Dit dus. Laat ze maar opbokken. Ze hebben ook niets te zoeken in Europa. Lekker weggaan en wegblijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker meer van dat er nog een deal komt tussen Oekraïne en de US.
We zouden dit als Europa moeten oppakken en de US buiten spel zetten.
Mocht je geinteresseerd zijn in Toretsk en geolocaties, 95% van alle geolocaties en map updates worden gedaan door:quote:
Serieus heeft die gast permanent eyeliner op of wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kunnen we niet deze foto gebruiken voor dit soort spielerei?
[ afbeelding ]
Wat heeft Sachs gezegd in die anderhalf uur?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:03 schreef yessie234 het volgende:
Jeffrey Sachs met boodschap over cybersecurity in Europa en de rol van de VS in de aanloop naar de Oekraineoorlog:
Bekijk deze YouTube-video
Anderhalf uur, maar een goede spreker over dit onderwerp.
Nou, plaatselijk zit er 'beweging' in, en zo gaat dat steeds van weerskanten. Heel erg overtuigend voor in de nabije toekomst en eventuele bevrijding van alle door russen ingenomen gebieden lijkt het niet.quote:
Maybe he’s born with it…quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Serieus heeft die gast permanent eyeliner op of wat?
Elk moment dat de "superieure" aggressor land verliest na zich 3 jaar lang stukgebeten heeft op een minderheid terwijl ze een oorlogsindustrie (lees een onhoudbare destructieve economie) in stand houd is een 100% win voor de verdedigende partij....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:35 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nou, plaatselijk zit er 'beweging' in, en zo gaat dat steeds van weerskanten. Heel erg overtuigend voor in de nabije toekomst en eventuele bevrijding van alle door russen ingenomen gebieden lijkt het niet.
Nee klopt - dan maar capituleren inderdaad. Voor de lieve vrede natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:35 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nou, plaatselijk zit er 'beweging' in, en zo gaat dat steeds van weerskanten. Heel erg overtuigend voor in de nabije toekomst en eventuele bevrijding van alle door russen ingenomen gebieden lijkt het niet.
Dat vind ik dan weer niet zo relevant, al liep hij de hele dag in een jurk door het Witte Huis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Is misschien een leuk dingetje voor de volgende keer waar Zelensky over kan beginnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:33 schreef cosmosis het volgende:
Niet alleen belachelijk, er is nauwelijks een snellere manier van de wereld tegen je opzetten dan je zo gedragen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:27 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Mha ik denk dat Rutte (en ben voor de rest echt geen fan van de man) alleen maar doet wat hij moet doen is nu de NAVO bij elkaar houden. Die is slim genoeg om in achterkamertjes iets anders te zeggen dan op het grote toneel zeg maar. Dat is ook het probleem van Trump die denkt dat je gewoon alles moet zeggen op het grote toneel. Daarom maakt de VS zich nu ook zo enorm belachelijk.
Niet relevant voor de retarde US Trump policy, maar was benieuwd sinds ik die gozer zag, maar kan ook gewoon extreem zwarte wimpers zijn ofzo (Of trump stront in zn ogen waarmee hij zich dagelijks inwrijft) geen idee was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet zo relevant, al liep hij de hele dag in een jurk door het Witte Huis.
Het gaat me meer om wat er uit z'n mond komt.
Ook intern USA gaat de rechtstaat en democratie hard door het putje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wilt en als mij dat niet bevalt trek ik je hoofd van je romp.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kunnen we niet deze foto gebruiken voor dit soort spielerei?
[ afbeelding ]
Zoals veel van je posts kom je voor een onwetende "intelligent" over (quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:19 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Machtsverhoudingen kunnen m.i. nopen tot overwegingen die zuur zijn. Zelensky kan namelijk toch nooit ingenomen land heroveren op Rusland. Doorvechten bij het streven hen eruit te schoppen is helaas uitzichtloos gebleken, dus kunnen deals en overeenkomsten uitkomst bieden in deze impasse i.p.v. oeverloos door te strijden.
Eventuele capitulatie en het opgeven van land is in allereerste instantie best vernederend, maar kan tot iets vruchtbaars leiden.
Ook Trump helpt Oekraïne dan op weg naar duurzame vrede als Zelensky de grondstoffendeal pakt/tekent en voortdurend in onderhandeling blijft. Eventueel ook met de russen.
De oorlog zou stoppen, wat een hoop levens spaart en waar de wederopbouw van het zwaar gehavende land ook snel kan worden gepland imho.
Het bezetten van delen van Ukraine is niet gratis. Zoals het nu gaat kan Putin dat niet volhouden. De Ukrainers zullen zich blijven verzetten en Rusland zal de bezette gebieden uiteindelijk moeten opgeven. Putin kan beter zijn verlies nemen en zijn troepen terugtrekken voordat de Russische Federatie in stort. Dat is in allereerste instantie best vernederend, maar kan tot iets vruchtbaars leiden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:19 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Machtsverhoudingen kunnen m.i. nopen tot overwegingen die zuur zijn. Zelensky kan namelijk toch nooit ingenomen land heroveren op Rusland. Doorvechten bij het streven hen eruit te schoppen is helaas uitzichtloos gebleken, dus kunnen deals en overeenkomsten uitkomst bieden in deze impasse i.p.v. oeverloos door te strijden.
Eventuele capitulatie en het opgeven van land is in allereerste instantie best vernederend, maar kan tot iets vruchtbaars leiden.
Ook Trump helpt Oekraïne dan op weg naar duurzame vrede als Zelensky de grondstoffendeal pakt/tekent en voortdurend in onderhandeling blijft. Eventueel ook met de russen.
De oorlog zou stoppen, wat een hoop levens spaart en waar de wederopbouw van het zwaar gehavende land ook snel kan worden gepland imho.
Deze deal staat nu inderdaad op een zeer laag pitje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker meer van dat er nog een deal komt tussen Oekraïne en de US.
We zouden dit als Europa moeten oppakken en de US buiten spel zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |