Wat @silliegirl zegt, het kan dus eerder. En we weten in ieder geval hoe snel, ongeveer binnen drie weken, als de datum bij "gegevens" onder financiën versprongen is en op "op basis van (voorlopige) aanslag" komt te staan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:06 schreef roos94 het volgende:
Als de aangifte compleet en correct is ingevuld en u deze vóór 1 april heeft ingestuurd, kunt u de teruggave rond eind juni tot begin juli verwachten. De precieze datum hangt af van hoe druk het is bij de Belastingdienst
Top! 3 maart aangifte gedaan.quote:Registratie inkomen: 19-04-2025
Het geregistreerde inkomen is gebaseerd op uw definitieve aanslag inkomstenbelasting.
Ik ook, maar ik heb nog niks bevestigd.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Was ook het vroegste sinds jaren dit keer
Gezien die nog wel heel vroeg is gok ik dat dit nog staat als “op basis van aangifte”. Die moet nog veranderen in “op basis van aanslag” en dan komt de aanslag eraan.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik zie 1-04-2025 staan... elk moment dan ofzo?
Was ook het vroegste sinds jaren dit keer
Ik ben nu geneigd elke dag ff te gaan gluren.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:19 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Gezien die nog wel heel vroeg is gok ik dat dit nog staat als “op basis van aangifte”. Die moet nog veranderen in “op basis van aanslag” en dan komt de aanslag eraan.
Daar gaat het niet sneller vanquote:Op donderdag 24 april 2025 20:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben nu geneigd elke dag ff te gaan gluren.
Ja echt te debiel voor woorden. Ikzelf moet 3500 euro betalen. En daar zit een deel erfenis van mijn ouders bij die zijn overleden. Die hebben altijd hard gewerkt en daarover belasting betaald. Bij overlijden mocht ik daar ook weer belasting over betalen. En nu jaarlijks weer. Verrot land is het hier.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zij doen alles automatisch. Inkomen van werkgever is gewoon correct. Heb dus alleen inkomen en spaargeld en wat aandelen. Maar 1100 is toch gewoon onrecht joh. Ik ben gewoon alleen. Rente wat ik krijg op mijn spaargeld jaarlijks is zo rond de 800 euro maar. Welke rendement behaal ik dat ik daar winst over moet betalen?
Laten we zeggen er komt geen cent meer bij mijn spaargeld en ik blijf jaarlijks belasting erover betalen. Dan gaat mijn spaargeld gewoon op deze manier achteruit.
Is toch diefstal dan.
Bedoel je dit?quote:Op zondag 27 april 2025 02:31 schreef Sushieffer het volgende:
Op mijn belastingdienst staat dat mijn definitieve aanslag per post op 03/05 binnen gaat komen. Zal dus niet lang daarna het gestort krijgen! 🎉
Yep!quote:Op zondag 27 april 2025 07:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
Onderwerp Afzender Datum
Definitieve aanslag inkomstenbelasting 2024
Niet met ons eens?
Belastingdienst (per post)
03-05-2025
Hier ook!quote:Op zondag 27 april 2025 02:31 schreef Sushieffer het volgende:
Op mijn belastingdienst staat dat mijn definitieve aanslag per post op 03/05 binnen gaat komen. Zal dus niet lang daarna het gestort krijgen! 🎉
Ligt eraan of ze je mogen ja/neequote:Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom gaat het bij de ene veel sneller dan de andere terwijl, bijvoorbeeld, de aangifte gewoon op 1 maart gedaan is?
Is een soort loterij, volgens mij plukken ze random aangiftes eruit om te verwerken.quote:Op zondag 27 april 2025 16:36 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom gaat het bij de ene veel sneller dan de andere terwijl, bijvoorbeeld, de aangifte gewoon op 1 maart gedaan is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |