Omdat ze mokerdom isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom bleef die Poolse maar rijden?
*1000 meterquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:14 schreef wimderon het volgende:
Een sprint van op 600 meter inzetten. En ook gewoon vol door blijven beuken als Claes in het wiel zit.
Emmanuel Hubert zegt dat het goed is?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen boos neem ik aan?quote:
Ze waren wel aan het praten. Misschien heeft die Belg de poeplap getrokken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De poeplap trekken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ze waren wel aan het praten. Misschien heeft die Belg de poeplap getrokken?
Ja, dat blijft een bijzondere uitdrukking.quote:
Ik vind het zo dom wat Wiebes doet. Als je nou zorgt dat je een keer 'geklopt' wordt in zo'n sprintje dat eigenlijk nergens meer om gaat, of desnoods met een half wieltje in plaats van met drie lengtes wint, dan rijden andere ploegen misschien een keer mee een volgende keer.quote:
Denk je werkelijk dat andere ploegen in zo'n act zouden trappen ja?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het zo dom wat Wiebes doet. Als je nou zorgt dat je een keer 'geklopt' wordt in zo'n sprintje dat eigenlijk nergens meer om gaat, of desnoods met een half wieltje in plaats van met drie lengtes wint, dan rijden andere ploegen misschien een keer mee een volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |