Wordt naar gekeken omdat het de start is van het voorjaarsseizoen. Verder niet heel bijzonder toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:05 schreef H.Vviv het volgende:
Eigenlijk een best overgewaardeerde wedstrijd, sinds de parcoursverandering tien jaar geleden.
Ook de Omloop. Door de verandering in de RvV hebben ze finale van de Omloop ook hertekend met de Muur en de Bosberg. Ander parcours vond ik persoonlijk leuker.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De Ronde van Vlaanderen? Absoluut.
Dat was vroeger zo; nu wordt er vanaf eind januari overal al geschroeid.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:06 schreef mitt het volgende:
[..]
Wordt naar gekeken omdat het de start is van het voorjaarsseizoen. Verder niet heel bijzonder toch?
Juist prima imo dat de Omloop de finale zoals die in de RvV zou horen te zijn nog in stand houd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:06 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook de Omloop. Door de verandering hebben ze finale hertekend met de Muur en de Bosberg. Ander parcours vond ik persoonlijk leuker.
Ja maar dit is in België en dan is het anders, ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo; nu wordt er vanaf eind januari overal al geschroeid.
Schuin tegen, dus denk ik nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:27 schreef Faraday01 het volgende:
Haaghoek blijkbaar zijwind, zouden er ploegen een bommetje willen gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |