SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lapohunten en dan geen nieuwe TT had beter van je verwacht @greysbones
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh GGquote:
Geweldig ik moet mijn energieniveau voor werk aangeven voor het afgelopen jaar op een schaal van 1 tot 10. Ik vind de schaal niet toereikendTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Morguh Muis
Heyquote:
Koffie dan maar?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen Jus, Dot en anderen![]()
![]()
![]()
Ja lekkerquote:Op maandag 3 maart 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is een uitstekend idee. Jij een thee?![]()
![]()
"Wat zijn je doelstellingen voor komend jaar?"quote:Op maandag 3 maart 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Geweldig ik moet mijn energieniveau voor werk aangeven voor het afgelopen jaar op een schaal van 1 tot 10. Ik vind de schaal niet toereikendHow can I make this topic about me?![]()
Niet dood gaanquote:Op maandag 3 maart 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Wat zijn je doelstellingen voor komend jaar?"
Geen collega's vermoordenTrotste mama van Ambar
Goed plan welquote:Op maandag 3 maart 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet dood gaan
Geen collega's vermoorden![]()
Dat lijkt mij ook en denk dat mij leidinggevende het er wel mee eens isquote:Trotste mama van Ambar
@greysbones Peters kwartje is ophoe kom je er weer bij (even een stukje van elders hier)
Mooi tochquote:Op maandag 3 maart 2025 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook en denk dat mij leidinggevende het er wel mee eens is![]()
GGkoffiewerkAIbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee het was een JustinbolkertbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ouwe bolkertquote:
Of jullie ook even de volgende competenties willen beoordelen voor mij:
1) Betrokkenheid
2) Communicatie
3) Doortastendheid
4) Pro-activiteit
5) Procesmatig inzicht
Ik kreeg de opdracht om dit namelijk ook te bespreken met andere mensenTrotste mama van Ambar
Thnxquote:
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
1)Betrokkenheid een 0quote:Op maandag 3 maart 2025 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
1) Betrokkenheid
2) Communicatie
3) Doortastendheid
4) Pro-activiteit
5) Procesmatig inzicht
Ik kreeg de opdracht om dit namelijk ook te bespreken met andere mensen
2)Communicatie eenzijdig
3)Doortastendheid laat te wensen over, te veel bevestiging nodig
4)Pro- actieviteit Het bolkt aardig dus niet echt actief in het werk
5)mProcesmating inzicht geen mening over
Morguh Fogelquote:
1) Betrokkenheid: werknemer toont een duidelijk zeer hoge betrokkenheid bij de organisatie.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
1) Betrokkenheid
2) Communicatie
3) Doortastendheid
4) Pro-activiteit
5) Procesmatig inzicht
Ik kreeg de opdracht om dit namelijk ook te bespreken met andere mensen
2) Communicatie: direct en duidelijk.
3) Doortastendheid: pakt direct taken op en laat de klant niet wachten.
4) Pro-activiteit: uitmuntend, ziet werk liggen en weet dat proactief te managen en te plannen.
5) Procesmatig inzicht: uitstekend.
Eindbeoordeling: Goed.How can I make this topic about me?![]()
Wij zijn twee bolkers, jij en ikquote:
Twee harde bolkers jij en ik
Wij bolken alles hij elkaar
al worden we meer dan 100 jaar
Wij zijn twee bolkers tot de laatste snik
Hoebahoebahophop hopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 3 maart 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij zijn twee bolkers, jij en ik
Hoebahoebahophop hop![]()
![]()
![]()
Ik bolk het zo maar uit mijn vingersquote:
* gebrokenglas schudt zijn hoofd en plaatst een bolk.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij zijn twee bolkers, jij en ik
Hoebahoebahophop hopHow can I make this topic about me?![]()
Je schudt maar lekkerquote:Op maandag 3 maart 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schudt zijn hoofd en plaatst een bolk.
BOOOOOLKI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat kan ik wel in mijn teller bijhouden, bolkfrequentie per uur
Mooie grafieken maken.....How can I make this topic about me?![]()
Leef je uitquote:Op maandag 3 maart 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kan ik wel in mijn teller bijhouden, bolkfrequentie per uur
Mooie grafieken maken.....![]()
![]()
Heerlijk. Meeting van 10u met een klant, waar ik vooral als luisterend oor moest zitten, is verzet naar vrijdag. Lekker rustig wakker worden nog wat uurtjesVrijdag tevens vakantie dus yolooo
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
*plop*quote:I'm surrounded by morons!
Oh beterquote:Op maandag 3 maart 2025 09:37 schreef StevenHyde het volgende:
Heerlijk. Meeting van 10u met een klant, waar ik vooral als luisterend oor moest zitten, is verzet naar vrijdag. Lekker rustig wakker worden nog wat uurtjesVrijdag tevens vakantie dus yolooo
![]()
![]()
quote:
Dat een fijn uitstel voor nuquote:Op maandag 3 maart 2025 09:37 schreef StevenHyde het volgende:
BolkjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Ja heerlijk ff gewoon computeren en niet hele tijd ja-knikken dat ik begrijp wat er wordt gezegd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik wacht een seconde langerquote:Op maandag 3 maart 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft beloofd minder te bolken.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij heeft beloofd minder te bolken.Hij is ook even gestopt met bolken toch een paar sec
quote:Op maandag 3 maart 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hij is ook even gestopt met bolken toch een paar sec
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
Ja heerlijk ff gewoon computeren en niet hele tijd ja-knikken dat ik begrijp wat er wordt gezegd.met een doos bastogne koeken naast je en maar knikken en smullen
KingBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sounds like a plan.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]met een doos bastogne koeken naast je en maar knikken en smullen
En natuurlijk ook koffie erbij!
How can I make this topic about me?![]()
Je kan het denken beter aan iemand overlaten die dat ook echt kan GGquote:Op maandag 3 maart 2025 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht meer van een paar minuten tussen bolkjes laten.
Hmmmz...quote:Op maandag 3 maart 2025 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht meer van een paar minuten tussen bolkjes laten.![]()
Natuurlijk dat mag niet ontbrekenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sounds like a plan.
En natuurlijk ook koffie erbij!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ziet er prachtig uit buiten. Strakblauwe lucht, zonnetje.... Alleen het weerstation zegt dat het buiten -1 graden is.How can I make this topic about me?![]()
Kloptquote:Op maandag 3 maart 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ziet er prachtig uit buiten. Strakblauwe lucht, zonnetje.... Alleen het weerstation zegt dat het buiten -1 graden is.Trotste mama van Ambar
Even wachten tot het iets is opgewarmd en dan lekker naar buitenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ziet er prachtig uit buiten. Strakblauwe lucht, zonnetje.... Alleen het weerstation zegt dat het buiten -1 graden is.![]()
![]()
O hier is het nu +1quote:Op maandag 3 maart 2025 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ziet er prachtig uit buiten. Strakblauwe lucht, zonnetje.... Alleen het weerstation zegt dat het buiten -1 graden is.
Had je gezien, had ijsbloemen op de ramen vanmorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even kijken of mijn beddengoed al droog is, het was vooral nu nog nat van de mist van vannachtTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 3 maart 2025 09:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even wachten tot het iets is opgewarmd en dan lekker naar buiten
Buiten bolken
Kan je niet zien, moet je voelen
Oh. Nee, wel dat het water op de schuren hier bevroren is en alle autoruiten zitten dichtgevroren. Vanochtend hoorde ik de buren al autoruiten krabben.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier is het nu +1
Had je gezien, had ijsbloemen op de ramen vanmorgenHow can I make this topic about me?![]()
Er zat vanochten ijs op de voorruit van mijn huurauto. Maar ik gebruik die auto op zijn vroegst pas weer laat in de middag en dan is het vast ijsvrij.I'm surrounded by morons!
Ja het heeft lekker gevroren vannachtquote:Op maandag 3 maart 2025 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh. Nee, wel dat het water op de schuren hier bevroren is en alle autoruiten zitten dichtgevroren. Vanochtend hoorde ik de buren al autoruiten krabben.
Had een week langer moet wachten met snoeien denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon op het knopje 'voorruitverwarming' drukkenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:52 schreef Fogel het volgende:
Er zat vanochten ijs op de voorruit van mijn huurauto. Maar ik gebruik die auto op zijn vroegst pas weer laat in de middag en dan is het vast ijsvrij.![]()
Ben je de hort weer op?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:52 schreef Fogel het volgende:
Er zat vanochten ijs op de voorruit van mijn huurauto. Maar ik gebruik die auto op zijn vroegst pas weer laat in de middag en dan is het vast ijsvrij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kun je nu heerlijk bakken tot 13-14 uur. Ik zit binnen te werkenquote:Trotste mama van Ambar
Gewoon de deur niet uit gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon op het knopje 'voorruitverwarming' drukkenI'm surrounded by morons!
Zorg jij voor roomservice?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je nu heerlijk bakken tot 13-14 uur. Ik zit binnen te werken![]()
Nog mooier zou zijn als de auto zelf detecteert dat het raam bevroren is en de voorruitverwarming aanzet.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon op het knopje 'voorruitverwarming' drukken
Ik heb thee, thee, thee en koekjes. De rest moet jezelf maar bedenkenquote:Trotste mama van Ambar
Nog steeds op dezelfde plek als gister.quote:I'm surrounded by morons!
In NL toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog steeds op dezelfde plek als gister.![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
Ik weet niet waar je gisteren was. Maar je hebt het over een huurauto, dan vermoed ik dat je niet thuis bent.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog steeds op dezelfde plek als gister.
Offfffff je eigenauto is kadoek en staat bij de garageWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je bent in Nederland, dat wist ik niet. Waar zit u in Nederland, welke plaats?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren zat hij in de lucht, geen idee waarquote:Op maandag 3 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je gisteren was. Maar je hebt het over een huurauto, dan vermoed ik dat je niet thuis bent.
Offfffff je eigenauto is kadoek en staat bij de garageTrotste mama van Ambar
Nope, weet dat hij bij zijn vriendin was het weekend, meer weet ik nietquote:Op maandag 3 maart 2025 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand die weet hoe het met klaasje gaat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaag nog niet gezien. Zal zo wel komenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand die weet hoe het met klaasje gaat?![]()
Zorg jij voor roomservice?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je nu heerlijk bakken tot 13-14 uur. Ik zit binnen te werkenIk reken het goedquote:Op maandag 3 maart 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb thee, thee, thee en koekjes. De rest moet jezelf maar bedenken![]()
Die bolkt in het weekend iets anders.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vandaag nog niet gezien. Zal zo wel komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fogel was gister vanuit de lucht aan het bolkenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je gisteren was. Maar je hebt het over een huurauto, dan vermoed ik dat je niet thuis bent.
Offfffff je eigenauto is kadoek en staat bij de garage
Okay hopelijk gaat goed. Geen bericht is goed bericht denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, weet dat hij bij zijn vriendin was het weekend, meer weet ik nietBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
* gebrokenglas verschiet van kleurquote:Op maandag 3 maart 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bolkt in het weekend iets anders.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bolkt in het weekend iets anders.![]()
![]()
Dan bent u welkom.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zorg jij voor roomservice?
[..]
Ik reken het goedTrotste mama van Ambar
Altijd fijn om mijn ouders te zien ja. En mijn broer zal straks vast ook ergens opduiken (waarschijnlijk met een dikke kater).quote:Beetje oplettenquote:Op maandag 3 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Offfffff je eigenauto is kadoek en staat bij de garageOp een stoel in de eetkamer van mijn ouders.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent in Nederland, dat wist ik niet. Waar zit u in Nederland, welke plaats?
xxx
----
xxF
De x'en zijn stoelen, ----- de tafel en de F is waar Fogel zit
De kinderen niet mee?quote:Op maandag 3 maart 2025 10:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd fijn om mijn ouders te zien ja. En mijn broer zal straks vast ook ergens opduiken (waarschijnlijk met een dikke kater).
[..]
Beetje opletten
[..]
Op een stoel in de eetkamer van mijn ouders.
xxx
----
xxF
De x'en zijn stoelen, ----- de tafek en de F is waar Fogel zitTrotste mama van Ambar
Een maar. Die heeft wel vakantie.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:01 schreef Fogel het volgende:
xxx
----
xxF
De x'en zijn stoelen, ----- de tafel en de F is waar Fogel zit
bolk dan maar?I'm surrounded by morons!
Bolk in een kooi voor JustinKooiI'm surrounded by morons!
Kom je ook? Of moet ik daadwerkelijk zeggen dat ik wil dat je nu hier op mijn balkon gaat zitten? Want sommige mensen hebben nogal moeite met de zin: wees welkom.quote:Trotste mama van Ambar
Niks mis meequote:Op maandag 3 maart 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Lapohunten en dan geen nieuwe TT had beter van je verwacht @:greysbones![]()
Oh ja maar moet werkenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je ook? Of moet ik daadwerkelijk zeggen dat ik wil dat je nu hier op mijn balkon gaat zitten? Want sommige mensen hebben nogal moeite met de zin: wees welkom.![]()
![]()
Alleen wezen zijn welkom?quote:Op maandag 3 maart 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je ook? Of moet ik daadwerkelijk zeggen dat ik wil dat je nu hier op mijn balkon gaat zitten? Want sommige mensen hebben nogal moeite met de zin: wees welkom.I'm surrounded by morons!
Zin in red alert 1 te spelen nu weer. Heb ik wel op steam, dus t zou kunnen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, gewoon doen!I'm surrounded by morons!
Saaie bolkI'm surrounded by morons!
Heb ik nog in de vriezerquote:Op maandag 3 maart 2025 10:26 schreef Lovely het volgende:
* Lovely zet ijsjes even op haar boodschappenlijst
Trotste mama van Ambar
U kunt nog kiezen uit een Ben & Jerry's en bosvruchtenwaterijsjesTrotste mama van Ambar
Ik ben er ook wel eens nietquote:Op maandag 3 maart 2025 10:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Altijd fijn om mijn ouders te zien ja. En mijn broer zal straks vast ook ergens opduiken (waarschijnlijk met een dikke kater).
[..]
Beetje opletten
[..]
xxx
----
xxF
De x'en zijn stoelen, ----- de tafel en de F is waar Fogel zitdus heb helemaal gemist dat je in Nederland was.
Fijn dat ik nu precies weet waar je zit op de zelfde plaats als ik thuis zit
Mijn hulpverlener gebeld. Hij belt me zo terug.
Ik wil iets doen, gisteren heb ik gemerkt dat ik me nooit kan ontspannen.
Niet dat ketamine de weg is, maar ik wil weer hulp. Desnoods opname of begeleid wonen.![]()
Goede stap. Klasse gedaanquote:Op maandag 3 maart 2025 10:37 schreef KoningWouter het volgende:
Niet dat ketamine de weg is, maar ik wil weer hulp. Desnoods opname of begeleid wonen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:37 schreef KoningWouter het volgende:
Niet dat ketamine de weg is, maar ik wil weer hulp. Desnoods opname of begeleid wonen.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:37 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
De eerste stap is de moeilijkste en belangrijste stap om te nemen, broederquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2025 10:41:43 ]![]()
Ja je hebt gelijk, Wil gewoon zo graag dat het goed gaat.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De eerste stap nemen is de moeilijkste en belangrijste stap, broeder
Toegeven dat het eigenlijk niet gaat vind ik niet stoer of zo.![]()
![]()
Dat is ook een moeilijke stap, maar actie ondernemen is nog moeilijker. Dus ik ben trots op je!quote:Op maandag 3 maart 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, Wil gewoon zo graag dat het goed gaat.
Toegeven dat het eigenlijk niet gaat vind ik niet stoer of zo.
Je kunt dit!Trotste mama van Ambar
Bedankt inie. Doet me goed.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is ook een moeilijke stap, maar actie ondernemen is nog moeilijker. Dus ik ben trots op je!
Je kunt dit!![]()
Hopelijk kunnen ze je bieden wat je nodig hebt KWquote:Op maandag 3 maart 2025 10:37 schreef KoningWouter het volgende:
Niet dat ketamine de weg is, maar ik wil weer hulp. Desnoods opname of begeleid wonen.
Bedankt Dot, dat hoop ik ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze je bieden wat je nodig hebt KW![]()
Ook dat is stoer en hulp vragen ookquote:Op maandag 3 maart 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Toegeven dat het eigenlijk niet gaat vind ik niet stoer of zo.
En laat je niet ontmoedigen. Eerst is het heel hard werken om je beter te voelen, maar het wordt makkelijker. Zal altijd onderhoud vereisen, maar het wordt echt beter.quote:Trotste mama van Ambar
Hoop ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En laat je niet ontmoedigen. Eerst is het heel hard werken om je beter te voelen, maar het wordt makkelijker. Zal altijd onderhoud vereisen, maar het wordt echt beter.![]()
Jawelquote:
En je vooral niet vergelijken met andere mensen, je bent je eigen persoon met je eigen weg, karakter en struggles.
Kan wel helpen om soms aan mensen en psychologen te vragen wat bij andere mensen de basissetting is. Zodat je merkt dat jij misschien ziet als een basissetting, dat het helemaal geen basissetting is mij mensen.
Het gene wat mij heel goed geholpen heeft om uit depressies te komen is dat ik kwam te weten dat vrolijk zijn geen standaard setting is bij mensen. Het is een keuze ofzo. En ik heb geen neutrale setting ik ben vrolijk of niet. Dus daar maak ik een keuze is of ik werk eraan.
En zo zijn er wel meer dingen waardoor je bepaalde dingen leert accepteren en niet zoals anderen kunt zijn, maar een baseline voor jezelf kunt stellen.Trotste mama van Ambar
Woonde je nu maar iets dichter bij, dan was ik je even komen knuffelenquote:
Mijn baseline is ruk. Ik voel me altijd gespannen. Misschien dat die twee psychoses wel een soort van PTSS hebben getriggered.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jawel
En je vooral niet vergelijken met andere mensen, je bent je eigen persoon met je eigen weg, karakter en struggles.
Kan wel helpen om soms aan mensen en psychologen te vragen wat bij andere mensen de basissetting is. Zodat je merkt dat jij misschien ziet als een basissetting, dat het helemaal geen basissetting is mij mensen.
Het gene wat mij heel goed geholpen heeft om uit depressies te komen is dat ik kwam te weten dat vrolijk zijn geen standaard setting is bij mensen. Het is een keuze ofzo. En ik heb geen neutrale setting ik ben vrolijk of niet. Dus daar maak ik een keuze is of ik werk eraan.
En zo zijn er wel meer dingen waardoor je bepaalde dingen leert accepteren en niet zoals anderen kunt zijn, maar een baseline voor jezelf kunt stellen.
Het is echt afschuwelijk. Het liefst zou ik gewoon een half jaar in coma gaan om uit te rusten. Ik ben op.
Wat dan wel een voordeel is, is dat ik het nu niet zo ver heb laten komen dat ik niet weer in een psychose ben geraakt.
Dat is op zich positief.
Ik hoef echt niet altijd gelukkig te zijn. Dat verwacht ik ook helemaal niet. Maar dit is gewoon niet echt te doen meer.![]()
Lief Dotquote:Op maandag 3 maart 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woonde je nu maar iets dichter bij, dan was ik je even komen knuffelen![]()
![]()
Het schijnt ook dat een emotie gemiddeld maar <1 minuut duurt, maar door er teveel context etc aan te geven je het voor jezelf vast houdt en daardoor kan blijven hangen in die emotie.
En ik las ook ooit een boek over piekeren en dat het ook een keuze was. Je kan zelf beslissen aan welke gedachte je aandacht geeft. En dat het best "normaal" is dat je niet leuke gedachtes hebt, maar dat je er dus geen aandacht aan hoeft te geven.
Het is moeilijk, maar het werkt wel tot zekere hoogte.Trotste mama van Ambar
Niet quoten haal het zo weer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lovely op 03-03-2025 11:07:23 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is toch al heel watquote:Op maandag 3 maart 2025 10:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn baseline is ruk. Ik voel me altijd gespannen. Misschien dat die twee psychoses wel een soort van PTSS hebben getriggered.
Het is echt afschuwelijk. Het liefst zou ik gewoon een half jaar in coma gaan om uit te rusten. Ik ben op.
Wat dan wel een voordeel is, is dat ik het nu niet zo ver heb laten komen dat ik niet weer in een psychose ben geraakt.
Dat is op zich positief.
Ik hoef echt niet altijd gelukkig te zijn. Dat verwacht ik ook helemaal niet. Maar dit is gewoon niet echt te doen meer.
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet quoten haal het zo weer weg
Mooi, kleine voetjes heb jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh maar dat altijd gespannen zijn, herken ik wel een beetjequote:Op maandag 3 maart 2025 10:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn baseline is ruk. Ik voel me altijd gespannen. Misschien dat die twee psychoses wel een soort van PTSS hebben getriggered.
Dat is op zich positief.
Ik hoef echt niet altijd gelukkig te zijn. Dat verwacht ik ook helemaal niet. Maar dit is gewoon niet echt te doen meer.Ja dat is erg ruk en daar kan ik je niet mee helpen.
Trotste mama van Ambar
Pas ik net niet inquote:Op maandag 3 maart 2025 11:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is maat 38.. lijkt misschien door de foto zo![]()
![]()
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben in ieder geval.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh maar dat altijd gespannen zijn, herken ik wel een beetjeJa dat is erg ruk en daar kan ik je niet mee helpen.
![]()
Dat is juist het stoerste wat je kan doenquote:Op maandag 3 maart 2025 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Toegeven dat het eigenlijk niet gaat vind ik niet stoer of zo.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet quoten haal het zo weer weg![]()
Fapje gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2025 11:08:10 ]![]()
Ja preciesquote:Op maandag 3 maart 2025 11:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is juist het stoerste wat je kan doenEn een heel belangrijke zet!
![]()
Ik heb het heel erg gehad door geluidsoverlast en daardoor kon ik thuis niet ontspannen. Op werk ook niet. En dan kom je in een soort spiraal totdat je opgebrand bent en huilend ziek je werk verlaat.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben in ieder geval.
Wat meer rustgevend werk gezocht en nu ik verhuisd bent, kom ik veel beter tot rust. Mijn reflexen van dat ik paraat moet staan bij elk geluidje is veel minder.
Dus ik kan ook alleen maar zeggen: herken je triggers en probeer daar (tijdelijk) iets meer afstand van te nemen.Trotste mama van Ambar
Kleinzoon was gisteren hier die had nieuwe schoenen gekocht ook maat 38 Ik dacht dat het maat 42 was zo groot leken zequote:Op maandag 3 maart 2025 11:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is maat 38.. lijkt misschien door de foto zo![]()
Het kan ook de schoen zijn he die het doet lijken dat je kleine pootjes hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh en voordat het weer compleet mis geïnterpreteerd wordt. En ik de aandacht naar mezelf probeer te trekken.
Door mijn eigen ervaringen te delen, laat ik merken dat ik met je meeleef en probeer duidelijk te maken dat je er niet alleen voor staat.Trotste mama van Ambar
Ja dat idee dat ik uitgebrand ben herken ik 100%.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het heel erg gehad door geluidsoverlast en daardoor kon ik thuis niet ontspannen. Op werk ook niet. En dan kom je in een soort spiraal totdat je opgebrand bent en huilend ziek je werk verlaat.
Wat meer rustgevend werk gezocht en nu ik verhuisd bent, kom ik veel beter tot rust. Mijn reflexen van dat ik paraat moet staan bij elk geluidje is veel minder.
Dus ik kan ook alleen maar zeggen: herken je triggers en probeer daar (tijdelijk) iets meer afstand van te nemen.
Ik kan alleen niet goed zeggen waardoor het komt. Ik kan amper beschrijven wat ik voel anders dan dat ik het gevoel heb dat ik inderdaad opgebrand ben.
Gisteren met een vriend gebeld, en heb daarmee een uur jankend aan de telefoon gehangen. Janken is iets wat ik al 15 jaar niet meer heb gedaan. Heb wel het gevoel dat het iets druk van de ketel heeft gehaald.![]()
Dat is duidelijk hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en voordat het weer compleet mis geïnterpreteerd wordt. En ik de aandacht naar mezelf probeer te trekken.
Door mijn eigen ervaringen te delen, laat ik merken dat ik met je meeleef en probeer duidelijk te maken dat je er niet alleen voor staat.Hopelijk heeft KW er iets aan
![]()
![]()
Ik waardeer het 100% inie, ik zie het absoluut niet als de aandacht proberen over te nemen.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Door mijn eigen ervaringen te delen, laat ik merken dat ik met je meeleef en probeer duidelijk te maken dat je er niet alleen voor staat.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik waardeer het 100% inie, ik zie het absoluut niet als de aandacht proberen over te nemen.![]()
![]()
Reden(s) waarom is altijd moeilijk en ik herkende ze pas veel later toen het weer wat beter ging.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat idee dat ik uitgebrand ben herken ik 100%.
Ik kan alleen niet goed zeggen waardoor het komt. Ik kan amper beschrijven wat ik voel anders dan dat ik het gevoel heb dat ik inderdaad opgebrand ben.
Gisteren met een vriend gebeld, en heb daarmee een uur jankend aan de telefoon gehangen. Janken is iets wat ik al 15 jaar niet meer heb gedaan. Heb wel het gevoel dat het iets druk van de ketel heeft gehaald.
En ja misschien moet je eerst een stukje zon en blauwe hemel zien voordat je weet waar de wolken vandaan komen.Trotste mama van Ambar
Ja want als ik mijn andere sneakers aan heb lijken mijn voeten weer groterquote:Op maandag 3 maart 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleinzoon was gisteren hier die had nieuwe schoenen gekocht ook maat 38 Ik dacht dat het maat 42 was zo groot leken ze![]()
Het kan ook de schoen zijn he die het doet lijken dat je kleine pootjes hebt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
anyways dat was weer genoeg empathie voor vandaag.Trotste mama van Ambar
Ervaringen delen kan heel fijn zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Door mijn eigen ervaringen te delen, laat ik merken dat ik met je meeleef en probeer duidelijk te maken dat je er niet alleen voor staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik denk dat het dat is. Gisteren heb ik pas gemerkt hoe ontzettend verrot ik me eigenlijk voel.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Reden(s) waarom is altijd moeilijk en ik herkende ze pas veel later toen het weer wat beter ging.
En ja misschien moet je eerst een stukje zon en blauwe hemel zien voordat je weet waar de wolken vandaan komen.
Hopelijk dat het ooit weer wat beter gaat.![]()
Waarvoor dankquote:Op maandag 3 maart 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
anyways dat was weer genoeg empathie voor vandaag.![]()
Nogmaals bedankt!quote:Op maandag 3 maart 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
anyways dat was weer genoeg empathie voor vandaag.![]()
Gaat met up en downs. Maar gaat echt goed komen. Hulp zoeken is echt de eerste stap.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het dat is. Gisteren heb ik pas gemerkt hoe ontzettend verrot ik me eigenlijk voel.
Hopelijk dat het ooit weer wat beter gaat.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: