Een niet strijdende partij kan niet capituleren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij capituleert zelf aan Putin, zou hij dat zelf niet weten?
Dit soort anti-drone netten zien we aan beide kanten ondertussen, een deel van weg van Sumi naar Kursk ziet er ook zo uit.quote:
quote:Beste Trump
Na veel overleg komen we tot de conclusie dat we de VS helemaal niet nodig hebben.
Groeten EU
Ps: je wijf neukt Trudeau
Ja, laten we hopen dat de bureaucratie in Brussel binnen no-time een geweldig militair apparaat uit de grond stampt zodat we onze tanden aan de wereld kunnen laten zien en Rusland zijn broek vol schijt voor 'ons'.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
De verhoudingen zijn zich in een snel tempo aan het verharden. Nu hopen dat de EU ook echt iets gaat doen.
Denk meer dat het Europa+Canada wordtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, laten we hopen dat de bureaucratie in Brussel binnen no-time een geweldig militair apparaat uit de grond stampt zodat we onze tanden aan de wereld kunnen laten zien en Rusland zijn broek vol schijt voor 'ons'.
Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van op EU-vlak, daar zit dermate veel bureaucratische rompslomp dat dat nog jaren kan duren. Het zullen de welwillende lidstaten zijn die de uitvoering moeten doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, laten we hopen dat de bureaucratie in Brussel binnen no-time een geweldig militair apparaat uit de grond stampt zodat we onze tanden aan de wereld kunnen laten zien en Rusland zijn broek vol schijt voor 'ons'.
Precies. EU is een geldmachine. Die is niet opgericht voor dit soort zaken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van op EU-vlak, daar zit dermate veel bureaucratische rompslomp dat dat nog jaren kan duren. Het zullen de welwillende lidstaten zijn die de uitvoering moeten doen.
Dat zijn lege woorden in het geo-politieke spel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een niet strijdende partij kan niet capituleren.
Lijkt mij eenvoudig op te lossen met vlammenwerpers. Dat spul is zo synthetisch als de pest. Kan Oekraïne daar geen drone mee uit rusten?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit soort anti-drone netten zien we aan beide kanten ondertussen, een deel van weg van Sumi naar Kursk ziet er ook zo uit.
quote:Vice President Vance on freedom of speech
"Freedom of speech is the most important thing there is in any democracy. Everybody has a right to freely make his point and to make a statement. At the same time everybody needs to take into account that it is always important to respect the Trump Administration and that criticism is seen as disrespect and will have consequences."
Vroegah, klopt. Maar Trump denkt duidelijk dat hij voor Oekraïne kan capituleren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een niet strijdende partij kan niet capituleren.
Je mag zeggen wat je wilt en als mij dat niet bevalt trek ik je hoofd van je romp.quote:
West Europa gewoon lekker wapens gaan produceren ipv al het geld aan het oostblok geven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van op EU-vlak, daar zit dermate veel bureaucratische rompslomp dat dat nog jaren kan duren. Het zullen de welwillende lidstaten zijn die de uitvoering moeten doen.
Hij levert Amerika uit aan Putin.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vroegah, klopt. Maar Trump denkt duidelijk dat hij voor Oekraïne kan capituleren.
Heb ik wel zelf verzonnen he. Maar in de praktijk komt het daar wel op neer blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Wat een circus is dat Witte Huis geworden
Tuurlijk, overal is een oplossing voor te bedenken. Dat duurt alleen even en het gebruik van dit soort antidronenetten aan Oekraïnse en Russische zijde laat wel zien dat het toch wel nut heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lijkt mij eenvoudig op te lossen met vlammenwerpers. Dat spul is zo synthetisch als de pest. Kan Oekraïne daar geen drone mee uit rusten?
Nee, een vredesovereenkomst of tweeledig staakt het vurig is gewoon heel iets anders dan een capitulatie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vroegah, klopt. Maar Trump denkt duidelijk dat hij voor Oekraïne kan capituleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |