abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217439064
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 14:06 schreef roos94 het volgende:
Als de aangifte compleet en correct is ingevuld en u deze vóór 1 april heeft ingestuurd, kunt u de teruggave rond eind juni tot begin juli verwachten. De precieze datum hangt af van hoe druk het is bij de Belastingdienst
Wat @silliegirl zegt, het kan dus eerder. En we weten in ieder geval hoe snel, ongeveer binnen drie weken, als de datum bij "gegevens" onder financiën versprongen is en op "op basis van (voorlopige) aanslag" komt te staan.

Ben ik eens heel erg op tijd, zijn andere mensen mij al voor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Miss 200.000.000! dinsdag 22 april 2025 @ 14:46:53 #202
367000 roos94
pi_217439222
Dat wordt dus in mei al coke en hoeren ipv eind juni
  dinsdag 22 april 2025 @ 16:42:40 #203
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_217439886
quote:
Registratie inkomen: 19-04-2025

Het geregistreerde inkomen is gebaseerd op uw definitieve aanslag inkomstenbelasting.
Top! 3 maart aangifte gedaan.
Protège moi de mes désirs.
pi_217440332
Het is toch wel ironisch hoe we hier opgewonden van raken terwijl het in de eerste plaats gewoon geld is wat we hebben gekregen. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217449426
Ik heb als datum vastgesteld 16-4. Ben benieuwd voorgaande jaren had ik het ergens begin mei.
  woensdag 23 april 2025 @ 23:30:01 #206
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_217452287
Ik zie 1-04-2025 staan... elk moment dan ofzo?
Was ook het vroegste sinds jaren dit keer *)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Miss 200.000.000! donderdag 24 april 2025 @ 17:34:46 #207
367000 roos94
pi_217457487
Misschien betekent die datum wel niets dit jaar :P
pi_217457873
quote:
11s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Was ook het vroegste sinds jaren dit keer
Ik ook, maar ik heb nog niks bevestigd. :'(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217459111
quote:
11s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik zie 1-04-2025 staan... elk moment dan ofzo?
Was ook het vroegste sinds jaren dit keer *)
Gezien die nog wel heel vroeg is gok ik dat dit nog staat als “op basis van aangifte”. Die moet nog veranderen in “op basis van aanslag” en dan komt de aanslag eraan.
  donderdag 24 april 2025 @ 20:47:20 #210
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_217459409
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:19 schreef silliegirl het volgende:

[..]
Gezien die nog wel heel vroeg is gok ik dat dit nog staat als “op basis van aangifte”. Die moet nog veranderen in “op basis van aanslag” en dan komt de aanslag eraan.
Ik ben nu geneigd elke dag ff te gaan gluren.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_217459504
quote:
11s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:47 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ben nu geneigd elke dag ff te gaan gluren.
Daar gaat het niet sneller van ;)
  donderdag 24 april 2025 @ 21:10:29 #212
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_217459689
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:39 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Zij doen alles automatisch. Inkomen van werkgever is gewoon correct. Heb dus alleen inkomen en spaargeld en wat aandelen. Maar 1100 is toch gewoon onrecht joh. Ik ben gewoon alleen. Rente wat ik krijg op mijn spaargeld jaarlijks is zo rond de 800 euro maar. Welke rendement behaal ik dat ik daar winst over moet betalen?

Laten we zeggen er komt geen cent meer bij mijn spaargeld en ik blijf jaarlijks belasting erover betalen. Dan gaat mijn spaargeld gewoon op deze manier achteruit.

Is toch diefstal dan.
Ja echt te debiel voor woorden. Ikzelf moet 3500 euro betalen. En daar zit een deel erfenis van mijn ouders bij die zijn overleden. Die hebben altijd hard gewerkt en daarover belasting betaald. Bij overlijden mocht ik daar ook weer belasting over betalen. En nu jaarlijks weer. Verrot land is het hier.
Maarja van die centjes heeft meneer de huurder met zijn uitkering hier tegenover weer profijt van. Die lacht me vierkant uit als ik om 7 uur ga werken. En als ik om 17.00 uur thuis kom zit ie op de bank weer opnieuw te lachen als ik voorbij rij. En nog erger meneer kan wel zwart schilderen in de avonduurtjes. Dat ze daar maar eens op gaan controleren en hard aanpakken met 300% boetes. Daar kunnen ze miljoenen op gaan besparen. Maarja nee ze gaan liever de werkende kaalplukken. Dat is lekker makkelijk.
pi_217476407
Op mijn belastingdienst staat dat mijn definitieve aanslag per post op 03/05 binnen gaat komen. Zal dus niet lang daarna het gestort krijgen! 🎉
  Miss 200.000.000! zondag 27 april 2025 @ 07:41:02 #214
367000 roos94
pi_217476678
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 02:31 schreef Sushieffer het volgende:
Op mijn belastingdienst staat dat mijn definitieve aanslag per post op 03/05 binnen gaat komen. Zal dus niet lang daarna het gestort krijgen! 🎉
Bedoel je dit?

Onderwerp Afzender Datum
Definitieve aanslag inkomstenbelasting 2024
Niet met ons eens?
Belastingdienst (per post)

03-05-2025
  zondag 27 april 2025 @ 08:51:37 #215
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_217476929
Het bedrag staat in mijn ING voorspeld op 12 mei. :P Ben benieuwd of het klopt.
Protège moi de mes désirs.
pi_217476970
Ik wacht nog altijd op de definitieve aanslagen sinds 2022. Ik heb het idee dat dat samenhangt met de voorgenomen wijzingen tav box 3. Blijkbaar zijn ze sneller als je geld moet ontvangen.
pi_217477332
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 07:41 schreef roos94 het volgende:

[..]
Bedoel je dit?

Onderwerp Afzender Datum
Definitieve aanslag inkomstenbelasting 2024
Niet met ons eens?
Belastingdienst (per post)

03-05-2025
Yep!
  Miss 200.000.000! zondag 27 april 2025 @ 09:53:06 #218
367000 roos94
pi_217477412
Pietermannen *O*
pi_217479076
Meestal is het hier richting midden of eind mei.
Weet al wel dat ik ong 1200 mag aftikken alleen al over vermogen.

Zou bijna hopen dat ik iets verkeerd heb ingevuld en dit nog gecorrigeerd gaat worden.
pi_217479155
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 02:31 schreef Sushieffer het volgende:
Op mijn belastingdienst staat dat mijn definitieve aanslag per post op 03/05 binnen gaat komen. Zal dus niet lang daarna het gestort krijgen! 🎉
Hier ook!

Even teruggezocht, ik had vorig naar ook dagtekening 3 mei (nu dus weer) en op 6
Mei het geld binnen gekregen.
pi_217479648
Bah, krijg veel minder terug dan vorig jaar. Vorig jaar kreeg ik iets van 2000 euro terug. Nu maar rond de 1000 euro. Hoe kan dat nou? Er is heel weinig gewijzigd in mijn situatie.

:?
  zondag 27 april 2025 @ 16:28:33 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217480567
Hier het "Ik heb bericht/money in the bank" topic:
WGR / [Belastingaangifte 2024] Bericht- en meldtopic
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217480665
Waarom gaat het bij de ene veel sneller dan de andere terwijl, bijvoorbeeld, de aangifte gewoon op 1 maart gedaan is?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Miss 200.000.000! zondag 27 april 2025 @ 17:13:48 #224
367000 roos94
pi_217480978
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom gaat het bij de ene veel sneller dan de andere terwijl, bijvoorbeeld, de aangifte gewoon op 1 maart gedaan is?
Ligt eraan of ze je mogen ja/nee
pi_217483485
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom gaat het bij de ene veel sneller dan de andere terwijl, bijvoorbeeld, de aangifte gewoon op 1 maart gedaan is?
Is een soort loterij, volgens mij plukken ze random aangiftes eruit om te verwerken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')