SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 04-03-2025 14:34:19 ]
KNMI.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat we dan ergens klachten moeten kunnen indienen
Klinkt als een Twilight Zone aflevering!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou cool zijn als je je eigen weer boven je huis kunt instellen. Planten hebben water nodig en ben op kantoor: dagje regen. Vandaag vrij: dagje zon.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.PlonscaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, van mijn part de Belastingdienstquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
KNMI.
[..]
Klinkt als een Twilight Zone aflevering!
Ik heb eens uitgevonden dat als ik klapperbakkes, het stopt als ik m'n schouders bewust ontspanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Nog ergerder dan smekken, klapperbakessen
nahquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Nog ergerder dan smekken, klapperbakessen
Probeerde ik ook welles maar mijn schouders gingen dan ook mee klapperbakkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb eens uitgevonden dat als ik klapperbakkes, het stopt als ik m'n schouders bewust ontspan![]()
Klapperbakken is heel gezondquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeerde ik ook welles maar mijn schouders gingen dan ook mee klapperbakken
Dat je een grote klapperbak bent ineens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeerde ik ook welles maar mijn schouders gingen dan ook mee klapperbakken
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je een grote klapperbak bent ineens.
#SpwaakgebwekShamingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twopisch pwinsesje, zou Kwieuws zeggen.
heb je een nieuwe lavalamp besteld?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar blijft m'n pakketje. Ik wil lekker in de zon zitten
Deodorant en gordijnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je een nieuwe lavalamp besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |