SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die topic gaan ook steeds sneller dicht
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mandje van Tichelaar
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Normale mensen missen die nietquote:Op zondag 2 maart 2025 20:23 schreef Shii het volgende:
Maar gelukkig niet de achterbakse dm's of WA.....![]()
![]()
Gastquote:Op zondag 2 maart 2025 20:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Pas op hoor, Tottie heeft ook een beetje Yellow Fever, voor je het weet schaakt hij jouw dame!ik ben 9000x lekkerder. Denk ik, hoop ik.... begin te twijfelen nu... KUTTTTT!!!
Lach met een schone bips![]()
Die topic. Wollahquote:Well, life can be a riot
Ohja ik zal mijn belastingaangifte ook nog even doen. 10x klikken en klaar
Dat ze dat serieus nog niet voor mij doen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ToT heeft 36cm, broerquote:Op zondag 2 maart 2025 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gastik ben 9000x lekkerder. Denk ik, hoop ik.... begin te twijfelen nu... KUTTTTT!!!
![]()
Dat moest ik googlen. Niet slecht.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel heeft net Technical Hitch aangeslingerd
How can I make this topic about me?![]()
Sssssssssssquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Saghbiquote:Well, life can be a riot
Goa trancequote:Op zondag 2 maart 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moest ik googlen. Niet slecht.
Het is wel even wat anders dan mijn normale stampmuziek van daarnetquote:.
How can I make this topic about me?![]()
Tfoequote:Well, life can be a riot
Echt, sommige dingen zou de overheid toch zelf moeten weten? Gaan ze mij vragen of ik een echtgenoot heb. Uhm dat weten jullie zelf ook prima.Trotste mama van Ambar
Heb je echt genoten?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt, sommige dingen zou de overheid toch zelf moeten weten? Gaan ze mij vragen of ik een echtgenoot heb. Uhm dat weten jullie zelf ook prima.![]()
quote:
Well, life can be a riot
Gaat de belastingdienst vragen of ik een kind heb. Uhm ook dat hadden ze zelf kunnen weten.Trotste mama van Ambar
Als je die niet hebt aangegeven nietquote:Op zondag 2 maart 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat de belastingdienst vragen of ik een kind heb. Uhm ook dat hadden ze zelf kunnen weten.![]()
![]()
Precies. En het is gewoon een check.quote:
Als jij je ergens inschrijft en de vorige bewoners hebben zich niet uitgeschreven dan kom je er nu achter.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Godverdomme, kan ik even 200 euro bijlappenTrotste mama van Ambar
daar had je liever andere lappen voor gekochtquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Godverdomme, kan ik even 200 euro bijlappen![]()
Administratie bij ons bedrijf ook weer lekker op orde dus
Trotste mama van Ambar
Had je maar getrouwd moeten zijn en 450 kinderen hebben ofzoquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Godverdomme, kan ik even 200 euro bijlappenI'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je maar getrouwd moeten zijn en 450 kinderen hebben ofzo
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat luister je?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat niet, keiharde trance muziek hier.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De vrouwelijke variant van swaffelen is de ‘flap slap’…quote:I'm surrounded by morons!
Ohja da's waar. Ik heb promotie gekregen afgelopen maart, zal weer door een grens van een belastingschijf heen gegaan zijn.Trotste mama van Ambar
Maar morgen is maandagquote:
Well, life can be a riot
#humblebragquote:Op zondag 2 maart 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja da's waar. Ik heb promotie gekregen afgelopen maart, zal weer door een grens van een belastingschijf heen gegaan zijn.I'm surrounded by morons!
Nou echt wel hoor voor die 100 euro netto per maand hoorquote:
Trotste mama van Ambar
Kunnen je connecties een duimpje plaatsen #instantgratificationquote:Well, life can be a riot
Krijg je dan ook zo'n Sims promotie deuntje?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja da's waar. Ik heb promotie gekregen afgelopen maart, zal weer door een grens van een belastingschijf heen gegaan zijn.Uw ADH vitamine Worst
Wie het kleine niet eertquote:Op zondag 2 maart 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou echt wel hoor voor die 100 euro netto per maand hoor
100 euro is tóch 100 euro.Well, life can be a riot
Daar staat ook veel gejank op tegenwoordigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kreeg 650 terugquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Godverdomme, kan ik even 200 euro bijlappen![]()
![]()
Ik betaal alleen maar omdat ik in loondienst ben en huur.quote:Trotste mama van Ambar
Terecht welquote:Op zondag 2 maart 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik betaal alleen maar omdat ik in loondienst ben en huur.![]()
Kregen vorig jaar 7800 euro terugquote:
Ik heb nog nooit 100 euro loonsverhoging gekregen.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert
100 euro is tóch 100 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 100 euro loonsverhoging gekregen.Nooit een Nederlands arbeidsverleden gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Kan je een leuke vakantie van boekenquote:
Huis gekocht en daarom was dit.quote:
Voor dit jaar weet ik het nog nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jawel, maar toen hadden we guldensquote:Op zondag 2 maart 2025 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit een Nederlands arbeidsverleden gehad?
Is in de renovatie van de dakkapel gegaanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel weer een lekkere financiële tegenvaller dit
Trotste mama van Ambar
Dat lukt daar wel mee ja.quote:I'm surrounded by morons!
Dan gaat een nieuwe eettafel nog maar iets langer op zich wachtenTrotste mama van Ambar
Guldensquote:Was machtig mooi geld man
Well, life can be a riot
quote:Op zondag 2 maart 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan gaat een nieuwe eettafel nog maar iets langer op zich wachten
Uw ADH vitamine Worst
Ik ga bed opmaken, douchen, boek lezen. (niet persé in deze volgorde)
Trotste mama van Ambar
En nadenken over het verkopen van voetenfoto's en gedragen sokken (heb nog een paar oude paren liggen)Trotste mama van Ambar
quote:
Per sequote:Op zondag 2 maart 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga bed opmaken, douchen, boek lezen. (niet persé in deze volgorde)![]()
![]()
Persenquote:I'm surrounded by morons!
Percequote:
Well, life can be a riot
PerkeleI'm surrounded by morons!
Well, life can be a riot
Alle tijd nog swaquote:Op zondag 2 maart 2025 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Owww, laat ik ook eens mijn belasting aangifte doen![]()
Waarom moeilijk doenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef Shii het volgende:
Waarom steeds binnen de minuut reageren, gun wat..![]()
![]()
Ik had geen uitnodiging van ze gehad, net even doorgeklikt en wacht toch maar op een uitnodiging dat ik het moet doenquote:
Had je die niet al gehad moeten hebben?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had geen uitnodiging van ze gehad, net even doorgeklikt en wacht toch maar op een uitnodiging dat ik het moet doen![]()
Niks gehad en vorig jaar ook nietquote:Op zondag 2 maart 2025 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je die niet al gehad moeten hebben?Maar keek even en voor indienen snel weggeklikt
Ze zijn je vergetenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks gehad en vorig jaar ook nietMaar keek even en voor indienen snel weggeklikt
![]()
![]()
Wat gij wil dat u geschiedt, dat doe gij ook een ander wel..quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef Shii het volgende:
Waarom steeds binnen de minuut reageren, gun wat..Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bolkquote:Op zondag 2 maart 2025 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat gij wil dat u geschiedt, dat doe gij ook een ander wel..![]()
Zoals gisteren?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Maar daarom ook gewoon lekker een minuutje wachten voordat je reageert.![]()
![]()
Broeder, 7 seconden.... 7 seconden wachten nog en ik had eindelijk dat punt!quote:
Meh bolk me de moeder.
bolk!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Broeder, 7 seconden.... 7 seconden wachten nog en ik had eindelijk dat punt!
Meh bolk me de moeder.How can I make this topic about me?![]()
Dat was je kansquote:Op zondag 2 maart 2025 21:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was er ook pas later op de avond dus heb het niet mee gekregen....![]()
![]()
Beetje lullemelosmofiellulhannes ben je welquote:![]()
Mooi woord ook wel, speciaal voor jou verzonnen
Het is vast goed bedoeld, maar... Je weet welquote:Op zondag 2 maart 2025 21:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij. Gewoon het spel... Maar laat maar![]()
![]()
Ik weet niet... maar ik bedoel het inderdaad goed...quote:Op zondag 2 maart 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is vast goed bedoeld, maar... Je weet wel![]()
Lief van jequote:Op zondag 2 maart 2025 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje lullemelosmofiellulhannes ben je wel![]()
Mooi woord ook wel, speciaal voor jou verzonnen![]()
![]()
Punten voor de babesquote:Op zondag 2 maart 2025 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is vast goed bedoeld, maar... Je weet wel
Weet ik, maar het voelt een beetje als aan Max Verstappen te vragen om wat langzamer te rijdenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet... maar ik bedoel het inderdaad goed...![]()
![]()
Ach geef gewoon ruimte aan anderen die het spel willen spelen i.p.v. 100x willen winnen. Het is niet zo moeilijk toch?![]()
Sow deze manquote:Op zondag 2 maart 2025 21:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet ik, maar het voelt een beetje als aan Max Verstappen te vragen om wat langzamer te rijden![]()
De Max Verstappen van DTS![]()
![]()
Maakt het winnen iets uit? We lopen toch gewoon allemaal ook te ouwehoeren hier? Is dat niet belangrijker dan winnen?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:24 schreef Shii het volgende:
Ach geef gewoon ruimte aan anderen die het spel willen spelen i.p.v. 100x willen winnen. Het is niet zo moeilijk toch?Lach met een schone bips![]()
Max verdient z'n geld ermee, FOK! is een platform voor users om lol te hebben, niet om altijd maar een ander de loef af te steken enz.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet ik, maar het voelt een beetje als aan Max Verstappen te vragen om wat langzamer te rijden![]()
Hebben we nu geen lol meer dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Max verdient z'n geld ermee, FOK! is een platform voor users om lol te hebben, niet om altijd maar een ander de loef af te steken enz.![]()
Eens. Het lijkt wel obsessief. IK MOET WINNEN!!111!11!111!1111!1!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:24 schreef Shii het volgende:
Ach geef gewoon ruimte aan anderen die het spel willen spelen i.p.v. 100x willen winnen. Het is niet zo moeilijk toch?Well, life can be a riot
Ik stoor me er niet aanquote:Op zondag 2 maart 2025 21:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens. Het lijkt wel obsessief. IK MOET WINNEN!!111!11!111!1111!1!Lach met een schone bips![]()
Hennyquote:
Well, life can be a riot
We? Jij wil gewoon winnen toch? Maart, april, mei, juni, enz. Anders post je niet constant binnen de minuut.quote:![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 177 / +7 / +170 / 953 / 971
2. kree / 76 / +76 / +0 / 186 / 204
3. Moeraskat / 71 / +29 / +42 / 941 / 991
4. _UserName_ / 55 / +0 / +55 / 92 / 122
5. KoningWouter / 44 / +17 / +27 / 310 / 339
6. Bally-b / 37 / +0 / +37 / 19 / 35
7. RedShoe / 35 / +33 / +2 / 356 / 375
8. KillemWieft / 30 / +10 / +20 / 90 / 112
9. loveyoulongtime / 19 / +19 / +0 / 288 / 304
10. hemarookworst / 19 / +9 / +10 / 205 / 225
11. Lovely / 19 / +14 / +5 / 327 / 360
12. ieniminimuis / 12 / +9 / +3 / 163 / 177
13. HappyCharly / 11 / +6 / +5 / 266 / 285
14. sp3c / 11 / +2 / +9 / 70 / 80
15. Rob / 11 / +2 / +9 / 25 / 40
16. AardappelSchotel / 9 / +3 / +6 / 230 / 234
17. Kissingbird / 7 / +6 / +1 / 82 / 87
18. gebrokenglas / 5 / +5 / +0 / 224 / 237
19. Fogel / 5 / +0 / +5 / 38 / 46
20. Grotetijd / 5 / +3 / +2 / 161 / 173SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Maar de rest heeft dus geen lol meer? De meesten komen gewoon om te SC'enquote:Op zondag 2 maart 2025 21:29 schreef Shii het volgende:
[..]
We? Jij wil gewoon winnen toch? Maart, april, mei, juni, enz. Anders post je niet constant binnen de minuut.![]()
Hey meneerquote:
Doe eens rustig aan jij!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Check deze shit ff!!!
9. loveyoulongtime / 19 / +19 / +0 / 288 / 304![]()
Jij/jouw manier van posten (snap dat het DTS is maar toch) neemt nog al de overhand en bepaalt nogal de sfeer, is mijn idee hier in. Je reageert hééél snel en het lijkt wel obsessief. Alsof je 2 monitoren naast elkaar hebt staan waar in DTS automatisch update zodat je maar op de seconde kan bolken. Voor m'n gevoel lijk je daar in wat door te gaan. Gun anderen ook ruimte. zoals Shi zegt, het is al-tijd hetzelfde.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar de rest heeft dus geen lol meer? De meesten komen gewoon om te SC'enWell, life can be a riot
Ja ach, het spel-element is natuurlijk wel leuker als je een kans maakt, maar als je toch al weet dat je geen kans maakt is het gewoon een leuke sc hier.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar de rest heeft dus geen lol meer? De meesten komen gewoon om te SC'en![]()
![]()
Goed zo!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Check deze shit ff!!!
9. loveyoulongtime / 19 / +19 / +0 / 288 / 304Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij hebt sowieso wel over iedereen je oordeel klaarquote:Op zondag 2 maart 2025 21:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij/jouw manier van posten (snap dat het DTS is maar toch) neemt nog al de overhand en bepaalt nogal de sfeer, is mijn idee hier in.![]()
Ik wil eigenlijk niet zeuren maar ik vind wel dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, het spel-element is natuurlijk wel leuker als je een kans maakt, maar als je toch al weet dat je geen kans maakt is het gewoon een leuke sc hier.
Overigens heb je 59 seconden om te bolken zodat de ander geen puntje krijgt.
Dan blijft het nog een beetje spannend.![]()
Dat is niet waar. Maar het is niet realistisch om hele dagen te bolken voor de winst, daar kun je best wat ruimte gunnen een keer aan een ander. Maar dat is mijn mening en zal dat vast niet in dank afgenomen worden, maar dat is hoe ik het zie.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar de rest heeft dus geen lol meer? De meesten komen gewoon om te SC'en![]()
Lieverd. Iedereen heeft hier een oordeel. Zeker als mensen in een bepaalde mood zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso wel over iedereen je oordeel klaar
Je maakt heus wel een kans. Je moet er alleen wel iets voor doenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, het spel-element is natuurlijk wel leuker als je een kans maakt, maar als je toch al weet dat je geen kans maakt is het gewoon een leuke sc hier.![]()
En idd, gewoon gezellig meestal toch![]()
![]()
Oke JustinK. Misschien is dat wel zo, neemt niet weg dat jouw postgedrag best vervelend kan overkomen bij anderen. Laat anderen ook eens een puntje scoren pik.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso wel over iedereen je oordeel klaarWell, life can be a riot
De ander demotiveren is niet bepaald mijn stijl.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je maakt heus wel een kans. Je moet er alleen wel iets voor doen![]()
En idd, gewoon gezellig meestal toch
Ik zit hier gewoon voor de gezelligheid. En sowieso heb ik wel veel meer andere dingen te doen dan bolken.![]()
![]()
Bel de politiequote:Op zondag 2 maart 2025 21:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oke JustinK. Misschien is dat wel zo, neemt niet weg dat jouw postgedrag best vervelend kan overkomen bij anderen. Laat anderen ook eens een puntje scoren pik.![]()
![]()
Maar dan zou dus een user die gewoon mee doet eruit gegooid moeten worden omdat hij steeds wint? Raar idee wel. Als je zo graag wil winnen moet je dan beter je best doen lijkt me, en anders lekker door bolkenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet zeuren maar ik vind wel dat je gelijk hebt.
En zo is het maar netquote:Op zondag 2 maart 2025 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gejank over punten steeds![]()
als het jou lukt kan het iedereen lukken als je maar wat moeite ervoor doet
Smile, it's free therapy.![]()
Je moet er alleen iets voor doen. Zoals jij de hele dag obsessief smileys plaatsen en maar een reactie plaatsen zodat niemand anders behalve de grote bolk koning JustinK een puntje kan pakken.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het word echt vervelend wel, en ik deel de mening van Shi hier in.Well, life can be a riot
Ik snap wel wat je zegt ja.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar het is niet realistisch om hele dagen te bolken voor de winst, daar kun je best wat ruimte gunnen een keer aan een ander. Maar dat is mijn mening en zal dat vast niet in dank afgenomen worden, maar dat is hoe ik het zie.
Je kunt dit alleen winnen als je de hele dag zit te f5e.
Geen tijd voor. Dus ik ben ook over op de sc modus en ik zit hier pas twee weken.
De puntjes die ik heb zijn van s’nachts. En ik ben niet van plan dat elke nacht te halen
Nee dat ook niet. Maar ik snap shii best wel.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dan zou dus een user die gewoon mee doet eruit gegooid moeten worden omdat hij steeds wint? Raar idee wel. Als je zo graag wil winnen moet je dan beter je best doen lijkt me, en anders lekker door bolkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die mening mag je hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je moet er alleen iets voor doen. Zoals jij de hele dag obsessief smileys plaatsen en maar een reactie plaatsen zodat niemand anders behalve de grote bolk koning JustinK een puntje kan pakken.
Het word echt vervelend wel, en ik deel de mening van Shi hier in.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je moet er alleen iets voor doen. Zoals jij de hele dag obsessief smileys plaatsen en maar een reactie plaatsen zodat niemand anders behalve de grote bolk koning JustinK een puntje kan pakken.
Het word echt vervelend wel, en ik deel de mening van Shi hier in.dat is het spel
kun je daar niet tegen dan niet![]()
![]()
maar lekker bolken![]()
![]()
Dot won vroeger continu en vond het zelf prettig om anderen ook een kans te gunnen en wilde niet meer met de puntentelling mee doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dan zou dus een user die gewoon mee doet eruit gegooid moeten worden omdat hij steeds wint? Raar idee wel. Als je zo graag wil winnen moet je dan beter je best doen lijkt me, en anders lekker door bolken
Hartstikke nobel en het maakt het spel voor anderen interessanter, maar het is natuurlijk geen verplichting idd, en het is gewoon zo dat de rest hier vooral voor de gezelligheid zit.![]()
Ik zie dit vooral als een SC en niet als het spel. Snap dat het voornamelijk een spel is. Maar het is nogal vervelend als er 1 iemand obsessief zit te F5en puur om puntjes te pakken. Dat is nogal bepalend voor de sfeer (zoals nu duidelijk word) en je gunt niemand anders wat. Vrij egocentrisch.Well, life can be a riot
Misschien is een echte SC meer iets voor jouquote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zie dit vooral als een SC en niet als het spel. Snap dat het voornamelijk een spel is. Maar het is nogal vervelend als er 1 iemand obsessief zit te F5en puur om puntjes te pakken. Dat is nogal bepalend voor de sfeer (zoals nu duidelijk word)![]()
![]()
Misschien is rekening houden met anderen en niet obsessief bezig zijn met een spel meer iets voor jouquote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien is een echte SC meer iets voor jou
Well, life can be a riot
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dot won vroeger continu en vond het zelf prettig om anderen ook een kans te gunnen en wilde niet meer met de puntentelling mee doen.
Hartstikke nobel en het maakt het spel voor anderen interessanter, maar het is natuurlijk geen verplichting idd, en het is gewoon zo dat de rest hier vooral voor de gezelligheid zit.![]()
Lol die bolkt lekker door hoorIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
gejank om punten is lachwekkendquote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
Och och, ik maak me ero
[..]
Ach ja kom er maar in Calimero.![]()
Eerst stoorde ik me er ook wat aan, maar toen bedacht ik me de woorden van Boeddha:quote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zie dit vooral als een SC en niet als het spel. Snap dat het voornamelijk een spel is. Maar het is nogal vervelend als er 1 iemand obsessief zit te F5en puur om puntjes te pakken. Dat is nogal bepalend voor de sfeer (zoals nu duidelijk word)
"Ware verlichting vind je het geven van geen neuk, swa!"![]()
Jongens, het is gewoon dubbel. Voor beide kanten is er wat van te zeggen en te vinden.
Als ik hier met het gezin spelletjes speel, en ik ben daar best goed in. Dan vind ik het zelf niet leuk om 20 keer achter elkaar te winnen. Want ik WEET gewoon dat het plezier van de anderen minder wordt. Omdat er weinig tot geen kans is.
Ook al doen ze stoer “nee maakt niet uit joh”.
Ik hou me dan gewoon zo nu en dan in. Of neem een ander lefje/risico. Maakt het voor mezelf ook leuker.
Justin, van mij hoef je je niet in te houden, weg te gaan of whatever. Ik wil dit niet persoonlijk maken. Ik wil alleen zeggen dat ik beide kanten begrijp.
Het is wat het is.
Ik ookquote:Op zondag 2 maart 2025 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
heb vaak genoeg gesprekken met justin hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En je zegt het goed... Jij ziet dit meer als een SC. Maar het is een spelquote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zie dit vooral als een SC en niet als het spel.![]()
![]()
Ik kom hier voor de gezelligheid, het hele spel element boeit mij geen ruk. Al snap wel dat het voor sommigen wel mee speelt, maar dan nog @JustinK speelt gewoon het spel en dat doet ie goed. Dat is een competitie, en iemand anders dan maar een keer laten winnen of hij zou niet mee mogen doen voor de punten? Wat is dan nog het spel element van DTS. Hij doet het gewoon.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dot won vroeger continu en vond het zelf prettig om anderen ook een kans te gunnen en wilde niet meer met de puntentelling mee doen.
Hartstikke nobel en het maakt het spel voor anderen interessanter, maar het is natuurlijk geen verplichting idd, en het is gewoon zo dat de rest hier vooral voor de gezelligheid zit.Lach met een schone bips![]()
Jap het is en blijft een spel en jij bent alert en hebt focus om op het juiste moment aanwezig te zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
En je zegt het goed... Jij ziet dit meer als een SC. Maar het is een spel
Zo is het gewoonWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij de één wat meer dan de anderquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ga wel wat Indiërs inhuren die niks anders doen dan smileys plaatsenUw ADH vitamine Worst
En als je het puur als een spel ziet, is het frustrerend dat iemand zo obsessief bezig is om steeds nummer 1 te worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
En je zegt het goed... Jij ziet dit meer als een SC. Maar het is een spel
Dan is het gewoon veel gezonder om er lekker op los te ouwehoeren en je niet druk om te maken dat die ene keer op keer wint.![]()
![]()
Niet de mijne inpikken hequote:Op zondag 2 maart 2025 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga wel wat Indiërs inhuren die niks anders doen dan smileys plaatsen![]()
Ach, het is gewoon een haat en nijd hier, gun een ander eens het plezier en mij boeit het verder helemaal niets, heb wel wat beters te doen dan winnaar te worden van DTS.![]()
Is Justin een Japquote:Op zondag 2 maart 2025 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap het is en blijft een spel en jij bent alert en hebt focus om op het juiste moment aanwezig te zijn.
Zo is het gewoon
Iedereen is een kutlultrut
Mensen mogen best hún frustratie uitspreken het is een spel en deze frustratie gaat over dit spel. Laat ze. Over tien min is het onderwerp weer veranderd.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet dat ik weetquote:jij?
Maak je dan ook niet zo druk als het je verder niet boeitquote:Op zondag 2 maart 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Ach, het is gewoon een haat en nijd hier, gun een ander eens het plezier en mij boeit het verder helemaal niets, heb wel wat beters te doen dan winnaar te worden van DTS.![]()
![]()
Precies.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen mogen best hún frustratie uitspreken het is een spel en deze frustratie gaat over dit spel. Laat ze. Over tien min is het onderwerp weer veranderd.
Is het al tijd voor bier trouwens?![]()
Dit.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maak je dan ook niet zo druk als het je verder niet boeitHow can I make this topic about me?![]()
Je had toch een botjequote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Zekerquote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Is het al tijd voor bier trouwens?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je had toch een botje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gooi jezelf wegquote:Op zondag 2 maart 2025 21:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij/jouw manier van posten (snap dat het DTS is maar toch) neemt nog al de overhand en bepaalt nogal de sfeer, is mijn idee hier in. Je reageert hééél snel en het lijkt wel obsessief. Alsof je 2 monitoren naast elkaar hebt staan waar in DTS automatisch update zodat je maar op de seconde kan bolken. Voor m'n gevoel lijk je daar in wat door te gaan. Gun anderen ook ruimte. zoals Shi zegt, het is al-tijd hetzelfde.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet je hoe vaak deze zelfde mensen dit doen? Te vaak.. en al vaker door swj wat over gezegd.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen mogen best hún frustratie uitspreken het is een spel en deze frustratie gaat over dit spel. Laat ze. Over tien min is het onderwerp weer veranderd.
Wil iemand winnen hier dan weet je hoe het kan
Nou nou nou dit is niet nodig hoorquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dit dus..quote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maak je dan ook niet zo druk als het je verder niet boeit
Nee dat weet ik niet lieverd ik ben hier pas twee weken.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak deze zelfde mensen dit doen? Te vaak.. en al vaker door swj wat over gezegd.
Wil iemand winnen hier dan weet je hoe het kanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Spiegel.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien is rekening houden met anderen en niet obsessief bezig zijn met een spel meer iets voor jouHow can I make this topic about me?![]()
Waar was jij de hele tijdquote:
Het was prachtig weer vandaagquote:![]()
Dus in de tuin
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker! Ik heb bloemetjes gezaaidquote:Op zondag 2 maart 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was prachtig weer vandaag![]()
Dus in de tuinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heerliequote:Op zondag 2 maart 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was prachtig weer vandaag![]()
Dus in de tuin![]()
![]()
Doe maar niet Shii..quote:Op zondag 2 maart 2025 21:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Die punten interesseren me geen ene fuck, Calimerootje.
Omdat het je allemaal niet interesseert kom je nu even je uiten. Snap ik
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
ZorrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja sorry maatquote:Op zondag 2 maart 2025 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe kan ik ooit nog slapen nu??? Gemiste punten........
Forum Opties Forumhop: Hop naar: