Tijdens de Ramadan rookt hij niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:57 schreef Zorro het volgende:
Sinds Van Persie weg is kan Noppert ineens weer keepen.
Calvin Stengs zijn knie is stabieler dan AZ.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:37 schreef Zorro het volgende:
Ik meen gisteren hier toch ergens gelezen te hebben dat PSV zich vooral zorgen moest maken om AZ omdat die toch wel heel stabiel waren.
Keepers is toch altijd een kwestie van vertrouwen. Dat gewissel was duidelijk een klap voor onze favoriete kettingroker.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:57 schreef Zorro het volgende:
Sinds Van Persie weg is kan Noppert ineens weer keepen.
Maar Noppert was vorig seizoen al matig.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Keepers is toch altijd een kwestie van vertrouwen. Dat gewissel was duidelijk een klap voor onze favoriete kettingroker.
Net doelman van Oeteldonk onder een bal door.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Keepers is toch altijd een kwestie van vertrouwen. Dat gewissel was duidelijk een klap voor onze favoriete kettingroker.
Dat is ook duidelijk de schuld van van Persie. En de Rabobank. En een beetje de randstadmedia.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar Noppert was vorig seizoen al matig.
Het is Heerenveenquote:
Hup Eagles.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
AZ moet alles op alles zetten om de beker te winnen.
Liever AZ in Europa.quote:
Zesde plek ge...meh.quote:
Blijheid is voor jou een vreemde emotie, inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:12 schreef Zorro het volgende:
Heeft Heerenveen de beker nu gewonnen of waarom doen ze zo blij?
Omdat ze van v Persie af zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:12 schreef Zorro het volgende:
Laat ons verdommequote:Op zondag 2 maart 2025 14:12 schreef Zorro het volgende:
Och natuurlijk, dat had ik moeten weten.quote:
Heracles is dan ook een geweldige ploeg. Jammer dat ze de finale niet hebben gehaald.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die AZ-hype ook niet zo. Hadden het tegen Heracles ook weer moeilijk donderdag.
Ik ben al blij dat Feyenoord Van Persie heeft aangesteld ipv een goede trainer.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Blijheid is voor jou een vreemde emotie, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |