Dit is extreem pijnlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je zou het wel haast denken.
[ x ]
We krijgen eerst nog de meisjeskoers.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
We gaan ruim op tijd zijn voor Buren.
Sven2 !quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel mooi, de woordvoerder van Wout naast de woordvoerder van Mathieu.
Heeft Remco eigenlijk al een woordvoerder?
Daar ruil ik Karrel en Zjozee graag voor in.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:50 schreef Flecha het volgende:
Karsten en Jeroen samen, het seizoen is begonnen!
Dank, ik ben meteen overgeschakeld naar het gouden duo.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:50 schreef Flecha het volgende:
Karsten en Jeroen samen, het seizoen is begonnen!
Wat is het argument?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Karsten schrijft Klaebo af als goede profrenner.
Griepje incoming?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:58 schreef Marcoss het volgende:
Zou Thieu al spijt hebben dat hij voor dit weer de oversteek vanuit Spanje heeft gemaakt?
Het had nog een stuk minder kunnen zijn. Vraag maar aan Bobbie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:58 schreef Marcoss het volgende:
Zou Thieu al spijt hebben dat hij voor dit weer de oversteek vanuit Spanje heeft gemaakt?
De Ronde van Vlaanderen? Absoluut.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:05 schreef H.Vviv het volgende:
Eigenlijk een best overgewaardeerde wedstrijd, sinds de parcoursverandering tien jaar geleden.
Wordt naar gekeken omdat het de start is van het voorjaarsseizoen. Verder niet heel bijzonder toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:05 schreef H.Vviv het volgende:
Eigenlijk een best overgewaardeerde wedstrijd, sinds de parcoursverandering tien jaar geleden.
Ook de Omloop. Door de verandering in de RvV hebben ze finale van de Omloop ook hertekend met de Muur en de Bosberg. Ander parcours vond ik persoonlijk leuker.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De Ronde van Vlaanderen? Absoluut.
Dat was vroeger zo; nu wordt er vanaf eind januari overal al geschroeid.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:06 schreef mitt het volgende:
[..]
Wordt naar gekeken omdat het de start is van het voorjaarsseizoen. Verder niet heel bijzonder toch?
Juist prima imo dat de Omloop de finale zoals die in de RvV zou horen te zijn nog in stand houd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:06 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook de Omloop. Door de verandering hebben ze finale hertekend met de Muur en de Bosberg. Ander parcours vond ik persoonlijk leuker.
Ja maar dit is in België en dan is het anders, ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo; nu wordt er vanaf eind januari overal al geschroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |