SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hey Lovely
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Makkelijk een uurquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:29 schreef ToT het volgende:
Ik las dat sommige mensen wel verdomd lang kunnen douchen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed goed.. hoe is t met mijn lelletje?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn gebakken aardappeltje?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kortpittig aardappelkroketje?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn gebakken aardappeltje?F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja ook lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed goed.. hoe is t met mijn lelletje?![]()
![]()
Was speklap hier?Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Wat leuk.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Kloon van JustKquote:Don't follow me. I am lost too
.
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, maar hij was er dus wel even weer![]()
![]()
Van hier.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik niet, had een anderequote:
Kloon van Haags.quote:Don't follow me. I am lost too
.
O, o den BolkDon't follow me. I am lost too
.
Ik nog minder. Haren wassen het lijf in soppen afspoelen en klaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
M’n kitten doucht sowieso lang als haar haren gewassen moeten worden. Maar dat kost kei veel tijd omdat het bijna een meter lang is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Teringjantje een meter langquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
M’n kitten doucht sowieso lang als haar haren gewassen moeten worden. Maar dat kost kei veel tijd omdat het bijna een meter lang is.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hands cleanDon't follow me. I am lost too
.
Jaquote:is wel een werk hoor, elke morgen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat had ik laatstquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
M’n kitten doucht sowieso lang als haar haren gewassen moeten worden. Maar dat kost kei veel tijd omdat het bijna een meter lang is.
Tip om de eerste keer het even met een ladyshave te doen en daarna het echte scheermesje erbij te pakken. Ben je zo klaar.Trotste mama van Ambar
Dure afrekeningquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Speklap3000 heeft maandenlang non-stop staan douchen!
Don't follow me. I am lost too
.
Kitten?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
M’n kitten doucht sowieso lang als haar haren gewassen moeten worden. Maar dat kost kei veel tijd omdat het bijna een meter lang is.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat had ik laatst
Tip om de eerste keer het even met een ladyshave te doen en daarna het echte scheermesje erbij te pakken. Ben je zo klaar.het gaat er niet af.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Winnaar van seizoen 66quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik mijn gezicht reinig, scrub en of benen scheer dan wel een kwartier.. maar normaal idd haren wassen en lichaam wassen.. 10minutenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nog minder. Haren wassen het lijf in soppen afspoelen en klaar
Mag zeker niet zeggen van wie ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kloon die door velen hier tof gevonden wordt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SiSiDon't follow me. I am lost too
.
Mijn dochter.quote:
Hij heeft nooit willen vertellen van wie.quote:
Zijn oorpsronkelijke account schijnt nogal wat een imago te hebben opgebouwd en daar wil hij niet meer mee belast worden.![]()
Zo moeilijk is het niet toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah helder, ik snapte er al geen jota van
Glenn Helderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah helder, ik snapte er al geen jota vanDon't follow me. I am lost too
.
Ja vanmiddag even. Het leven had hem ingehaald, vandaar niet meer hierquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, maar hij was er dus wel even weer![]()
Hij ging even douchen zei en uren later staat hij nog te sudderen onder de douche
Logisch dan. Kan wel een gokje wagen maar mag denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft nooit willen vertellen van wie.
Zijn oorpsronkelijke account schijnt nogal wat een imago te hebben opgebouwd en daar wil hij niet meer mee belast worden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zijn aardig wat gokjes gemaakt, maar die bleken allemaal niet te kloppen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Logisch dan. Kan wel een gokje wagen maar mag denk ik ook niet.![]()
Ik moest lachenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Boeiend ook.Don't follow me. I am lost too
.
Het ligtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat gokjes gemaakt, maar die bleken allemaal niet te kloppen.
Op het puntje van m’n tongWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jouw username is dan ook niet moeraskat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou weet niet, ik noem een vrouw niet echt kitten. Die naam bewaar ik voor mijn poezels.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nah komt ie vanzelf wel weer..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vanmiddag even. Het leven had hem ingehaald, vandaar niet meer hier![]()
Hij ging even douchen zei en uren later staat hij nog te sudderen onder de douche
Ja het kwartje is gevallen inmiddels. Ik was net een bericht aan het typen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jouw username is dan ook niet moeraskat.![]()
![]()
Oh dat is matig wel...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft nooit willen vertellen van wie.
Zijn oorpsronkelijke account schijnt nogal wat een imago te hebben opgebouwd en daar wil hij niet meer mee belast worden.![]()
En zelfs bij een nieuwe start, als mensen er dan achter komen wie je bent. Veranderen tóch hun hele doen en laten tegen je omdat ze opeens weten wie je bent.
Alsof ze dan de oude jij niet kunnen loslaten.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het kwartje is gevallen inmiddels. Ik was net een bericht aan het typen.
O dat is mooi lang. Ik meet het niet op hoelang dat van mij is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
M’n kitten doucht sowieso lang als haar haren gewassen moeten worden. Maar dat kost kei veel tijd omdat het bijna een meter lang is.
Maar komt over mijn beha aan hde achterkant
Heb het echt een paar maanden geleden laten knippen tot net over de schouder. Maar het groeit bij mij heel hardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genoeg mensen die het niet vertellen en toch zo duidelijk een kloon van een bepaald persoon zijn. Dan maakt het niet meer uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat is matig wel...![]()
En zelfs bij een nieuwe start, als mensen er dan achter komen wie je bent. Veranderen tóch hun hele doen en laten tegen je omdat ze opeens weten wie je bent.
Alsof ze dan de oude jij niet kunnen loslaten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Netjes!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi lang. Ik meet het niet op hoelang dat van mij is.
Heb het echt een paar maanden geleden laten knippen tot net over de schouder. Maar het groeit bij mij heel hard
Bij haar komt het tot d’r knieholteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heel apart is dat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat is matig wel...![]()
Alsof ze dan de oude jij niet kunnen loslaten.
Het blijft je achtervolgen...Don't follow me. I am lost too
.
Hey dottekequote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi lang. Ik meet het niet op hoelang dat van mij is.
Heb het echt een paar maanden geleden laten knippen tot net over de schouder. Maar het groeit bij mij heel hard
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jou ook?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel apart is dat.
Het blijft je achtervolgen...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vino!quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dut ik veur youquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooiste compliment dat ik kan krijgen
Lach met een schone bips![]()
Hoe is het met jou?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zonde toch wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel apart is dat.
Het blijft je achtervolgen...Well, life can be a riot
Ik ook tot 't weer fatsoenlijk weer word, dan gaat 't er in 1x weer af.quote:Well, life can be a riot
Wauw dat is wel een hele lengte. En zeker ook een dikke bos?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Netjes!
Bij haar komt het tot d’r knieholteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mwah redelijk en met jou?
[..]hoe is het?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw dat is wel een hele lengte. En zeker ook een dikke bos?
En dan heel kort of gewoon weer in model?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook tot 't weer fatsoenlijk weer word, dan gaat 't er in 1x weer af."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nogal ja. Voor een aantal ben ik een gigantische klootzak blijkbaar.quote:
Maar goed, we zullen doorgaan.
Negeren kan je leren zei Swj gister nog
.
Nou, zoals ik je vandaag meemaak vind ik je lievvvquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nogal ja. Voor een aantal ben ik een gigantische klootzak blijkbaar.
Negeren kan je leren zei Swj gister nogWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mannen met lang is ook wel mooi.. maar ligt aan het kapsel en persoon
Ik wil een mini ienimini
Een ieniminiminiTrotste mama van Ambar
Ik vind je heel geen klootzak hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Negeren kan je leren zei Swj gister nogLach met een schone bips![]()
Rustig aan ze is 10quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een mini ienimini
Een ieniminiminiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Best wel ja.quote:
Altijd opletten wat je doet.Don't follow me. I am lost too
.
Hey LYLTquote:
Zo kapsalon afhalenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En wat is langquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
Mannen met lang is ook wel mooi.. maar ligt aan het kapsel en persoon
Heel kort. Zoals ik het normaal ook heb.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan heel kort of gewoon weer in model?
Dit is echt ontzettend lang, maar vond 't wel ff prettig met die kou
Well, life can be a riot
Oké dan is het goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jooowww, ik heet geen........
Ik zei ook vrouwen, geen meisjes.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Joh ik vind je een toffe kerel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Negeren kan je leren zei Swj gister nogWell, life can be a riot
discriminaziquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Negeren kan je leren zei Swj gister nog![]()
Wel goed. Leuk je hier te zienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]hoe is het?
Dat blijktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Best wel ja.
Altijd opletten wat je doet.
Well, life can be a riot
Tot de schouders is wel een mooie lengte voor een man.. (denk ik)quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooi hoor. Ik heb maar een dun bosjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker warm idd..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heel kort. Zoals ik het normaal ook heb.
Dit is echt ontzettend lang, maar vond 't wel ff prettig met die kou
Die van mij heeft het kapsel van mcdreamyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tot de schouders is wel een mooie lengte voor een man.. (denk ik)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lang verhaal, maar het gaat wel redelijk nu met nieuwe medicatie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]hoe is het?
Ik hou der van, mannen met lange harenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
Mannen met lang is ook wel mooi.. maar ligt aan het kapsel en persoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook wel mooiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij heeft het kapsel van mcdreamy
Harige mannenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou der van, mannen met lange haren
Kort ook wel.. net zoals sommige vrouwen met kort haarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou der van, mannen met lange haren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Prachtig issiequote:
Volgens mij heb ik wel eens iets gezien, een dikke vlecht was dat van jou of iemand anders?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Binnenkort weer naar de kapper, denk dat ik voor de Mark Zuckerberg look ga
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jooowww, ik heet geen........
Ik zei ook vrouwen, geen meisjes.
Well, life can be a riot
Ja kut tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:51 schreef Lovely het volgende:
Bijna 18:00 en nog zonnig en licht buiten![]()
![]()
Nee is juist fijn.. nog even en ik kan in de avond weer lekker wandelen..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga over een uurtje de fakkels op tafel aansteken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee is juist fijn.. nog even en ik kan in de avond weer lekker wandelen..![]()
Lekker man zo langer licht. Word ik gelijk een stuk actiever vanTrotste mama van Ambar
WIe is mcdreamy?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij heeft het kapsel van mcdreamyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is fijn te horenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar het gaat wel redelijk nu met nieuwe medicatie.
Oke, af en toe ff is ook leukquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar het gaat wel redelijk nu met nieuwe medicatie.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja dan is t wel donkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje de fakkels op tafel aansteken.
Ik een Bosch BGB6SIL1 Stofzuigerquote:Well, life can be a riot
Was ook druk in de stad, terrassen zaten ook weer vol"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het was ook heerlijk weerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
Was ook druk in de stad, terrassen zaten ook weer volIk heb er één en ik ben er trots op
Vind beide wel fijn..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes heerlijk. Ik bloei op als het donker wordt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja zonnetje kwam er later steeds meer door..morgen ook en volgende week zelfs 14/15 gradenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Overalquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik identificeer mij op dit moment als een pombarTrotste mama van Ambar
Om 20:00 zie ik.. kijk wel weer met een half oog..quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Overal![]()
Birdie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Overal![]()
Haha. nou mijn benen zijn wel behoorlijk behaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo Birdie bird![]()
![]()
A getsie, moest wel even googlenquote:
Nee heerlijk juistquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha. nou mijn benen zijn wel behoorlijk behaard![]()
Hallo Birdie bird![]()
![]()
tijd voor een voorjaarsbehandeling
![]()
Hallo lovely Love![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben een vampier, ik kan alleen maar in het duister mijn snode plannetjes uitvoeren. Komt omdat ik bloedgroep B+ heb.quote:![]()
[..]
Overal![]()
Hey BirdieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn al die mega rijken, die weten toch van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen? Alleen heeft hij wel een hele rare zielloze uitstraling wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
Die Mark Zuigenberg is ook van t padje afLach met een schone bips![]()
Ja eigenlijk wel ja.. maar zelf mijn benen scheren doe ik wel ( alleen veel werk )quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]tijd voor een voorjaarsbehandeling
![]()
Hallo lovely Love![]()
![]()
![]()
Dus is misschien harsen wel een ideetje
Allemaal Trump fanboys die miljardairsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
Die Mark Zuigenberg is ook van t padje afSame shit, different day
SC hopper present![]()
1x ooit gedaan.. nooit meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel ja.. maar zelf mijn benen scheren doe ik wel ( alleen veel werk )
Dus is misschien harsen wel een ideetje
Heb jij dat wel eens gedaan?Smile, it's free therapy.![]()
Het licht is bij hem uitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat zijn al die mega rijken, die weten toch van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen? Alleen heeft hij wel een hele rare zielloze uitstraling wel.
Zuckerberg bestaat niet. Is allemaal AI.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat zijn al die mega rijken, die weten toch van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen? Alleen heeft hij wel een hele rare zielloze uitstraling wel.![]()
Ze zeggen ook wel eens, er is wel iemand thuis, maar er brand geen licht
Nee nog nooit? Waarom nooit meer dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1x ooit gedaan.. nooit meer.
Heb jij dat wel eens gedaan?
Damn ik ben in een Matrix beland dus?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zuckerberg bestaat niet. Is allemaal AI.Lach met een schone bips![]()
Waren van zo'n strips.. pijnlijk en werkte niet fijn. Ik vond het maar rotzooi.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nog nooit? Waarom nooit meer dan?![]()
Misschien werkt het bij jou wel fijn.Smile, it's free therapy.![]()
Daar zitten we allemaal al tijden in hoor. Enjoy the show. En verwissel de videoband even.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Damn ik ben in een Matrix beland dus?![]()
Was hij juist absoluut niet, maar nu hij buitengesloten dreigt te worden, is hij dat wel geworden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Allemaal Trump fanboys die miljardairs![]()
Zal Musk ook kinderbijslag krijgen?Don't follow me. I am lost too
.
Ik denk vanwege auw! Maatje van mij liet zijn rug harsen omdat ie nogal een gorilla is. Ik zat ertegenover op een terras wat te drinken terwijl ie dat liet doen. Hij kwam met betraande ogen naar buitenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee nog nooit? Waarom nooit meer dan?![]()
![]()
Mwa ik kan t altijd proberen idd..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waren van zo'n strips.. pijnlijk en werkte niet fijn. Ik vond het maar rotzooi.![]()
Misschien werkt het bij jou wel fijn.
Ik denk dat Musk beter zijn tijd kan besteden een beslissing te nemen dan kinderbijslag aan te vragen.quote:![]()
Daar heb ik trouwens nog een hele kast mee vol staan oude VHS banden met filmsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar zitten we allemaal al tijden in hoor. Enjoy the show. En verwissel de videoband even.
Hij ziet er wel uit als een robot.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zuckerberg bestaat niet. Is allemaal AI.Don't follow me. I am lost too
.
Dacht video2000quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar heb ik trouwens nog een hele kast mee vol staan oude VHS banden met filmsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan komen er moeilijke tijden voor je aanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben een vampier, ik kan alleen maar in het duister mijn snode plannetjes uitvoeren. Komt omdat ik bloedgroep B+ heb.
Het is ook wel pijnlijk, zeker als je heel veel haar hebt..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk vanwege auw! Maatje van mij liet zijn rug harsen omdat ie nogal een gorilla is. Ik zat ertegenover op een terras wat te drinken terwijl ie dat liet doen. Hij kwam met betraande ogen naar buiten![]()
![]()
Ik hars mijn wenkbrauwen ook.. of nja de haren die onder mijn wenkbrauwen zitten enz
Ik heb liever dat hij helemaal geen beslissingen neemt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk dat Musk beter zijn tijd kan besteden een beslissing te nemen dan kinderbijslag aan te vragen.Don't follow me. I am lost too
.
Alles onder de wenkies erafquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is ook wel pijnlijk, zeker als je heel veel haar hebt..
Ik hars mijn wenkbrauwen ook.. of nja de haren die onder mijn wenkbrauwen zitten enzWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij doet het anders best goed. $DOGEquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij helemaal geen beslissingen neemt.![]()
Ik heb paar jaar geleden paar duizend euro in FLUX gestoken, dacht is mooi project. Sta nog wel op winst maar die gaat ook steeds meer en meer omlaag. Jammer wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij doet het anders best goed. $DOGELach met een schone bips![]()
Wat is FLUX?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb paar jaar geleden paar duizend euro in FLUX gestoken, dacht is mooi project. Sta nog wel op winst maar die gaat ook steeds meer en meer omlaag. Jammer wel.![]()
Niet te vroeg juichen, ik ben er nog lang nietquote:eerst de therapie maar afwachten.
Ik moet ervan niesenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij kan goed de nazigroet brengenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij doet het anders best goed. $DOGE
.
Ja zit er niet heel erg in maar beetje oppassen denk ik. Een munt is zo geslagen en dan pumpen ze die en droppen ze em weer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook crypto.. www.runonflux.io
Bitcoin is nog wel stabiel maar al die obscure andere crypto vind ik wat eng.![]()
Die mensen ken ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
Ze zeggen ook wel eens, er is wel iemand thuis, maar er brand geen licht
Well, life can be a riot
Je voelt je al iets beter, dat is al mooi meegenomen voor nu toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, ik ben er nog lang nieteerst de therapie maar afwachten.
Fijn het begint al wat minder licht te worden.
Ik geef het nog 30 minuten voordat ik de fakkels aansteek.![]()
Ik heb soms pech, maar ook veel geluk gehad. Laat ik het zo zeggen dat wat ik erin heb gestoken, en later eruit heb gehaald een hele dikke auto waard isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zit er niet heel erg in maar beetje oppassen denk ik. Een munt is zo geslagen en dan pumpen ze die en droppen ze em weer.
Bitcoin is nog wel stabiel maar al die obscure andere crypto vind ik wat eng.Wat er nu nog staat aan crypto is ook alleen van overgebleven winsten. Geen eigen geld meer.
Excuus @SwJ
Al snap ik niet waarom dat niet mag.Don't follow me. I am lost too
.
Heb ooit eens een vriend van mij een harsstrip van z'n vriendin op m'n arm laten plakken. My godquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk vanwege auw! Maatje van mij liet zijn rug harsen omdat ie nogal een gorilla is. Ik zat ertegenover op een terras wat te drinken terwijl ie dat liet doen. Hij kwam met betraande ogen naar buiten![]()
![]()
Nooit meer. Heb weken lang met een stuk van 8 bij 3 centimeter (of wat het ook was) waar geen haar meer zat op m'n arm rondgelopen
Well, life can be a riot
Ik wacht nog een uurtje voor ik hier het licht aandoe.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
Fijn het begint al wat minder licht te worden.
Ik geef het nog 30 minuten voordat ik de fakkels aansteek.Well, life can be a riot
Dat is wel lekker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb soms pech, maar ook veel geluk gehad. Laat ik het zo zeggen dat wat ik erin heb gestoken, en later eruit heb gehaald een hele dikke auto waard isWat er nu nog staat aan crypto is ook alleen van overgebleven winsten. Geen eigen geld meer.
![]()
Welkom in de wereld van vrouwenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb ooit eens een vriend van mij een harsstrip van z'n vriendin op m'n arm laten plakken. My godNooit meer. Heb weken lang met een stuk van 8 bij 3 centimeter (of wat het ook was) waar geen haar meer zat op m'n arm rondgelopen
Trust nobody![]()
Lekker tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb soms pech, maar ook veel geluk gehad. Laat ik het zo zeggen dat wat ik erin heb gestoken, en later eruit heb gehaald een hele dikke auto waard isWat er nu nog staat aan crypto is ook alleen van overgebleven winsten. Geen eigen geld meer.
Haha heb je goed. Ja de hype is er een beetje af nu.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik gooi er nu ook niks meer in aan geld, geluk stopt een keer![]()
Even voor uw informatie, de dixi staat weer rechtop. Is wel 2x weer rechtop moeten zetten vandaag. Stelletje belhamels hierquote:Ben benieuwd of ie vanavond wel recht op blijft staan.
Woon jij nou in Thailand eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Even voor uw informatie, de dixi staat weer rechtop. Is wel 2x weer rechtop moeten zetten vandaag. Stelletje belhamels hierBen benieuwd of ie vanavond wel recht op blijft staan.
![]()
Daar hebben ze geen dixi'squote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Woon jij nou in Thailand eigenlijk?Dus nee, nog niet helaas. Maar gaat gebeuren.
Wil ook eens naar ThailandWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah oke, maar lekker gaan man. Europa is toch kansloos om te blijven, we zijn echt de portomonee van de wereld.quote:![]()
![]()
Vriend van mij is afgelopen Januari geweest met zijn vrouw en 4 dochters. Die vonden het fantastisch.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:
De update waar ik op wachtte! Dank uquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Even voor uw informatie, de dixi staat weer rechtop. Is wel 2x weer rechtop moeten zetten vandaag. Stelletje belhamels hierBen benieuwd of ie vanavond wel recht op blijft staan.
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:proosten op onze onderbolkers Ik hou het zelf wel bij
Ja snap ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vriend van mij is afgelopen Januari geweest met zijn vrouw en 4 dochters. Die vonden het fantastisch.
Als ik ooit al ga trouwen is het met @JustinK dan kan ik hier iedere maand roepen, "WE HEBBEN GEWONNEN"
mag ik dan de Babs zijn?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als ik ooit al ga trouwen is het met @:JustinK dan kan ik hier iedere maand roepen, "WE HEBBEN GEWONNEN"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Trouwen met jou is de mooiste overwinningquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als ik ooit al ga trouwen is het met @:JustinK dan kan ik hier iedere maand roepen, "WE HEBBEN GEWONNEN"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als ik ooit al ga trouwen is het met @:JustinK dan kan ik hier iedere maand roepen, "WE HEBBEN GEWONNEN"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie wil er met mij trouwen?
Zou mooi zijn als het daadwerkelijk wat op zou leveren...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als ik ooit al ga trouwen is het met @:JustinK dan kan ik hier iedere maand roepen, "WE HEBBEN GEWONNEN"Don't follow me. I am lost too
.
Godverquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Trouwen met jou is de mooiste overwinning![]()
![]()
.
Pozza is bijna klaar.Don't follow me. I am lost too
.
Zin inDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: