Regeer telt als jeugdspeler niet mee. Mattheus was dus ten koste gegaan van Rosa, Edvardsen of Klaassenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:02 schreef Marcoss het volgende:
Jammer dat Matheus niet ie ingeschreven, dat is beter dan Gorter inderdaad. En helemaal omdat Regeer bijna meteen daarna geblesseerd raakte en sowieso niet mee gaat doen
Dit ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo is dat. Vrede nemen met de scheidsrechtersbeslissing en accepteren dat je gewoon net-niet bent met deze selectie.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat naar Ajax kijken nooit een liefhebberij van mij is geweest, maar wat ik er gisteren van zag is het gewoon erg vervelend om naar te kijken. Met een veel beperkter budget laat AZ veel beter voetbal zien.
Sommige scheidsen fluiten er voor, maar daar moet je niet van uitgaan, een Ramos had z'n man nooit weg laten komen, Baas gaat huilen als een kind.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond het eerst ook een overtreding op Baas, maar dat was vooral vanwege het feit dat daaruit gescoord was. Keek het net terug, en Baas laat zich gewoon wegzetten als een slappe kleuter.
veel beter samengevat kan idd nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat een geleuter, kijk dan niet. Ik heb deze week PSV zien afgaan, Feyenoord kansloos zien verliezen, AZ gelukkig op voorsprong zien komen en dat hebben ze heel knap volgehouden, maar Ajax heb je moeite mee, dat ligt toch echt aan jou.
Sow boem koekoek @Pleun2011 weet ook weer ff waar hij staat!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]Wat een geleuter, kijk dan niet. Ik heb deze week PSV zien afgaan, Feyenoord kansloos zien verliezen, AZ gelukkig op voorsprong zien komen en dat hebben ze heel knap volgehouden, maar Ajax heb je moeite mee, dat ligt toch echt aan jou.
Ik vond het ook niet dramatisch. In de actuele situatie gewoon een normale uitslag. Plus, we zijn nog niet kansloos.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Tarado het volgende:
Kan ie toch AD wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:34 schreef Bofjijff het volgende:
Kroesgod![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)licentiecommissie-na
Op naar het begin van een downfall..quote:
Het zou me verbazen idd. Maar goed we hebben bewezen een taai ploegje te zijn, dus we gaan het zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik reken niet op 3 punten, maar het zou wel een reuzenstap zijn
ook net de scheids die je niet wil bij zo'n wedstrijd, we gaan het zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Ze speelden donderdag de 2e helft niet zo slecht als de analisten op TV en de zeikerds in de krant ons willen laten geloven. Het team is best aardig (niet meer dan dat) op orde momenteel. (Als je em nog niet geluisterd hebt: de branie podcast van vrijdag legt perfect uit wat er misging de eerste helft tegen Frankfurt, en welke aanpassing ze gedaan hebben om dat op te lossen).quote:Op zondag 9 maart 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
Als ze dezelfde intensiteit kunnen opbrengen als donderdag dan kan 3 punten best lukken.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:04 schreef manny het volgende:
[..]
Ze speelden donderdag de 2e helft niet zo slecht als de analisten op TV en de zeikerds in de krant ons willen laten geloven. Het team is best aardig (niet meer dan dat) op orde momenteel. (Als je em nog niet geluisterd hebt: de branie podcast van vrijdag legt perfect uit wat er misging de eerste helft tegen Frankfurt, en welke aanpassing ze gedaan hebben om dat op te lossen).
Almere daarentegen was uiteraard wel onder de ondergrens.
In Farioli we trust.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze dezelfde intensiteit kunnen opbrengen als donderdag dan kan 3 punten best lukken.
Het ging niet zo heel slecht donderdag qua voetbal toch?
Zeker, maar het zou wel lekker zijn als je voor die 2 zware wedstrijden hierna nog steeds 8 punten los staat.quote:
Rijkhoff is wel gezakt in de pikorde, wie weet gaat hij het licht nog zien.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk weer minuten voor Janse en Bounida.
En hopelijk krijgt Rijkhoff weer eens een kans, al is die kans klein nu Brobbey weer weet waar het goal staat.
Gewoon 3 punten. Wie is spelen is mij irrelevant.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk weer minuten voor Janse en Bounida.
En hopelijk krijgt Rijkhoff weer eens een kans, al is die kans klein nu Brobbey weer weet waar het goal staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |