Niet echt een houdbaar scenario.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:22 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Air force One kan zomaar gedwongen worden van zijn koers af te wijken, als iemand een hartig woordje met Trump en zijn gezellen wil voeren. Daar doet een gezagsvoerder van een passagiersvliegtuig niet zoveel tegen.
Het grootste leger van de NAVO, dat van de Amerikanen buiten beschouwing gelaten.quote:
https://nederlandseoffici(...)de-zwarte-zee-regio/quote:Op maandag 3 maart 2025 00:27 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het grootste leger van de NAVO, dat van de Amerikanen buiten beschouwing gelaten.
Hoe zit met die gaspijplijnen in die contreien?
De teletijdmachine uit het verhaal over de Kruistocht in Spijkerbroek, is geschreven door een Amerikaan, werd beweerd toen dat boek verscheen.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Beiden zijn niet bepaald fris.
Deus Vult + het kruis van Jeruzalem lijken me duidelijke kruisvaarders sympathiën, daar lijkt me niet zoveel mis mee. Het probleem is dat bepaalde symboliek vaak door verschillende groepen gebruikt wordt, wat niet betekend dat ze aanhangers van een specifieke groep zijn.
Uit de film: Kingdom of Heaven
[ afbeelding ]
quote:Russia Looks Beautiful When It’s on Fire…
Russian media report explosions near the oil refinery in Ufa.
The Ufa refinery is one of the largest in Russia, with an annual processing capacity of around 20 million tons of oil.
https://bsky.app/profile/devana.bsky.social/post/3ljgkzxfmzs2r
Mwao. KGB kon het ook in Wit-rusland, een vliegtuig dwingen te landen. Als Europa zijn eigen defensie onafhankelijk van de NAVO op orde heeft, veranderd er weer een heleboel in de strijd om de hegemonie in de wereld.quote:
https://nederlandseoffici(...)de-zwarte-zee-regio/quote:In situaties waar Rusland en Turkije tegenovergestelde standpunten en belangen hebben, zoals bij de annexatie van de Krim en de situatie in Oost-Oekraïne, manoeuvreert Turkije behoedzaam en zorgt men ervoor dat de geschillen niet tot confrontaties leiden die door Rusland ‘afgestraft’
Twee redenen: Trump kan zijn ego niet opzij zetten voor iets anders. Of dat nou terecht is of niet. Als hij het idee heeft dat de brandweer hem ooit kwaad heeft gedaan zal hij ze niet toestaan een brand te blussen op Mar-a-Lago. Hij kon niet eens een voor de VS gunstige deal sluiten met iemand die geen keus had, die wel moest tekenen, die zelfs na het fiasco op de persconferentie nog probeerde iets te tekenen.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:40 schreef Vallon het volgende:
Blijf mij vreemd waarom een USA in de persoon van Trump geen beschermingsgaranties wil bieden in ruil voor een mineralendeal. Ik kan mij dan niet onttrekken aan een halfzachte misleiding die zeker niet ten voordelen van Oekraïne was bedoeld.
Wanneer je een "deal" maakt en je ook weet als USA dat Oekraïne in persoon van Zelensky die toezegging nodig heeft, kan je dat toch in een sidenote opmerken ?
Op CNN en andere zenders roept men dat er niets aan de hand was wanneer Zelensky had getekend bij het kruisje, een pak had aangedaan en ja en excuserend amen had geroepen op (de vernederende) uitdaging van Vance. Al had Vance, Zelensky uitgemaakt voor varken, had Zelensky dat - volgens de TrumpSups dan - dat moet beamen.
Op een zender vernam ik dat Zelensky volgens een aantal een serie puppets, gewoon op de vraag opnieuw dankjewel had moeten zeggen. Dat Zelensly dat in de afgelopen 3 jaar - aantoonbaar - van laag tot hoog al meer dan 100x heeft gedaan, hebben de eisers in hun observaties kennelijk gemist.
Maar goed, ik heb begrepen dat Zelensky zijn land-t-rots opzij wil zetten en de vraag wordt nu, kunnen Trump, Vance en Rubio ego's dat ook ?
Plus dat Trump enorm opziet naar Putin.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Twee redenen: Trump kan zijn ego niet opzij zetten voor iets anders. Of dat nou terecht is of niet. Als hij het idee heeft dat de brandweer hem ooit kwaad heeft gedaan zal hij ze niet toestaan een brand te blussen op Mar-a-Lago. Hij kon niet eens een voor de VS gunstige deal sluiten met iemand die geen keus had, die wel moest tekenen, die zelfs na het fiasco op de persconferentie nog probeerde iets te tekenen.
En de tweede reden is dat Poetin dat niet toestaat.
Daar zal ie niet wakker van liggen.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wat een teringgek ook. Hopelijk stort heel de Europese Tesla verkoop in.
Goed stuk, maar stond geen datum bij.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
https://nederlandseoffici(...)de-zwarte-zee-regio/
Die S400's gaan ze niet in gebruik nemen dacht ik.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:52 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Goed stuk, maar stond geen datum bij.
Turken zullen nu ze Russisch luchtafweersysteem in werking hebben gezien, deze wel willen vervangen.
Gaan we ons weer op de snelweg vastplakken om te demonstreren, de milieu-conservatoren.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:38 schreef Ulx het volgende:
Goede fik wel. Een van de grotere raffinaderijen va n Rusland. I
[..]
De andere aandeelhouders, als een CEO door nazigedrag de naam en de verkopen van Tesla naar de klote helpt kunnen andere aandeelhouders daar last van hebben. Als in heel veel geld kwijtraken En "ik ben druk met vrijwilligerswerk voor DOGE" is geen excuus.quote:Op maandag 3 maart 2025 00:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh? Wie dan? Hij beweert de rijkste man op aarde te zijn.
Hahaha, hoe naief. Heel veel geld kwijt raken in mindere verkoop Tesla's, die creep zit allang in veel meer verdienmodellen.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
De andere aandeelhouders, als een CEO door nazigedrag de naam en de verkopen van Tesla naar de klote helpt kunnen andere aandeelhouders daar last van hebben. Als in heel veel geld kwijtraken En "ik ben druk met vrijwilligerswerk voor DOGE" is geen excuus.
'ze' is dan de board, diezelfde die laatst als niet voldoende onafhankelijk werd bestempeld in een rechtszaak. Uiteindelijk zie ik het wel gebeuren als het onhoudbaar wordt maar dat duurt nog wel even.quote:
Die Hitler look-a-like heeft inmiddels allang een soort leger om zich heen verzameld die zijn gedachtegoed steunen.quote:Op maandag 3 maart 2025 01:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
'ze' is dan de board, diezelfde die laatst als niet voldoende onafhankelijk werd bestempeld in een rechtszaak. Uiteindelijk zie ik het wel gebeuren als het onhoudbaar wordt maar dat duurt nog wel even.
Je weet dat Musk niet de enige aandeelhouder van Tesla is? Als dat zo was had je een punt. Maar er zijn veel andere aandeelhouders. En die beleggers kunnen dankzij de crashende verkoop in Europa veel geld gaan verliezen. En Musk is de CEO. Hij moet die auto's verkopen. Als hij dat niet wil doen, waarom is hij dan CEO?quote:Op maandag 3 maart 2025 01:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, hoe naief. Heel veel geld kwijt raken in mindere verkoop Tesla's, die creep zit allang in veel meer verdienmodellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |