Geen idee. Ik kom zelden op FOK!quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja joh. Laten we nig ff oude koeien uit de sloot halen. Dit is toch al 10000x besproken?
Vandaag in de categorie “oud nieuws”…quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:40 schreef tong80 het volgende:
Hans van der Zee, tot 1 januari van dit jaar scout bij Ajax, haalt in de ESPN-podcast Tekengeld uit naar Jan van Halst. De oud-middenvelder was lid van de raad van commissarissen van de Amsterdammers in de periode dat Sven Mislintat als directeur voetbalzaken met geld mocht smijten. Van Halst liet in zijn controlerende functie na om de juiste vragen te stellen, zegt Van der Zee.
(Knip)
https://www.msn.com/nl-nl(...)b23ad7400fce5d&ei=11
Hier idem dito. Hoop vooral dat we de wedstrijd goed doorkomen qua blessures etc. Competitie is toch veruit het belangrijkste nu. Desalniettemin volle bak, zeker thuis moet je toch wat kunnen neerzetten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:07 schreef Bofjijff het volgende:
Heel benieuwd naar vanavond maar mijn verwachtingen blijven laag.
Die man was ook wel een flinke zure stoorzender volgens mij en erg "vAN dE OUdE stEMpEL". Heeft bovendien een jaar of langer betaald thuis gezeten na een conflict. Weet niet of we daar nou zo veel aan missen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die is nu ook weg bij Ajax toch? Wel zonde want die heeft ons ontzettend veel geld opgeleverd en een paar mooie mis kleunen
Wat ik begrepen had was dat die vooral met andermans scout rapporten ging pronken. Hij was uiteindelijk de gene die de spelers echt in het vizier van de top bracht, maar de initiële scout rapporten waren helemaal niet van hem. Volgens mij kan die vooral echt goed praten. Type "Verkoopt een eskimo een koelkast"quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die man was ook wel een flinke zure stoorzender volgens mij en erg "vAN dE OUdE stEMpEL". Heeft bovendien een jaar of langer betaald thuis gezeten na een conflict. Weet niet of we daar nou zo veel aan missen.
Vanavond: 1-0.
4-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:45 schreef Simmertje het volgende:
Heb wel een goed gevoel over vanavond eigenlijk. Hoop dat Henderson en Sutalo weer fit genoeg zijn om te starten, je mist die twee toch wel de afgelopen potjes.
Volgens mij was Henk Veldmate de "Piet de Visser" van de Ajax scouts.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had was dat die vooral met andermans scout rapporten ging pronken. Hij was uiteindelijk de gene die de spelers echt in het vizier van de top bracht, maar de initiële scout rapporten waren helemaal niet van hem. Volgens mij kan die vooral echt goed praten. Type "Verkoopt een eskimo een koelkast"
Spelen drie Belgen bij Ajax en daarnaast zijn de drie andere potjes in de EL nou niet echt grote affiches.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep.
En vreemd genoeg brengt de Belg die wedstijd live (VRT)
Hoezo is dat vreemd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep.
En vreemd genoeg brengt de Belg die wedstijd live (VRT)
Jij hebt vroeg in het jaar al een zonnesteek opgelopenquote:Op donderdag 6 maart 2025 13:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb een gevoel dat alles gaat kloppen vanavond. 4-0
Zeker sinds Mokio regelmatig minuten maakt zie ik veel meer aandacht voor Ajax in de Vlaamse pers.quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd?
Cercle Brugge speelt op het andere tijdstip. Verder zit geen Belgische club er meer in, terwijl Ajax Belgische talentjes heeft rondlopen + Eintracht heeft Theate.
De Belgen hebben toch wat met Ajax. De favoriete wedstrijd ooit voor Frank Raes is bv Atletico Madrid-Ajax 95/96,quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Spelen drie Belgen bij Ajax en daarnaast zijn de drie andere potjes in de EL nou niet echt grote affiches.
Ik heb 4-1quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb een gevoel dat alles gaat kloppen vanavond. 4-0
Iedereen die Duits praat in je vak is een legitiem doelwit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Ha zie je wel, ik kan spontaan ineens naar het stadion. Vandaag wordt een mooie dag
Want?quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:17 schreef Näsenbar het volgende:
Vanavond een speciale avond voor Donny van de Beek en Amin Younes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |