SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ontzettend triest dat zoiets dan zo loopt..quote:Op maandag 3 maart 2025 01:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Modjes zijn iets te heilig, en wat een leuke meet zou moeten zijn, wordt ineens een negatief iets omdat sommige users menen dat ze te vaak gementioned worden en TR's zetten.Well, life can be a riot
En na 30 keer vragen geen mentions te plaatsten gewoon doorgaan. Maar dit is wat hij wil denk ik. Boehoe zielige harrie, je wordt gemistquote:Op maandag 3 maart 2025 01:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Modjes zijn iets te heilig, en wat een leuke meet zou moeten zijn, wordt ineens een negatief iets omdat sommige users menen dat ze te vaak gementioned worden en TR's zetten.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik weet niet wat hij wil, maar het was toch wel leuk die terugekomende mentions voor de meet.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
En na 30 keer vragen geen mentions te plaatsten gewoon doorgaan. Maar dit is wat hij wil denk ik. Boehoe zielige harrie, je wordt gemist![]()
![]()
Het was niet zo zeer alleen het mentionen wat 1x per topic gebeurde. Maar ook dat er daarna constant mensen gementioned werden terwijl ze zeiden dat ze óf uberhaupt geen behoefte hadden aan die meet en er niet heen gingen (dus uit de lijst wilde) óf dat mensen zeiden "ik wil niet extra gementioned worden" en er dan EXPRES gementioned ging worden. Vandaar ook de pointer onder aan 't topic een paar dagen terug.Well, life can be a riot
Ja weet ik veel, ik zou er ook een beetje zat van worden en die lijstjes posten kunnen ook zonder een @quote:Op maandag 3 maart 2025 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij wil, maar het was toch wel leuk die terugekomende mentions voor de meet.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Jemig die hebben geen zwaartekracht maar lijken wel echtquote:Iedereen is een kutlultrut
Mmm ik vond het juist wel leuk hoor zo'n @quote:Op maandag 3 maart 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik zou er ook een beetje zat van worden en die lijstjes posten kunnen ook zonder een @
Gezeik van users die ook zelf users mentionen...![]()
Ik word er el een beetje duizelig van als ik ernaar kijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig die hebben geen zwaartekracht maar lijken wel echt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Prima maar als meerdere mensen vragen te stoppen dan moet het stoppen, en het werd ook wel pesten he? Juist die gene constant mentionen.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Mmm ik vond het juist wel leuk hoor zo'n @
Gezeik van users die ook zelf users mentionen...Iedereen is een kutlultrut
Gauw een TR zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Tettenquote:
Well, life can be a riot
ja snap ik, maar vervolgens gaat diegene andere users mentionen (welkom in dts) en is Harry geband. Ik houd wel van een grapje en een act, maar ben ook zo sportief om te incasseren en ga niet Tr'en.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima maar als meerdere mensen vragen te stoppen dan moet het stoppen, en het werd ook wel pesten he? Juist die gene constant mentionen.![]()
Sorryquote:Het topic was al bijna 5 minuten dicht voor m'n gevoel
Well, life can be a riot
HAAL WEGquote:Well, life can be a riot
Het was een paar dagen toch die ban, en dan is incasseren blijkbaar lastig. Er is gewaarschuwd maar hij ging blijkbaar toch door en tja ....quote:Op maandag 3 maart 2025 01:37 schreef Shii het volgende:
[..]
ja snap ik, maar vervolgens gaat diegene andere users mentionen (welkom in dts) en is Harry geband. Ik houd wel van een grapje en een act, maar ben ook zo sportief om te incasseren en ga niet Tr'en.Iedereen is een kutlultrut
Die melanotan werkt goed, hè? Ik had je niet meteen herkend.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja het is dts hequote:Op maandag 3 maart 2025 01:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
SorryHet topic was al bijna 5 minuten dicht voor m'n gevoel
Blijft n onaardige ttTrust nobody![]()
Hahahahaquote:Op maandag 3 maart 2025 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die melanotan werkt goed, hè? Ik had je niet meteen herkend.
Well, life can be a riot
Tja, ik weet het ook niet. Het was wel een leuke post steeds en ik klikte die mention weg en dat kun je ook omarmen dat users iets leuks organiseren i.p.v. bans uitdelen.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een paar dagen toch die ban, en dan is incasseren blijkbaar lastig. Er is gewaarschuwd maar hij ging blijkbaar toch door en tja ....![]()
Die avond vroeg z’n vrouw: “schat, waarom ruikt je navel naar kont?”quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bij de biggenquote:Iedereen is een kutlultrut
De vraag is wiequote:Op maandag 3 maart 2025 01:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze man is een DTS’er. Ik weet het zeker!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Feessie
Well, life can be a riot
Lekker bier zuipen, hossen en betast worden is niet jouw ding?quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Neuh hoeft van mijquote:Op maandag 3 maart 2025 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker bier zuipen, hossen en betast worden is niet jouw ding?Smile, it's free therapy.![]()
whehehehequote:Iedereen is een kutlultrut
Waarom doe je dat?quote:Iedereen is een kutlultrut
Net zoals het leuk vinden dat je mentions krijgt.. iemand die aan je denkt?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Raarquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 3 maart 2025 02:14 schreef Kissingbird het volgende:
Net zoals het leuk vinden dat je mentions krijgt.. iemand die aan je denkt?![]()
![]()
Ik hoop dat mensen over mij roddelen, maar waarschijnlijk ben ik te saai.
Daarom
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mentions zijn om iemands aandacht te trekken, het wordt nogal eens misbruikt of verkeerd gebruikt. Ik lees mijn mentions wel, maar dat zijn er zeker geen tientallen.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:14 schreef Kissingbird het volgende:
Net zoals het leuk vinden dat je mentions krijgt.. iemand die aan je denkt?
Daar heb ik geen mentions voor nodig....quote:Op maandag 3 maart 2025 02:14 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
Geen wedstrijd vandaag. Woensdag weer.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis de " wat gaan we doen Mikey"
Je hebt geen idée wat er via dm en wa over je gezegd wordt.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat mensen over mij roddelen, maar waarschijnlijk ben ik te saai.
Klopt. Het wordt ook wel eens misbruikt.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mentions zijn om iemands aandacht te trekken, het wordt nogal eens misbruikt of verkeerd gebruikt. Ik lees mijn mentions wel, maar dat zijn er zeker geen tientallen.
Die van harrie klikte ik ongelezen weg.Smile, it's free therapy.![]()
Maar jij denkt serieus dat je interessant genoeg bent om over te roddelen? of wat wil je nou zeggen met je sig?quote:Op maandag 3 maart 2025 02:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar heb ik geen mentions voor nodig....
Jij wel?quote:Op maandag 3 maart 2025 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt geen idée wat er via dm en wa over je gezegd wordt.![]()
![]()
Oh ja zeker ik weet alles van Killemquote:
ik weet wel zeker dat er over me geroddeld wordt. En interessant ben ik niet, maar houd ook niet van bullshit en leugens verspreiden.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar jij denkt serieus dat je interessant genoeg bent om over te roddelen? of wat wil je nou zeggen met je sig?![]()
quote:Op maandag 3 maart 2025 02:24 schreef Shii het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat er over me geroddeld wordt. En interessant ben ik niet, maar houd ook niet van bullshit en leugens verspreiden.
Trust nobody![]()
Klopt.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt geen idée wat er via dm en wa over je gezegd wordt.
De grap is .. dat je dus echt geloofd in roddel die jij hoort via dm die over jou zou gaan?quote:Op maandag 3 maart 2025 02:24 schreef Shii het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat er over me geroddeld wordt. En interessant ben ik niet, maar houd ook niet van bullshit en leugens verspreiden.
Waarvan je in je sig zegt: niet geloven![]()
Je spreekt jezelf dus tegen.
Ik geloof je wel, denk dat ik zelf ook wel over de tong ben gegaan achterlangs. Grappige is door iemand die jij zo verdedigd.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:24 schreef Shii het volgende:
[..]
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 177 / +170 / +0 / 1038 / 1056
2. Moeraskat / 79 / +48 / +2 / 1045 / 1100
3. kree / 76 / +0 / +0 / 186 / 204
4. _UserName_ / 55 / +55 / +0 / 92 / 122
5. KoningWouter / 44 / +27 / +0 / 310 / 339
6. Bally-b / 37 / +37 / +0 / 19 / 35
7. HappyCharly / 36 / +5 / +25 / 322 / 351
8. RedShoe / 35 / +2 / +0 / 356 / 375
9. KillemWieft / 32 / +20 / +2 / 112 / 141
10. hemarookworst / 23 / +12 / +2 / 224 / 246
11. sp3c / 22 / +15 / +5 / 80 / 93
12. Lovely / 19 / +5 / +0 / 327 / 360
13. loveyoulongtime / 19 / +0 / +0 / 311 / 327
14. Grotetijd / 17 / +4 / +10 / 195 / 213
15. Dr.Mikey / 13 / +5 / +7 / 114 / 127
16. Shii / 13 / +2 / +11 / 113 / 125
17. ieniminimuis / 12 / +3 / +0 / 163 / 177
18. Rob / 11 / +9 / +0 / 25 / 40
19. Kissingbird / 10 / +1 / +3 / 166 / 171
20. AardappelSchotel / 9 / +6 / +0 / 256 / 262SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik hoor het niet via dm hoor. Jij beweert dat ik over je roddel.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De grap is .. dat je dus echt geloofd in roddel die jij hoort via dm die over jou zou gaan?
Waarvan je in je sig zegt: niet geloven![]()
Je spreekt jezelf dus tegen.
![]()
Ga maar alvast, ik kom zo.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:32 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moeten we even slapen allemaalProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh? Toch zeker niet via mij hoop ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, denk dat ik zelf ook wel over de tong ben gegaan achterlangs. Grappige is door iemand die jij zo verdedigd.![]()
![]()
lees je eigen sig...quote:Op maandag 3 maart 2025 02:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoor het niet via dm hoor. Jij beweert dat ik over je roddel.
Nee zeker niet.quote:Iedereen is een kutlultrut
Leesbrilquote:Op maandag 3 maart 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kleine letters. Kan die shit amper lezen.![]()
IDGAFquote:Op maandag 3 maart 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kleine letters. Kan die shit amper lezen.
Lijkt alsof je niet eens weet wat je nu neer plempt in je sig..quote:Op maandag 3 maart 2025 02:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, jij bent degene die beweert dat ik over je roddel.
toxic........Smile, it's free therapy.![]()
Maar wat is nou precies de reden dat je dat zo in je onderschrift zet? Is er je iets verteld (achterlangs?) of is het een aanname.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, jij bent degene die beweert dat ik over je roddel.Iedereen is een kutlultrut
Ben je een Harrie aan het doen met die puntjes. Rete irritantquote:Iedereen is een kutlultrut
FTFYquote:Op maandag 3 maart 2025 02:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt alsof je niet eens weet wat je nu neer plempt in je sig..
toxic Intoxicated........
Dat is al snelquote:Op maandag 3 maart 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor m’n 50e gaat die er niet komen.
Trek een zak openquote:Iedereen is een kutlultrut
Leesbrilletje had ik al veel eerder, en dat was een openbaringquote:
quote:
Ach ik weet het prima, jij verzint gewoon dat ik je zwart heb gemaakt en over je roddel in dm en dat vergeet ik niet, ook al doe jij alsof er niets is....quote:Op maandag 3 maart 2025 02:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt alsof je niet eens weet wat je nu neer plempt in je sig..
toxic........![]()
Wie zegt dat dan want misschien is die gene wel de stoker.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach ik weet het prima, jij verzint gewoon dat ik je zwart heb gemaakt en over je roddel in dm en dat vergeet ik niet, ook al doe jij alsof er niets is....Iedereen is een kutlultrut
Goeie act Shii stop er maar mee.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach ik weet het prima, jij verzint gewoon dat ik je zwart heb gemaakt en over je roddel in dm en dat vergeet ik niet, ook al doe jij alsof er niets is....
Had een aantal jaren geleden al varifocaal kunnen gaan, maar ik besloot om m’n gewone bril af en toe af te zetten als ik moeite had met lezen. Helaas heeft bril afzetten tegenwoordig weinig effect.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Leesbrilletje had ik al veel eerder, en dat was een openbaring
Nou ja ik heb zo'n ding van de HEMA van 5 euro maar zonder kan ik niet lezenquote:Op maandag 3 maart 2025 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had een aantal jaren geleden al varifocaal kunnen gaan, maar ik besloot om m’n gewone bril af en toe af te zetten als ik moeite had met lezen. Helaas heeft bril afzetten tegenwoordig weinig effect.
Ik vind het al erg genoeg dat ik meekleurende glazen heb.quote:Op maandag 3 maart 2025 02:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik heb zo'n ding van de HEMA van 5 euro maar zonder kan ik niet lezenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zakjes popcorn is viezzzzzzzzquote:Op maandag 3 maart 2025 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ik dan met mn popcorn.Smile, it's free therapy.![]()
heb een popcorn machinequote:Op maandag 3 maart 2025 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga geen pan op het vuur zetten hoor.![]()
Danny had een paar honderd van die dingen moeten inslaan, fok logo erop en verkopen. Had hij een paar nieuwe servers kunnen aanschaffen.quote:Op maandag 3 maart 2025 03:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nope.
met een pot zout van de kruidenbaron met boter aroma![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2025 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny had een paar honderd van die dingen moeten inslaan, fok logo erop en verkopen. Had hij een paar nieuwe servers kunnen aanschaffen.![]()
![]()
Deze vrouw!quote:Op maandag 3 maart 2025 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny had een paar honderd van die dingen moeten inslaan, fok logo erop en verkopen. Had hij een paar nieuwe servers kunnen aanschaffen.
Ik had er één gekocht, zeker weten. Al zou die wel erg vaak gebruikt wordenquote:
Nah kunnen wel wat kilo's bij.quote:Iedereen is een kutlultrut
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
0402 bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Koekoek hoofdpijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha niet eensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen instagram jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh UNquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Bbquote:
Dat dusquote:Op maandag 3 maart 2025 05:30 schreef _UserName_ het volgende:
Hier alleen Facebook, rest kan me mooi barsten![]()
![]()
Hey Mario. Lang niet gezien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne dag Bbquote:rij voorzichtig
O jee. Dat is minder. Mooie dame is dat.quote:Op maandag 3 maart 2025 05:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze hebben vannacht mijn favourit eliminiert![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
straks weer de tandarts bellen.. prothese wil maar niet goed zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja zij hadde ruzie deze dagen met en kutmeid en kwam op de bank,de andere nietquote:Op maandag 3 maart 2025 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee. Dat is minder. Mooie dame is dat.![]()
![]()
O jee. En wie zijn schuld was die ruzie?quote:Op maandag 3 maart 2025 05:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zij hadde ruzie deze dagen met en kutmeid en kwam op de bank,de andere niet
quote:
Hey you helloquote:
Hoe laat moet jij beginnen dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is koud en heb m’n kleren beneden laten liggen … kutkutkutWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
O jee wat heb jij gisteren uitgespookt dat je kleren nog beneden liggenquote:Op maandag 3 maart 2025 05:51 schreef Moeraskat het volgende:
Het is koud en heb m’n kleren beneden laten liggen … kutkutkut
Hey Mikey
7 en ik ben laatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haha nee had joggingbroek aanquote:Op maandag 3 maart 2025 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wat heb jij gisteren uitgespookt dat je kleren nog beneden liggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je hebt nog een uurtje red je dat niet dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop hetquote:Op maandag 3 maart 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nog een uurtje red je dat niet dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wil niemand wakker makenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
de andere koe heeft provoziertquote:Op maandag 3 maart 2025 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee. En wie zijn schuld was die ruzie?![]()
![]()
Snel zorgen dat je gewassen en aangekleed komt zodat je weg kanquote:
Moet je ver reizen naar je werk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja! Heb al een schoon uniform uit de kast 1 lager gehaald.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou dat is dus niet leuk gegaan. Ga je nu nog wel verder kijken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt mee maar file kans altijd op a27 en a15quote:Op maandag 3 maart 2025 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snel zorgen dat je gewassen en aangekleed komt zodat je weg kan
Moet je ver reizen naar je werk?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verder slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan moet je inderdaad op tijd vertrekken.quote:Op maandag 3 maart 2025 05:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Valt mee maar file kans altijd op a27 en a15Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verstandig, als je dat nog lukt tenminste. Slaap lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van haast blijf je helderWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pas maar op dat je niet over de bolk stuikelt in je haastquote:
Kitten kusjes gegeven
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
voor Moeraskat , scheelt alweer tijd hoef je zelf niet te zetten
hier zijn ze weer aan het bekvechten, alsof er iets in de lucht hangt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik slaap al vanaf 21:00 uur af en aan .quote:Op maandag 3 maart 2025 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig, als je dat nog lukt tenminste. Slaap lekker
R.I.P DTS.![]()
Wat een lieverd ben jequote:Op maandag 3 maart 2025 06:02 schreef Dotteke het volgende:
voor Moeraskat , scheelt alweer tijd hoef je zelf niet te zetten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O steeds wakker?quote:Op maandag 3 maart 2025 06:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik slaap al vanaf 21:00 uur af en aan .
Wat lag je er al vroeg in danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ha! Klaar!
Wassen poetsen kleding haren en make -up.
Heuuuuuul soms ben ik datquote:
En dat allemaal onder het bolken doorquote:Op maandag 3 maart 2025 06:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ha! Klaar!
Wassen poetsen kleding haren en make -up.![]()
Deze vrouw
Goed hequote:Op maandag 3 maart 2025 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat allemaal onder het bolken door![]()
Deze vrouwWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja je bent geweldigggggggquote:
Hahaha nouquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een van de laatste keren moet je maar denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt vast goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jawel, de hartfilmpjes zien er altijd goed uit dus dat is een teken dat de kleine zich ook goed voeltTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou mooi toch, is dat stoppen met roken toch goed geweest
Lukt dat nu een beetje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En niet anders
ja dat gaat goed, nog wel pleisters maar de gewoonte en zin is er wel afquote:Op maandag 3 maart 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:
Nou mooi toch, is dat stoppen met roken toch goed geweest
Lukt dat nu een beetje?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O nu nog steeds pleisters ja, ik dacht altijd dat dat voor een of twee weken was
Maar knap dat jullie het volhoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee, zijn 3 stappen, elke maand 1 stapquote:Op maandag 3 maart 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
O nu nog steeds pleisters ja, ik dacht altijd dat dat voor een of twee weken was
Maar knap dat jullie het volhoudenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O datis een heel stappenplan. Nooit geweten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, je begint met pleisters van 21mg, da 14mg, dan 7mg.. zit nu op de laatste stap nog een week of 2-3quote:Op maandag 3 maart 2025 06:15 schreef Dotteke het volgende:
O datis een heel stappenplan. Nooit geweten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oke, ben benieuwd hoe het gaat zonder pleisters
Maar tegen die tijd is de kleine meid er misschien al dan zal je het veel te gezellig, leuk en druk hebben dat je het hele roken vergeetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja precies, zo denken wij ook.. straks is er überhaupt geen tijd meer voor en als de trek er nu niet is, zal dat dan ook niet zijn, ook niet zonder pleistersquote:Op maandag 3 maart 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
Oke, ben benieuwd hoe het gaat zonder pleisters
Maar tegen die tijd is de kleine meid er misschien al dan zal je het veel te gezellig, leuk en druk hebben dat je het hele roken vergeetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mijn broer stopte vanwege de baby
Toen moest hij ineens buiten roken en daar was in het begin geen tijd voor, bovendien is het joch in de herfst geboren en dat is in Nederland vaak niet prettig paffenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja tuurlijk door het slotje wat dacht ik ook eigenlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: