SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ja nu weet ik het niet helemaal meer J. Ik ben volgens mij wel koning maar wil het liever niet zijn maar het is een rol die me is opgelegd. Ik moet hiermee dealenquote:![]()
Neem een snickerquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Niet meerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goede tipquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is wel een hele verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het niet helemaal meer J. Ik ben volgens mij wel koning maar wil het liever niet zijn maar het is een rol die me is opgelegd. Ik moet hiermee dealen![]()
Moeten ze eerst de vliegen rond de mondhoek eens opetenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja het is best zwaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is wel een hele verantwoordelijkheid![]()
![]()
Of die aasgieren die van hun bijna stervende benen beginnen te eten. Smaakt zelfde als kip.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moeten ze eerst de vliegen rond de mondhoek eens opetenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of die aasgieren die van hun bijna stervende benen beginnen te eten. Smaakt zelfde als kip.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zijn er niet, ik ben alleeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Kunnen de prinsjes en prinsesjes het niet overnemen onderhand?![]()
Ik.heb beeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of die aasgieren die van hun bijna stervende benen beginnen te eten. Smaakt zelfde als kip.
Monty Python-achtig![]()
![]()
Jammer, toch weer onderuit gegaan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb in thailand kwartels op een stokje gegeten, was ook net als kipquote:
Lach met een schone bips![]()
Cavia ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb in thailand kwartels op een stokje gegeten, was ook net als kip
Jahoor mir valt
Ik weet zeker dat ik in Indoland hond gegeten hebquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb in thailand kwartels op een stokje gegeten, was ook net als kip![]()
Nee, wel cobra bloed met cobra gif erin gedronken. Daarvan zou je een echte man worden.... Las later dat als je maagzweer hebt je daaraan dood gaat. Weer wat geleerd, heb dus geen maagzweer. Maar ook slang en krokodil smaakt als kip. Schorpioen is muf en goor. Krekels met zout wel lekkere snack.quote:Lach met een schone bips![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had een zwarte schorpioen in m’n klamboe. Dat beest gevangen met een pringlebus. Ik was wel een beetje bangquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, wel cobra bloed met cobra gif erin gedronken. Daarvan zou je een echte man worden.... Las later dat als je maagzweer hebt je daaraan dood gaat. Weer wat geleerd, heb dus geen maagzweer. Maar ook slang en krokodil smaakt als kip. Schorpioen is muf en goor. Krekels met zout wel lekkere snack.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach, die krengen benne niks vergeleken met Giant Centipedes... Die fuckers leven gewoon om een mens te steken en dagen van pijn te geven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had een zwarte schorpioen in m’n klamboe. Dat beest gevangen met een pringlebus. Ik was wel een beetje bangLach met een schone bips![]()
Nou, ik vond deze ook best naar hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach, die krengen benne niks vergeleken met Giant Centipedes... Die fuckers leven gewoon om een mens te steken en dagen van pijn te geven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
WIe jij weer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
brrrrquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach, die krengen benne niks vergeleken met Giant Centipedes... Die fuckers leven gewoon om een mens te steken en dagen van pijn te geven.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Wat gaaf was is dat ik daar toen in 2009 een dier heb gefotografeerd die járen later in het nieuws kwam als nieuw/zeldzaam dier ontdekt.
Zo bizar.
We hadden echt niet door dat het zo’n speciaal beest was.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Schorpioenen zie je vaak wel, maar was in Buriram in Thailand en zaten op een avond markt te eten. Zie ik zo'n kutbeest voorbij kruipen aantal meter van me af recht op een meisje af die niks in de gaten had. Ik riep nog maar teveel herrie daar. Beest kruipt op haar af, steekt haar en kruipt weer weg. Motherfucker. Binnen 2 minuten schreeuwde ze het uit van de pijn en zwelling groot als tennisbal op haar enkel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik vond deze ook best naar hoor.Lach met een schone bips![]()
Vervelend zijn ze.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Schorpioenen zie je vaak wel, maar was in Buriram in Thailand en zaten op een avond markt te eten. Zie ik zo'n kutbeest voorbij kruipen aantal meter van me af recht op een meisje af die niks in de gaten had. Ik riep nog maar teveel herrie daar. Beest kruipt op haar af, steekt haar en kruipt weer weg. Motherfucker. Binnen 2 minuten schreeuwde ze het uit van de pijn en zwelling groot als tennisbal op haar enkel.
Deze zat dus in m’n klamboe en het is dat ik een hoofdlamp op had anders was ik erbij gaan liggen. Mega donker was het.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
WIe is Mir? Ik snap er de ballen niet vanquote:
Wat denk je van die sprinkhanen van 30 cm groot. Echt bizar om te zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n miljoenpoot in mijn openluchtdouche in Bali, was niet heel gaafWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zit MotoGP te kijken. Sorryquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe is Mir? Ik snap er de ballen niet van
En toch blijft reizen leukquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vervelend zijn ze.
Deze zat dus in m’n klamboe en het is dat ik een hoofdlamp op had anders was ik erbij gaan liggen. Mega donker was het.
quote:ik dacht jij bent weer onderuit gegleden Maar gelukkig niet
En dan lekker simpel. Niet met een caravan met douche, koelkast, 4-pits kooktoestel en flatscreen tv + satellietschotel en een comfortabele couch.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha neequote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik dacht jij bent weer onderuit gegleden Maar gelukkig niet
gelukkig niet
Eerste keer bij mijn ex in huis bij haar ouders, we lagen te slapen en ik hoorde steeds een raar geluid. Ik lamp aan doen, niks te zien. Weer lamp uit en gaan liggen... En weer dat rare geluid, ex sliep vrolijk door. Snel weer lamp aan en toen zag ik 'm. Fucking leguaan in de hoek van de kamer die nieuwsgierig rondkeekquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had een keer zo'n miljoenpoot in mijn openluchtdouche in Bali, was niet heel gaafLamp uit en maar weer gaan slapen. Krijg je in de middle of nowhere
niet wegjagen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eerste keer bij mijn ex in huis bij haar ouders, we lagen te slapen en ik hoorde steeds een raar geluid. Ik lamp aan doen, niks te zien. Weer lamp uit en gaan liggen... En weer dat rare geluid, ex sliep vrolijk door. Snel weer lamp aan en toen zag ik 'm. Fucking leguaan in de hoek van de kamer die nieuwsgierig rondkeekLamp uit en maar weer gaan slapen. Krijg je in de middle of nowhere
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Liefquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eerste keer bij mijn ex in huis bij haar ouders, we lagen te slapen en ik hoorde steeds een raar geluid. Ik lamp aan doen, niks te zien. Weer lamp uit en gaan liggen... En weer dat rare geluid, ex sliep vrolijk door. Snel weer lamp aan en toen zag ik 'm. Fucking leguaan in de hoek van de kamer die nieuwsgierig rondkeekLamp uit en maar weer gaan slapen. Krijg je in de middle of nowhere
Wel geneukt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
Waarom? Die vreten muggen, lekker laten gaan. Net als gekko's. Gekko's zijn echt tof.quote:Lach met een schone bips![]()
De eerste keer dat je zo'n gekko hoort roepen denk je echt van 'wtf'quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom? Die vreten muggen, lekker laten gaan. Net als gekko's. Gekko's zijn echt tof.![]()
Echt wel ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De eerste keer dat je zo'n gekko hoort roepen denk je echt van 'wtf'![]()
![]()
Deze baas hequote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje intieme vraag wel, maar ju uh! Alleen niet met de leguaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beetje intieme vraag wel, maar ju uh! Alleen niet met de leguaan.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zat er net naar te luisteren op YouTube. Ze maken heel veel verschillende geluiden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De eerste keer dat je zo'n gekko hoort roepen denk je echt van 'wtf'Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gordeldieren worden daar ook gekookt en gegeten.niet op. Maar lijkt me niet zo lekker.
Ik vind gekko's echt tof, altijd als ik in de middle of nowhere ben heb ik ze graag in mijn kamer. Die vreten muggen bij de vleetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zat er net naar te luisteren op YouTube. Ze maken heel veel verschillende geluiden.![]()
Nou en muggen heb je daar in overvloed....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind gekko's echt tof, altijd als ik in de middle of nowhere ben heb ik ze graag in mijn kamer. Die vreten muggen bij de vleet![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik gebruik zelden DEET, maar was op eilandje en de fuckers stoken door broek shirt alles heen. Toen snel wat gehaald.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou en muggen heb je daar in overvloed....Lach met een schone bips![]()
Blijft gek dat locals amper geprikt worden en toeristen wel. Gekke muggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
50% en nog lekquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik gebruik zelden DEET, maar was op eilandje en de fuckers stoken door broek shirt alles heen. Toen snel wat gehaald.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lylt heeft gewoon lekker bloed
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb weleens zo'n reuzen duizendpoot door campus zien wandelen door de struiken
Uw ADH vitamine Worst
En die jeukkkkkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga over 3 maanden wel weer bloed gratis weggeven aan ziekenhuis daar. Doe ik iedere vakantie, en zou eigenlijk iedere toerist 1x moeten doen. Wonen veel expats en vaak matcht de bloedgroep van Thai niet aan West Europese bloedgroepen dus voor expats is er een tekort vaak als ze bloed nodig hebben.quote:Lach met een schone bips![]()
Hielp amperquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Muggen moeten mij niet.
Geen lekker bloed denk ik.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
Van sommige mensen kan ik ook het bloed wel drinken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie is de MolDon't follow me. I am lost too
.
Deze vampier hequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Van sommige mensen kan ik ook het bloed wel drinken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Van sommige mensen kan ik ook het bloed wel drinken![]()
![]()
Nog even wachtenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, jij niet, je valt er buitenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik ben ook nog steeds beetje beausquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, jij niet, je valt er buiten
Oefquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, jij niet, je valt er buiten![]()
![]()
een hartslagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Warm en nat, wat wil je nog meer?![]()
De toorn van een GGquote:
die maak je liever niet meeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kneep m al ff hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De toorn van een GG
die maak je liever niet mee![]()
Toch niet met de staafmixer hèquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb fijne soepgroenten hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bewijs maarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb een goede staafmixer hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan valt het extra mee.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt hequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
ZEG!!! DAMES! stelletje viespeuken.![]()
![]()
Ik heb PSV voor de competitie, beker en CL al afgeschreven dit seizoen. Ik care niet meerquote:
Ik denk ook nog steeds dat ik 20 ben, who cares?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zat nog op de vorige bladzijde
Tsja, het gaat weer hard hier.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zat nog op de vorige bladzijdeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gun ons ook eens ietsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja met dit argument moet hij wel water bij de wijn doen en zijn mixer showen. Eerlijk is eerlijkquote:![]()
Ik ben ff weg.Lach met een schone bips![]()
Oh, snel een bolk plaatsen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weet ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja met dit argument moet hij wel water bij de wijn doen en zijn mixer showen. Eerlijk is eerlijk![]()
Ik ben ff weg.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weer dat voetbalWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat was snel....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oehquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:21 schreef maily het volgende:
Wij hadden rijst met kip en boontjes.
Komkommer met kewpie-sesamdressing.
Rempejek en emping.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik las ping pong showquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:21 schreef maily het volgende:
Wij hadden rijst met kip en boontjes.
Komkommer met kewpie-sesamdressing.
Rempejek en emping.
Zo grof weer.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben godver helemaal klaar met dat gevloek inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja het kan allemaal godver niet meer normaal tegenwoordig lijkt wel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
babi pangpangquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We zijn allemaal professionalsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moet nog eten, maar nog geen honger want weer veel te laat broodjes afgebakken vandaag 3x pistolet met echte boter, zalm, ui en sla gegeten. Nog geen honger, zal straks wel pizza ofzo worden
Ik schrik hiervanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom at je zo laat dan? Of lag je lang in bed te meuren?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik moet nog eten, maar nog geen honger want weer veel te laat broodjes afgebakken vandaag 3x pistolet met echte boter, zalm, ui en sla gegeten. Nog geen honger, zal straks wel pizza ofzo worden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb je nog Bastognekoeken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik moet nog eten, maar nog geen honger want weer veel te laat broodjes afgebakken vandaag 3x pistolet met echte boter, zalm, ui en sla gegeten. Nog geen honger, zal straks wel pizza ofzo wordenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Was om 11u in verzorgingshuis bij moeke, op weg naar buiten riep mevrouw van restaurant mijn naam en zei. We hebben weer verse ballenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom at je zo laat dan? Of lag je lang in bed te meuren?Ze weet dat ik gek ben op de zelfgemaakte gehaktballen in jus die ze daar hebben
Dus daar 1 van gegeten en kreeg rond 16u weer honger dus pistoletjes gemaakt
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:26 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe lang gaat Fok! het nog volhouden?
We merken het vanzelf.![]()
Langquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:26 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe lang gaat Fok! het nog volhouden?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ahzo.. lekker met een beetje mosterd?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was om 11u in verzorgingshuis bij moeke, op weg naar buiten riep mevrouw van restaurant mijn naam en zei. We hebben weer verse ballenZe weet dat ik gek ben op de zelfgemaakte gehaktballen in jus die ze daar hebben
Dus daar 1 van gegeten en kreeg rond 16u weer honger dus pistoletjes gemaakt
Hoe is t met je mams?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Met mayo uiteraard die ballenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ahzo.. lekker met een beetje mosterd?
Hoe is t met je mams?![]()
Moeke is al dood, ze beseft het zelf nog niet helemaal. Dat afscheid heb ik al lang genomen, maar je gaat toch.Lach met een schone bips![]()
Ik heb snel mijn reactie weggehaald na hij dat deed, leek me wel zo netjes.Lach met een schone bips![]()
Het is dus afwachten wanneer ze echt heen gaat..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met mayo uiteraard die ballen![]()
Moeke is al dood, ze beseft het zelf nog niet helemaal. Dat afscheid heb ik al lang genomen, maar je gaat toch.
Wel lief dat je nog steeds heen gaat.![]()
Is niet niks om je mams zo te zien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die tijd zit er wel aan te komen, en in restaurant kennen ze me inmiddelsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is dus afwachten wanneer ze echt heen gaat..
Wel lief dat je nog steeds heen gaat.![]()
Is niet niks om je mams zo te zienDus eet daar ook vaak
Scheelt me ook weer koken, en eten is echt goed daar. Die koken alles zelf ipv catering. Heb aantal keer deze winter boerenkool met rookworst daar gegeten. Nou scheppen ze voor mij wel wat extra op inmiddels en groter stuk rookworst. Maar 10 euro per maaltijd voor bezoekers daar.
Vind ik nog best aan de prijs om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die tijd zit er wel aan te komen, en in restaurant kennen ze me inmiddelsDus eet daar ook vaak
Scheelt me ook weer koken, en eten is echt goed daar. Die koken alles zelf ipv catering. Heb aantal keer deze winter boerenkool met rookworst daar gegeten. Nou scheppen ze voor mij wel wat extra op inmiddels en groter stuk rookworst. Maar 10 euro per maaltijd voor bezoekers daar.
![]()
Iddquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik nog best aan de prijs om eerlijk te zijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan ik zelf niet voor kokenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik nog best aan de prijs om eerlijk te zijn.
Dat is dan wel een top servicequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die tijd zit er wel aan te komen, en in restaurant kennen ze me inmiddelsDus eet daar ook vaak
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voor een tientje kook je prima voor 2-3 dagen toch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maat, ik wil geen 3 dagen zelfde eten. En daarbij is het daar iedere dag wat anders. Dus de ene keer zal voor hun duurder zijn de andere keer goedkoper. Maar complete maaltijd voor 10 euro vers bereid iedere dag? Graagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voor een tientje kook je prima voor 2-3 dagen toch?En gehakballetje kostte me maar 2,50
Dan kook je wel karig hoor 10 euro voor 3 dagen.
Dat redde ik nét. En dan had ik 500 gram gehakt, een bonenschotelmix in een zak van de LIDL, en 3 zakjes rijst in builtjes van de LIDL, en at ik Chili Con Skeer.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Kun je het beter middelen. 5 euro voor zo'n maaltijd lijkt me schappelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat, ik wil geen 3 dagen zelfde eten. En daarbij is het daar iedere dag wat anders. Dus de ene keer zal voor hun duurder zijn de andere keer goedkoper. Maar complete maaltijd voor 10 euro vers bereid iedere dag? GraagEn gehakballetje kostte me maar 2,50
![]()
Ja echt luxe is het niet. Maar gewoon voor een dagelijkse pot is het prima te doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:42 schreef Grotetijd het volgende:
Dan kook je wel karig hoor 10 euro voor 3 dagen.
Dat redde ik nét. En dan had ik 500 gram gehakt, een bonenschotelmix in een zak van de LIDL, en 3 zakjes rijst in builtjes van de LIDL, en at ik Chili Con Skeer.![]()
Gehakt is duur gewordenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je ff snel snel iets moet eten wel ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja echt luxe is het niet. Maar gewoon voor een dagelijkse pot is het prima te doen.
Was altijd klaar met 10-15 minuten en gooide de restjes in bakjes in de vriezer.Well, life can be a riot
Gewoon macaroni met ui gehakt kruiden kaas en ketchup vind ik echt lekker. Kost geen drol.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat vroeg een gabber ook aan mij of ik nog gehakt hebquote:Uw ADH vitamine Worst
Weet je wat nog duurder is?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja echt.quote:
Daarom eet ik tegenwoordig ook geen gehakt meer![]()
Ik heb wel vlees in huis, maar dat zijn dan aanbiedingen van 2 burgers of slavinken of zo. Stuk goedkoper.
Meestal eet ik bonen met wat groenten, heb alle soorten in huis, kidney/wit/bruin/zwart/linzen/chili/bonen in tomatensaus/bonenmix.
Well, life can be a riot
En had je dat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat vroeg een gabber ook aan mij of ik nog gehakt hebWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze lag eerst in ander verzorgingshuis, heb hemel en aarde bewogen haar daar weg te krijgen want echt ze lag in haar eigen uitwerpselen in bed en de verzorging gaf geen neuk. Waar ze nu is betaal ik ook wat extra voor bij ook voor de extra zorg. Maar alles daar is perfectquote:
2x saffraanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
MWelke kruiden?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
Gewoon macaroni met ui gehakt kruiden kaas en ketchup vind ik echt lekker. Kost geen drol.![]()
Gewoon gehaktkruiden.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Duitsland is ver voor ons en wij eten geen varken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
Ik koop vlees vooral in Duitsland, en dan met name varkensvlees.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wist je niet hè?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ik thuis kook eet ik een Biefstuk of Entrecote van minimaal 350 gram die ik zelf laat snijden op maat. Daarbij nog wat groenten en klaar. Dus 10 euro voor complete maaltijd is goedkoop voor mij.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja echt luxe is het niet. Maar gewoon voor een dagelijkse pot is het prima te doen.Lach met een schone bips![]()
Dacht ik alquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben er ook niet altijd even dol op, maar het is wel een stuk goedkoper dan rundvlees.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Duitsland is ver voor ons en wij eten geen varken.![]()
Dus jij eet een lap vlees met wat groenten? Geen aardappels of zo er bij?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik thuis kook eet ik een Biefstuk of Entrecote van minimaal 350 gram die ik zelf laat snijden op maat. Daarbij nog wat groenten en klaar. Dus 10 euro voor complete maaltijd is goedkoop voor mij.![]()
En kippengehakt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben er ook niet altijd even dol op, maar het is wel een stuk goedkoper dan rundvlees.
Hier komt gewoon geen varken in huisdus dan maar rund. Maar vind dat niet altijd even lekker.
Waarom geen varken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En kippengehakt?
Hier komt gewoon geen varken in huisdus dan maar rund. Maar vind dat niet altijd even lekker.
![]()
Meh, kip vind ik meestal vrij lafjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En kippengehakt?
HOezo geen varkensvlees dan? Is niet koosjer / halal?![]()
![]()
Totaal andere schilderijtjes op een totale andere plek hangen dan dat de planning was
Ik kan dat![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Duits vlees is idd veel goedkoper dan NL's vlees. Qua kwaliteit zit er niet veel verschil in. Maar mijn vlees komt direct van de boerderij en aangezien het een maatje van me is betaal ik ook wat minder. Anders zou mijn vlees consumptie ook iets anders liggenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben er ook niet altijd even dol op, maar het is wel een stuk goedkoper dan rundvlees.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dus jij eet een lap vlees met wat groenten? Geen aardappels of zo er bij?Lach met een schone bips![]()
Ziekte van crohn.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een geweldige zoon ben jij voor je moederquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze lag eerst in ander verzorgingshuis, heb hemel en aarde bewogen haar daar weg te krijgen want echt ze lag in haar eigen uitwerpselen in bed en de verzorging gaf geen neuk. Waar ze nu is betaal ik ook wat extra voor bij ook voor de extra zorg. Maar alles daar is perfect
Aardappels moet je ook maar van houdenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dus jij eet een lap vlees met wat groenten? Geen aardappels of zo er bij?
Vind ze gebakken heerlijk maar gekookt maar melige zooi.
En ik eet geen aardappels omdat A: Het ontzettende dikmakers zijn (werkt niet als je wil afvallen) en word er altijd heel erg duf van. Sinds ik alleen vlees/vis en groenten of bonen en vlees/vis eet gaat 't een stuk beter.Well, life can be a riot
Hey Assie
Echt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Aardappels moet je ook maar van houden
Vind ze gebakken heerlijk maar gekookt maar melige zooi.
En ik eet geen aardappels omdat A: Het ontzettende dikmakers zijn (werkt niet als je wil afvallen) en word er altijd heel erg duf van. Sinds ik alleen vlees/vis en groenten of bonen en vlees/vis eet gaat 't een stuk beter.
Ik mis echt aardappels als ik ze niet eet. Ik vind het zelf armoedig als het er niet is naast groenten en vlees.
Je hoeft niet gelijk een kilo te eten hèWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon, vind veel vlees en veel groenten lekkerder dan aardappelen. Tuurlijk eet ik ook wel eens friet, maar het is voor mij geen meerwaarde piepers te eten.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Geen keuze dusquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een geweldige zoon ben jij voor je moeder
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon, vind veel vlees en veel groenten lekkerder dan aardappelen. Tuurlijk eet ik ook wel eens friet patat, maar het is voor mij geen meerwaarde piepers te eten.![]()
Lekker, met jusquote:
Wel goede aardappels hoor. Ze zijn niet allemaal even lekker.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn moeder zit ook niet op een ideale plek. Ik zou haar graag dichter bij mij willen hebben met wat meer zorg, maar ze maakt zich enorm zorgen over waar ze dan terecht gaat komen en hoe het daar zal zijn.quote:![]()
Lekkerquote:
Maar niet uit een pakje
Mag gezegd worden toch.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van die doorgekookte aardappels die alleen nog een brok zetmeel bloem zijn en dan van die waterige jus erbij
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: