Welke is welke?quote:Op maandag 3 maart 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet dat men ETH en SOL in dezelfde categorie plaatst. Een chain die zichzelf al meer dan bewezen heeft vs eentje die van ellende uit elkaar valt en continu patches nodig heeft.
Stelletje voetbalsupporters
Wat is er nou weer mis met een voetbalsupporter te zijnquote:Op maandag 3 maart 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet dat men ETH en SOL in dezelfde categorie plaatst. Een chain die zichzelf al meer dan bewezen heeft vs eentje die van ellende uit elkaar valt en continu patches nodig heeft.
Stelletje voetbalsupporters
Dit is zo'n enorm domme vraag dat ik nu al weet dat elke discussie met jou zinloos is.quote:
Niets, zo lang je het maar bij voetbal houdtquote:Op maandag 3 maart 2025 10:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een voetbalsupporter te zijn
Paperhands gespotquote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef Z het volgende:
Ik ben gister uitgestapt (uit btc). Ik ben lang geleden ingestapt en heb mijn 160 euro 40.000 euro zien worden.Waarom uitgestapt? Ik ben het vertrouwen in btc enigszins beetje kwijt. Helemaal nu Trump zich ermee bemoeid. En je moet toch een keer uitstappen. Verder kan ik de lange termijn strategie van harte aanraden (12 jaar bij mij). Succes allen!
Gefeliciteerd! Van 160 naar 40.000 is een droom resultaat.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef Z het volgende:
Ik ben gister uitgestapt (uit btc). Ik ben lang geleden ingestapt en heb mijn 160 euro 40.000 euro zien worden.Waarom uitgestapt? Ik ben het vertrouwen in btc enigszins beetje kwijt. Helemaal nu Trump zich ermee bemoeid. En je moet toch een keer uitstappen. Verder kan ik de lange termijn strategie van harte aanraden (12 jaar bij mij). Succes allen!
Prima gedaan !quote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef Z het volgende:
Ik ga het grootste deel weer beleggen. En wat leuke dingen doen/kopen uiteraard.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Van 160 naar 40.000 is een droom resultaat.![]()
Heb je er al plannen mee?
Ik denk dat je fout heb gemaaktquote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef Z het volgende:
Ik ben gister uitgestapt (uit btc). Ik ben lang geleden ingestapt en heb mijn 160 euro 40.000 euro zien worden.Waarom uitgestapt? Ik ben het vertrouwen in btc enigszins kwijt. Helemaal nu Trump zich ermee bemoeid. En je moet toch een keer uitstappen. Verder kan ik de lange termijn strategie van harte aanraden (12 jaar bij mij). Succes allen!
Over 2 jaar kan je dood zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat je fout heb gemaakt
Een hele grote
ik verwacht dat BTC naar 200000 zal gaan binnen 2 jaar.
Top, doe je goed, geld wat je kon missen en nu in de handen hebt.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef Z het volgende:
Ik ben gister uitgestapt (uit btc). Ik ben lang geleden ingestapt en heb mijn 160 euro 40.000 euro zien worden.Waarom uitgestapt? Ik ben het vertrouwen in btc enigszins kwijt. Helemaal nu Trump zich ermee bemoeid. En je moet toch een keer uitstappen. Verder kan ik de lange termijn strategie van harte aanraden (12 jaar bij mij). Succes allen!
mee eensquote:Op maandag 3 maart 2025 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Over 2 jaar kan je dood zijn.
Je moet soms ook even "nu" leven.
Leuk hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:33 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ga het grootste deel weer beleggen. En wat leuke dingen doen/kopen uiteraard.
Netjes, gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef Z het volgende:
Ja, hij heeft alweer nieuwe tarrifs aangekondigd op agrarische producten, inflatie- en rentespook dolen weer rond.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:37 schreef TornadoDK het volgende:
De woorden van een dorpsgek hebben maar kort effect gehad.
Bitcoin zou toch eigenlijk helemaal los moeten staan van de reguliere wereldprijsmarkten?quote:Op maandag 3 maart 2025 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, hij heeft alweer nieuwe tarrifs aangekondigd op agrarische producten, inflatie- en rentespook dolen weer rond.
En Bitcoin doet dan gezellig mee op de weg naar beneden.
Waarom?quote:Op maandag 3 maart 2025 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bitcoin zou toch eigenlijk helemaal los moeten staan van de reguliere wereldprijsmarkten?
Het feit dat politici eindelijk aandacht geven aan Crypto is best bullish nieuws.quote:
Je weet dat er meer opties zijn dan of alles vasthouden of alles verkopen hè?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:59 schreef Z het volgende:
Dat is ook de tactiek van @GGMMquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je weet dat er meer opties zijn dan of alles vasthouden of alles verkopen hè?
50/50 33/66 etc of zelfs 10% vasthouden voor over 10 jaar kijken waar t schip strand
Behalve defensie aandelenquote:Op maandag 3 maart 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Ennnnn alles donderstraalt weer in elkaar.
Gek, ik kocht vorige maand wat bij en ik had gewoon meer bitcoin in mijn walletquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:02 schreef Nattekat het volgende:
Mijn portfolio staat nu lager dan een paar dagen geleden, godverdomme man
Ja. Marktmanipulatie. Grote jongens die achter de schermen samen bepalen wanneer we dalen en wanneer ze de boel loslaten om naar boven toe te exploderen.quote:
Iedereen wil op een zeker moment natuurlijk gewoon verkopen en iets met de winst gaan doen. Anders kun je net zo goed je keys verbranden.quote:
Er was toch iemand leveraged long gegaan voor 30M? Die zal zijn positie nu wel weer gesloten hebben. Is toch lekker verdienen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja. Marktmanipulatie. Grote jongens die achter de schermen samen bepalen wanneer we dalen en wanneer ze de boel loslaten om naar boven toe te exploderen.
Er was een 50x long a $4 miljoen, dus een positie van $200 miljoen, geopend de dag voordat Trump zijn mededeling deed. Die werd vervolgens een halve dag na die mededeling alweer gesloten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er was toch iemand leveraged long gegaan voor 30M? Die zal zijn positie nu wel weer gesloten hebben. Is toch lekker verdienen.
Het was sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iedereen wil op een zeker moment natuurlijk gewoon verkopen en iets met de winst gaan doen. Anders kun je net zo goed je keys verbranden.
Welk moment dat is, dat is voor iedereen anders. Het kan zijn dat je een huis wil kopen, je kind gaat studeren, je met vroegpensioen wil… het is zinloos om het te bewaren tot je 85 bent en alleen nog maar thee kunt drinken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Behalve defensie aandelenDie gaan wel lekker
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:02 schreef Nattekat het volgende:
Mijn portfolio staat nu lager dan een paar dagen geleden, godverdomme man
En vlak voor het nieuws van die tariffs is er een enorme short geplaatst.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Er was een 50x long a $4 miljoen, dus een positie van $200 miljoen, geopend de dag voordat Trump zijn mededeling deed. Die werd vervolgens een halve dag na die mededeling alweer gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |