Wat is een witte kroket?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Twee broodjes met witte kroket uit de airfryert
Ohquote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok een normale kroket, maar dan uit de airfryer
Yeah!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Of een normale die al 1,5 week op het aanrecht in de zon ligt.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Andere bestemmingen zoeken dan maar?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:29 schreef pullup het volgende:
https://www.trouw.nl/buit(...)-niet-meer~b2dd09bf/
Dat zal ze leren
Jouw remark verstoorde mijn algoritme. Echter tot verbazing een prachtig betoog geluisterd.quote:
Hugh Grantquote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jouw remark verstoorde mijn algoritme. Echter tot verbazing een prachtig betoog geluisterd.
En dan letterlijk.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Sexist!quote:
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het niet afgeluisterd heb, maar Hugh Grant is gewoonquote:Op zondag 2 maart 2025 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sexist!![]()
Ik hou van taal.. ( niet te verwarren met spelling) .. dit ..in dat soort Engels.. alle ondertonen.. Tis Muziek
Vind er geen zak aan die kerel.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het niet afgeluisterd heb, maar Hugh Grant is gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |