abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216918488
quote:
Arjen Lubach gaat een tweede programma maken voor RTL: Taskmaster. Het komische panelprogramma is in Groot-Brittannië al jaren op de buis. Lubach en zijn team van Human Factor TV hebben inmiddels een succesvolle proefuitzending gemaakt. Het programma zal pas in 2026 op tv komen.

Dat bevestigt een woordvoerder van RTL aan deze site. De zender kon nog niet zeggen waar het programma terechtkomt: op RTL of Videoland.

Taskmaster is ontsproten aan het brein van komiek Alex Horne. In het programma voeren bekende deelnemers -vaak komieken - bizarre en creatieve opdrachten uit. Die variëren van praktische puzzels tot absurde fysieke uitdagingen. De kandidaten worden beoordeeld op creativiteit, efficiëntie en humor.

Sinds de eerste uitzending in 2015 heeft Taskmaster een grote cultstatus bereikt en werd het programma ook in andere landen uitgezonden, zoals in Zweden, Nieuw-Zeeland, Australië, België, Kroatië, Denemarken, Canada en de Verenigde Staten.

Dit programma is zo grappig in de engelse versie, dat ik al langere tijd hoopte dat dit naar Nederland zou komen.

Mijn ideale programma zou Rolf Wouter als host moeten zijn en Arjan dan in de rol van Alex (assistent/ spelleiding.

De dynamiek is echt heel belangerijk tijdens de show zelf, Arjan zie ik wel een goede spelbegeleider zijn.

Youtube staat er vol mee, dus mocht je je vervelen :)
Hell To The Liars
pi_216918600
Nederlandse comedians :') no thanks.
Britten zijn veel beter in banter en zelfspot
pi_216918633
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:10 schreef Evangelion het volgende:
Nederlandse comedians :') no thanks.
Britten zijn veel beter in banter en zelfspot
In Amerika is het ook geflopt, dat heeft Comedy Central flink om zeep geholpen.

En het leuke zou zijn om niet de standaard comedians te laten spelen, maar een goede casting van persoonlijkheden.

Het is een heel lastig format, maar de engelsen doen het echt heel grappig en vermakelijk.
Hell To The Liars
  dinsdag 4 maart 2025 @ 11:33:19 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216918863
Ja leuk, maar RTL kun je alleen terugkijken op de app van Videoland en dat trekt m'n tablet niet. Die domme site geeft niet de mogelijkheid om te kijken waar de NPO die mogelijkheid wel geeft.

Ik sla over.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 4 maart 2025 @ 13:25:43 #5
441440 aquawoman
Bitch please
pi_216920285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:12 schreef Droopie het volgende:

[..]
In Amerika is het ook geflopt, dat heeft Comedy Central flink om zeep geholpen.

En het leuke zou zijn om niet de standaard comedians te laten spelen, maar een goede casting van persoonlijkheden.

Het is een heel lastig format, maar de engelsen doen het echt heel grappig en vermakelijk.
Het is een van mijn favoriete programma's in, dus ik hebheir gemengde gevoelens over. Leuk, weer een nieuwe vorm van taskmaster. Maar ook: gaat dit wel het juiste niveau halen.

Overigens is het in Nieuw Zeeland, Australie en Noorwegen wel heel succesvol (maar ik hou eigenlijk alleen van de Engelse versie).
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_216920655
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 13:25 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Het is een van mijn favoriete programma's in, dus ik hebheir gemengde gevoelens over. Leuk, weer een nieuwe vorm van taskmaster. Maar ook: gaat dit wel het juiste niveau halen.

Overigens is het in Nieuw Zeeland, Australie en Noorwegen wel heel succesvol (maar ik hou eigenlijk alleen van de Engelse versie).
Nu heb ik wel vertrouwen in de persoon Arjen Lubach en die Alex gaat zich er ook intensief mee bemoeien.
Dus of het gaat slagen, weet ik niet, maar heb enigszins hoop.

Maar als we ons nou gewoon vasthouden aan de gedachte dat het nooit zo leuk kan worden als Engelse versie, kan het alleen maar meevallen.
Hell To The Liars
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 4 maart 2025 @ 17:48:56 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_216922995
zolang RTL niet een zegje krijgt in welke deelnemers er moeten komen, kan het goed gaan.
Geen lama's en aanverwante RTLfaces
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2025 @ 21:15:42 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_216926339
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:02 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dit programma is zo grappig in de engelse versie, dat ik al langere tijd hoopte dat dit naar Nederland zou komen.

Mijn ideale programma zou Rolf Wouter als host moeten zijn en Arjan dan in de rol van Alex (assistent/ spelleiding.

De dynamiek is echt heel belangerijk tijdens de show zelf, Arjan zie ik wel een goede spelbegeleider zijn.

Youtube staat er vol mee, dus mocht je je vervelen :)
Rolf X Wouters is een gruwelijke vent. FOK! is groot geworden door Big Brother. Heel Nederland genoot en hij wist de finale uitzending te verpesten als egotripper.

Verder ken ik het programma niet. Klinkt goed zoals jij het beschrijft, en Lubach zal heus niet met één of andere flutshow komen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2025 @ 21:16:53 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_216926376
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
zolang RTL niet een zegje krijgt in welke deelnemers er moeten komen, kan het goed gaan.
Ik zou wel mee willen doen. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216926421
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:15 schreef tong80 het volgende:

[..]
Rolf X Wouters is een gruwelijke vent. FOK! is groot geworden door Big Brother. Heel Nederland genoot en hij wist de finale uitzending te verpesten als egotripper.

Verder ken ik het programma niet. Klinkt goed zoals jij het beschrijft, en Lubach zal heus niet met één of andere flutshow komen.

Ken je de Tandenborstel show niet?
Hell To The Liars
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 maart 2025 @ 21:19:11 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_216926444
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:18 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ken je de Tandenborstel show niet?
Zeker wel. Gruwelijk. Derderangs Willem Ruis. :{

pi_216932061
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:16 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik zou wel mee willen doen. :)

Ik ook wel! Als de kandidaten de envelop met de opdracht openen, dan heb ik vaak meteen een idee hoe ik zoiets zou aanpakken.

Leuk dat er een Nederlandse versie komt :)
pi_216932088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 10:55 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik ook wel! Als de kandidaten de envelop met de opdracht openen, dan heb ik vaak meteen een idee hoe ik zoiets zou aanpakken.

Leuk dat er een Nederlandse versie komt :)
Dit zou echt een hit zijn voor vrijgezellenfeesten

5 mensen, allemaal een (halve) dag uitnodigen om die spellen te doen en op de vrijgezelle avond een compilatie uitzenden met alcohol en overige vrienden erbij (incl nog 1 of 2 spellen :P)
Hell To The Liars
  woensdag 5 maart 2025 @ 11:05:54 #14
441440 aquawoman
Bitch please
pi_216932177
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
Suggesties voor wie je wel zou willen zien?

Als ik naar seizoen 1 UK kijk:

Frank Skinner - eminence grise
Josh Widdecombe - enthousiaste jonge hond
Romesh Ranganathan - mopperkont
Roisin Canaty - charmante kliuns
Tim Key - artistieke weirdo

Wat zouden de Nederlandse equivalenten zijn?
pi_216932225
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 11:05 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Suggesties voor wie je wel zou willen zien?

Als ik naar seizoen 1 UK kijk:

Frank Skinner - eminence grise
Josh Widdecombe - enthousiaste jonge hond
Romesh Ranganathan - mopperkont
Roisin Canaty - charmante kliuns
Tim Key - artistieke weirdo

Wat zouden de Nederlandse equivalenten zijn?
Arjan Ederveen
Soundos El Ahmadi
Nienke Plas
Gio Latooy
Tex de Wit

Zoiets?

en ik vind het idee van Droopie erg leuk bedacht! :D Daar moet wel een gat in de markt in zitten toch?
  woensdag 5 maart 2025 @ 11:26:20 #16
441440 aquawoman
Bitch please
pi_216932362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Arjan Ederveen
Soundos El Ahmadi
Nienke Plas
Gio Latooy
Tex de Wit

Zoiets?

en ik vind het idee van Droopie erg leuk bedacht! :D Daar moet wel een gat in de markt in zitten toch?
Eind afgelopen jaar was er in Londen ook een live taskmaster experience - ik heb nog getwijfeld om te gaan. Een engelse vriend van me heeft hem gedaan en vond het erg leuk.
pi_216932494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 11:09 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Arjan Ederveen
Soundos El Ahmadi
Nienke Plas
Gio Latooy
Tex de Wit

Zoiets?

Stop, hier ga ik je onderbreken ;)

Die C garnituur motten we echt niet.

Even uit de losse pols wat ik hoop qua persoonlijkheden.

Chantal Jansen
Youp van t' Hek
Jos Verstappen
Tineke Schouten
Koen of Milo van de Bankzitters
Lilian Marijnissen
Jack van Gelder
Eloise van Oranje
Mattie Valk
Annechien Steenhuizen

Dit soort mensen in een afwisselende mengelmoes qua seizoen. Zal eerste 2 seizoenen nog niet gebeuren, maar staat het als een huis, dan zou hopelijk iedereen willen komen.

Als je in de UK, Mo Farrah kan krijgen, dan moet de lat hoog hier :)

Een Joost Klein dan weer juist niet, het gaat om de fun met zijn allen, niet een one man show.
Hell To The Liars
pi_216932519
Jammer dat we nooit een topic hebben geopend, het programma is geweldig, maar weinig fans gezien met wie ik mijn enthousiasme kon delen.
Hell To The Liars
pi_216932783
Door al die namen die hier geopperd worden zou ik nou nooit gaan kijken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 maart 2025 @ 14:12:10 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_216934594
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Document1 het volgende:
met een soundos idd ook niet nee, die is niet voor niets naar de slimste BE gegaan, daar kan ze hard blijven gillen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 maart 2025 @ 14:13:01 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_216934615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 11:45 schreef Droopie het volgende:
Jammer dat we nooit een topic hebben geopend, het programma is geweldig, maar weinig fans gezien met wie ik mijn enthousiasme kon delen.
Richard Osman's House of Games is ook leuk.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 maart 2025 @ 14:15:58 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_216934650
Maar als we eerlijk zijn, we hebben hier in NL niet zo'n echte stand-up clup die geschikt is voor dit soort programma's
pi_216935406
Ik snap nooit wat er leuk is aan programma's waarbij de presentator letterlijk alles opleest van de autocue.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Trouwste user 2022 woensdag 5 maart 2025 @ 18:00:27 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_216937514
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:08 schreef Document1 het volgende:
Ha ha. Ik heb ook zoiets. Weer de doorsnee niet-leuke BNers.

Trouwste user 2022 woensdag 5 maart 2025 @ 18:00:49 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_216937520
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:12 schreef Nizno het volgende:

[..]
met een soundos idd ook niet nee, die is niet voor niets naar de slimste BE gegaan, daar kan ze hard blijven gillen.
En zijn de grappen ingestudeerd.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')