SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is niet jouw topic vriendquote:Op maandag 3 maart 2025 14:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie heeft mijn topic geopend?
Ik had een hele andere TT.![]()
![]()
Wel een mooie TT moet ik toegevenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "de ideale werknemer" als TT.![]()
gooi het maar eruit GGquote:Op maandag 3 maart 2025 14:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie heeft mijn topic geopend?
Ik had een hele andere TT.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Kreeg op youtube van die shorts van een Japanse salaryman die beetje zijn dag deelt, daar word je niet blij van...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In welk algoritme zit jij dan?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
Kreeg op youtube van die shorts van een Japanse salaryman die beetje zijn dag deelt, daar word je niet blij van...![]()
Het lijkt me een ontzettende sleur daar. Heel de dag wordt voor je bepaald.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
Kreeg op youtube van die shorts van een Japanse salaryman die beetje zijn dag deelt, daar word je niet blij van...How can I make this topic about me?![]()
Die moeten ze dan maar uit de grond pikkenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sommige vogels hebben liever een dikke worm.
Waar het hart vol van is.....quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Las fappen![]()
pff meer koffie nodig
Jij hebt wel eens foto's gepost in dts van vogeltjes in de zon in je tuinDie zitten hier toch nietquote:Op maandag 3 maart 2025 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "de ideale werknemer" als TT.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Haha toegegeven het ligt wel wat uit mijn comfortzone dat harde werkenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat moet ook maar net in je aard liggen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
commitment tonen, targets halen, alles binnen de deadlinesquote:Op maandag 3 maart 2025 14:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha toegegeven het ligt wel wat uit mijn comfortzone dat harde werken
How can I make this topic about me?![]()
Die salaryman had zich een keertje verslapen, kwam uur te laat en werd de hele dag genegeerd door collega's en kreeg een officiele waarschuwingquote:Op maandag 3 maart 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt me een ontzettende sleur daar. Heel de dag wordt voor je bepaald.Uw ADH vitamine Worst
Man3quote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Weer iemand ingereden op voetgangers in Duitsland..![]()
![]()
quote:
Afschuwelijkquote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Weer iemand ingereden op voetgangers in Duitsland..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja. In Mannheim.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Weer iemand ingereden op voetgangers in Duitsland..How can I make this topic about me?![]()
ja! echt heel heel triest.. in het AD staat dat het volgens de politie een doelbewuste actie isquote:Smile, it's free therapy.![]()
Dat is het iedere keer toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja! echt heel heel triest.. in het AD staat dat het volgens de politie een doelbewuste actie is![]()
Vreselijk !!!! En zorgwekkend dat het steeds vaker gebeurt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 280 / +170 / +103 / 1288 / 1330
2. Moeraskat / 80 / +48 / +3 / 1058 / 1117
3. KillemWieft / 78 / +20 / +48 / 138 / 177
4. kree / 76 / +0 / +0 / 186 / 204
5. Bally-b / 68 / +37 / +31 / 26 / 45
6. _UserName_ / 66 / +55 / +11 / 115 / 150
7. KoningWouter / 50 / +27 / +6 / 379 / 420
8. HappyCharly / 39 / +5 / +28 / 330 / 360
9. RedShoe / 35 / +2 / +0 / 356 / 375
10. sp3c / 32 / +15 / +15 / 85 / 103
11. Lovely / 28 / +5 / +9 / 364 / 404
12. Pinnenmutske / 28 / +0 / +26 / 52 / 68
13. hemarookworst / 25 / +12 / +4 / 241 / 269
14. Dr.Mikey / 21 / +5 / +15 / 121 / 136
15. Grotetijd / 20 / +4 / +13 / 202 / 222
16. gebrokenglas / 20 / +1 / +14 / 359 / 384
17. Kissingbird / 19 / +1 / +12 / 202 / 211
18. loveyoulongtime / 19 / +0 / +0 / 311 / 327
19. AardappelSchotel / 19 / +6 / +10 / 291 / 304
20. Shii / 16 / +2 / +14 / 118 / 133SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Houd jij een oogje in het zeil hier?![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
En Diewertje BolkBlok overleden. Ook veel te jong en verdrietig.![]()
![]()
Yep, we hadden het er net overquote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Alweer pppfffff
https://www.telegraaf.nl/(...)erdere-zwaargewonden
https://www.telegraaf.nl/(...)sen-worden-uitgebuit![]()
O sorry niet gezienquote:
Hoopte nog even op iemand die onwel was geworden.. maar helaas.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het iedere keer toch?![]()
Vreselijk !!!! En zorgwekkend dat het steeds vaker gebeurt.
Eens.. vind het ook zorgwekkend dat dit steeds vaker lijkt te gebeuren.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoopte nog even op iemand die onwel was geworden.. maar helaas.
Eens.. vind het ook zorgwekkend dat dit steeds vaker lijkt te gebeuren.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja het is niet meer normaal wat er tegenwoordig gebeurdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heel zorgwekkend, je bent nergens meer veiligquote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het iedere keer toch?![]()
Vreselijk !!!! En zorgwekkend dat het steeds vaker gebeurt.
Ja ik kijk ook al tijden geen nieuws meer, ik trek die ellende overal niet meerquote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel zorgwekkend, je bent nergens meer veilig
Word er vaker verdrietig van
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is mooiquote:Op maandag 3 maart 2025 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Positief is dat vader beter is en ik paaseitjes verkocht heb.![]()
![]()
Dat is goed nieuws dat je vader eindelijk beter is.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Positief is dat vader beter is en ik paaseitjes verkocht heb.
Smile, it's free therapy.![]()
Goed om te horen. Geniet van je paaseitjes.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Positief is dat vader beter is en ik paaseitjes verkocht heb.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het is ook om verdrietig van te worden.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook al tijden geen nieuws meer, ik trek die ellende overal niet meer
Word er vaker verdrietig van
Hoorde hier van de week een vrouw van 92 in haar huis beroofd.
Ook weer met zo domme truc naar binnen gekomen. Vrouw aan de deur. Ik ben van de bank, u dochter komt ook zo .
Dan doen ze de deur niet goed achter zich dicht en kan de rest naar binnen, slaapkamer, sieraden weg.
Zegt die vrouw, waar b lijft u dochter, u wordt zo door u bank gebeld zou het fijn zijn als u dochter er dan is.
Dan belt de bank en die vrouw die trapt daar in Bank leeg gehaald
Je zou ze toch een rotschop geven he en hoe gewiekst het allemaal gaat bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bizar en toch snap ik ook nog steeds niet dat mensen daar intrappenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook om verdrietig van te worden.
Hoorde hier van de week een vrouw van 92 in haar huis beroofd.
Ook weer met zo domme truc naar binnen gekomen. Vrouw aan de deur. Ik ben van de bank, u dochter komt ook zo .
Dan doen ze de deur niet goed achter zich dicht en kan de rest naar binnen, slaapkamer, sieraden weg.
Zegt die vrouw, waar b lijft u dochter, u wordt zo door u bank gebeld zou het fijn zijn als u dochter er dan is.
Dan belt de bank en die vrouw die trapt daar in Bank leeg gehaald
Je zou ze toch een rotschop geven he en hoe gewiekst het allemaal gaat baher wordt zoveel voor gewaarschuwd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja klopt, maar ja ze zegt je dochter komt ook zo dat was voor haar bekend. Het is de buurvrouw van mijn buurvrouw.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizar en toch snap ik ook nog steeds niet dat mensen daar intrappener wordt zoveel voor gewaarschuwd
Ze zegt we hebben het er vaak over gehad, we trappen er niet in.
En zo zie je hoe snel het toch gebeurd.
Ik zou dan eerst mijn dochter gebeld hebben. Maar ja helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je had een periode dat er zogenaamde agenten van de politie aan de deur stonden, en heel veel mensen trapten daarin.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ja ze zegt je dochter komt ook zo dat was voor haar bekend. Het is de buurvrouw van mijn buurvrouw.
Ze zegt we hebben het er vaak over gehad, we trappen er niet in.
En zo zie je hoe snel het toch gebeurd.
Ik zou dan eerst mijn dochter gebeld hebben. Maar ja helaas
Ik waarschuw mijn moeder altijd als er weer dubieuze zaken op het nieuws zijn, en zelfs dat ze moet uitkijken met WA . Dat is toch ook ergen wel idioot dat je nergens veilig bent. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klopt die liepen hier ook rond. En niets is betrouwbaarder dan een agent denk je dan.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je had een periode dat er zogenaamde agenten van de politie aan de deur stonden, en heel veel mensen trapten daarin.
Ik waarschuw mijn moeder altijd als er weer dubieuze zaken op het nieuws zijn, en zelfs dat ze moet uitkijken met WA . Dat is toch ook ergen wel idioot dat je nergens veilig bent. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee
Het is ook idioot en ze verzinnen steeds wat anders.
Ik doe zeker in de avond mijn voordeur niet open als de belt gaat. Ik kijk eerst op de camera wie het is en vraag dan door de camera wat die persoon wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen camera bij de deurquote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt die liepen hier ook rond. En niets is betrouwbaarder dan een agent denk je dan.
Het is ook idioot en ze verzinnen steeds wat anders.
Ik doe zeker in de avond mijn voordeur niet open als de belt gaat. Ik kijk eerst op de camera wie het is en vraag dan door de camera wat die persoon wil![]()
En pas geleden waren hier regelmatig aanslagen op een bepaald huis bij ons in de flat. 3 keer in 4 maanden , vlak naast mijn flat tegen mijn muur 3 auto's , achter bij het balkon een auto, en de laatste keer was een maand geleden op de hoogste verdieping een 'aanslag'
Gelukkig overal doorheen geslapen![]()
![]()
Maar het maakt wel dat je wat vaker rondkijkt in je omgeving
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je hebt je eigen naam weer of heb je ook nog aapje?quote:![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik wil het alleen van Mutti ontvangenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee mn eigen naam weer terugquote:Op maandag 3 maart 2025 15:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt je eigen naam weer of heb je ook nog aapje?![]()
![]()
![]()
![]()
Beter!!!!quote:![]()
Ik moet altijd wennen aan namen en vooral nieuwe namen![]()
En Moonlight dat ben jij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
37’4 graden dus geen koorts.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
SwJ
Well, life can be a riot
Aah dankje Puzziequote:Op maandag 3 maart 2025 15:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter!!!!![]()
Ik moet altijd wennen aan namen en vooral nieuwe namen![]()
En Moonlight dat ben jij!!
![]()
Ja ik neem een extra dagje vrij vanwege het zonnige weerquote:Uw ADH vitamine Worst
Zo dan, dat is heftig.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen camera bij de deur![]()
En pas geleden waren hier regelmatig aanslagen op een bepaald huis bij ons in de flat. 3 keer in 4 maanden , vlak naast mijn flat tegen mijn muur 3 auto's , achter bij het balkon een auto, en de laatste keer was een maand geleden op de hoogste verdieping een 'aanslag'
Gelukkig overal doorheen geslapen![]()
![]()
Maar het maakt wel dat je wat vaker rondkijkt in je omgeving
Nog een geluk dat je niets hebt meegekregenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook vervelend om constant "mijn ex had ook...." aan te moeten horen om mij maar daarmee te "fucken"quote:
Stel je voor dat iemand het veel heeft over iemand waar 'ie lang mee bevriend was én mee samen was gedurende een korte periode. Laat lekker gaan en zuig / troll niet zo op me. Word erg vervelend.Well, life can be a riot
Vind ik beter als Aapje, vond het heel raar je zo te noemenquote:
Er zitten hier sowieso users met rare namenquote:Op maandag 3 maart 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik beter als Aapje, vond het heel raar je zo te noemen
Well, life can be a riot
Neequote:Op maandag 3 maart 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, dat is heftig.
Nog een geluk dat je niets hebt meegekregenIk mis altijd alle juice
![]()
![]()
Maar zonder gekheid de wereld is aan het doordraaien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En iedereen is weer blij hoor@SwJ zeg je hier dan ook wat van, of mag dit wel?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook vervelend om constant "mijn ex had ook...." aan te moeten horen om mij maar daarmee te "fucken"
Stel je voor dat iemand het veel heeft over iemand waar 'ie lang mee bevriend was én mee samen was gedurende een korte periode. Laat lekker gaan en zuig / troll niet zo op me. Word erg vervelend.![]()
Ja was ook wel een beetje raarquote:Op maandag 3 maart 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik beter als Aapje, vond het heel raar je zo te noemen![]()
![]()
Ik dacht dat je zo slechte slaper was?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NeeIk mis altijd alle juice
![]()
![]()
Maar zonder gekheid de wereld is aan het doordraaien
Ja de wereld is zeker aan het doordraaien. vraag mij vaak af waar moet dit heen.
Vind het erg voor de kinderen en kleinkinderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is daar mis mee? Hij geeft aan op welke manier hij die sneren van jou vervelend vindt.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
En iedereen is weer blij hoor
[..]
@:swj zeg je hier dan ook wat van, of mag dit wel?F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik ben een slechte slaper maar ik slaap iedere nacht gelukkigquote:Op maandag 3 maart 2025 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo slechte slaper was?
Ja de wereld is zeker aan het doordraaien. vraag mij vaak af waar moet dit heen.
Vind het erg voor de kinderen en kleinkinderen
Het is meer dat ik mij bewust ben van het belang van goede nachtrustMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ok pŕima. En die sneren van hem naar @JustinK mochten dus ook?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Hij geeft aan op welke manier hij die sneren van jou vervelend vindt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2025 15:23:59 ]![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok pŕima. En die sneren van hem naar @:justink mochten dus ook?F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 15:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Hij geeft aan op welke manier hij die sneren van jou vervelend vindt.Hierquote:![]()
O dacht dat je veel opzat in de nacht, maar gelukkig niet dus.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben een slechte slaper maar ik slaap iedere nacht gelukkig
Het is meer dat ik mij bewust ben van het belang van goede nachtrust
Ik zeg altijd maar als ik maar 4 uurtjes slaap ben ik al blijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij sneert naar mij, en dat vind je primaquote:Op maandag 3 maart 2025 15:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat ik sneren naar wie dan ook ok vind.![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij sneert naar mij, en dat vind je primaF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb ADD ik ben een nachtmens maar sinds ik klachten met mijn schildklier kreeg ben ik wel gaan letten op genoeg slaap krijgen en goed voor mezelf zorgen . Anders keer het zich tegen mij en dat is niet de bedoelingquote:Op maandag 3 maart 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je veel opzat in de nacht, maar gelukkig niet dus.
Ik zeg altijd maar als ik maar 4 uurtjes slaap ben ik al blij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Persoonlijke informatie wat gelekt werd over mij, was ook prima, aangezien dat bericht er nog steeds staat![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Persoonlijke informatie wat gelekt werd over mij, was ook prima, aangezien dat bericht er nog steeds staatF.K.A. SuperwormJim![]()
Das echt niet oke.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Persoonlijke informatie wat gelekt werd over mij, was ook prima, aangezien dat bericht er nog steeds staat![]()
O ja als de gezond je in de steek laat moet je dubbel oppassen.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ADD ik ben een nachtmens maar sinds ik klachten met mijn schildklier kreeg ben ik wel gaan letten op genoeg slaap krijgen en goed voor mezelf zorgen . Anders keer het zich tegen mij en dat is niet de bedoeling
Heb je de schildklier wel onder controle nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet oke. Je zit op een anoniem forum met een reden, totaal onnodig om privé info neer te plempenWell, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Het bericht met die info staat anders nog wel gewoon online, ondanks een TR.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2025 15:32:32 ]![]()
Hoi hoi, was alles okidoki in het ziekenhuis?quote:
Heb jij trouwens nog wat van die brand meegekregen zaterdag in het centrum?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kind is er alquote:Op maandag 3 maart 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Username!
En? Is het bijna zover?
Niet zeggen hoor...
grapjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja was weer primaquote:Op maandag 3 maart 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi, was alles okidoki in het ziekenhuis?
Heb jij trouwens nog wat van die brand meegekregen zaterdag in het centrum?
Genoeg, heb 15 wagens voorbij zien rijden.. was mijn favoriete snackbarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Linkje graagquote:Op maandag 3 maart 2025 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het bericht met die info staat anders nog wel gewoon online, ondanks een TR.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja althans voor het ziekenhuis wel , want ik kost geld en je wordt zo snel mogelijk weer uit hun bestand geschrapt .quote:Op maandag 3 maart 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja als de gezond je in de steek laat moet je dubbel oppassen.
Heb je de schildklier wel onder controle nu?
Liefst zo min mogelijk bloedonderzoek ..
Gelukkig heb ik een huisarts die mijn angst voor recidive van mijn Graves begrijpt en ook mijn angst dat mijn bloedwaarden langzaam weer slechter/zorgelijker worden
ik hou mijn schildklierwaarden strak in de gaten.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
denk steeds van deze topic staat bovenaan en dat ik tette te zien krijg en elke keer weer niet
BB / SCANMAN!!! TIETUH!!!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het is triest gesteld met de tieten in Big Brotherquote:Op maandag 3 maart 2025 15:33 schreef Paul het volgende:
denk steeds van deze topic staat bovenaan en dat ik tette te zien krijg en elke keer weer niet
BB / SCANMAN!!! TIETUH!!!
Well, life can be a riot
quote:Op maandag 3 maart 2025 15:33 schreef Paul het volgende:
BB / SCANMAN!!! TIETUH!!!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat fijn dat alles goed was.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja was weer prima
Genoeg, heb 15 wagens voorbij zien rijden.. was mijn favoriete snackbar
Ja dat is een heel spektakel geweest. Jammer dat het nu weg is.
En dsn dit ook zo triest
Bij een botsing tussen een politieauto en een scootmobiel, is maandagochtend een vrouw om het leven gekomen. Dat laat een politiewoordvoerder ter plekke weten. Het ongeluk gebeurde op de N319 bij Kotten. De brandweer heeft zichtschermen geplaatst en de politie is bezig met een uitgebreid onderzoek naar de oorzaak van het ongeluk.
Bron de GelderlanderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeetje wat naarquote:Op maandag 3 maart 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles goed was.
En dsn dit ook zo triest
Bij een botsing tussen een politieauto en een scootmobiel, is maandagochtend een vrouw om het leven gekomen. Dat laat een politiewoordvoerder ter plekke weten. Het ongeluk gebeurde op de N319 bij Kotten. De brandweer heeft zichtschermen geplaatst en de politie is bezig met een uitgebreid onderzoek naar de oorzaak van het ongeluk.
Bron de Gelderlander![]()
![]()
Ook nog idd, tis flink raak de laatste dagenquote:Op maandag 3 maart 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dsn dit ook zo triest
Bron de GelderlanderTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb jij wel eens enge situaties meegemaakt met je scoot?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dsn dit ook zo triest
Bron de GelderlanderHow can I make this topic about me?![]()
Het is droevig gesteld met de zorg momenteel. Wel fijn dat je een huisarts hebt die je goed in de gaten houdtquote:Op maandag 3 maart 2025 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja althans voor het ziekenhuis wel , want ik kost geld en je wordt zo snel mogelijk weer uit hun bestand geschrapt .
Liefst zo min mogelijk bloedonderzoek ..
Gelukkig heb ik een huisarts die mijn angst voor recidive van mijn Graves begrijpt en ook mijn angst dat mijn bloedwaarden langzaam weer slechter/zorgelijker worden
ik hou mijn schildklierwaarden strak in de gaten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel, vaak in de supermarktquote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij wel eens enge situaties meegemaakt met je scoot?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat ze tegen je kuiten aanrijden, ja. Dat is me ook wel eens gebeurd.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja bij de kassaquote:Op maandag 3 maart 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ze tegen je kuiten aanrijden, ja. Dat is me ook wel eens gebeurd.![]()
![]()
Of dat ze midden in 't gangpad stil gaan staan om met Truus en Kees van de Bingo club te gaan praten.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ze tegen je kuiten aanrijden, ja. Dat is me ook wel eens gebeurd.
Ik noem dat altijd cognitief debielWell, life can be a riot
Ja echt he triest allemaalquote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ook nog idd, tis flink raak de laatste dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ook een keer aangereden 2 of 3 jaar geleden.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij wel eens enge situaties meegemaakt met je scoot?
Niet ernstig gewond, mijn linkerknie was erg pijnlijk dus met de ambu mee om te kijken.
Maar kon weer naar huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of liep je er voor zonder zelf uit te kijken.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ze tegen je kuiten aanrijden, ja. Dat is me ook wel eens gebeurd.
Want dat gebeurd dus heel veel. Of mensen staan voor een schap te kijken en doen een stap naar achter net op het moment dat je dan voorbij rijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of winkelende mensen die hun kar midden in het gangpad blijven staan.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Of dat ze midden in 't gangpad stil gaan staan om met Truus en Kees van de Bingo club te gaan praten.
Ik noem dat altijd cognitief debiel
Of winkelende mensen die met een groepje midden in de winkel blijven staan kletsen
Oh dat iddquote:Op maandag 3 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of winkelende mensen die hun kar midden in het gangpad blijven staan.
Of winkelende mensen die met een groepje midden in de winkel blijven staan kletsen![]()
![]()
Zo irritant dat mensen hun kar midden in een pas zetten en dan vervolgens in een ander pad gaan boodschappen pakkenquote:
Heb er van de week nog een twee paden verder gezet
Duitsers zijn daar goed in ja.. heel irritant.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of winkelende mensen die met een groepje midden in de winkel blijven staan kletsenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gewoon ACHTUNG ACHTUNG roepenquote:Op maandag 3 maart 2025 15:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Duitsers zijn daar goed in ja.. heel irritant.Uw ADH vitamine Worst
Nou hier in Nederland kunnen de Nederlanders er ook best wat van.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Duitsers zijn daar goed in ja.. heel irritant.
Ik heb een keer de claxon gebruikt. Ik lag inwendig in een deuk toen ik het dacht te gaan doen.
Maar toen ik het gedaan had was een kleinkind zo geschrokken dat ze heel hard moest huilen. Dat vond ik wel zielig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Nederland praat ik Nederlands, tenzij het om klanten op het werk gaatquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lol, beetje kleine kinderen laten huilenquote:Op maandag 3 maart 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hier in Nederland kunnen de Nederlanders er ook best wat van.
Ik heb een keer de claxon gebruikt. Ik lag inwendig in een deuk toen ik het dacht te gaan doen.
Maar toen ik het gedaan had was een kleinkind zo geschrokken dat ze heel hard moest huilen. Dat vond ik wel zielig.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, vind het ook wat zacht hoor. Daarom rij ik achteruit, geeft net wat meer spanningquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat weet ik niet meer.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of liep je er voor zonder zelf uit te kijken.
Want dat gebeurd dus heel veel. Of mensen staan voor een schap te kijken en doen een stap naar achter net op het moment dat je dan voorbij rijdHow can I make this topic about me?![]()
Nou dan kom je die leuke buurvrouw tegen die je al maanden niet gesproken hebt... dan moet je even de laatste nieuwtjes uitwisselen, toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of winkelende mensen die met een groepje midden in de winkel blijven staan kletsen
Fantastischquote:Op maandag 3 maart 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo irritant dat mensen hun kar midden in een pas zetten en dan vervolgens in een ander pad gaan boodschappen pakken
Heb er van de week nog een twee paden verder gezet![]()
![]()
Dat is zó ontzettend vervelend!quote:Op maandag 3 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of winkelende mensen die met een groepje midden in de winkel blijven staan kletsenWell, life can be a riot
Mijn moeder krijgt er ook steeds meer een handje van als ze een bekende tegenkomt (zal wel leeftijdsgebonden zijn)quote:Op maandag 3 maart 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo irritant dat mensen hun kar midden in een pas zetten en dan vervolgens in een ander pad gaan boodschappen pakken
Ik zet 'm dan altijd heel demonstratief voor degene neer met wie ze praat
Well, life can be a riot
Living on the edgequote:Op maandag 3 maart 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, vind het ook wat zacht hoor. Daarom rij ik achteruit, geeft net wat meer spanning![]()
![]()
Goed zo! Aanpakken die hap!quote:Op maandag 3 maart 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Passief agressief, daar houd ik van.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn moeder krijgt er ook steeds meer een handje van als ze een bekende tegenkomt (zal wel leeftijdsgebonden zijn)
Doe ik echt he, dan duw ik die kar voort zittend in de scoot mobielquote:
gewoon allerlei boodschappen erin gooienquote:Op maandag 3 maart 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er van de week nog een twee paden verder gezetUw ADH vitamine Worst
Zo rol jijquote:Op maandag 3 maart 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik echt he, dan duw ik die kar voort zittend in de scoot mobiel![]()
![]()
ja vind ik wel, het is helemaal erg met de feestdagenquote:
En ook al die inpakkarren die jonge gastjes die dan aan komen lopen met een kar vol artikelen die ze in de schappen moeten pakken
Die kijken niet hoor, die komen aan en gooien zo die kar voor je voeten en dan staat aan de andere kant weer zo verloren karretjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dure bonbons enzo. Of dure wasmiddel, uiteraard eentje die niet in de bonus is....quote:Op maandag 3 maart 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon allerlei boodschappen erin gooien
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn moeder krijgt er ook steeds meer een handje van als ze een bekende tegenkomt (zal wel leeftijdsgebonden zijn)
Is mooi om dan die blik te zienquote:Op maandag 3 maart 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Passief agressief, daar houd ik van.
Well, life can be a riot
Maar dan geef je zoeen toch jouw boodschappenlijstje, zo van hee knul haal dit allemaal eens op voor mij.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja vind ik wel, het is helemaal erg met de feestdagen
En ook al die inpakkarren die jonge gastjes die dan aan komen lopen met een kar vol artikelen die ze in de schappen moeten pakken
Die kijken niet hoor, die komen aan en gooien zo die kar voor je voeten en dan staat aan de andere kant weer zo verloren karretjeHow can I make this topic about me?![]()
nee gewoon alles wat in de buurt zit van dat karretje gewoon helemaal volquote:Op maandag 3 maart 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dure bonbons enzo. Of dure wasmiddel, uiteraard eentje die niet in de bonus is....
Uw ADH vitamine Worst
Dat is ook een goeie, die ga ik onthouden. Geloog me ik ga dat echt doen een keerquote:Op maandag 3 maart 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon allerlei boodschappen erin gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel, heb er nog stiekem lol in ookquote:
Kan zo aansluiten bij de benidormbastards
Altijd fun met jou in de supermarktquote:Op maandag 3 maart 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel, heb er nog stiekem lol in ook
Kan zo aansluiten bij de benidormbastards![]()
![]()
Condooms erin.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie, die ga ik onthouden. Geloog me ik ga dat echt doen een keerHow can I make this topic about me?![]()
Heb nooit een boodschappenbriefje bij mij dus valt ook moeilijk te gevenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dan geef je zoeen toch jouw boodschappenlijstje, zo van hee knul haal dit allemaal eens op voor mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb je een slappe zakquote:Op maandag 3 maart 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Je merkt toch vanzelf als je koorts hebt?![]()
![]()
O ja het is altijd gein makenquote:
Een voorbeeld nog
In de supermarkt hier. Werkte een hele aardige jongen, hij hield van mannen.
Waarom is dat belangrijk om te zeggen nou dat zal ik nu gaan vertellen
Ik kom een keer in die winkel en hadden ze voor een of andere reclame een ooievaar met zo op in een luier in zijn bek met een pop erin.
Dacht leuk
Kom ik bij de kassen en Sander, zo heet die man, midden 20
Ik zeg he Sander, ik zag de ooievaar staan is de kleine eindelijk geboren. Van harte gefeliciteerd.
Helemaal overrompelt zegt hij met een blosje op zijn wangen. Dank u wel.
Ik ga verder natuurlijk. Vraag wat het geworden en geef hem een knipoog.
Ja hij doet mee begrijpt de grap Een zoontje zegt hij. Joh wat leuk, alles goed.
Ja zegt hij prima. Ik ben klaar en iedereen na mij felicteerd hem
De volgende dag kom ik in de winkel zegt hij trut heb de hele tijd felicitaties in ontvangst moeten nemen
Koorts wordt altijd negatief over gedaan, maar eigenlijk is het juist goed omdat het betekent dat je lichaam hard aan het werken is de infectie tegen te gaanUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja het is altijd gein maken
Een voorbeeld nog
De volgende dag kom ik in de winkel zegt hij trut heb de hele tijd felicitaties in ontvangst moeten nemen
Haha mooiquote:Op maandag 3 maart 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja het is altijd gein maken
Een voorbeeld nog
In de supermarkt hier. Werkte een hele aardige jongen, hij hield van mannen.
Waarom is dat belangrijk om te zeggen nou dat zal ik nu gaan vertellen
Ik kom een keer in die winkel en hadden ze voor een of andere reclame een ooievaar met zo op in een luier in zijn bek met een pop erin.
Dacht leuk
Kom ik bij de kassen en Sander, zo heet die man, midden 20
Ik zeg he Sander, ik zag de ooievaar staan is de kleine eindelijk geboren. Van harte gefeliciteerd.
Helemaal overrompelt zegt hij met een blosje op zijn wangen. Dank u wel.
Ik ga verder natuurlijk. Vraag wat het geworden en geef hem een knipoog.
Ja hij doet mee begrijpt de grap Een zoontje zegt hij. Joh wat leuk, alles goed.
Ja zegt hij prima. Ik ben klaar en iedereen na mij felicteerd hem
De volgende dag kom ik in de winkel zegt hij trut heb de hele tijd felicitaties in ontvangst moeten nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is correct.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Koorts wordt altijd negatief over gedaan, maar eigenlijk is het juist goed omdat het betekent dat je lichaam hard aan het werken is de infectie tegen te gaan
Er wordt idd altijd zo koortsachtig over gedaanquote:Op maandag 3 maart 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Koorts wordt altijd negatief over gedaan, maar eigenlijk is het juist goed omdat het betekent dat je lichaam hard aan het werken is de infectie tegen te gaan![]()
Ik hou wel van dit soort dingen.
Heb wel meer uitgevreten maar daar ga ik jullie niet mee vervelen
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er wordt idd altijd zo koortsachtig over gedaan
Stiekem extra Bastogne in de kar.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zet 'm dan altijd heel demonstratief voor degene neer met wie ze praat![]()
![]()
O, dat mag wel....quote:Op maandag 3 maart 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Ik hou wel van dit soort dingen.
Heb wel meer uitgevreten maar daar ga ik jullie niet mee vervelen
Ja lol moet er zijn tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
verdome zegquote:Op maandag 3 maart 2025 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er wordt idd altijd zo koortsachtig over gedaan
Uw ADH vitamine Worst
Ja, soms komt er een opmerking uit, wat ik zelfs niet verwacht....quote:
Uiteraard net als ik een slok koffie neem....How can I make this topic about me?![]()
Jus is altijd zo adrem in zijn antwoordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zul je net zien iddquote:Op maandag 3 maart 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, soms komt er een opmerking uit, wat ik zelfs niet verwacht....
Uiteraard net als ik een slok koffie neem....![]()
![]()
Ik hou mij de laatste tijd erg inquote:Op maandag 3 maart 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, soms komt er een opmerking uit, wat ik zelfs niet verwacht....
Uiteraard net als ik een slok koffie neem....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Duhquote:Op maandag 3 maart 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Koorts wordt altijd negatief over gedaan, maar eigenlijk is het juist goed omdat het betekent dat je lichaam hard aan het werken is de infectie tegen te gaan![]()
ik bemerk altijd dat mensen al snel naar koortsonderdrukkende middelen gaat grijpen, ze verbieden als het ware zichzelf om eens wat daagjes niet productief te zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik zit wat meer op mijn vingers.quote:
Maar ik sta niet voor mijzelf in als ik nog minder ga slapen.
Maar ja dan kan ik er ook niets aan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is zoals het isquote:Op maandag 3 maart 2025 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit wat meer op mijn vingers.
Maar ik sta niet voor mijzelf in als ik nog minder ga slapen.
Maar ja dan kan ik er ook niets aan doen.![]()
![]()
Een ding is dan zeker als de buikgriep hebt met koorts gaat die niet slap hangenquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ding is dan zeker als de buikgriep hebt met koorts gaat die niet slap hangen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: