Joh hij wordt gewoon betaald om xrp, sol en ada te noemenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:44 schreef raptorix het volgende:
Trump faalt in alles, als je niet eens snapt dat BTC de enige crypto is die een strategic currency waardig is dan heb je het echt niet begrepen. SOL, die coin die elke keer gepatched moet worden omdat de boel weer eens kapot is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Joh hij wordt gewoon betaald om xrp, sol en ada te noemen
nancy pelosi?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef recursief het volgende:
Er is gisteravond iemand met enkele miljoenen long gegaan op btc en eth met 50x leverage.
Dingen gebeuren nooit zomaar, dat is ongeveer ook wel wat ik geleerd heb in het leven.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef SuperNeger het volgende:
Zou die daar ook voor betaald hebben gekregen? Of dan opeens weer niet? @:Mortaxx @:raptorix
Charles ik zie net dat hij 38 is, de man komt voor als een 60 jarigequote:Op zondag 2 maart 2025 20:35 schreef SuperNeger het volgende:
[ x ]
Charles kent z'n plek ook eindelijk
Blijf het bizar vinden dat een tweetje van trump of musk alles op zn kop kunnen zetten. Maakt naar mijn mening alles wat met crypto te maken heeft alleen maar volatieler en risicovollerquote:Op zondag 2 maart 2025 19:09 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Het feit dat hij in eerste instantie BTC en ETH vergat te noemen geeft wel aan dat hij er geen reet van snapt 😆
Dingen gebeuren nooit zomaar. Het is altijd al allemaal het plan geweest om ruimte te maken voor de 4e industriële revolutie. Dat Elon ook nog twitter/X heeft en zo. Alles gaat met elkaar verbonden worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:46 schreef 111210 het volgende:
[..]
Blijf het bizar vinden dat een tweetje van trump of musk alles op zn kop kunnen zetten. Maakt naar mijn mening alles wat met crypto te maken heeft alleen maar volatieler en risicovoller
Als je meer dan 5 post van hem heb gelezen dan snap je toch zelf ook wel dat die jongen in een instelling zit. Daar zitten meer schroefjes los dan vast.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als een evangelist.
Mwah, ergens kan ik me nog wel voorstellen dat je die als dermate vanzelfsprekend ziet, dat je die het noemen niet waard vind tot er vraagtekens komen. Je zou zeggen dat als je er zo intens weinig van begrijpt dat je BTC en ETH daadwerkelijk vergeet, terwijl hij het al vaker over met name BTC specifiek heeft gehad, dan zou je denken dat hij ook XRP, SOL en ADA als logische Alts niet kunt benoemen.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:09 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Het feit dat hij in eerste instantie BTC en ETH vergat te noemen geeft wel aan dat hij er geen reet van snapt 😆
Trump had toch echt gezegd US based crypto'squote:Op maandag 3 maart 2025 03:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heel benieuwd hoe dit gaat lopen. Wel vage keuzes voor coins idd. Waarom niet gewoon alleen BTC?
Er is een app die precies de beleggingen van Pelosi kopieert en je in kunt beleggen.quote:
Ik snap ook echt niet waarom ze ETH en SOL erop hebben gezetquote:Op maandag 3 maart 2025 09:34 schreef onlogisch het volgende:
XRP, ETH en Solana op de balance sheet
Murrica![]()
@Nattekat snapt er ook niks vanquote:Op maandag 3 maart 2025 09:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom ze ETH en SOL erop hebben gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |