abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216918882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:29 schreef VEM2012 het volgende:
We weten allemaal dat dit gewoon door de bevolking betaald moet worden en dat het dus wederom beleid is waarmee de bevolking verder gaat verarmen. En ja, het zal allemaal met geleend geld gaan, dus de pijn zal uitgesteld worden en uitgesmeerd, maar het moment van afrekenen komt altijd. En hoe meer je de shit doorschuift naar de toekomst, hoe groter de shitpile.
Maar als het gaat om het aanpakken van de aanvalsdriften van Poetin moet dit juist weer wel naar de toekomst geschoven worden.

Ik begrijp er weinig van.
pi_216918905
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik niet.
Morele waarden zijn dan ook niet te koop inderdaad.
pi_216918908
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het zijn maar een paar steden die daar in puin moeten. Moskou en St Petersburg. Prima te doen met een paar honderd kernkoppen.
Het probleem is alleen dat heel Europa dan ook in puin ligt. Stel dat jij het overleeft dan is nog steeds een groot deel van jouw familie overleden. En vrienden. En andere mensen die jij een warm hart toedraagt.

Wat een overwinning...
pi_216918911
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ik betaal het graag.
De werkelijke kosten voor de burger zijn op deze manier sowieso marginaal, dus je royale toezegging gaat je niet veel kosten 😎
pi_216918934
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:36 schreef HiZ het volgende:

[..]
De werkelijke kosten voor de burger zijn op deze manier sowieso marginaal, dus je royale toezegging gaat je niet veel kosten 😎
Een stuk goedkoper dan wat ik toch al overmaak aan drone donaties.
pi_216918939
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:34 schreef HiZ het volgende:

[..]
Nee, ik heb wel wat geleerd in het Brexit debat. Blijf jij maar lekker denken dat jouw kasboekje de maat van de wereld is. Doei.
Inhoudelijk heb je dus niets te melden. Wat verrassend.
pi_216918964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Maar als het gaat om het aanpakken van de aanvalsdriften van Poetin moet dit juist weer wel naar de toekomst geschoven worden.

Ik begrijp er weinig van.
Volgens mij denken wij simpelweg anders over de aanvalsdrift van Poetin.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 11:38:09 #183
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216918968
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Ik zie VS komende dagen/weken wel uit de NAVO stappen
pi_216918975
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk ik ook ja.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216918982
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216918983
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volgens mij denken wij simpelweg anders over de aanvalsdrift van Poetin.
Hoe zie jij die dan?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216918990
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]
De PVV blijft de domste partij van Nederland als het gaat om steun voor Oekraïne. Ze negeren de grotere geopolitieke risico’s en steken hun kop in het zand. Het is naïef en gevaarlijk om Poetin vrij spel te geven door zo kortzichtig te denken.
Ik weet het even niet meer zeker, maar is de CD niet ooit verboden? Zou mooi zijn als PVV en FVD als staatsgevaarlijk zouden kunnen worden verboden.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 11:39:02 #188
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_216918991
Dat mensen hier nog steeds in discussie gaan over wie een mogelijke kernwapen oorlog zou winnen is beyond stupidity in mijn ogen.... :|W

Hoe vaak moeten we nog herhalen dat niemand maar dan ook niemand als winnaar uit de bus komt als we een full-scale nucleaire oorlog gaan beginnen
pi_216918993
De EU gaat 800 miljard investeren en iedereen klaagt dat de gewone burger het moet betalen. Misschien moeten we de Russen gewoon de Baltische staten laten innemen, kunnen we eindelijk eens 'efficiënt' te werk gaan zonder dat het zo duur is voor de belastingbetaler.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 4 maart 2025 @ 11:39:05 #190
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216918994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:30 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

nsc heeft wel een goede mening
PVV spreekt steun uit voor Oekraïne voor de coalitie maar hebben eigenlijk een andere mening?
pi_216919000
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het probleem is alleen dat heel Europa dan ook in puin ligt. Stel dat jij het overleeft dan is nog steeds een groot deel van jouw familie overleden. En vrienden. En andere mensen die jij een warm hart toedraagt.

Wat een overwinning...
Is dat zo? Onderhoud van een nucleair arsenaal is nogal duur. Maar doe je dat niet, bijvoorbeeld omdat je budgetten verdwijnen in mooie villa's en luxe jachten, is je arsenaal snel onbruikbaar. En ook die nieuwe wonder-ICBMs van ze gaan niet heel erg lekker.
pi_216919001
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Morele waarden zijn dan ook niet te koop inderdaad.
Ik denk simpelweg dat het geld beter kan worden besteed met minder verlies van mensenlevens. Maar kennelijk tellen mensenlevens tegenwoordig niet meer voor de moreel verhevenen...
pi_216919018
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef Tjacka het volgende:
De EU gaat 800 miljard investeren en iedereen klaagt dat de gewone burger het moet betalen. Misschien moeten we de Russen gewoon de Baltische staten laten innemen, kunnen we eindelijk eens 'efficiënt' te werk gaan zonder dat het zo duur is voor de belastingbetaler.
Of we annexeren delen van Rusland zodat we daar nog wat voor terugkrijgen
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 maart 2025 @ 11:40:39 #194
364681 over_hedge
pi_216919028
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef Momo het volgende:

[..]
PVV spreekt steun uit voor Oekraïne voor de coalitie maar hebben eigenlijk een andere mening?
MWa. Niet dat ik pvv nou wil verdedigen.

Maar geen troepen willen sturen. En niet nog meer uitgeven is niet het zelfde als helemaal geen steun willen geven.
Je kan met het zelfde bedrag wat je nu aan defensie uitgeeft nog steeds hulp leveren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216919031
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk simpelweg dat het geld beter kan worden besteed met minder verlies van mensenlevens. Maar kennelijk tellen mensenlevens tegenwoordig niet meer voor de moreel verhevenen...
De talloze oekraiene levens die zich hebben opgeofferd voor hun land zodat Poetin het niet kan vergiftigen nadat hij hun families al jarenlang bombardeerd om er daarna mee weg te komen en over een paar jaar het klusje afmaakt in oekraine is VEM een euro per maand extra belasting niet waard. Zolang hij er maar warmpjes bijzit.
pi_216919032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:23 schreef Ulx het volgende:

[..]
Trump bij het krijgen van een telefoontje van Poetin die niet zo heel blij is met dit nieuws:

[ afbeelding ]
De US is gewoon de bitch van Rusland onder Trump.
Ik geloof er geen reet van de Amerikaanse bevolking dit pikt.

Sowieso ondermijnt Trump alles waar de VS voor staat. Namelijk democratie. The land of the free and the home of the braves was het toch?

Daarbij ondermijnt dit gedrag hun hele mantra van militaire supermacht waar alles om draait. Zeker als Europa zich flink gaat herbewapenen.

Heb het gevoel dat er op de achtergrond iets veel engers speelt waar wij nul idee van hebben.

Anders valt dit nooit uit te leggen. Ook en al helemaal niet aan rechts Amerika.
blablablabla
pi_216919036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:38 schreef Momo het volgende:

[..]
De jure niet. Daarvoor heeft Trump te weinig stemmen in de senaat. Maar zoals we weten is Trump goed in dingen kapot maken. Zodat ze in de praktijk niet meer werken.
pi_216919039
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Of we annexeren delen van Rusland zodat we daar nog wat voor terugkrijgen
Alsjeblieft niet. Dan kunnen we 1600 miljard gaan investeren voor het aanleggen van riolering in dat shithole.
pi_216919044
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:38 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Geen speld tussen te krijgen.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 11:41:56 #200
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216919047
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
Dat mensen hier nog steeds in discussie gaan over wie een mogelijke kernwapen oorlog zou winnen is beyond stupidity in mijn ogen.... :|W

Hoe vaak moeten we nog herhalen dat niemand maar dan ook niemand als winnaar uit de bus komt als we een full-scale nucleaire oorlog gaan beginnen
Momenteel zijn we omringd door ons niet vriendelijke gezinde kernmachten met zelf nauwelijks eigen geloofwaardige terugslagkracht om veiligheid door 'mutually assured destruction' af te dwingen.

Ik kan je vertellen, dat is strategisch geen leuke positie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')