SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Blijft zonde dat Sir-Ralph Owusu het nooit gered heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Bij Jong Ajax speelt kennelijk ene Precious Joel Uche-Chukwu.
Is weer een wat anders dan Frenkie de Jong.
Eerste echte fotolek van de collectie en dus echt zonder logoquote:
Wat een verschrikkelijk shirt. Sowieso een shirt met onderbroken baan is geen Ajax-shirt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eerste echte fotolek van de collectie en dus echt zonder logo
Thuisshirt 25/26 lijkt wel echt nice te worden
[ afbeelding ]
ja moet 1 baan zijn, niet onderbroken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk shirt. Sowieso een shirt met onderbroken baan is geen Ajax-shirt.
Wat een gruwel. Onderbroken rode baan met een motief en een nek als een ontplofte golfbal.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh op de mouw.. tsja okequote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door die witte vlakken bovenop de mouwen. De rode baan moet gewoon doorlopen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
van psv en de knjb niet te vergeten
Inderdaad het is een beetje dezelfde situatie waardoor Feyenoord voor het laatst kampioen werd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Nice???quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Johan Derksen is zwakzinnig. Komt alleen maar onzin uit die vent.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Is dit niet zwaar beledigend voor echt zwakzinnige mensen, om met zo iemand vergeleken te wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen is zwakzinnig. Komt alleen maar onzin uit die vent.
en van Feyenoord, dat zijn toch mooi 6 van de 8 punten die we nu voorstaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
In februari twee maanden mee doen met de VriendenLoterij. Ze nodigen me niet meer uit voor de actie maar ik weet de pagina te vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het laatste shirt dat ik voor mezelf heb gekocht stamt uit het Aegon tijdperk
Ik koop weleens eentje voor mijn zoon, maar alleen als het een mooie editie is. De laatste jaren zijn de thuisshirts echt spuuglelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |