quote:Op maandag 3 maart 2025 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck dat blijhoofd.
Zijn er nog echte leiders daar in Groot Brittannië?
In de VS niet. Trump wil dat de VS, China en Rusland de legers met 50% inkrimpen. Volgens mij hebben Xi en Poetin ook al gezegd dat dat een fantastisch plan is en dat de VS daar maar alvast mee moet beginnen.quote:
Wacht maar totdat Merz straks aan het roer staat.quote:
Kan de VS een no-drone zone boven Rusland afdwingen? Of is dat escalatie?quote:
Dat eerste is nou net de denkfout die hier vaak wordt gemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik lees hier een topic vol met victim blaming. Ukraine is de schuld van de oorlog, Europa is de schuld van het einde van NATO.
quote:🇺🇦 Zelensky: Conducted the Headquarters. We analyzed the support packages and some contracts that are available during this time. Good results on artillery contracts. Drones are an unchanging priority. Sky protection: additional systems have now entered Ukraine from Lithuania.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ljirzrjrsc24
Merz op X:quote:Op maandag 3 maart 2025 21:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Merz straks aan het roer staat.
Die gaat van Europa een militaire supermacht maken.
Medvedev en Vance staan al in de startblokken klaar.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:29 schreef TLC het volgende:
Het zou echt zoveel schelen als die putin nu eindelijk eens dood gaat neervallen, ik ben er wel n beetje klaar mee dat de goede steeds heengaan terwijl de kakkerlakken van deze wereld blijven leven
Het gaat niet zo zeer om de hoeveelheid wapens die je hebt,quote:Op maandag 3 maart 2025 21:28 schreef RotatoR het volgende:
Wacht maar totdat Merz straks aan het roer staat.
Die gaat van Europa een militaire supermacht maken.
Dat is een Reformaanhanger, ofwel net als Trump Putinpijpers.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:29 schreef Tengano het volgende:
Vanuit de Uk zou ik deze man nog wel een kans willen geven.
[ afbeelding ]
ik heb meer vertrouwen in Osingaquote:Op maandag 3 maart 2025 21:29 schreef Tengano het volgende:
Vanuit de Uk zou ik deze man nog wel een kans willen geven.
[ afbeelding ]
Ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:29 schreef TLC het volgende:
Het zou echt zoveel schelen als die putin nu eindelijk eens dood gaat neervallen, ik ben er wel n beetje klaar mee dat de goede steeds heengaan terwijl de kakkerlakken van deze wereld blijven leven
Het blijft jouw verzinsel dat Trump met enkele telefoontjes de Bitch van Poetin is geworden.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is wat nu speelt in de wereldpolitiek!!
Met een paar telefoontjes met trump heeft putin meer bereikt dan met het afgelopen jaar opofferen van 10.000 soldaten. En niet figuurlijk maar letterlijk!!
Dat is wat er aan de hand is.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:31 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat eerste is nou net de denkfout die hier vaak wordt gemaakt.
Is geen 'victim blaming', maar Europa bevindt zich thans in een complexe toestand nu de NAVO op instorten staat en naar het schijnt doordat niet langer op de VS gerekend kan worden. Waarbij alle mogelijkheden, gedachtegangen over eventueel 'noodzakelijke aderlatingen' die in het voordeel van de russen zouden zijn en andere opties, ernstig worden overwogen.
Het is ook in belang van zuid korea om haast te maken met het verplaatsen van productie capapaciteitquote:Op maandag 3 maart 2025 21:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Alleen moet Polen er 800 zelf van gaan bouwen. Ik weet niet of dat al opschiet.
Alle mensen die maar niet inzien dat de Russen Trump al decennialang aan het paaien zijn. Ze hebben hem notabene weer op de been geholpen na een van zijn zoveelste bankruptcies. Trump is vuistdiep gefinancieerd door de Russen. Trump is zo chantabel als de pest.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het blijft jouw verzinsel dat Trump met enkele telefoontjes de Bitch van Poetin is geworden.
De VS heeft geen bondgenoten.. alleen een paar, inmiddels verdwaasde, vazalstaten.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is wat er aan de hand is.
De Trump- regering verraadt zijn bondgenoten in faveure van Poetin.
Nee, dat heb je de afgelopen 2 weken gewoon kunnen zien gebeurenquote:Op maandag 3 maart 2025 21:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het blijft jouw verzinsel dat Trump met enkele telefoontjes de Bitch van Poetin is geworden.
Zowel in Duitsland als in Israelquote:Op maandag 3 maart 2025 21:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Merz op X:
"The real Nazi's are back."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |