SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lapohunten en dan geen nieuwe TT had beter van je verwacht @greysbones
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh GGquote:
Geweldig ik moet mijn energieniveau voor werk aangeven voor het afgelopen jaar op een schaal van 1 tot 10. Ik vind de schaal niet toereikendTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Morguh Muis
Heyquote:
Koffie dan maar?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen Jus, Dot en anderen![]()
![]()
![]()
Ja lekkerquote:Op maandag 3 maart 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat is een uitstekend idee. Jij een thee?![]()
![]()
"Wat zijn je doelstellingen voor komend jaar?"quote:Op maandag 3 maart 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Geweldig ik moet mijn energieniveau voor werk aangeven voor het afgelopen jaar op een schaal van 1 tot 10. Ik vind de schaal niet toereikendHow can I make this topic about me?![]()
Niet dood gaanquote:Op maandag 3 maart 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Wat zijn je doelstellingen voor komend jaar?"
Geen collega's vermoordenTrotste mama van Ambar
Goed plan welquote:Op maandag 3 maart 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet dood gaan
Geen collega's vermoorden![]()
Dat lijkt mij ook en denk dat mij leidinggevende het er wel mee eens isquote:Trotste mama van Ambar
@greysbones Peters kwartje is ophoe kom je er weer bij (even een stukje van elders hier)
Mooi tochquote:Op maandag 3 maart 2025 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook en denk dat mij leidinggevende het er wel mee eens is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: