SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
zweeken iddDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik zweek
jij zweekt...Don't follow me. I am lost too
.
of niet gezweekt...quote:
dat is de vraag.Don't follow me. I am lost too
.
Wij zwekenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gemak dient de mens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:16 schreef KoningWouter het volgende:
Geef het 10 jaar dan hoef je niet eens je vingers meer te bewegen om te typenDon't follow me. I am lost too
.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:12 schreef maily het volgende:
ik had ook niet deze TT
wel origineel @:Moeraskat
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is het al bedtijd?Don't follow me. I am lost too
.
Ik kijk kastanjemandenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is alles eruit?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee hier nog niet. Trek net een cola vanille open.quote:Well, life can be a riot
Grappig..Don't follow me. I am lost too
.
Don't follow me. I am lost too
.
Lekker is dat altijdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, ik voel me gelijk een stuk beterWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moest hopen tijdens de film.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Open your mindDon't follow me. I am lost too
.
VROUWEN POEPEN NIETquote:![]()
Well, life can be a riot
Die zeiken alleen?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Zo fantastisch vonnik de flim niet dus no big deal. En als je moet, dan moet je.quote:
@hemarookworst is het vast met me eens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Morgen weer gezond op...quote:
.
Dat doen ze wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan poepen ja.quote:
quote:
Well, life can be a riot
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Waarheid als een koequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doen ze wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan poepen ja.![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Griep/buikpijn eindelijk voorbij![]()
![]()
![]()
En ik ben blij dat iemand het 'grappig' vond dat ik pijn leed![]()
![]()
De Tilburgse volksheld Ferry van de Zaande had daar nog een mooi sketch over:
Bekijk deze YouTube-video"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
![]()
.
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gelukkig zitten we hier in onzin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
.
Dat is raarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Griep/buikpijn eindelijk voorbij![]()
![]()
![]()
En ik ben blij dat iemand het 'grappig' vond dat ik pijn leedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zei BölkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee, dat is on-mo-ge-lijk.quote:Well, life can be a riot
Ik zie hetquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:28 schreef RedShoe het volgende:
Gelukkig zitten we hier in onzin...Ja, mag alleen maar over onzin gaan verdorie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
Goed gezegd.quote:Well, life can be a riot
Je had mazzelquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
O.laDon't follow me. I am lost too
.
Dat is lang geleden!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vond net pennywafels in de kast. Was ook weleens weer lekkerWell, life can be a riot
Niet over de datum?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vond net pennywafels in de kast. Was ook weleens weer lekkerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waterverve..Don't follow me. I am lost too
.
Lekker wel,
PennywafelsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou dat weet ik niet. Maar als het al een jaar over de datum is dan gooi ik zoiets weg.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is de Bastogne-hype weer voorbij?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vond net pennywafels in de kast. Was ook weleens weer lekker![]()
![]()
zolang blijven zulke dingen hier niet liggenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Maar als het al een jaar over de datum is dan gooi ik zoiets weg.![]()
![]()
.
omgquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker niet, maar pak is wel weer op![]()
![]()
Luister er dan ook naarquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Die hype blijft eeuwigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker niet, maar pak is wel weer opWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, nog steeds niet. Bastognekoekjes, oehquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bastogne
Penny wafels
After eight
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze sproeien?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Koekiemonster.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vond net pennywafels in de kast. Was ook weleens weer lekker![]()
![]()
Nee dat kan ik dan weer niet.quote:Well, life can be a riot
Ze maken gebruik van het toilet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ook lekker.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De pennywafels EN de bastognes?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:40 schreef StevenHyde het volgende:
Morgenochtend weer alle koekjes eraf hardlopen![]()
![]()
![]()
Toegegeven, het is niet makkelijk, maar ....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jij loopt mee?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toegegeven, het is niet makkelijk, maar ....![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
Hhaha nee dan moet ik te ver lopen. De pennywafels alleen maar.![]()
![]()
En saucijzenbroodjes
Gewoon bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
heel verstandigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:44 schreef KoningWouter het volgende:
Als ik drink dan drink ik exponentieel. een daarom doe ik dat niet![]()
De wind staat ongunstig dus ik hoor de carnavals feesttent. Ben blij dat ik daar niet tussen sta nu. Dadelijk maar lekker proberen te slapen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou, ik had het bij de eerste aflevering weer goed wie de moordenaar was.
Saai.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Slaap zequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:46 schreef StevenHyde het volgende:
De wind staat ongunstig dus ik hoor de carnavals feesttent. Ben blij dat ik daar niet tussen sta nu. Dadelijk maar lekker proberen te slapen![]()
![]()
Waarom zeg je altijd gvd er achteraan?quote:
Omdat het een gefrustreerd vrouwtje is.Well, life can be a riot
Oh?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:49 schreef Grotetijd het volgende:
Omdat het een gefrustreerd vrouwtje is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Graag Voor DJMOquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zeg je altijd gvd er achteraan?![]()
Baal ervan. Iemand een crime serie die niet zo easy is?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo komt 't wel op mij over als het gvd dit en gvd dat is.quote:Well, life can be a riot
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja op mij ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo komt 't wel op mij over als het gvd dit en gvd dat is.
De problemen bij microsoft zijn opgelost. Mail doet het weer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo komt 't wel op mij over als het gvd dit en gvd dat is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
True crime docu ook goed?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
Baal ervan. Iemand een crime serie die niet zo easy is?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
wat is er dan? 2 maart?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
niet leuk?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
Baal ervan. Iemand een crime serie die niet zo easy is?![]()
Mag. Maar meeste heb ik al gezienquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Relaxt dagje dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moet even de PMT bak aan straat zetten. Verder niets.![]()
Snap ik. Maar ik wist in de eerste aflevering al wie het was en dan vind ik het wel jammer als het zo blijkt te zijn.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaa zondag 2 maart
FIJNE DAG ALLEMAALWell, life can be a riot
Maar verder is het een goede mini serie ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Aan de straat zetten op zondag?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gek hè? Is hier ook nietquote:
Die serie is ontzettend goed. Maar je wil die gozer het liefst door je TV trekken.quote:Well, life can be a riot
Absoluut 💯quote:Op zondag 2 maart 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die serie is ontzettend goed. Maar je wil die gozer het liefst door je TV trekken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezien, was goed.quote:
Heb al die ‘oudere’ al gezien denk ik
We kijken niet echt iets anders dan dit soort series en docu’s.![]()
Ja ik ook. Helemaal uitgekeken helaasquote:Op zondag 2 maart 2025 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gezien, was goed.
Heb al die ‘oudere’ al gezien denk ikBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
deze gezien?quote:Op zondag 2 maart 2025 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gezien, was goed.
Heb al die ‘oudere’ al gezien denk ik
Top of the Lake (TV Series 2013–2017) - Reference View - IMDb![]()
Irritant hè?quote:Op zondag 2 maart 2025 00:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik ook. Helemaal uitgekeken helaas
Zekerquote:Op zondag 2 maart 2025 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
deze gezien?
Top of the Lake (TV Series 2013–2017) - Reference View - IMDb![]()
Ik wilde die serie zien, gebaseerd op een boekenreeks. Maar het pakt me helaas niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Åremorden
De boeken heb ik gelezen en die waren beter.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Genombrottet heb ik nog niet gezien. Iemand van jullie wel?
Is het wat?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ontspan je maarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja ikquote:Op zondag 2 maart 2025 00:11 schreef Moeraskat het volgende:
Genombrottet heb ik nog niet gezien. Iemand van jullie wel?
Is het wat?
vond het prima.
maar dat vind ik van de meeste Scandinavische series.![]()
Ja ik ook. Al was the bridge wel een van m’n favorietenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
ja ik
vond het prima.
maar dat vind ik van de meeste Scandinavische series.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zondag 2 maart 2025 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al was the bridge wel een van m’n favorieten![]()
Nou inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2025 00:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag laatst reclame voor ont-moet.
https://ont-moet.info/
mooi gevonden welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:![]()
Zo jammer dat het gestopt is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Wat voor series kijk jij?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kijk geen series momenteel.quote:Don't follow me. I am lost too
.
En normaalgesproken ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh vandaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:54 schreef gebrokenglas het volgende:
De problemen bij microsoft zijn opgelost. Mail doet het weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
.
Vies verkouden sinds vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yellow jackets s3
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bedtijd zo
.
Sandman laatste seizoen wil ik ook wel zien jammer dat de serie gecanceld is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig lente weer volgende week.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helaas ja.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sandman laatste seizoen wil ik ook wel zien jammer dat de serie gecanceld is.
Zoveel series die zo ineens stoppen
.
Ah ja, daar wacht ik ook opquote:Op zondag 2 maart 2025 00:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
En ik wacht nog op deze.
Bekijk deze YouTube-video
Ben er bang voorquote:Op zondag 2 maart 2025 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben we nog steeds een griep epidemieZal me niet verbazen als het binnenkort op het nieuws komt dat 't een soort covid variant was of zo
Well, life can be a riot
Krijgen we dat weer jaquote:Op zondag 2 maart 2025 00:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben er bang voorZal me niet verbazen als het binnenkort op het nieuws komt dat 't een soort covid variant was of zo
Was toen ook piswoest toen ze Nashville opeens cancelde na seizoen 4.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Helaas ja.
Zoveel series die zo ineens stoppen
Open einde en toen "doei"
Er hebben echt honderdduizenden mensen een petitie getekend (ik incluis) en uiteindelijk is het voor nog 2 seizoenen verlengd. Maar zelfs die laatste aflevering voelde gewoon als "er kan nog 1 seizoen komen waarin het netjes word afgerond" want die laatste aflevering was maar raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Zo voelt het nu wel hoor... Er zijn zo veel mensen ziek. Alleen nu hoor je er niks over.quote:Well, life can be a riot
quote:Op zondag 2 maart 2025 00:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was toen ook piswoest toen ze Nashville opeens cancelde na seizoen 4.
Er hebben echt honderdduizenden mensen een petitie getekend (ik incluis) en uiteindelijk is het voor nog 2 seizoenen verlengd. Maar zelfs die laatste aflevering voelde gewoon als "er kan nog 1 seizoen komen waarin het netjes word afgerond" want die laatste aflevering was maar raarVerschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt… en ziekenhuizen zijn volquote:Op zondag 2 maart 2025 00:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo voelt het nu wel hoor... Er zijn zo veel mensen ziek. Alleen nu hoor je er niks over.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 00:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was toen ook piswoest toen ze Nashville opeens cancelde na seizoen 4.
Er hebben echt honderdduizenden mensen een petitie getekend (ik incluis) en uiteindelijk is het voor nog 2 seizoenen verlengd. Maar zelfs die laatste aflevering voelde gewoon als "er kan nog 1 seizoen komen waarin het netjes word afgerond" want die laatste aflevering was maar raarDat had ik met deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen vervolg meer. Steengoede serie![]()
Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
Als het een covid variant is, hoeven we er niet voor te vrezen omdat er over het algemeen weerstand is opgebouwd. Tenzij het een nieuw virus is, dan is het wel oppassen geblazenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben er bang voorZal me niet verbazen als het binnenkort op het nieuws komt dat 't een soort covid variant was of zo
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat bedoel ik....quote:Well, life can be a riot
Het komt op mij over als iets nieuws... Iedereen in mijn omgeving is óf ziek óf ziek geweest.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het een covid variant is, hoeven we er niet voor te vrezen omdat er over het algemeen weerstand is opgebouwd. Tenzij het een nieuw virus is, dan is het wel oppassen geblazenWell, life can be a riot
Ik ben regelmatig de sjaak bij een griepgolf maar deze lijkt mij over te slaan, al heb ik mijn dieet ook stukken verbeterd de afgelopen jarenUw ADH vitamine Worst
Is toch belachelijk. Zomaar iets cancellenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat had ik met deze.
Geen vervolg meer. Steengoede serie![]()
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Wat voor klachten zijn het, weet je dat?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voor mij niet, is toch elk jaar zo bij een seizoensgriep?quote:Op zondag 2 maart 2025 00:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het komt op mij over als iets nieuws... Iedereen in mijn omgeving is óf ziek óf ziek geweest.Uw ADH vitamine Worst
Het is ook een gekke griep. Ik was ook enorm moe. En nog.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het komt op mij over als iets nieuws... Iedereen in mijn omgeving is óf ziek óf ziek geweest.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die sable druiven zijn vet lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel geschild met een sabel?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ken ik nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Idioot idd.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is toch belachelijk. Zomaar iets cancellenDon't follow me. I am lost too
.
De bak is zo leeg denk ikquote:
De bedenker was aangeklaagd hequote:Op zondag 2 maart 2025 00:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Helaas ja.
Zoveel series die zo ineens stoppenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal jou eens schillenquote:
Is leukquote:
The series stars Kaitlin Olson as Morgan Gillory, an intellectually gifted cleaning woman who becomes a police consultant.Trust nobody![]()
Zal het eens opzoekenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is leuk
The series stars Kaitlin Olson as Morgan Gillory, an intellectually gifted cleaning woman who becomes a police consultant.
Word er scheel vanquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet mijn probleemquote:
Oh er komt een seizoen 2 van die kastanjemandenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier heb ik niet van terugquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nou de klachten die ik ervoer waren 2-3 weken hoofdpijn/geen energie/hoesten/futloos/Kortademig. Nou ben ik niet het beste voorbeeld want ik ben veul te zwaar en heb heel lang heel ongezond gegeten en ben eigenlijk pas sinds een paar weken weer vol op groenten/fruit aan 't eten. Maar het is bij andere mensen eigenlijk wel hetzelfde alleen duurt het niet 2-3 weken maar +- 1 week.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat voor klachten zijn het, weet je dat?Well, life can be a riot
Ik had hetzelfde.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou de klachten die ik ervoer waren 2-3 weken hoofdpijn/geen energie/hoesten/futloos/Kortademig. Nou ben ik niet het beste voorbeeld want ik ben veul te zwaar en heb heel lang heel ongezond gegeten en ben eigenlijk pas sinds een paar weken weer vol op groenten/fruit aan 't eten. Maar het is bij andere mensen eigenlijk wel hetzelfde alleen duurt het niet 2-3 weken maar +- 1 week.![]()
Ik was alleen wel 2 weken ziekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mwaaaaa, dit voelt niet als een normale seizoensgriep vind ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mij niet, is toch elk jaar zo bij een seizoensgriep?Well, life can be a riot
Je kunt niet alles hebbenquote:
Zelfs geen puntje hierquote:
Ik kijk roostersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach lieverd toch.quote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rugspieren trainenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
16u aankomende maandagquote:Op zondag 2 maart 2025 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tot hoe laat sta je ingeroosterd?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Even oefeningen doen en paracetamol nemen. Warm houden.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Precies. Groot gelijk. Zeker nu je slaaptquote:Op zondag 2 maart 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ah fuck de afwas
Doe ik wanneer ik weer wakker benWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee nog nietquote:Op zondag 2 maart 2025 00:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Groot gelijk. Zeker nu je slaaptUw ADH vitamine Worst
Oh dan kan je de afwas doenquote:
Ik heb heel lekker en duur brood gekocht, maar ipv dat te eten ben ik allemaal andere dingen aan het eten dus ligt het brood twee dagen onaangeroerd
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ohja paracetamolquote:Op zondag 2 maart 2025 00:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even oefeningen doen en paracetamol nemen. Warm houden.Trust nobody![]()
Herkenbaarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Morgenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb heel lekker en duur brood gekocht, maar ipv dat te eten ben ik allemaal andere dingen aan het eten dus ligt het brood twee dagen onaangeroerd
Trust nobody![]()
Niet al een leven lang lui zijn
Moet het bed nog verschonen
Lekker ontbijtje straksquote:Op zondag 2 maart 2025 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
Kit verkoudheidZThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hierquote:Op zondag 2 maart 2025 01:16 schreef KoningWouter het volgende:
Ja hallo, waar is iedereen? Het is wel zaterdagavond he.I'm surrounded by morons!
Carnaval vieren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maandagquote:I'm surrounded by morons!
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Carnaval is passéWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaren lang jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: