jaar of 48 in?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:33 schreef kree het volgende:
Het gekke is ook, want als je het nou over mannen of vrouwen hebt, dat die het anders inschatten?
Mannen schatten mij sowieso altijd jonger in. vrouwen. hoor er niet teveel over. maar zou niet weten of dat dan anders zou zijn?Smile, it's free therapy.![]()
Iedereen schat mij gewoon mijn leeftijdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:33 schreef kree het volgende:
Mannen schatten mij sowieso altijd jonger in. vrouwen. hoor er niet teveel over. maar zou niet weten of dat dan anders zou zijn?:')![]()
Filmpjes die je zag zijn ook alweer aantal jaar oud he?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
In de filmpjes zag hij er duidelijk wel jonger uit, maar verder dacht ik dat hij Koos Koets was.
hoewel ik denk niet heel veel veranderd opzich hoor. mss wat meer grijze haartjes bij de kapper.
Maar over het algemeen valt het wel mee.Do what you love, love what you do!![]()
Indonesische mannen en vrouwen zijn toch al Aziatische mannen en vrouwen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bulllll shit
lijken vaak veel jongerUw ADH vitamine Worst
Humberto Tan, Will Smith... die gasten worden ook gewoon niet ouderquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bulllll shit
lijken vaak veel jonger![]()
![]()
ja daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Indonesische mannen en vrouwen zijn toch al Aziatische mannen en vrouwen?
maar indische mensen vind ik dat weer nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kookfilmpje was afgelopen jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
Filmpjes die je zag zijn ook alweer aantal jaar oud he?
hoewel ik denk niet heel veel veranderd opzich hoor. mss wat meer grijze haartjes bij de kapper.
Maar over het algemeen valt het wel mee.
Smile, it's free therapy.![]()
750?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iedereen schat mij gewoon mijn leeftijd![]()
jaja het is relatief, of waaraan je mss meet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bulllll shit
lijken vaak veel jonger
Ik weet niet vond het een grappige om ff ter sprake te brengen. want hoe schatten we nou iemand in op leeftijd?Do what you love, love what you do!![]()
dat kookstream van jou vond ik wel meevallen dat je eruit ziet als begin 30, dan zou je dus even jong uitzien als ik wat dus niet zo is. Had je dan op zijn jongst enkele jaar voor 40 geschatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
Filmpjes die je zag zijn ook alweer aantal jaar oud he?
Maar over het algemeen valt het wel mee.Uw ADH vitamine Worst
nou die zijn iig recentquote:. vond dat wel grappig om te doen, maar zoveel gedoe om te maken weer eigenlijk.
Ik voel meestal ff tussen de benenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
jaja het is relatief, of waaraan je mss meet?
Ik weet niet vond het een grappige om ff ter sprake te brengen. want hoe schatten we nou iemand in op leeftijd?![]()
![]()
De schatting is dat Sinterklaas iets over de 1700 jaar oud is. Van een historische bisschop tot een geliefde kindervriend, Sinterklaas heeft een lange weg afgelegd.quote::')![]()
Indisch als in India of Zuid-Aziaten of Indonesiėrs?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in
maar indische mensen vind ik dat weer nietUw ADH vitamine Worst
ja dat was nog niet zo lang geledenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou die zijn iig recent. vond dat wel grappig om te doen, maar zoveel gedoe om te maken weer eigenlijk.
![]()
maar zit ik er ver naast? 47 ongeveer?Smile, it's free therapy.![]()
Post maar een foto van jezelf dan schatten wij je inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
jaja het is relatief, of waaraan je mss meet?
Ik weet niet vond het een grappige om ff ter sprake te brengen. want hoe schatten we nou iemand in op leeftijd?
:')![]()
indiaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Indisch als in India of Zuid-Aziaten of Indonesiėrs?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan schat ik jou veel jonger!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De schatting is dat Sinterklaas iets over de 1700 jaar oud is. Van een historische bisschop tot een geliefde kindervriend, Sinterklaas heeft een lange weg afgelegd.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: