SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie heeft mijn topic geopend?
Ik had een hele andere TT.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dit is niet jouw topic vriendquote:Op maandag 3 maart 2025 14:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had een hele andere TT.![]()
![]()
Ik had "de ideale werknemer" als TT.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel een mooie TT moet ik toegevenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "de ideale werknemer" als TT.![]()
gooi het maar eruit GGquote:Op maandag 3 maart 2025 14:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had een hele andere TT.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Kreeg op youtube van die shorts van een Japanse salaryman die beetje zijn dag deelt, daar word je niet blij van...Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De Ideale Werknemerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In welk algoritme zit jij dan?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
Kreeg op youtube van die shorts van een Japanse salaryman die beetje zijn dag deelt, daar word je niet blij van...![]()
Het lijkt me een ontzettende sleur daar. Heel de dag wordt voor je bepaald.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
Kreeg op youtube van die shorts van een Japanse salaryman die beetje zijn dag deelt, daar word je niet blij van...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier mogen we gewoon onder werktijd Bolken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die moeten ze dan maar uit de grond pikkenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sommige vogels hebben liever een dikke worm.
Waar het hart vol van is.....quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Las fappen![]()
pff meer koffie nodig
Jij hebt wel eens foto's gepost in dts van vogeltjes in de zon in je tuinDie zitten hier toch nietquote:Op maandag 3 maart 2025 14:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "de ideale werknemer" als TT.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Haha toegegeven het ligt wel wat uit mijn comfortzone dat harde werkenquote:Op maandag 3 maart 2025 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat moet ook maar net in je aard liggen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
commitment tonen, targets halen, alles binnen de deadlinesquote:Op maandag 3 maart 2025 14:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha toegegeven het ligt wel wat uit mijn comfortzone dat harde werken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die salaryman had zich een keertje verslapen, kwam uur te laat en werd de hele dag genegeerd door collega's en kreeg een officiele waarschuwingquote:Op maandag 3 maart 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het lijkt me een ontzettende sleur daar. Heel de dag wordt voor je bepaald.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Man3quote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Weer iemand ingereden op voetgangers in Duitsland..![]()
![]()
quote:
Afschuwelijkquote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Weer iemand ingereden op voetgangers in Duitsland..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja. In Mannheim.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Weer iemand ingereden op voetgangers in Duitsland..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja! echt heel heel triest.. in het AD staat dat het volgens de politie een doelbewuste actie isquote:Smile, it's free therapy.![]()
Dat is het iedere keer toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 14:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja! echt heel heel triest.. in het AD staat dat het volgens de politie een doelbewuste actie is![]()
Vreselijk !!!! En zorgwekkend dat het steeds vaker gebeurt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Even naar buiten bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Houd jij een oogje in het zeil hier?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 280 / +170 / +103 / 1288 / 1330
2. Moeraskat / 80 / +48 / +3 / 1058 / 1117
3. KillemWieft / 78 / +20 / +48 / 138 / 177
4. kree / 76 / +0 / +0 / 186 / 204
5. Bally-b / 68 / +37 / +31 / 26 / 45
6. _UserName_ / 66 / +55 / +11 / 115 / 150
7. KoningWouter / 50 / +27 / +6 / 379 / 420
8. HappyCharly / 39 / +5 / +28 / 330 / 360
9. RedShoe / 35 / +2 / +0 / 356 / 375
10. sp3c / 32 / +15 / +15 / 85 / 103
11. Lovely / 28 / +5 / +9 / 364 / 404
12. Pinnenmutske / 28 / +0 / +26 / 52 / 68
13. hemarookworst / 25 / +12 / +4 / 241 / 269
14. Dr.Mikey / 21 / +5 / +15 / 121 / 136
15. Grotetijd / 20 / +4 / +13 / 202 / 222
16. gebrokenglas / 20 / +1 / +14 / 359 / 384
17. Kissingbird / 19 / +1 / +12 / 202 / 211
18. loveyoulongtime / 19 / +0 / +0 / 311 / 327
19. AardappelSchotel / 19 / +6 / +10 / 291 / 304
20. Shii / 16 / +2 / +14 / 118 / 133SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Houd jij een oogje in het zeil hier?![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
En Diewertje BolkBlok overleden. Ook veel te jong en verdrietig.![]()
![]()
Yep, we hadden het er net overquote:Op maandag 3 maart 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Alweer pppfffff
https://www.telegraaf.nl/(...)erdere-zwaargewonden
https://www.telegraaf.nl/(...)sen-worden-uitgebuit![]()
O sorry niet gezienquote:
Hoopte nog even op iemand die onwel was geworden.. maar helaas.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het iedere keer toch?![]()
Vreselijk !!!! En zorgwekkend dat het steeds vaker gebeurt.
Eens.. vind het ook zorgwekkend dat dit steeds vaker lijkt te gebeuren.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoopte nog even op iemand die onwel was geworden.. maar helaas.
Eens.. vind het ook zorgwekkend dat dit steeds vaker lijkt te gebeuren.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja het is niet meer normaal wat er tegenwoordig gebeurdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heel zorgwekkend, je bent nergens meer veiligquote:Op maandag 3 maart 2025 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het iedere keer toch?![]()
Vreselijk !!!! En zorgwekkend dat het steeds vaker gebeurt.
Ja ik kijk ook al tijden geen nieuws meer, ik trek die ellende overal niet meerquote:Op maandag 3 maart 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel zorgwekkend, je bent nergens meer veilig
Word er vaker verdrietig van
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is mooiquote:Op maandag 3 maart 2025 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Positief is dat vader beter is en ik paaseitjes verkocht heb.![]()
![]()
Dat is goed nieuws dat je vader eindelijk beter is.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Positief is dat vader beter is en ik paaseitjes verkocht heb.
Smile, it's free therapy.![]()
Goed om te horen. Geniet van je paaseitjes.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Positief is dat vader beter is en ik paaseitjes verkocht heb.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het is ook om verdrietig van te worden.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook al tijden geen nieuws meer, ik trek die ellende overal niet meer
Word er vaker verdrietig van
Hoorde hier van de week een vrouw van 92 in haar huis beroofd.
Ook weer met zo domme truc naar binnen gekomen. Vrouw aan de deur. Ik ben van de bank, u dochter komt ook zo .
Dan doen ze de deur niet goed achter zich dicht en kan de rest naar binnen, slaapkamer, sieraden weg.
Zegt die vrouw, waar b lijft u dochter, u wordt zo door u bank gebeld zou het fijn zijn als u dochter er dan is.
Dan belt de bank en die vrouw die trapt daar in Bank leeg gehaald
Je zou ze toch een rotschop geven he en hoe gewiekst het allemaal gaat bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bizar en toch snap ik ook nog steeds niet dat mensen daar intrappenquote:Op maandag 3 maart 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook om verdrietig van te worden.
Hoorde hier van de week een vrouw van 92 in haar huis beroofd.
Ook weer met zo domme truc naar binnen gekomen. Vrouw aan de deur. Ik ben van de bank, u dochter komt ook zo .
Dan doen ze de deur niet goed achter zich dicht en kan de rest naar binnen, slaapkamer, sieraden weg.
Zegt die vrouw, waar b lijft u dochter, u wordt zo door u bank gebeld zou het fijn zijn als u dochter er dan is.
Dan belt de bank en die vrouw die trapt daar in Bank leeg gehaald
Je zou ze toch een rotschop geven he en hoe gewiekst het allemaal gaat baher wordt zoveel voor gewaarschuwd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja klopt, maar ja ze zegt je dochter komt ook zo dat was voor haar bekend. Het is de buurvrouw van mijn buurvrouw.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizar en toch snap ik ook nog steeds niet dat mensen daar intrappener wordt zoveel voor gewaarschuwd
Ze zegt we hebben het er vaak over gehad, we trappen er niet in.
En zo zie je hoe snel het toch gebeurd.
Ik zou dan eerst mijn dochter gebeld hebben. Maar ja helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je had een periode dat er zogenaamde agenten van de politie aan de deur stonden, en heel veel mensen trapten daarin.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ja ze zegt je dochter komt ook zo dat was voor haar bekend. Het is de buurvrouw van mijn buurvrouw.
Ze zegt we hebben het er vaak over gehad, we trappen er niet in.
En zo zie je hoe snel het toch gebeurd.
Ik zou dan eerst mijn dochter gebeld hebben. Maar ja helaas
Ik waarschuw mijn moeder altijd als er weer dubieuze zaken op het nieuws zijn, en zelfs dat ze moet uitkijken met WA . Dat is toch ook ergen wel idioot dat je nergens veilig bent. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klopt die liepen hier ook rond. En niets is betrouwbaarder dan een agent denk je dan.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je had een periode dat er zogenaamde agenten van de politie aan de deur stonden, en heel veel mensen trapten daarin.
Ik waarschuw mijn moeder altijd als er weer dubieuze zaken op het nieuws zijn, en zelfs dat ze moet uitkijken met WA . Dat is toch ook ergen wel idioot dat je nergens veilig bent. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee
Het is ook idioot en ze verzinnen steeds wat anders.
Ik doe zeker in de avond mijn voordeur niet open als de belt gaat. Ik kijk eerst op de camera wie het is en vraag dan door de camera wat die persoon wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen camera bij de deurquote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt die liepen hier ook rond. En niets is betrouwbaarder dan een agent denk je dan.
Het is ook idioot en ze verzinnen steeds wat anders.
Ik doe zeker in de avond mijn voordeur niet open als de belt gaat. Ik kijk eerst op de camera wie het is en vraag dan door de camera wat die persoon wil![]()
En pas geleden waren hier regelmatig aanslagen op een bepaald huis bij ons in de flat. 3 keer in 4 maanden , vlak naast mijn flat tegen mijn muur 3 auto's , achter bij het balkon een auto, en de laatste keer was een maand geleden op de hoogste verdieping een 'aanslag'
Gelukkig overal doorheen geslapen![]()
![]()
Maar het maakt wel dat je wat vaker rondkijkt in je omgeving
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: