SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gin tonic zonder gin gepakt. Totaal ginloos…I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als de makers een beetje snugger zijn spelen ze hier zeker op inquote:Op zondag 2 maart 2025 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als South Park hier niet ook wat mee gaat doen...
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Toch anders hequote:Op zondag 2 maart 2025 17:30 schreef Fogel het volgende:
Gin tonic zonder gin gepakt. Totaal ginloos…![]()
Dat had inderdaad niet zoveel gin neequote:Op zondag 2 maart 2025 17:30 schreef Fogel het volgende:
Gin tonic zonder gin gepakt. Totaal ginloos…Well, life can be a riot
Ginloos geweld, zonder geweld…I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Cartman als Trump of Vance, Butters als Zelensky....quote:Op zondag 2 maart 2025 17:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als de makers een beetje snugger zijn spelen ze hier zeker op in
Of dat de volwassenen het doen, met Stanley Marsh als Zelensky.![]()
Ik heb zin in pozzAWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon
Calzone
Turkse pizza
Keuzes.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bijna hartaanval gekregen, zag ONZ FB bovenaan stond bij MyAt dacht ff dat dts dicht wasUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
We zijn geopendquote:Op zondag 2 maart 2025 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna hartaanval gekregen, zag ONZ FB bovenaan stond bij MyAt dacht ff dat dts dicht was
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oef, dat is schrikken!quote:Op zondag 2 maart 2025 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna hartaanval gekregen, zag ONZ FB bovenaan stond bij MyAt dacht ff dat dts dicht was![]()
Ik vind het de hele tijd gezellig sinds ik hier benWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zie een correlatiequote:Op zondag 2 maart 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het de hele tijd gezellig sinds ik hier ben![]()
Is er een verband?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het de hele tijd gezellig sinds ik hier ben![]()
Arme jijquote:Op zondag 2 maart 2025 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna hartaanval gekregen, zag ONZ FB bovenaan stond bij MyAt dacht ff dat dts dicht was
Heb gelijk ziek gemeld voor deze week om bij te komenquote:Uw ADH vitamine Worst
Verstandig welquote:Op zondag 2 maart 2025 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb gelijk ziek gemeld voor deze week om bij te komen![]()
Kom erbij, kom erbijquote:
Well, life can be a riot
Ja dat snap ik. Goed gedaanquote:Op zondag 2 maart 2025 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb gelijk ziek gemeld voor deze week om bij te komen
Toonde zeker wel begrip?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
Zat huilend bij de baas aan de telefoon net![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
Zat huilend bij de baas aan de telefoon net
Well, life can be a riot
Ach jonguh toch, dat zo je weekend moest eindigenquote:Op zondag 2 maart 2025 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
Zat huilend bij de baas aan de telefoon net
Ken je kassiekersquote:Op zondag 2 maart 2025 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
En we gaan door met de hardbolk vibes![]()
Een Bastognemand laten bezorgen?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:57 schreef JustinK het volgende:
Als ik iets voor je kan doen moet je het laten weten hoor![]()
Nee heb het allang opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kroketten
I'm surrounded by morons!
O ook lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gebakken krieltjes, loempia en gemengde groente in ketjapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal lekkere dingen vandaagquote:Op zondag 2 maart 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik gebakken krieltjes, loempia en gemengde groente in ketjap![]()
![]()
Ook lekker hoorquote:Op zondag 2 maart 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik gebakken krieltjes, loempia en gemengde groente in ketjap
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo een persconferentie met Stramer na oekraine top met de Eurpese leiders
https://nos.nl/livestream(...)rmer-na-oekraine-topWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Over lekkere dingen gesproken... daar is Moon!![]()
![]()
En Macaroni![]()
![]()
🦙I'm surrounded by morons!
Hey Robquote:
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waarom moet het elke keer met gvd DJMO? Je komt zó ontzettend gefrustreerd over zo
Well, life can be a riot
Graag Voor DJMOquote:Op zondag 2 maart 2025 18:30 schreef Grotetijd het volgende:
Waarom moet het elke keer met gvd DJMO? Je komt zó ontzettend gefrustreerd over zo
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
BOLK![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLKBOLK
![]()
![]()
BOLK
Zo maar weer lekker op de bank ploffen, ben een beetje moe
Lekker chillenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
Zo maar weer lekker op de bank ploffen, ben een beetje moe![]()
![]()
BOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLK"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooiequote:Op zondag 2 maart 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
BOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKBOLKUw ADH vitamine Worst
Deze man hequote:Op zondag 2 maart 2025 18:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Gefeliciteerd alvast met kampioenschap
Het kampioenschap is pas binnen als de schaal omhoog gaat![]()
Om een punt!quote:Op zondag 2 maart 2025 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer twee vechten om een been...![]()
![]()
Of als de laatste Bolk is gezetquote:Op zondag 2 maart 2025 18:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze man he
Het kampioenschap is pas binnen als de schaal omhoog gaat![]()
-2 en morgen -1.. daarna lentequote:Op zondag 2 maart 2025 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Het gaat lichtjes vriezen komende nacht
Meh, in Eindhoven beter nu naar beneden te kijken dan naar boven. Euforie dat alles makkelijk zou gaan heeft plaats gemaakt voor de realiteit.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze man he
Het kampioenschap is pas binnen als de schaal omhoog gaatLach met een schone bips![]()
Had ik nooit verwachtquote:Op zondag 2 maart 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, in Eindhoven beter nu naar beneden te kijken dan naar boven. Euforie dat alles makkelijk zou gaan heeft plaats gemaakt voor de realiteit.![]()
Behalve bij jullie trainerquote:Op zondag 2 maart 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, in Eindhoven beter nu naar beneden te kijken dan naar boven. Euforie dat alles makkelijk zou gaan heeft plaats gemaakt voor de realiteit.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja...... Het was een leuk kort huwelijk![]()
![]()
Ook in mijn ogenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is altijd lente in de ogen van de tandarts assistente
Hotels in Thailand boeken zonder Credit Card begint trouwens ook wel redelijk kut te worden. IK WIL GEEN CC!!!
Maar toch maar debit credit card aangevraagd aangezien mijn bank me alleen normale wil geven, dat wil ik niet.Lach met een schone bips![]()
De pet van ketquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom geen CC? Ik heb er 2quote:Op zondag 2 maart 2025 19:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hotels in Thailand boeken zonder Credit Card begint trouwens ook wel redelijk kut te worden. IK WIL GEEN CC!!!
Maar toch maar debit credit card aangevraagd aangezien mijn bank me alleen normale wil geven, dat wil ik niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2025 19:01:59 ]![]()
Waar is de pet, de pet van ketWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het voeld als geleend geld, daar heb ik een hekel aan. Ik wil alles vooraf betalen, geen probleem. Of bij aankomst geen probleem. Maar heb er een hekel aan dat er later dingen afgeschreven worden, kan wel makkelijk. Maar ik wil dat niet. Net als kopen op afbetaling, rot op, ik wil dat niet. Koop nu betaal later? NEE NEE NEE.quote:Lach met een schone bips![]()
Je kan gewoon direct via iDeal je CC betalen, dan heb je niks geleendquote:Op zondag 2 maart 2025 19:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het voeld als geleend geld, daar heb ik een hekel aan. Ik wil alles vooraf betalen, geen probleem. Of bij aankomst geen probleem. Maar heb er een hekel aan dat er later dingen afgeschreven worden, kan wel makkelijk. Maar ik wil dat niet. Net als kopen op afbetaling, rot op, ik wil dat niet. Koop nu betaal later? NEE NEE NEE.![]()
![]()
Het heeft ook zo z'n voordelenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar je bent dan wel beschermd tegen oplichting etc![]()
![]()
Ik had vorig jaar wat via CC wat gekocht, die tent ging failliet, gewoon al mijn knaken terug, jwt
Als ik via iDeal had betaald dan was ik dat kwijt geweest![]()
Wrom niet, ik had toen de wereld op slot ging 2 BC tickets lopen, 1 via Gate1 wat echt 3 maanden duurde tot terugbetaling. En nog 1 bij Swiss Air direct geboekt. Dat geld stond binnen 7 dagen terug op mijn rekeningquote:Op zondag 2 maart 2025 19:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso boek ik sinds covid geen vlucht zonder CC meer
Lach met een schone bips![]()
Netjesquote:Op zondag 2 maart 2025 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wrom niet, ik had toen de wereld op slot ging 2 BC tickets lopen, 1 via Gate1 wat echt 3 maanden duurde tot terugbetaling. En nog 1 bij Swiss Air direct geboekt. Dat geld stond binnen 7 dagen terug op mijn rekening![]()
![]()
Doe ik ook overal, maar voor hotel boekingen begint dat wat kutter te worden in Thailandquote:Op zondag 2 maart 2025 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je kan gewoon direct via iDeal je CC betalen, dan heb je niks geleend
Mattie had bij KLM een vlucht geboekt, die heeft het door de CC-maatschappij terug moeten laten boeken, want KLM had schijt aan de klant en wilde helemaal niets terug betalenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wrom niet, ik had toen de wereld op slot ging 2 BC tickets lopen, 1 via Gate1 wat echt 3 maanden duurde tot terugbetaling. En nog 1 bij Swiss Air direct geboekt. Dat geld stond binnen 7 dagen terug op mijn rekening![]()
Met je CC het hotel betalen, en daarna je CC met ideal betalenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik ook overal, maar voor hotel boekingen begint dat wat kutter te worden in Thailand![]()
![]()
Alleen BCCquote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef JustinK het volgende:
Gebruiken jullie weleens een CC als jullie mailen?![]()
Alleen BCC dat is de business variant ervanquote:Op zondag 2 maart 2025 19:08 schreef JustinK het volgende:
Gebruiken jullie weleens een CC als jullie mailen?
Nee die heeft liever een wittequote:Op zondag 2 maart 2025 19:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb gehoord dat @:mizzezamy heel erg van de BBC houdt![]()
![]()
Valt hier binnen wel redelijk mee, moet ook zeggen dat ik nog niet buiten geweest ben vandaag.quote:Lach met een schone bips![]()
Binnen koud jaquote:Op zondag 2 maart 2025 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt hier binnen wel redelijk mee, moet ook zeggen dat ik nog niet buiten geweest ben vandaag.
BrrrTrust nobody![]()
In het zonnetje was het lekkerquote:Op zondag 2 maart 2025 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt hier binnen wel redelijk mee, moet ook zeggen dat ik nog niet buiten geweest ben vandaag.![]()
![]()
Heyquote:Op zondag 2 maart 2025 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Valt hier binnen wel redelijk mee, moet ook zeggen dat ik nog niet buiten geweest ben vandaag.
quote:Op zondag 2 maart 2025 19:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verloor drupje voorvocht hier....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: