aiquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk nummer, vorig jaar bij Joost heb ik heel veel reaction vids gekeken maar ik vraag me af of ik het ESF überhaupt nog ga kijken![]()
Wat een ellende
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ai![]()
Ik wilde dit jaar helemaal niet meer kijken maar ik stel het een jaartje uit denk ik
ik ben te snel om misschienquote:
nee he dat is ook zoquote:
Het ziet er prachtig uit! Enjoyquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
Perfect wandelweer buiten. Ik ga er zo maar eens opuit
Terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee want
a ik vier geen carnaval
en bovenal
b ik eet nooit vis en vind dat ook meestal smerig
Haha ik heb het nog niet gerzienquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:36 schreef Prisha het volgende:
Ik vind het ESF liedje van Claude steeds leuker worden.
En nu zit ik alweer al die reaction video's te kijken
Oh jee gemistquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het hier zelfs gepost toen het net uitkwam... maar daarna ook niet meer geluisterd
Dat resultaat van vorig jaar gaan ze nu zeker niet overtreffenquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee gemist
Ach ja vorig jaar wel lol mee gehad met dit hele verhaal hoor, eerste keer in lange tijd dat ik dat Eurovisie volgde en het had een verrassend einde
Dat einde zit me nog steeds dwarsquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee gemist
Ach ja vorig jaar wel lol mee gehad met dit hele verhaal hoor, eerste keer in lange tijd dat ik dat Eurovisie volgde en het had een verrassend einde
Helaas jaquote:
Bizarre tijden , ik kijk het nieuws niet eens meer. Ik trek dat nietquote:
Positief is het allemaal niet echt hequote:Op woensdag 5 maart 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizarre tijden , ik kijk het nieuws niet eens meer. Ik trek dat niet
Ja dat ken ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Positief is het allemaal niet echt heIk begin nu elke ochtend express met cartoons van Pixie en Brutus, dat is zó lief, dat is een fijn manier om de dag te beginnen. Beter dan het nieuws.
Mijn zusje attendeerde me erop. Maar idd...positief is fijnerquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat ken ik nietMaar positief is wel een leuker begin
![]()
Zó leuk hequote:
Ja!!!! Ik heb nu zelf koolmeesjes in mijn vogelhuisjequote:
owwwwww wat leuk!!! Kijk, daar hou ik vanquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!!!! Ik heb nu zelf koolmeesjes in mijn vogelhuisjeIk zag het gisteren voor het eerst toen ik een foto wilde maken van eentje die van mijn vetbol zat te eten en weg vloog ,. naar het huisje
![]()
Ik ook en ik had het nooit verwachtquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
owwwwww wat leuk!!! Kijk, daar hou ik van
Koolmeesjes zijn zo leuk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook en ik had het nooit verwachtMaar toch dus
Ik vind ze schattigquote:
Ze hebben het naar hun zin bij jou blijkbaar!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind ze schattigZe komen ook iedere dag eten op mijn balkon
Jaaahh nu al zin inquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze hebben het naar hun zin bij jou blijkbaar!
Ahhh lente komt eraan
Ik zag al crocusjes en narcissen, en smorgens heel vroeg al vogelgekwetter. Heerlijk!quote:
Ja!! Die staan hier ook heel veel in mooie kleurtjes mijn kleindochter wil ze altijd plukkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag al crocusjes en narcissen, en smorgens heel vroeg al vogelgekwetter. Heerlijk!
hahaha ja dat begrijp ik, al die mooie felle kleurtjesquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!! Die staan hier ook heel veel in mooie kleurtjes mijn kleindochter wil ze altijd plukken
Prachtige kleuren , paars, lila ,geel witquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja dat begrijp ik, al die mooie felle kleurtjes
me like !quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prachtige kleuren , paars, lila ,geel wit
quote:
Zo kijk ik het nieuws:quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizarre tijden , ik kijk het nieuws niet eens meer. Ik trek dat niet
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo kijk ik het nieuws:
[ afbeelding ]
dat jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo kijk ik het nieuws:
[ afbeelding ]
Ik kijk het ook weinig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben jaren geleden gestopt met het nieuws kijken, na al die aanslagen in o.a
Parijs en Brussel. Ik zat toen huilend voor de tv en besloot dat ik het niet meer wilde zien.
10.000 stappen weer gehaald vandaagquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was een lekker wandeldagjeVan station Naarden-Bussum naar Station Hilversum, en tussendoor nog over de heide gelopen.
Klinkt superquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was een lekker wandeldagjeVan station Naarden-Bussum naar Station Hilversum, en tussendoor nog over de heide gelopen.
Ruimschootsquote:
Dat is een mooi gebied om te wandelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Zeker!quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een mooi gebied om te wandelen.
Ik kom er nog wel eens op de fiets door, echt heerlijk daarquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Ik heb er wel vaker gewandeld van Hilversum naar Laren, ook met Domni.
Korianderquote:
Oh lekker danquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:31 schreef pullup het volgende:
De rits van mijn winterjas was na een jaar kapot gegaan, ik hem terugbrengen want nog net binnen de garantie.
Ik wilde hem zojuist ophalen want het was ongeveer de termijn die ze ervoor gegeven hadden om te repareren
Waren die sukkels hem kwijt omdat ze alles intern aan het verbouwen waren![]()
Ze namen niet de moeite om verder te zoeken terwijl ik gewoon zei dat ze rustig de tijd moesten nemen![]()
Meteen een nieuwe meegekregen
Echt fijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh lekker danWel netjes dat je een nieuwe hebt meegekregen
Dit klopt helemaal preciesquote:
Broccoli hierquote:
Ik ga een salade met kippie en avocado makenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
Hier worden het wraps met allemaal spul erop; gebakken oesterzammen, bonen, groente, zure room en geraspte kaas
Eetsequote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een salade met kippie en avocado maken
Klinkt goed. Gezond ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een salade met kippie en avocado maken
Heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |