Komt weer goed uit; hoe ie zelf weer niet te koken.quote:Zelensky ontmoet morgen koning Charles
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky is uitgenodigd voor een gesprek met de Britse koning Charles, meldt BBC. De ontmoeting zal morgen plaatsvinden op het landgoed Sandringham.
Alweer niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Komt weer goed uit; hoe ie zelf weer niet te koken.
Zijn vrouw is wel veel alleen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Komt weer goed uit; hoe ie zelf weer niet te koken.
Melania zal wel jaloers zijn op haar.quote:
Beiden oost Europa. Misschien bellen ze elkaar wel.quote:
Ze worden niet terugbetaald met dat geld. De Russen staan garant. Ik ben wel benieuwd wat voor Brits spul Oekraïne gaat kopen. De Stormshadow lijkt me wel een kandidaat. Maar verder?quote:The UK and Ukraine have signed a new £2.26 billion loan package to purchase arms for Ukraine.
The loans will be paid back with frozen Russian assets.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljdofm4ewc22
Lijkt me stug, de VS is nog altijd NAVO-lid.quote:
Het is geen staatsbedrijf. Ze mogen het zelf weten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lijkt me stug, de VS is nog altijd NAVO-lid.
Ogenschijnlijk warme handdruk wel!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:03 schreef luxerobots het volgende:
Sanders weet het goed te brengen.
Bekijk deze YouTube-video
Tuurlijk maar bepaald handig is het allemaal niet, als het al waar is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is geen staatsbedrijf. Ze mogen het zelf weten.
Het lijkt me vrij extreem en ik neem aan dat Haltbakk Bunkers dan ook sancties krijgt vanuit de VS.quote:
Dat moet dat bedrijf zelf weten. En het is vooral onhandig voor de UN Navy.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk maar bepaald handig is het allemaal niet, als het al waar is.
Het is totale onzin.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is geen staatsbedrijf. Ze mogen het zelf weten.
Wat voor sancties? Ze laten de US Navy schepen daar niet meer bunkeren?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij extreem en ik neem aan dat Haltbakk Bunkers dan ook sancties krijgt vanuit de VS.
Misschien is Prins Andrew er ook. Mooie verhalen bij de openhaerd over zijn avonturen met Donnie op Epstein Island.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
NU.nl
https://www.nu.nl/spannin(...)rek-met-starmer.html
Het is nepnieuws.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat voor sancties? Ze laten de US Navy schepen daar niet meer bunkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |