Dag voor dag. Zo komen wij de periode door sinds 5 februari.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:33 schreef Morgane89 het volgende:
Fijn, zoveel klussen om af te strepenover 2 weken wordt onze badkamer en daarna de wc beneden verbouwd. Ik heb zin in het eindresultaat, maar trek ruim 3 weken puinhoop vrij slecht
quote:Op maandag 3 maart 2025 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dag voor dag. Zo komen wij de periode door sinds 5 februari.
Over de nachten spreek ik niet. 🙃
En vermoedelijk nog een aantal maanden om de inhoud van dozen een plek te geven. En een lijstje van aankopen als kapstok en hóe hang je de dingen op aan een schuine wand…dat duurt ook nog even.
Look at the bright side: het eindresultaat.
Ja, dan weer werken en sporten en dozenquote:Op maandag 3 maart 2025 21:46 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
Alles op t gemakkie als je eenmaal over bent![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 22:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dan weer werken en sporten en dozen
Stel je voor…vervelen was dâ?
Klinkt wel echt als een kutklus.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag stuc van vloeren, deuren, kozijnen, radiatorleidingen en wandcontactdoos-gaten gekrabd. En geveegd. En gezogen.
Niet in mijn eigen huis, godzijdank.
Daarna nog catering weggebracht en inmiddels een lang lijstje klusjes voor morgen. Maar zo eerst heel hard slapen.
Mensen van Brabant overhalen om in Arnhem te komen werkenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:04 schreef Candaasje het volgende:
Wat een rust hier (voor jullie doen dan, ik mag niks zeggen eigenlijk)
Ik taai maar eens af. Morgen een vol ochtendprorgamma en ik ben sjef Anesthesie. Mijn meer ervaren collega is op zoek naar het Noorderlicht. Maar goed, zal vast wel goedkomen, ik heb gelukkig nog meer lieve collega's![]()
@:AnneX : jij vroeg er nog naar: gebrek aan files, rare werktijden en het nu wél standaard hebben van vrije weekenden bevalt goed! Ik mis soms wel de echte 'spoed!'avonturen. Maar goed, staan dus weer andere zaken tegenover. Een sociaal leven enzo![]()
De manier van werken is hier en daar wel anders; dat blijft wel even wennen en heeft z'n voor- en nadelen. Ik mis de collega's uit Brabant nog steeds enorm, maar dat is denk ik wel een goed teken. Ik heb in Arnhem nu ook weer heel leuke mensen leren kennen gelukkig.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen!
Kat heeft pijnstilling gehad, beide katten hebben eten gehad, mijn werktas staat klaar, mijn probiotica en D-mannose zijn binnen en ik kan nog 9 minuten in bad liggen voordat ik mn haar moet gaan wassen en daarna eruit moet (lig er al 20 min in). Dan aankleden, blaaskat zylkene geven en de deur uit naar uni.
Daar wel relatief rustige ochtend, een startgesprek voor stage, alvast stukje college volgende week voorbereiden, even bij de zaal kijken waar ik volgende dinsdag college moet geven om te kijken of ik het zo ingesteld krijg dat ik mn speaker notes kan zien, om 12u een meeting en ik denk dat ik daarna weer naar huis ga om daar verder te werken. Wel een drukke week ineens deze week, dat is weer even wennen.
@:AnneX jullie zijn goed bezig! Wanneer gaan jullie echt over? En zijn de bezichtigingen al geweest?
@:Candaasje ik vind die kleur groen zo mooi in jullie huis! Sowieso door het huis heen, maar die extra. Ik heb vast al eens gevraagd welke het is(die in de eetkamer op de muur). Succes vanochtend bij de anesthesie!
@:sigme inmiddels al in Australië aangekomen?
Was het ook wel ja.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Klinkt wel echt als een kutklus.
Ik vond de vloerlijmafbijt ook wel afschuwelijk. Maar dat is nu gedaan. Komend weekend muren in een vrolijk kleurtje schilderen
Buiten? In de vorst?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was het ook wel ja.Stucadoren zijn ook echt smeerbatsen hoor. Het hielp ook niet dat er vorige week gestuct is dus het was al droog. Gelukkig was er wel "zo'n ding" en niet alleen een plamuurmes.
Voel het wel nu.
Lijmafbijt is altijd de hel.
Ik ga zo trainen, veel boodschappen doen, langs de boekhouder, pakketje wegbrengen, tomatenbaby's uitplanten en mn auto uitmesten en wassen. #planning.
Is het al tijd om tomatenbaby's te verplanten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was het ook wel ja.Stucadoren zijn ook echt smeerbatsen hoor. Het hielp ook niet dat er vorige week gestuct is dus het was al droog. Gelukkig was er wel "zo'n ding" en niet alleen een plamuurmes.
Voel het wel nu.
Lijmafbijt is altijd de hel.
Ik ga zo trainen, veel boodschappen doen, langs de boekhouder, pakketje wegbrengen, tomatenbaby's uitplanten en mn auto uitmesten en wassen. #planning.
Ik ook niet. Misschien eens energie voor maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is het al tijd om tomatenbaby's te verplanten?![]()
Ik heb nog niet eens gekeken welke zaadjes ik nog heb liggen![]()
Nee gek.quote:
Haha! Ja, ik was 6u wakker en op voor de pijnstilling, en in mijn douche tocht het (vind ik) dus dan heb ik het altijd koud, dus ik douche liever zittend in mijn bad, en dan doe ik ook maar de stop dicht, en als ik dan toch zit en even tijd heb.. dan kan ik ook wel liggenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]ik wilde vanmorgen douchen (maar lag te lekker en ik loop toch de hele dag met mutsje op, dus haren wassen kan ik beter laten), maar jij gaat gewoon nog even lekker in bad op de vroege morgen!
![]()
De kleur van de ‘lambrisering’ en de deuren is Days of Old van Histor/Sigma . De lichte kleur erboven is Gull feather en de donkere kleur is Rosemary van Renulac.
Bleekselderij verwerken in iets waar het in verdwijnt, zoals een bouillon of pastasaus?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Haal ik ook weer eens een tgtg pakket, zit er een grote stronk bleekselderij in![]()
Heb het maar in de flat-app gezet, misschien dat iemand anders het wel lust.
Ook zaten er kipfilet blokjes in, ananas (hoi @:fietsie ) aardappelschijfjes en enorm veel mandarijntjes
Spreekuur was rustig, ligt aan ramadan. Paar schrijnende gevallen maar ook een paar fijne dingen. Mijn afspraak kwam net toen ik na een half uur wachten de laptop had afgesloten, collega neemt over.
Meerdere keren gedaan maar ik blijf het proeven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bleekselderij verwerken in iets waar het in verdwijnt, zoals een bouillon of pastasaus?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:47 schreef Tuindier het volgende:
Net 45 minuten gewandeld, met zonnebril. Als je in beweging bent wordt het al snel lekker warm.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef sigme het volgende:
Mogge. Hier dan.
En terwijl wij weg waren heeft een wolf onze schapen aangevallen. 1 drachtig schaap dood, 2 gewond. Waar dus mijn bejaarde vader (plus vriendin) op passen
Is helemaal geen gekke vraag hoor. Is het een vrijblijvende bijeenkomst of verplicht? Als hij verplicht is dan is het sowieso werk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik moest gisteren in de avond ook op werk zijn, we hebben eens in de maand een avond met alle PhDers waar 2 mensen hun werk moeten presenteren en we samen eten en bijpraten. Dus ik was 21:00 pas thuis. Als ik genoeg slaap wil krijgen moet ik om 22:30 in bed liggen maar ik krijg mezelf gewoon niet zover.Vanochtend dus spijt.
Het is me ook niet duidelijk of dat samen eten enzo telt als werk en het oké zou zijn als ik bv vandaag een uurtje later zou beginnen. Wil het niet vragen want dan kom ik over alsof ik manieren zoek om onder m'n werk uit te komen
Moeten is werkquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik moest gisteren in de avond ook op werk zijn, we hebben eens in de maand een avond met alle PhDers waar 2 mensen hun werk moeten presenteren en we samen eten en bijpraten. Dus ik was 21:00 pas thuis. Als ik genoeg slaap wil krijgen moet ik om 22:30 in bed liggen maar ik krijg mezelf gewoon niet zover.Vanochtend dus spijt.
Het is me ook niet duidelijk of dat samen eten enzo telt als werk en het oké zou zijn als ik bv vandaag een uurtje later zou beginnen. Wil het niet vragen want dan kom ik over alsof ik manieren zoek om onder m'n werk uit te komen
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:02 schreef sigme het volgende:
Mogge. Hier dan.
En terwijl wij weg waren heeft een wolf onze schapen aangevallen. 1 drachtig schaap dood, 2 gewond. Waar dus mijn bejaarde vader (plus vriendin) op passen
Het is geen verplichte bijeenkomst (een van m'n collega's was er gisteren bv niet omdat het de verjaardag van haar vriend was) maar je krijgt wel op je kop als je te vaak er niet bentquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is helemaal geen gekke vraag hoor. Is het een vrijblijvende bijeenkomst of verplicht? Als hij verplicht is dan is het sowieso werk.
Vraag het anders eens na bij een directe collega. Je bent nieuw en dan is het logisch dat je zulke ongeschreven (of misschien wel beschreven?) kantoor regels niet weet.
Ik had deze week eigenlijk thuis werkweek omdat beide collega’s vrij hebben… alleen had ik nog een social deal liggen om de auto te laten wassen in de buurt van kantoor en die verloopt deze week![]()
Dus ga ik vandaag alsnog, kan ik ook nog even langs de DM.
Dat klinkt als werk waarbij de werkgever vooral geen zin heeft het te betalen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is geen verplichte bijeenkomst (een van m'n collega's was er gisteren bv niet omdat het de verjaardag van haar vriend was) maar je krijgt wel op je kop als je te vaak er niet bent
Auto in bad
B en ik waren laatst ook in de wasstraat. Was fijn dat we dit keer niet er een halfjaar tussen hadden laten zitten, want nu waren we veel sneller klaar met stofzuigen.
Wat ga je halen bij de DM?
Ik heb een voorraadje shampoo bars van de DM waar ik heel tevreden mee ben, maar de bijpassende conditioner doet niet zo veel. Nou is het met dit weer sowieso een pluisbende maar goed. Ik overweeg haast om weer voor kort haar te gaan
Universiteitenquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat klinkt als werk waarbij de werkgever vooral geen zin heeft het te betalen.
Wel verplicht dusquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is geen verplichte bijeenkomst (een van m'n collega's was er gisteren bv niet omdat het de verjaardag van haar vriend was) maar je krijgt wel op je kop als je te vaak er niet bent![]()
Auto in bad
B en ik waren laatst ook in de wasstraat. Was fijn dat we dit keer niet er een halfjaar tussen hadden laten zitten, want nu waren we veel sneller klaar met stofzuigen.
Wat ga je halen bij de DM?
Ik heb een voorraadje shampoo bars van de DM waar ik heel tevreden mee ben, maar de bijpassende conditioner doet niet zo veel. Nou is het met dit weer sowieso een pluisbende maar goed. Ik overweeg haast om weer voor kort haar te gaan
Ik heb op woensdagen altijd 2 vergaderingen waar ik fysiek bij moet zijn, en vanavond is m'n vaste avond bij B. Dus vanavond heb ik geen reistijd maar ik moest vandaag wel echt hierheen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
@:tele6 zou je niet op de dag na zo’n avond thuis kunnen werken, scheelt reistijd zodat je ook wat langer in bed kunt blijven liggen
Wij hadden vorige week een poli uitje met eten/pubquiz, ik kon niet mee want ziek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had gisteravond ook een etentje meet collega's. Was heel gezellig hoor, maar als we om vijf uur aan tafel zitten wil ik toch echt wel voor tien uur thuis kunnen zijnVanochtend half zeven de wekker weer. Maar goed, allemaal overleefd. Het zonnetje schijnt
Is dat écht zo? Als het andersom zou zijn, zou dat dan het eerste zijn wat jij zou denken als iemand het zou vragen? Ik vind het wel erg strengquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:13 schreef Tele6 het volgende:
op z'n 4 pootjesquote:Op woensdag 5 maart 2025 07:14 schreef Tele6 het volgende:
@:Barreltje hoe was de kat aan de andere kant van het land terechtgekomen?
maar eehh.. wordt jij betaald per uur of om het werk dat je aflevert ( je verantwoordelijkheid dus)quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:13 schreef Tele6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |