quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Help me even, wat is een Willem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stond dag erna ook in de Telegraaf.
Maar was ook het seizoen dat en Marco Borsato en Anouk optraden in het huis
En nog hadden ze niet door dat BB zo populair was.
Maar Willem en Ruud waren echt HET voorbeeld van vriendschap, dat was echt een episch drama
Hell To The Liars
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
[..]En 4,5 miljoen mensen die daar een mening over haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stond dag erna ook in de Telegraaf.
Maar Willem en Ruud waren echt HET voorbeeld van vriendschap, dat was echt een episch drama![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
[..]Ik heb het toen wel gevolgd, maar weet er niet veel meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stond dag erna ook in de Telegraaf.
Maar Willem en Ruud waren echt HET voorbeeld van vriendschap, dat was echt een episch drama
if it's meant to be, it will be
Nee, het is gebleven bij de twee die ze gisteren hebben gepakt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy denkt niet dat de kluis opengaat..
Heb niet meer gezien of Keanu en Jolien nog een GC uit de vending hebben gehaald vandaag.
En dan met vele uitdrukkingen op haar gezicht. Die ze achterwege laat als ze met het Kartel spreekt. Dan tikt ze met haar vingers om zo de som te kunnen maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:32 schreef Ynti het volgende:
Ff rekken en strekken van Jane, even in het zonnetje liggen = even alles doorlullen voor ik het allemaal vergeet
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:34 schreef Folies het volgende:
[..]
En dan met vele uitdrukkingen op haar gezicht. Die ze achterwege laat als ze met het Kartel spreekt. Dan tikt ze met haar vingers om zo de som te kunnen maken.
Misschien moet je mensen veranderen in ik, want zo lijkt het alsof iedereen er zo over denkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
Kijk jane en daarom vinden mensen je niet zo leuk meer. Want je liegt teveel en daar houden mensen niet van.
Uit 1999, de directeurquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wil sensa, niet dat gehang in de zon
Inderdaad, de energie kakt in daar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:45 schreef Ebinas het volgende:
Ze gaan weer slapen (denk ik).
Een aantal neemt weer een ligpositie aan.
Zal wel na al die zoetigheid en koolhydraten.
quote:
Tijd om wat anders te gaan doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ah lekker man, dat gezuig op die schillen.
Het kan maar zo dat de fans moeten nominerenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat het er zo uit gaat zien
De week bank
Axel Pootje Sharice ( Pootje of Sharice gaat)
Volgende week
Axel Pootje/Sharice Jane (Pootje of Sharice gaat)
Week daarop
Axel Jane Keanu( Axel gaat)
Finale week
Jane of Keanu gaat als nr 4
Wie de winnaar gaat worden geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |