Ook Jezus heeft behoefte aan rust. Al druk genoeg met de Paus.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Kom op Ajax maak eens die 2e, Jezus alsjeblieft help Ajax
Ja, want Almere bestond nog niet .quote:Op zondag 2 maart 2025 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan dit Ajax er tegenover. Wat een armoei.
Opa, was het vroeger echt beter ?
Lekker zonnetje in Flevolandquote:Op zondag 2 maart 2025 15:24 schreef Adames het volgende:
Hoe gaat het? Ik heb nu een pruik op dus ik kan niet kijken
Gebrek aan kwaliteit, niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond dat Godts hem wel tering mooi meenam die bal.
Jammer van het vervolg
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gebrek aan kwaliteit, niet goed genoeg voor Ajax.
Gewoon betoalen. Volgende keer dat geld in ESPN steken dan in FOK.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
De reclame liep vlekkeloos en vervolgens bij de analyse weer haperingen, wat een bagger.
Het is ook typisch Ajax.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:28 schreef Shreyas het volgende:
Die Fitz-Jim, die eigenlijk niveau Volendam is, blijft maar kansen krijgen van Farioli, maar nooit grijpt hij het eens aan om echt alles te geven. Elke keer weer dat slordige, nonchalante spel. Te triest voor woorden. Er zijn tientallen spelers met meer kwaliteit die zouden dromen van één zo een kans, Fitz-Jim heeft er inmiddels vijftig gekregen en bijna allemaal verkloot.
Ik kijk alleen Heracles, dan zou ik onevenredig veel betalen aan de andere clubs.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon betoalen. Volgende keer dat geld in ESPN steken dan in FOK.
Jan Joost is je dankbaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon betoalen. Volgende keer dat geld in ESPN steken dan in FOK.
Klaassen, Van der Beek, Blind en Taylor doen in ieder geval hun best en geven alles wat ze hebben (ook al is dat niet altijd al te veel), maar Fitz-Jim speeltje alsof dit het derde oefenpotje is op de jaarlijkse familiedag.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:32 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is ook typisch Ajax.
De Klaassen's, Van der Beek's, Blind's, Fitz-Jim's en Taylor's. Een in een dozijn voetballers. Meestal in het buitenland mislukt of gaan mislukken. Alleen Blind heeft er nog iets uitgehaald al komt dat ook deels door zijn naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |