En hij is wéér niet ingestapt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:13 schreef pullup het volgende:
Ah die vieze Nazi heeft weer een raketje klaar
Dat is het ergste ja, lees net dat dat ding niet de lucht in is gegaan overigens dus die dronkelapjes die het becommentariëren kunnen weer een dag extra aan de flesquote:
Morguh Pullup,quote:
Hey Chanel heb je een favoriet bij The tribute?quote:
Mogguhhquote:
Ja hoor. Met u ?quote:
Hey Puzzie. Lekker geslapen?quote:
Hij zegt u tegen mijquote:
Beter kort dan niet denk ik altijd maar.quote:
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter kort dan niet denk ik altijd maar.
Hier vaak ook maar korte nachtjes.
We hebben dan in ieder geval wat aan de dagquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben dan in ieder geval wat aan de dag
Kijk jij ook beleef de lente?quote:
Daat zie je nesten van vogels, van het nest opzoeken, tot de paring de eieren uitbroeden en de jonkies grootbrengen. En uitvliegen. Altijd leuk om te volgenquote:
Oh wat leuk!!!! Ik zat net naar de vogeltjes op mijn balkon te kijken die in een vetbol zitten te happenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daat zie je nesten van vogels, van het nest opzoeken, tot de paring de eieren uitbroeden en de jonkies grootbrengen. En uitvliegen. Altijd leuk om te volgen
https://www.vogelbescherm(...)yV3XljhoCEMUQAvD_BwE
Ja leuk is dat. Ik vind het ook altijd zo leuk als ze uit een pot pindakaas aan het snoepen zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!!! Ik zat net naar de vogeltjes op mijn balkon te kijken die in een vetbol zitten te happen
Schattigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk is dat. Ik vind het ook altijd zo leuk als ze uit een pot pindakaas aan het snoepen zijn
Ze blijven er dan zo voor fladderen.
Sommige komen aanvliegen. Pikken er wat en en vliegen gelijk de heg in.
Zo kan knap hoe ze dat doen dat aankomen vliegen en gelijk recht in die pot pikken
De kerkuilen hebben al gepaard. Ik was verbaasd hoelang zijn voortplantings orgaan wasquote:
Ja geweldig om al dat leven te zien ,al die vogeltjes en straks weer jonkiesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kerkuilen hebben al gepaard. Ik was verbaasd hoelang zijn voortplantings orgaan was
De uiltjes zijn altijd zo leuk om te kijken straks ook die kleine bolletjes wol.
EN de zeearend heeft ook al een ei
@:Engine is er ook een groot fan van
Ja is het ook. Vind alleen de ooievaars soms heftig, die gooien hun eigen jong uit het nest of eten het op als he tniet sterkt genoeg isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja geweldig om al dat leven te zien ,al die vogeltjes en straks weer jonkies
Ja dat gebeurt soms iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Vind alleen de ooievaars soms heftig, die gooien hun eigen jong uit het nest of eten het op als he tniet sterkt genoeg is
Ja mooi he.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt soms iddIk vind het prachtige vogels en toen mijn moeder nog bij Deventer woonde wandelden wij altijd langs een ooievaarsnest , zag je papa en mama om de beurt uitvliegen op zoek naar eten voor de kleine
![]()
Dat klepperen ,prachtig
Ik zie ze ook regelmatig in het weilandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he.
Je ziet ze tegenwordig weer veel meer. Als wij onderweg zijn zie je ze veel in de wei lopen
Vrouwen die van kleppen houden, het zal weer eens niet zo zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt soms iddIk vind het prachtige vogels en toen mijn moeder nog bij Deventer woonde wandelden wij altijd langs een ooievaarsnest , zag je papa en mama om de beurt uitvliegen op zoek naar eten voor de kleine
![]()
Dat klepperen ,prachtig
Klepperen is wat ooievaars doen eendquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen die van kleppen houden, het zal weer eens niet zo zijn.
Beetje vroeg wel...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:10 schreef drakin het volgende:
Vlinder in huis hier.
Mooi, maar helaas gaat het beestje het niet redden in deze kou
Het is de derde al deze winter. En het gebeurt elke winter weer dat een vlinder ineens tevoorschijn komtquote:
Niet echt een favo deze keer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel heb je een favoriet bij The tribute?
Ik die bruno mars en Adele
Of favoriet is een groot woord. Maar vind ze wel oke
Vorig jaar was een heel stuk beter hequote:
Bijzonder wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is de derde al deze winter. En het gebeurt elke winter weer dat een vlinder ineens tevoorschijn komt
Sommige vlinders gaan ook in een soort winterslaap.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bijzonder wel.
Ik heb het ook weleens gehad. Leek een soort winterslaap.
Klopt. Maar meestal zie je ze dan niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige vlinders gaan ook in een soort winterslaap.
Eendjes danquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige vlinders gaan ook in een soort winterslaap.
Of het was ineens eventjes warm genoeg in huis, wat hier ook niet vaak voorkomtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bijzonder wel.
Ik heb het ook weleens gehad. Leek een soort winterslaap.
Laatst was het ook warm buiten. Misschien dat deze toen even wakker werd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Of het was ineens eventjes warm genoeg in huis, wat hier ook niet vaak voorkomt
Zeker weten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorig jaar was een heel stuk beter he
Zeg maar dat ze moeten opzoutenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Rare TT dit,
als ik die massa's zag net is Vastelavond echt nog niet over
Doet mijn parkiet ook. Trekt het raam open en zegt EN NOU OPBOKKEN ALLEMAAL, IK WIL SLAPEN. Zelfs de ambulance zet de sirene uit als die langs komt rijden.quote:
Goed beestquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doet mijn parkiet ook. Trekt het raam open en zegt EN NOU OPBOKKEN ALLEMAAL, IK WIL SLAPEN. Zelfs de ambulance zet de sirene uit als die langs komt rijden.
Hup PSV, laat je niet kistenquote:
Ik had het meer ovr onze @Bomenverzamelingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Hup PSV, laat je niet kisten
Met Bosz meer mans
Owquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het meer ovr onze @:Bomenverzameling
Nou ja dat ik voor ze ben wil nog niet zeggen dat ik het kijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk een Spaanse stads derby ...
Ik kijk alle 2 maar PSV gaat nu op mutequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja dat ik voor ze ben wil nog niet zeggen dat ik het kijk
Gaat lekker zie ik op de liveblogquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk alle 2 maar PSV gaat nu op mute
Bossie was/is = @Bomenverzamelingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat lekker zie ik op de liveblogBosz toast
Dat bedoelde ik ookquote:
Ja best wel jammer ... laat ze het verschil dan maar minimaal houden ... Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vrij kansloos dit, maar dat had ik al verwacht...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:55 schreef chufi het volgende:
We give you hope Bossana
Bekijk deze YouTube-video
Officieel pas om 0.00 uur, maar dan gaan de meesten nog doorquote:
Oh maar bijna dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Officieel pas om 0.00 uur, maar dan gaan de meesten nog door
Er staan nog 11 clowns op het veld verkleed als PSV spelersquote:
Morgen de haring hequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Officieel pas om 0.00 uur, maar dan gaan de meesten nog door
Haring?quote:
Oh maar daar doe ik ook niet aanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Er staan nog 11 clowns op het veld verkleed als PSV spelers
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Er staan nog 11 clowns op het veld verkleed als PSV spelers
Ja, dat is ook de traditie. Op aswoensdag Haring happen..quote:
hoelang leeft een vlinder?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Laatst was het ook warm buiten. Misschien dat deze toen even wakker werd.
Ga jij dat doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de traditie. Op aswoensdag Haring happen..
Nee wantquote:
Ja dan houdt het op. Ik ook niet hoor, geen carnaval en geen vis.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee want
a ik vier geen carnaval
en bovenal
b ik eet nooit vis en vind dat ook meestal smerig
Niet heel lang denk ik.quote:
Vis smerigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee want
a ik vier geen carnaval
en bovenal
quote:
Oudeschild is wel een mooi oud dorpquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
van die geur alleen al word ik niet goed
Mij moet je ook echt niet naar Volendam ofzo sturen..
Wij gingen vroeger vaak op vakantie naar Texel, maar een bezoek aan het vissersdorp Oudeschild liet ik liever aan me voorbij gaan...
2 tot vijf weken deze soort, dus het kan sinds het even warm was.quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
van die geur alleen al word ik niet goed
Mij moet je ook echt niet naar Volendam ofzo sturen..
Wij gingen vroeger vaak op vakantie naar Texel, maar een bezoek aan het vissersdorp Oudeschild liet ik liever aan me voorbij gaan...
Ik ken ze niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
Doe eens een leuk Nigeria plaatje !! of zijn die er niet !
Ja dat weet ik wel maar ik ben er eigenlijk te vroeg. Kan nu nog weinig doen want de machine is nog niet zo ver open.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
Weet je wel wat er van jouw verwacht wordt om uit te voeren of zo iets,,
Jawel in het hotel en op werk sowieso.quote:
Ok dat is het belangrijkste ... Je hebt wifi .. dus je kunt blijven FokK!enquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel in het hotel en op werk sowieso.
Goedemorgen, ik zit aan het tweede bakkie alquote:Op woensdag 5 maart 2025 06:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Roert met het lepeltje in zijn koffie
Laat het je smaken! Goedemorgen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik zit aan het tweede bakkie al
Prachtig wat een klauwen zegquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik zit aan het tweede bakkie al
quote:Op woensdag 5 maart 2025 06:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat het je smaken! Goedemorgen.
quote:
Morguh allen beste bak koffie Domnivoorquote:
Poe heequote:
Morge mevr. Puzzie.quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Ik vind het een vreselijk nummer, vorig jaar bij Joost heb ik heel veel reaction vids gekeken maar ik vraag me af of ik het ESF überhaupt nog ga kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:36 schreef Prisha het volgende:
Ik vind het ESF liedje van Claude steeds leuker worden.
En nu zit ik alweer al die reaction video's te kijken
aiquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk nummer, vorig jaar bij Joost heb ik heel veel reaction vids gekeken maar ik vraag me af of ik het ESF überhaupt nog ga kijken![]()
Wat een ellende
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ai![]()
Ik wilde dit jaar helemaal niet meer kijken maar ik stel het een jaartje uit denk ik
ik ben te snel om misschienquote:
nee he dat is ook zoquote:
Het ziet er prachtig uit! Enjoyquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
Perfect wandelweer buiten. Ik ga er zo maar eens opuit
Terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee want
a ik vier geen carnaval
en bovenal
Haha ik heb het nog niet gerzienquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:36 schreef Prisha het volgende:
Oh jee gemistquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het hier zelfs gepost toen het net uitkwam... maar daarna ook niet meer geluisterd
Dat resultaat van vorig jaar gaan ze nu zeker niet overtreffenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee gemist
Ach ja vorig jaar wel lol mee gehad met dit hele verhaal hoor, eerste keer in lange tijd dat ik dat Eurovisie volgde en het had een verrassend einde
Dat einde zit me nog steeds dwarsquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee gemist
Ach ja vorig jaar wel lol mee gehad met dit hele verhaal hoor, eerste keer in lange tijd dat ik dat Eurovisie volgde en het had een verrassend einde
Helaas jaquote:
Bizarre tijden , ik kijk het nieuws niet eens meer. Ik trek dat nietquote:
Positief is het allemaal niet echt hequote:Op woensdag 5 maart 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizarre tijden , ik kijk het nieuws niet eens meer. Ik trek dat niet
Ja dat ken ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Positief is het allemaal niet echt heIk begin nu elke ochtend express met cartoons van Pixie en Brutus, dat is zó lief, dat is een fijn manier om de dag te beginnen. Beter dan het nieuws.
Mijn zusje attendeerde me erop. Maar idd...positief is fijnerquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat ken ik nietMaar positief is wel een leuker begin
![]()
Zó leuk hequote:
Ja!!!! Ik heb nu zelf koolmeesjes in mijn vogelhuisjequote:
owwwwww wat leuk!!! Kijk, daar hou ik vanquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!!!! Ik heb nu zelf koolmeesjes in mijn vogelhuisjeIk zag het gisteren voor het eerst toen ik een foto wilde maken van eentje die van mijn vetbol zat te eten en weg vloog ,. naar het huisje
![]()
Ik ook en ik had het nooit verwachtquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
owwwwww wat leuk!!! Kijk, daar hou ik van
Koolmeesjes zijn zo leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook en ik had het nooit verwachtMaar toch dus
Ik vind ze schattigquote:
Ze hebben het naar hun zin bij jou blijkbaar!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind ze schattigZe komen ook iedere dag eten op mijn balkon
Jaaahh nu al zin inquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze hebben het naar hun zin bij jou blijkbaar!
Ahhh lente komt eraan
Ik zag al crocusjes en narcissen, en smorgens heel vroeg al vogelgekwetter. Heerlijk!quote:
Ja!! Die staan hier ook heel veel in mooie kleurtjes mijn kleindochter wil ze altijd plukkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag al crocusjes en narcissen, en smorgens heel vroeg al vogelgekwetter. Heerlijk!
hahaha ja dat begrijp ik, al die mooie felle kleurtjesquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!! Die staan hier ook heel veel in mooie kleurtjes mijn kleindochter wil ze altijd plukken
Prachtige kleuren , paars, lila ,geel witquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja dat begrijp ik, al die mooie felle kleurtjes
me like !quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prachtige kleuren , paars, lila ,geel wit
quote:
Zo kijk ik het nieuws:quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizarre tijden , ik kijk het nieuws niet eens meer. Ik trek dat niet
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo kijk ik het nieuws:
[ afbeelding ]
dat jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo kijk ik het nieuws:
[ afbeelding ]
Ik kijk het ook weinig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben jaren geleden gestopt met het nieuws kijken, na al die aanslagen in o.a
Parijs en Brussel. Ik zat toen huilend voor de tv en besloot dat ik het niet meer wilde zien.
10.000 stappen weer gehaald vandaagquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was een lekker wandeldagjeVan station Naarden-Bussum naar Station Hilversum, en tussendoor nog over de heide gelopen.
Klinkt superquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was een lekker wandeldagjeVan station Naarden-Bussum naar Station Hilversum, en tussendoor nog over de heide gelopen.
Ruimschootsquote:
Dat is een mooi gebied om te wandelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Zeker!quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een mooi gebied om te wandelen.
Ik kom er nog wel eens op de fiets door, echt heerlijk daarquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Ik heb er wel vaker gewandeld van Hilversum naar Laren, ook met Domni.
Korianderquote:
Oh lekker danquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:31 schreef pullup het volgende:
De rits van mijn winterjas was na een jaar kapot gegaan, ik hem terugbrengen want nog net binnen de garantie.
Ik wilde hem zojuist ophalen want het was ongeveer de termijn die ze ervoor gegeven hadden om te repareren
Waren die sukkels hem kwijt omdat ze alles intern aan het verbouwen waren![]()
Ze namen niet de moeite om verder te zoeken terwijl ik gewoon zei dat ze rustig de tijd moesten nemen![]()
Meteen een nieuwe meegekregen
Echt fijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh lekker danWel netjes dat je een nieuwe hebt meegekregen
Dit klopt helemaal preciesquote:
Broccoli hierquote:
Ik ga een salade met kippie en avocado makenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
Hier worden het wraps met allemaal spul erop; gebakken oesterzammen, bonen, groente, zure room en geraspte kaas
Eetsequote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een salade met kippie en avocado maken
Klinkt goed. Gezond ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een salade met kippie en avocado maken
Heerlijkquote:
Eet zequote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Massa's broccoli?quote:
Soepquote:
Soep is altijd wel goedquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:25 schreef engine het volgende:
[..]
Soep![]()
Ik weet het eigenlijk nog niet zo goed maar wel gezien dat ze veel verschillende soepen hebben.
Goede deal!quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:31 schreef pullup het volgende:
De rits van mijn winterjas was na een jaar kapot gegaan, ik hem terugbrengen want nog net binnen de garantie.
Ik wilde hem zojuist ophalen want het was ongeveer de termijn die ze ervoor gegeven hadden om te repareren
Waren die sukkels hem kwijt omdat ze alles intern aan het verbouwen waren![]()
Ze namen niet de moeite om verder te zoeken terwijl ik gewoon zei dat ze rustig de tijd moesten nemen![]()
Meteen een nieuwe meegekregen
Ziet er heerlijk uit allemaalquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Lekkere dingen![]()
https://www.culy.nl/inspiratie/nigeriaanse-keuken/
Oh nu alquote:
Nu heb ik trek in oliebollenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Lekkere dingen![]()
Ik zou het daar wel even uithoudenquote:
quote:
Staat aan, op mute, in de achtergrond. Multitasken en af en toe een blik op de tv werpenquote:
Denk zo maar van nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]Ben benieuwd of ze die ook in pistache smaak hebben
Wowquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk zo maar van niet
Hier had de bakker een paar weken geleden knabbelbolletjes, mini oliebolletjes gerold door kaneel en suiker![]()
[ afbeelding ]
dat ziet er best prima uitquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk zo maar van niet
Hier had de bakker een paar weken geleden knabbelbolletjes, mini oliebolletjes gerold door kaneel en suiker![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik had er 10 gekocht, maar ze hebben het niet allemaal tot huis gehaaldquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik had er 10 gekocht, maar ze hebben het niet allemaal tot huis gehaald
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik had er 10 gekocht, maar ze hebben het niet allemaal tot huis gehaald
Hmm, dat gaat prima samenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:24 schreef pullup het volgende:
Heb er nog een appeltje, wat Emmentaler en walnootjes doorgemikt![]()
Echt lentevoer
De eerste hit is inderdaad een soepquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Lekkere dingen![]()
Oh bohh dat is zó lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk zo maar van niet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Lekkere dingen![]()
Voor dit soort zaken zou ik ook wel in een grote stad willen wonenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
Ik heb deze ontdekt vlakbij het centraal station![]()
https://www.gebroedersniemeijer.nl/nl#gebroeders-niemeijer
Echt allemaal super lekker, niet voor de vaak want veel te duur maar de canelles en de croissantjes zijn echt de lekkerste van de stad
Ik ben sowieso wel een fan van Frans eten dus helemaal goed
En bedankt hèquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:36 schreef Prisha het volgende:
Het gevaar is wel dat je dan zelf ook groot* wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor dit soort zaken zou ik ook wel in een grote stad willen wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou die reacties staan alweer uit.. kan allemaal maar idioten vinden die er op reageren .... gelukkig
Oeh dat ziet er echt heerlijk uitquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
Echt allemaal super lekker, niet voor de vaak want veel te duur maar de canelles en de croissantjes zijn echt de lekkerste van de stad
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat je dan zelf ook groot* wordt.Ik ben geboren en getogen in de grote stad en ik riep met 1,5 al te schreeuwen dat ik niet klein wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wordt je gewoon met grootheid geboren
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jij eet pinguïnnetjes op?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:10 schreef Prisha het volgende:
Het koelt toch wel snel af. Brrrrr. Ik ga even mijn penguins in de magnetron doen.
nee ik warm ze opquote:
hummusquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over eten gesproken.. moet nog beginnen, had nog kip en rijst.. maar dat is zo droog. Had nog een bakje pittige hummus... Chatgpt heeft daar mee een receptje voor een heerlijke warme saus bij gefixed
En dan? Voor je handen of een soort kruik?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik warm ze op![]()
Er zit iets van pitten in met lavendelgeur. Doe je in de magentron en dan blijven ze heel lang warm.
Ik heb zo'n donkerrood vermoeden dat je dat niet lekker vindquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat je dan zelf ook groot* wordt.Er is maar één GrootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ik gebruik ze voor mijn handen. Die zijn koudquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan? Voor je handen of een soort kruik?
Das toch diegene waar ze een luciferhoutje van maken?quote:
Sorryquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou die reacties staan alweer uit.. kan allemaal maar idioten vinden die er op reageren .... gelukkig
Ja! Heerlijk die keukenquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
Dat is juist. Ieuwquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerrood vermoeden dat je dat niet lekker vind
Ik zal van jou een luciferhoutje makenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch diegene waar ze een luciferhoutje van maken?
Haha ik heb ook zoiets, ik gebruik dikke aluminium staafjes daarvoor die ik op de verwarming of een kaarsenstandaardbovenzweefding leg. Heerlijk om vast te hebben!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik gebruik ze voor mijn handen. Die zijn koud![]()
kan ze ook ergens anders op leggen natuurlijk.
kaarsenstandaardbovenzweefdingquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha ik heb ook zoiets, ik gebruik dikke aluminium staafjes daarvoor die ik op de verwarming of een kaarsenstandaardbovenzweefding leg. Heerlijk om vast te hebben!
Ik ben heel benieuwd naar de reviewquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over eten gesproken.. moet nog beginnen, had nog kip en rijst.. maar dat is zo droog. Had nog een bakje pittige hummus... Chatgpt heeft daar mee een receptje voor een heerlijke warme saus bij gefixed
Ohh dat is lekker ja, dat ken ik! Ik heb ook zo'n ding, maar dat heet 'Hittepit'quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik warm ze op![]()
Er zit iets van pitten in met lavendelgeur. Doe je in de magentron en dan blijven ze heel lang warm.
Kanshebber voor Woord van het Jaarquote:
Dat zijn ze ook denk ik. Ik heb de penguins, die klitteband in de pootjes hebben zodat je ze als 1 of als twee kan gebruikenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh dat is lekker ja, dat ken ik! Ik heb ook zo'n ding, maar dat heet 'Hittepit'
Textuur vind ik ranzig, smaak vind ik ranzig. Ieuw bah vies goorquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
Hummus vind ik heerlijk![]()
Maar kan me ergens ook wel voorstellen dat iemand het niet lekker kan vinden. Het heeft een heel specifieke smaak.
Dit is echt ultiem schattigquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook denk ik. Ik heb de penguins, die klitteband in de pootjes hebben zodat je ze als 1 of als twee kan gebruiken
[ link | afbeelding ]
* Aoibhin noteert voor als je ooit komt etenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Textuur vind ik ranzig, smaak vind ik ranzig. Ieuw bah vies goor
Ja he. Ik ben gek op penguins dus hier was ik meteen weg van.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin noteert voor als je ooit komt eten
Chatgpt en Grok.. I love it!quote:
Het begin van het einde voor de mensheidquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Chatgpt en Grok.. I love it!
I know.. i know.. but i love it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |